sobota 27. prosince 2014

Co mi nadělil Ježíšek

Tak jak jste si užily Vánoce? Odpočinuly jste si, přejedly se cukroví a bramborový salát vám leze i ušima? Blogosféra se začíná plnit dárky od Ježíška a mě fakt tento typ článků strašně baví. Letos jsem asi byla strašně hodná, protože mi přinesl spoustu krásných věcí :)


Ježíšek letos vybíral oblečení hlavně v H&M a potěšil mě novýma svetříkama, něčím pěkným na krk a ultra pohodlnýma botama.





Jedna menší crossbody kabelka z Manga a moje oblíbené mini prstýnky




Kamarádky si asi přečetly, že jsem chtěla tyto vánoční sady od Sephory, takže jim moc děkuju, moc pěkně se trefily :)



Tuhle vánoční paletku M.A.C jste viděly asi už stokrát, ale teprve teď jí budu moci vyzkoušet :) Na Vánoce nesmí chybět ani nový parfém - můj miláček Alien od Thierry Muglera!



Tenhle vánoční dárek od Lush jsem si také schovávala až do Vánoc a otevřela ho teprve na Štědrý den :)



Ponožky, parfém a knížky nesmí pod stromečkem nikdy chybět :) Další seveřan, který mi byl hojně doporučován je Stieg Larsson, tak jsem na jeho trio knížek moc zvědavá a těším se na ně.



Svíčky miluju a nikdy jich nemám dost. Tyhle pudrové z Ikeii jsem zatím ještě předtím neviděla a mám doma jen ty ve skleněné dóze :)



Přítel mě neuvěřitelně potěšil paletkou tvářenek od Hourglass. Pořád viděl, jak jsem je v New Yorku okukovala a zkoušela si je na ruku při každé návštěvě Sephory, tak musel Ježíškovi s výběrem trochu píchnout :) Potěšil mě i brusinkový balzám na rty od Kiehl´s (ten teda nevím, jak vystopoval, že jsem chtěla, ale už umí asi odezírat z mého výrazu a pozná, co chci :)



Naše rodina má ráda praktické dárky a zejména moje skvělá tchýně razí heslo, že láska prochází žaludkem. Takže máme nejen co mlsat, z čeho vařit, ale ještě jsem dostala i kuchařku, kterou jsem si přála (fakt stárnu, vidíte to? :) S přítelem jsme ještě dostali vouchery do jedné pražské restaurace s úžasným výhledem, tak se tam už moc těšíme.


Moje tvořivá mamka chtěla podpořit i mojí kreativitu a mám od ní tavící pistoli (tu jsem si přála už taky hrozně dlouho), tak se možná někdy dočkáte i nějakého toho DIY :)


Kamarádky mě letos taky neuvěřitelně potěšily a hlavně šokovaly tím, jak mě mají skvěle přečtenou! Rozkošné ponožky, svíčky, bytové doplňky a dobrůtky na mlsání. A jedna z kamarádek mě překvapila taštičkou a svíčkou z kolekce známé blogerky Zoelly a prý, když jsem taky ta blogerka, tak tohle přece musím mít :) 



Nikdy jsem neměla termohrnek a letos jsem si ho napsala do svého wishlistu na dejmidarek.cz. Ježíšek wishlisty evidentně čte a fakt poctivě, protože jsem dostala rovnou 3! Jeden je roztomilý, jeden trochu hi-tech a poslední je samozřejmě pro blogerku :) Prý má být teď pořádná zima, takže se budu muset poctivě zahřívat a mám čím :)



Od Ježíška mám i nejstylovější sluchátka Happy Plugs v rose gold barvě, které tak doplní ty stříbrné, které už mám :) A aby se mi nezamotaly, mám na ně i vychytávku z M&S :)



Co jste si pod stromečkem letos rozbalily vy? Určitě mi hoďte odkazy, jestli jste dárky někde zveřejňovaly nebo se pochlubte v komentářích. Taky vás vždycky tak baví si prohlížet, co dostali ostatní a říkáte si, že jste dostali stejné věci? :)

46 komentářů:

  1. To jsou nádherné dárečky! Sluchátka od Happy plugs by se mi taky líbily a ten balíček od Lush vypadá krásně. Už dlouho mám v plánu něco od nich vyzkoušet, ale zatím jsem se k tomu nedostala. Pokud by Tě zajímalo, co jsem dostala k Vánocům já, přikládám odkaz :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/2014/12/co-mi-prinesl-jezisek.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teda nejvíc co se mi líbí z dárečků nejvíc, je to super mix :) Sephora věcičky jsou roztomilé i ponožky, prostě super dárečky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dostala jsi opravdu nádherné dárečky.
    Nechci to slovo psát, ale nutíš mě k tomu - zkrátka závist. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kosmetiku jsem naštěstí žádnou nedostala, kromě šamponu z Manufaktury, tu si ráda vybírám sama. Nejvíc mě potěšilo asi kosmetické zrcadlo s osvětlením.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vánoce jsem si užila moc, ikdyž jsem pořádně přecpaná :). Dárky jsi dostala krásné! Happy Plugs a parfém jsem dostala také. Kromě toho i krásný kabát, Converse .. :) zbytek dárečků mám u sebe na blogu http://therainbower.blogspot.cz/2014/12/what-i-got-for-christmas-2014.html#more kdyby tě to zajímalo :).

