úterý 2. prosince 2014

Jak byla Rendy na kosmetice

Kosmetická blogerka na kosmetice. Pro někoho možná zvláštní spojení a není to tak dlouho, co začalo platit i u mě. Sice jsem v minulosti vyzkoušela několik kosmetických salónů a podstoupila různé procedury, ale nikdy jsem se znovu nevrátila. Pokaždé mi něco vadilo. Kromě interiéru salonu to často byla i dlouhá vzdálenost od mého bydliště. Nejsem totiž z těch, co by kvůli vlasům, nehtům nebo pleti musely jezdit přes celou Prahu. Často jsem se ptala ve svém okolí, jestli mi někdo může doporučit nějaký kosmetický salon, až jsem dostala tip na La Beauté v Karlíne. Téměř u zastávky tramvaje Křižíkova, takže skvěle dostupný a uvnitř tak útulný a krásný! Miluju, když někam přijdu a krásně to tam voní. Plus když se tam cítím příjemně a uvolněně. A tohle všechno tenhle růžovoučký salon nabízí. Nikdo další vás tam "neotravuje" a nepotkáváte tam další kosmetikychtivé ženy (případně muže). Uvnitř jste jen vy a paní majitelka Markéta Paulusová. A protože moc ráda doporučuji věci nebo místa, která jsem navštívila a kde se mi líbilo, ráda bych vám trochu popsala ošetření, na které jsem si do salonu zašla.


Strašně dlouho jsem na kosmetice nebyla a i když si myslím, že se o svojí pleť umím starat, tak jsou procedury, které si doma prostě samy neuděláte a nikdy nedosáhnete takových výsledků, jako když vám obličej někdo odborně ošetří (vyčistí atd.). Takže na začátek jsem zkusila ošetření Microzone, které je šité na míru každé zákaznici. Někdo potřebuje více pleť čistit, někdo víc hydratovat a někdo se potřebuje zaměřit na boj s vráskami nebo akné. Po diagnostice pleti, kdy se mi paní Markéta pod lupou důkladně podívala do každého záhybu obličeje, konstatovala, že pro mě bude ideální hloubkové čištění pleti. Na Microzone ošetření je fajn, že trvá cca půl hodiny a je zaměřené vždy na konkrétní problém. Můžete samozřejmě jít i na delší proceduru, je to na každém, co mu vyhovuje a co potřebuje. Po důkladném odlíčení pleti, následovala exfoliace pleti jemným chemickým peelingem a změkčení pleti párou (což bylo teda úžasně příjemné). Následovalo čištění pleti ultrazvukovou špachtlí, která vytáhne z pórů opravdu ohavné věci :) Pleť se potom ještě mechanicky dočistila a poté se nanesla čistící maska, která stahuje póry. Po tom všem následovala závěrečná péče a bylo hotovo. Odcházela jsem s tak jemným a čistím obličejem, který jsem snad ještě nikdy tak čistý neměla :) Odborný zásah se vážně poznal na první pohled a nikdy bych si sama takhle pleť doma nevyčistila. Paní Markéta mě upozorňovala, že se mi po proceduře můžou objevit nějaké pupínky, tím jak se pleť bude čistit, ale nebylo to tak hrozné. Nic neobvyklého nebo nepříjemného. Po celé proceduře mi paní Markéta založila mou osobní kartu, kam zaznamenala, jaké ošetření jsem absolvovala a jaké přípravky použila. V tomto salonu se používá značka Dermalogica, kterou si zde můžete i přímo koupit.

Na webových stránkách si můžete přečíst, jaké další procedury můžete absolvovat. Já jsem nedávno vyzkoušela i novou metodu trvalé na řasy a určitě vám o ní někdy příště taky napíšu, protože jsem z ní vážně nadšená :) A kdybyste chtěly udělat radost někomu k Vánocům, je možné koupit i dárkový poukaz na ošetření.







Pohled na vychytávky na čištění pleti




Kontakty

Adresa: Sokolovská 92/74


Web: KLIK 



Facebook: KLIK 





Rozhodně jsem našla místo, kam se budu ráda vracet a nebudu se bát svěřit do rukou paní Markéty. Věřím, že se pravidelná (a odborná) péče projeví a pleť jí ocení :) Vřele můžu tedy salon La beauté doporučit, pokud jste z Prahy (nebo okolí) a jako já jste stále hledaly to pravé místo.

Jak jste na tom s chozením na kosmetické procedury vy? Chodíte pravidelně nebo to vůbec neřešíte (případně jste v poslední kategorii a to pravé místo jste ještě nenašly?)  :)

20 komentářů:

  1. Kozmetičke som chodievala pravidelne /raz za mesiac, max dva/ od osemnástky cca... Poslednú dobu som to trochu flákala, ale tak až tak veľmi som to nepotrebovala. Teraz ale očakávam výraznejšie mastenie pleti, takže zasa nastupujem režim cca raz za dva mesiace...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  2. Nechodím a ani neplánujem chodiť. Radšej tie prachy vrazím do potravín a zdravej stravy, ktorá ma podľa mňa na pleť tiež významný vplyv.
    Aj tak sa taketo procedúrovanie vypláca len pri pravidelných návšetvách kozmetičky a to sa mi fakt ale fááákt nechce :)
    Ale inak pekný článok, pani Markéte muselo zaplesať srdce pri toľkej pozitívnej reklame :)
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem u kosmetičky nikdy nebyla, u tohoto razím heslo, že to chce pravidelnost, aby se ta péče projevila, a na to bohužel nemám momentálně ani čas ani peníze.

