úterý 9. prosince 2014

Co jsem dostala k narozeninám?

Letos jsem snad poprvé své narozeniny oslavila mimo ČR a musím uznat, že to vůbec nebylo špatné :) Na nějaké divoké mejdany mě už tolik neužije a zařekla jsem se, že jeden uspořádám až můj věk bude začínat na číslo 3 :) Pak už budu oficálně stará, dospělá a nikoho už nebude zajímat, co jsem dostala a jak jsem to oslavila :) Ono teda těžko říct, jestli to vůbec někoho zajímá už teď, ale pokud ne, stačí jen zmáčknout ten křížek v pravém rohu obrazovky a problém bude vyřešený :) Já sama se ale strašně moc ráda dívám na dárky ostatních blogerek, tak třeba se víc takových jako já najde.



Z oblečení a doplňků jsem si vybrala tričko z F&F a od kamarádky jsem dostala sadu prstýnků z H&M. Kabelku (nebo spíš nákupní tašku) Longchamp jste už mohly vidět na Instagramu v mých duty free nákupech cestou z Maroka :) Vůbec nikomu nebráním názoru, že je tohle taška jak pro babičky nebo jako plátěnka na nákupy, každý ať si o ní myslí co chce. Taky proto jsem za ní odmítala dávat tisícové částky, které za ní chtějí u nás v obchodech. V duty free s black friday slevou ale vyšla na skoro méně než polovinu své ceny v našich obchodech a navíc jí měli v krásné tmavě fialové barvě (kterou jsem u nás zatím neviděla, ale tím samozřejmě nechci tvrdit, že u nás vůbec není k dispozici). Mám ráda praktické tašky, do kterých v případě potřeby narvu půlku světa a myslím, že tohle je ideální kandidátka :) Od přítele jsem dostala ještě klasické bílé Conversky, ale ty už v době focení trůnily v botníku :)


Z kosmetiky jste většinu už taky asi viděly, protože dárky k narozeninám kupuji často dříve v předstihu. A když je nějaká pěkná akce, jako třeba na péči Benefit, tak se toho musí využít :) Jeden z mých nejoblíbenějších očních krémů a pak krém Total Moisture, který jsem zatím snad jako jediný z této pečující řady nezkoušela. Rtěnku Lancome a boží rozjasňovač Chanel jste už také na Insta možná zaznamenaly. Je fakt škoda, že se rozjasňovač nedostal i k nám a tak se o něm nemá smysl příliš rozepisovat. Jestli se ale dostanete do zahraničí nebo máte možnost si ho objednat, neváhejte ani minutu :) A jako poslední tu máme paletku Nude Tude od the Balm, kterou jsem kupovala v akci na parfums.cz (a strašně dlouho si jí přála) a jako dárek k ní dostala matující pudr Sexy mama. O kterém mi tolik z vás psalo, že je to ten nejlepší pudr na světě, tak se nemůžu dočkat, až ho taky vyzkouším :)


Asi se rozkřiklo, že jsem velký milovník Yankee Candles a proto bylo několik dárků i krásně voňavých! Na svíčky obecně bych asi potřebovala sponzora, nebo možná spíš prášky od doktora, abych neměla potřebuju je neustále zapalovat a nakupovat po tunách :)



Ráda bych chtěla touto cestou ještě jednou moc poděkovat všem za vaše milá přání, kterých si moc vážím a děkuju za ně :) DĚKUJU!


PS: taky když si prohlížíte dárky ostatních lidí, váš seznam přání se rozšíří ještě víc, než předtím? :)

PPS: letošní listopad byl nejlepším měsícem roku 2014 a nebylo to jen protože jsem měla narozeniny :)

44 komentářů:

  1. O té kabelce jeste moc nevim co si myslet, ale ze patri pro babicky to by mi nenapadlo :D
    Ale dárky jsou to moc pekne, dodatecne vsechno nejlepsi!

    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. krásne darčeky :) mňa by potešilo všetkooo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dárky jsou krásné, taky bych si vybrala:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Longchampka je nejlepší kabelka, právě proto už mám dvě :) Narvu do ní všechny svoje krámy, včetně notebooku, pyžama i krabičky s obědem, je nepromokavá, lehounká, ideální! Právě proto jsem se třeba musela zbavit svojí MK Jet set - sice je krásná, ale prostě do tý tašky nic člověk pořádně nedá a navíc sama o sobě váží tak 4 kila.. :(

    OdpovědětVymazat
  5. Tak můj pomyslný wishlist se krapet rozrostl :D Ale samé užitečné věci ;)

    OdpovědětVymazat
  6. No tak takové dárky bych si taky nechala líbit :)

    OdpovědětVymazat
  7. hlavně tvé PS mi mluví z duše ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta "kabelka" je náhodou super, taky nosím takový tašky a sice jsem s už párkrát vyslechla, že jsem jak babička, ale je mi to úplně jedno :D

    OdpovědětVymazat
  9. Dostala si krásné dárky:) Paletku Nudetude už mám nějaký čas a napřed jsem z ní teda nadšená vůbec nebyla, ale celkem jí začínám přicházet na chuť:) A ta kabelka mi taky přijde ideální, když člověk potřebuje mít při ruce něco, kam nacpe věci mimo kabelku, ale jako samostatná kabelka se mi moc nelíbí....:)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké darecky, a YC vosky s vánoční vůni bych také ještě chtěla sehnat, dají se nekde v Praze?