    OdpovědětVymazat
  6. Tolik krásných dárečků, maličkosti v podobě svíček apod se mi strašně líbí, ty vždy potěší. A srdíčkový termohrnek je dokonalý :)
    Já dostala převážně oblečení, ale i nějakou tu knížku a od přítele mě strašně potěšil parfém Lancome a svíčka Yankee Candle :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné dárky! :) Termosku a sluchátka bych také chtěla, tak třeba za rok :-)

    OdpovědětVymazat
  8. O nějakém termohrníčku taky uvažuju ;) jinak krásné věci si dostala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem tyto dva sety ze Sephory dostala také! :) Největší radost mi udělal nový mobil a také Clarisonic Mia 2 a je super, takže už chápu tvé nadšení z verze Aria :)
    Cosmetics Is Our Life

    OdpovědětVymazat
  10. Pobavila mě ta tavící pistole. Můj brácha dostal přesně stejnou. :D Sbírá kameny, tak si je chce lepit na podstavce.

    OdpovědětVymazat
  11. Od Stiega Larssona sa neodtrhneš!! Je to naozaj výborné čítanie! :))))))

    3znitry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Dostala jsi krásné dárky! :) Nejvíc se mi líbí kabelka a knihy, trilogie Milénium je super, přeju příjemné počtení :)

    OdpovědětVymazat
  13. jé, tady byl někdo moc hodný :)

    OdpovědětVymazat
  14. Paletka od Hourglass vypadá úplně božsky! Troufám si říct, že určitě taková i bude :)
    Já svůj článek už napsala, tak se můžeš kdyžtak kouknout :) http://loverofaccessories.blogspot.cz/2014/12/co-mi-jezisek-letos-najezil-2014.html

    OdpovědětVymazat
  15. Tyto příspěvky taky miluju, dostala jsi skvělé dárky. Já jsem letos byla asi taky hodná, a tak jsem dárky musela rozdělit do článku a videa. Jestli si zvědavá, tak první článek je tady. http://beprettybym.blogspot.cz/2014/12/what-i-got-for-christmas-part-i-my.html
    Přeji krásný zbytek volna a hodně úspěchů s blogem do příštího roku. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Dostala jsi samé krásné dárky, termohrneček si chci taky koupit :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  17. Trilogie Millenium je naprosto úžasná, nikdy jsem nečetla nic lepšího a jsem nešťastná, že už S. Larsson nic nenapíše. Ježíšek mi však nadělil ještě jednu knížku, která s Milléniem souvisí- Tajemství dívky s dračím tetováním, už se těším, až se do ní ponořím. Jinak Alien je i můj oblíbený parfém a paletka Hourglass je snová! Já dostala paletku od TheBalm - BalmJovi a jsem z ní úplně vyřízená, dále pak vysněnou formu na bábovku od Nordicware, úžasný Jelení šperk, velkou radost jsem měla z knížek Příběh opravdové vášně o Lady Džem Blance Milfaitové, Hvězdy nám nepřály a Manželovo tajemství, z pořadače na recepty s muffinkama a šampuku Jumping Juniper a Mask od Magnaminty od Lush. Přibyly mi i 2 štětce od Hakura, no prostě báječné Vánoce. Největší radost jsem měla z dárků, které jsem dávala mým blízkým - mamka slzela dojetím nad lístkem na Ennia Morriconeho a babička nad knihou Babičko vyprávěj.

    OdpovědětVymazat
  18. Krása! Kuchařku z Lidlu mám také ;) Ty ponožky z Primarku jsou boží, taky doma jedny mám, s mopsíkem :))

    Ty termohrnky se dobře sešly :D

    Moje dárečky jsou zde ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
  19. tyjo Rendy, dostala jsi krásné dárky! :) já mám článek na blogu.

    OdpovědětVymazat
  20. krásné dárky, já také dostala vůni od muglera :)

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné dárky, koukám, že tě taky nejvíc potěší maličkosti jako mně. Mně přijde, že mi ani nejde dát špatný dárek, protože využiju naprosto všechno a mám z toho děsnou radost :-) Jinak já jsem asi taky děsně nápadná co se týče toho co chci, protože jsem tentokrát dostala úplně vše o co jsem si v průběhu roku "nenápadně" říkala :-D

    OdpovědětVymazat
  22. To jsou opravdu krásné dárky, snad všechno by mi taky udělalo radost :))

    OdpovědětVymazat
  23. Miluji rozbalování dárků s ostatními - obrazně řečeno =) článek se mi moc líbil a krásné dárky jsi našla pod stromem

    OdpovědětVymazat
  24. Velmi pekne darky.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. To jsou nádherné dárky, Ježíšek byl opravdu bohatý :)
    Na mém blogu najdeš i mé dárečky http://katienajmannova.blogspot.cz/2014/12/what-i-got-for-christmas-aneb-co-jsem.html