    OdpovědětVymazat
  4. Já nechodím, ale teď zrovna jsem objednaná na zkoušku (jinak taky špatné zkušenosti, proto nechodím), tak doufám, že budu taky odcházet tak krásná a spokojená :D

    OdpovědětVymazat
  5. ja som bola už pár krát :) ale zistila som že to asi nie je nič pre mňa ...

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to moc lákavě, ale koukla jsem na ceník a bohužel je to na mě trochu moc. Na kosmetice jsem byla jednou, za čištění jsem zaplatila ani ne 150. Sice kosmetička neměla žádné super přístroje a nepoužívala hodně drahou kosmetiku, ale i tak jsem byla spokojená a efekt byl viditelný. Bohužel jsem dost líná se někam objednávat a někam chodit, takže si vždy nějak poradím doma :)

    OdpovědětVymazat
  7. ja som bola na kozmetike asi 4 krat v zivote, ale..bolo to davnejsie a vsetko to bola taka.. "old school" kozmetika. cize ziadne pristroje, iba naparenie, mechanicke ocistenie, maska a koniec.

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem na kosmetice ještě nebyla a ani mě to neláká. V tomhle jsem asi divná, ale já se vyhýbám i masážím a dalším takýmto procedurám.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak teď jsi mě úplně nahlodala, abych tam šla :D. Ceník mi přijde náhodou ok a jestli je tam tak odborná péče, jak říkáš, tak se mi to zdá opravdu hodně dobré. Já myslím, že jednou za čas si nějaké to hýčkání zaslouží každá z nás :)
    Děkuji za tip ;). L.

    OdpovědětVymazat
  10. Já ještě na kosmetice nikdy nebyla.. asi mám strach..:D Ta trvalá na řasy mě zaujala!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Docela jsi mě nahlodala, měla bych si někam zajít..

    OdpovědětVymazat
  12. Na kosmetice jsem nikdy nebyla, nějak mě to nenadchlo, abych tam musela jít. Asi je to tím, že jsem nikdy neměla žádné problémy s pletí, tak mi to přišlo zbytečné.

    OdpovědětVymazat
  13. Nikdy jsem nebyla, a ani to neplánuju. Sice výsledek zní lákavě, ale upřímně nesnáším, když na mě kdokoliv šahá, natožpak cizí člověk :P

    OdpovědětVymazat
  14. Vyzerá to tam krásne !! :) Ja som ešte nikdy na ničom takom nebola :)
    Pozývam na moju Vianočnú GIVEAWAY - množstvo produktov, čím viac Vás bude, tým viac toho vyhráte! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj,

    studio vypadá moc pěkně, ale bohužel je na druhý straně Prahy =o(
    Já vyzkoušela několik kosmetiček, ale nebyla jsem spokojená... Pokud po příchodu od kosmetičky vezmu tampónek s micelárkou a po otření pleti je na něm makeup, tak bych vylítla z kůže... Potom jsem narazila na kosmetičku, která mi nechala čekat půl hodiny před dveřma, volala jsem jí na mobil, kterej zvonil... když už jsem chtěla jít domů, tak otevřela dveře s tím, že tam má paní... (A?) Ošetření bylo fakt super, ale kosmetička nepříjemná...
    A nebo kosmetička, která prostě neví nic o mastné pleti...

    Ne, ne a ne... Prostě jsem ještě nenarazila na tu svou...

    Btw ty řasy mi moc zajímaj =o)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Rendy, byla jsem na kosmetice jen jednou, ale musím říct, že mi pak pleť zářila a byla nádherná. Ale asi jen 2 dny, potom se mi docela dost zhoršila. Od té doby jsem to nezkoušela, mám pocit, že mojí pleti vyhovuje minimální péče, mám ji hodně suchou a tak nemá moc ráda příliš hodně přípravků... :)

    OdpovědětVymazat
  17. Na kosmetice jsem byla naposledy před cca 2 lety, dřív jsem chodívala pravidelně, ale protože výsledky nebyly nijak oslnivé, tak jsem přestala. Ráda bych našla někoho nového, škoda, že nebydlím v Praze, hned bych vyzkoušela :)
    Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ještě nikdy jsem na kosmetice nebyla, pořád se odhodlávám, tak snad to do třicítky stihnu :)

    OdpovědětVymazat
  19. Chodím už niečo cez rok skoro každý mesiac na čistenie pleti a za ten rok sme si aj s kozmetičkou všimli velký rozdiel na mojej pleti a je to vážne super ach škoda že ona niečo také s tou špachtlou nerobí :/

    OdpovědětVymazat
  20. U kosmetičky jsem nikdy nebyla, ale to vyčištění pleti zní opravdu dobře :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)