pondělí 22. prosince 2014

Jak jsem získala super lesklé vlasy

Před pár týdny jsem měla možnost v rámci výzvy s portálem blogerky.cz navštívit vlasové centrum Clinical Hair&Health v Praze, kde jsem vyzkoušela hodinovou rekonstrukci vlasů. Hodně mě zajímalo, co taková procedura dokáže udělat s mými vlasy a jak se projeví. Všechno jsem pro vás zdokumentovala a časovým odstupem vám chci říct své dojmy z celé procedury :)

Klinika je velice dobře dostupná a nachází se v těsné blízkosti metra Kobylisy. Prostory kliniky jsou velice příjemné s čistým světlým designem a působí velice útulně. Hned po příchodu se mě ujala velice milá slečna kadeřnice, která mi začala vysvětlovat, co všechno procedura zahrnuje a co mě v následujících chvílích čeká :)



Celá procedura trvá zhruba hodinku a zahrnuje:

- mytí vlasů trichologickou kosmetikou Clinical Derm
- masáž vlasové pokožky (na podporu zdravého růstu vlasů)
- aplikaci speciální masky, která obsahuje olej z rostliny Limmanthes Alba, který se dostává až do hloubky vlasů a další důležitou složkou je bio-kolagen
- aplikace Lifting Oil, který nemastí vlasy
- závěrečný styling podle přání - žehlení, foukání či kulmování




Po tom, co mi kadeřnice nanesla speciální masku, vlasy mi zabalila a já šla na 20 minut relaxovat, popíjet čaj a povídat si o služnách kliniky. Mě osobně nejvíce zajímala služba, týkající se Trichologie, což je vyšetření vlasů a vlasové pokožky. Toto téma je samo o sobě ale značně rozsáhlé a zasloužilo by si samostatný článek, ale ráda bych se vrátila k proceduře jako takové. Pokud by vás o trichologickém vyšetření zajímalo více informací, na stránkách kliniky se o všem dočtete.

Pokud vy samy máte poničené vlasy, např. díky častému barvení či odbarvování nebo jsou hrubé či vysušené, můžete je ještě vyzkoušet uzdravit, než to řešit radikálně nůžkami. Rekonstrukce vlasů dodá vašim vlasům chybějící kolagen, keratin, kyselinu hyaluronovou a další vitamíny, které jsou pro vlasy potřebné.



Nabízí se i srovnání s brazilským keratinem (s tím bohužel osobní zkušenost nemám), jak mi vysvětlila přímo kadeřnice. Oproti brazilskému keratinu má ale tato procedura několik výhod. Jednak je značně levnější, protože jedna návštěva vás vyjde na 699 Kč, což je mnohonásobně levnější a také po odchodu můžete zamířit rovnou mezi lidi a pochlubit se tím, jak vaše vlasy krásně vypadají. Celkově je tato procedura i rychlejší a můžete jí praktikovat i doma, protože si díky produktům můžete stav vlasů udržovat i doma.



Na klinice můžete využít i další služby, např. prodloužení vlasů HairTalk


Můžete zde koupit i speciální trichologické přípravky značky Clinical derm. Mají tu výhodu, že jsou k vlasům maximálně šetrné a neobsahují silikony, parabeny, sulfáty nebo nikl.



A tady už máme výsledek. Omlouvám se za ten výraz, nevím, proč jsem se tak divně tvářila, když jsem byla z "nových" vlasů nadšená :) Byly úžasně lesklé, hebké a lehoučké. Pokud máte taky dlouhé a husté vlasy, jistě víte, jak je strašně příjemné, když se trochu odlehčí. Měla jsem pocit, jako by se osvěžila i barva vlasů a následující den se i několik lidí ptalo, jestli jsem byla na nové barvě :) A dokonce jsem si vlasy nemusela mýt 5 dní. Což je v mém případě celkem neskutečné, protože běžně si je myju obden :) Lesk vlasů se zatím drží i po dalších umytích a vlasy působí zdravým dojmem. Výsledný efekt ale samozřejmě záleží na stavu vašich vlasů a tím, jak často 
si je myjete. Je to zhruba na měsíc, ale berte to jen orientačně. Pokud máte hodně poškozené vlasy, je vhodné kúru po několika týdnech znovu zopakovat.





S procedurou jsem byla moc spokojená, určitě musím pochválit i velice milý přístup personálu a příjemné prostředí. Rozhodně můžu doporučit tuto proceduru vyzkoušet, jestli máte opravdu poničené vlasy a jste už trochu zoufalé, ale k radikálnímu řešení se odhodlat zatím nechcete. Případně pokud vás trápí padání vlasů, jejich nadměrné maštění, lupy nebo narušené vlasy, vyzkoušejte trichologické vyšetření. Všechny podrobnosti se dočtete na webu kliniky :)

Máte zkušenost s podobnou procedurou? Vyzkoušely jste někdy něco podobného nebo jste o této možnosti zatím neslyšely? Navštívil někdo z vás trichologickou poradnu? :)

15 komentářů:

  1. Už mě to dlouho láká, ale žádná není poblíž bydliště, takže objednání se a návštěva je komplikovanější. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem tuto proceduru absolvovala a též jsem byla hrozně spokojená. :) Škoda, že mi tak leské a krásně upravené vlasy nevydržely navždy... :)) Určitě tam chci jít znova. :)

    LadyKerstyn blog
    INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy moc ti to sluší.Tuto proceduru neznám..vypadá to zajímavě..ráda bych vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy, děkuju TI za článek. Už nějaký ten týden přemýšlím o nějaké proceduře s vlasama, tak se jdu hned kouknout na podrobnosti a určitě bych na něco takového ráda šla :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. tak to by se mi velmi líbilo, taká procedura, bohužel jsem ještě na žádné také nebyla

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím jsem o proceduře neslyšela a ani mne moc neláká, asi jsem vadná, ale jsem s vlasy docela spokojená, až na to, že se mi zběsile mastí. Jinak si myslím, že jsi měla krásné vlasy už i před procedurou, tak si neumím představit, co ti na nich mohli ještě vylepšit :-). Ale líbí se mi prostředí salónu!

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá jako zajímavá alternativa brazilského keratinu.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Docela mě to láká, ještě jsem neměla tu čest. Vlasy mám celkem v poho, ale taky husté a těžké a i když je mám spíš sušší a hrubší, tak mi dost plihnou, takže odlehčení bych dost potřebovala, abych je neměla pořád tak zpláclý :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Dekuji za tip na ozdraveni vlasu. Mym dlouhym vlasum go prospeje!

    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tak o téhle proceduře slyším poprvé a upřímně jsem nadšená. O něčem takovém už chvíli uvažuju, ale do keratinu se mi jít nechtělo. Takže ději za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pred nedávnom som sa dozvedela o tejto procedúre a po Vianociach sa tam plánujem objednať.

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to dobřeee..:) Já mám vlasy celkem nezničené - nebarvím se, nežehlím (protože je mám jako hřebíky) apod...ale trápí mě suchá pokožka hlavy, tak už jsem nad trichologem uvažovala...ale asi nejdříve zajdu za dermatoložkou...

    OdpovědětVymazat
  13. Měl by mě přijít poukaz kterej jsem vyhrála na to vyšetření tak uvidím :) jestli dorazí

    OdpovědětVymazat
  14. Prostředí salónu vypadá krásně:)

    OdpovědětVymazat
  15. To je bomba, jednoho dne si zajdu taky do takového super salonu... :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)