    OdpovědětVymazat
  26. Já byla letos asi hodně hodná, protože jsem dostala neskutečné množství dárků od praktických až po ty, po kterých jsem toužila. Od manžela jsem dostala tyčový mixer, mop Leifheit (který jsem už chtěla hodně dlouho, protože mám doma už takového stařečka), myš k noťasu, svíčky Yankee Candle a stejnou paletku Hourglass jakou máš ty a Camelii od Chanelu (jupííí). A od našich mraky věcí na naši malou holčičku, která se nám má v březnu narodit a společně jsme dostali boží foťák, abychom mohli zachytit veškeré momentky od chvilky, kdy se nám narodí. Takže letos byly vánoce fakt bohaté a šťastné a veselé :)
    Jooo, ještě jsem zapomněla, od mamči mám taky tu kuchařku, po které jsem toužila. Je super :)

    OdpovědětVymazat
  27. Krásné dárky! ♥ Na parfém Alien už se chvíli chystám, plánuju ho koupit po novém roce. :)

    Jinak tady je tedy odkaz na to, co jsem dostala já. :)
    http://shades-of-silvie.blogspot.cz/2014/12/merry-and-new.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  28. Ty sluchátka si přeju také :) asi si je koupim za peníze od Ježíška :D

    OdpovědětVymazat
  29. Ta knižní trilogie je super! Já asi samostatný článek dělat nebudu, vše podstatné shrnuje instagram, kdyby ses chtěla mrknout tak budu ráda :-) @aprincesna

    OdpovědětVymazat
  30. Krásné dárečky :) Já takovéhle články miluju a taky vždycky porovnávám, co jsme dostala stejné :D
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  31. no teda, tys musela být hodná :) Přítel krásně vybral a sluchátka jsem dostala taky a moc dobře hrajou, mám z nich radost :)

    OdpovědětVymazat
  32. Super dárky! Trilogii Milénium od Stiega Larssona můžu vřele doporučit! Nejdřív mi chvilku trvalo, než jsem se začetla do Muži, kteří nenávidí ženy, ale pak to jelo jak po másle! Všechny tři díly jsou skvělé! :)

    LadyKerstyn blog
    INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  33. Pudrové svíčky jsou úžasné, nechápu, že já svíčkový maniak je ještě nemám

    OdpovědětVymazat
  34. 3 termohrnky :D... Larssona mám už hodně dlouho rozečteného a ne ne se k němu vrátit...no, na prvních 100 stranách mě asi nedokázal víc zaujmout...Já jsem dostala například nové kolečkové brusle s obr kolečkama pro rychlou jízdu, terabitový externí disk, ktreý jsem si přála, tmavě hnědé kožené rukavice a pásek, aby mi ladily ke kožené tmavě hnědé kabelce a kozačkám...:D, nové hodinky, štetec od Hakura na pudr, který mi chyběl do sbírky, krásné hrnky,.....a z knih? Čertsvé vydání Vnitřního lékařství od prof. Bureše....holt, škola už zase volá...

    OdpovědětVymazat
  35. Ty pudrové svíčky voní jako pudr?

    OdpovědětVymazat
  36. Tak tady se Ježíšek vyloženě trefil, jak to vyznívá z textu :))

    OdpovědětVymazat
  37. Super darčeky ;)
    Inak aké sú slúchadla ? Lebo ma dosť zaujali :)

    OdpovědětVymazat
  38. Nádherné dárky a musím říct, ze vylozene závidím ty nádherné termohrnky - sama jsem si jeden prala a nemam stále zadny:-).
    Tvarenky jsou taky nádherne:-)

    OdpovědětVymazat
  39. Stieg Larsson je úžasný!!! Muži, ktorí nenávidia ženy som videla aj sfilmované, ale kniha je kniha...:-)) Máš sa na čo tešiť!:-)

    OdpovědětVymazat
  40. Ty Happy Plugs jsou super! :) prostě rose gold věci mě (od doby co se Zoella přestěhovala do toho nového bytu a pak do nového domu a zařizuje vše v rose gold :D ) opravdu berou!!!!!!


    blog.jana-mei.cz
    www.instagram.com/randomm_beauty

    OdpovědětVymazat
  41. Dostala si nádherné darčeky, medzi ktorými máme spoločný parfém. Alien je môj parťák už 7 rokov, no hoci ho "prekladám" aj inými vôňami, nesmie mi nikdy chýbať na poličke :) Trošička ti závidím trio rozjasňovačov Hourglas, keby som sa k tej značke konečne už dostala...

    OdpovědětVymazat
  42. Ježíšek vybral skvělé kousky :) boty a kabelka jsou skvělý - moje dvě obsese :D

    OdpovědětVymazat
  43. Super dárečky! To mi připomíná, že jsem potřebovala sluchátka. Co říkáte na tyhle: http://www.hamashop.cz/prislusenstvi-pro-mp3-1/audio/sluchatka/skullcandy-jib-bila.html? Stačí mi nějaká obyčejná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)