    OdpovědětVymazat
  11. Yankee, dala bych si taky rict.. Jinak ten Benefit krem na oblicej mam ze dnu Marianne a je mi k nicemu, protoze strasne ucpava pory. Tak jsem zvedava, co nej reknes :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné dárky. Ráda se dívám, co ostatní dostali a beru to jak inspiraci pro mě, tak na dárky pro mé blízké ;-) Tašku Longchamp mám také a drží, jsem z ní nadšená! Tak ať pěkně slouží! ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  13. Moj zoznam veci, ktore "nutne" potrebujem sa sice po precitani clanku nerozsiril,avsak idem si hned zapalit sviecku:D Dodatocne vsetlo naj!

    OdpovědětVymazat
  14. Přeji všechno nejlepší! :) Dostala jsi super dárky!

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné dárečky. Se svíčkami od YC to máme stejné - miluju je a pořád mám potřebu kupovat nové a nové :D

    OdpovědětVymazat
  16. wow, krasna aromalampa ... a svicku cranberry ice zavidim,to je bozi vune,zatim moje top vune od yankee

    OdpovědětVymazat
  17. Já si děsně ráda prohlížím cizí dárky, asi jsem docela stalker :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jsi musela být moc hodná! YC vosky i svíčku ti teda závidím, ikdyž rozjasňovač Chanel taky;)

    OdpovědětVymazat
  19. Krém Benefit je super, oční krém už za ty peníze nestojí. Yankee candles jsou úžasné, vždycky koukám, jestli nejsou někde ve slevě. Krásné dárky.

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkné dárky! Těším se na článek, co jsi dostala pod stromeček....:)

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné dárky, taky ráda "stalkuju" u jiných blogerek, co dostaly. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, to jsou moc krásné dárečky! :-) Rozhodně se ráda podívám na dárky ostatních, mimo jiné i načerpám inspiraci, co sama chci. A tuhle Nude Tude paletku od theBalm chci taky, a to už mám na vánočním seznamu Naturally Yours od Zoevy :-D
    Katka
    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Jasně, že ti dodatečně také popřeji vše nejlepší k narozeninám! :-)) Všechny dárečky bych brala také a jako! Přiznám se, že se patrně něco z toho na mém narozeninovém wishlistu objeví :-D

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  24. Jako obvykle se mi líbí snad všechno :D S takovou by mohl být můj wishlist nekonečný :D

    OdpovědětVymazat
  25. Taky ty svicky miluji.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Dárky jsou pěkné a také by mě udělali velkou radost, patřím mezi ty, kdo si rádi prohlížejí dárky ostatních a je pravda, že někdy to rozšíří můj seznam přání :-D

    OdpovědětVymazat
  27. Přesně! Jak si prohlížím cizí dárky, tak je chci taky no, asi nějakej komplex :D nejvíc asi závidím (a přeju samozřejmě) klasické bílé conversky a YC svíčku :)

    OdpovědětVymazat
  28. Yankee candle a kabelka by mě potěšily moc :) Pěkné dárečky

    OdpovědětVymazat
  29. sviečky yc su aj moja zavislosť :) snád to ešte nie je na prášky :D

    OdpovědětVymazat
  30. Holky moc děkuju všem za přání :)

    Tereza: právě, to je nejhorší, když je kabelka sama o sobě těžká a když se naplní, tak člověku utrhne rameno :)

    Kristine: nevím tedy odkud jsou tyto konkrétní, protože jsem je dostala, ale YC najdeš na několika místech, mrkni na stranky yankeesvicky, tam jsou i místa, kde je mají :)

    Žanet: sakra, tak to doufám, že u mě nebude dělat. Mám s jejich péčí skvělou zkušenost a nikdy mi nic špatného neudělala, tak uvidíme :)



    OdpovědětVymazat
  31. Yankee candle jsou nejlepší a hlavně ty zmzlé brusinky...božská vůně! :-) Jinak dodatečně všechno nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Zrovna mi tu hori yankee! Aneb milovnik svicek jsem i ja:)

    OdpovědětVymazat
  33. Krásne darčeky! Mojím najlepším mesiacom väčšinou býva september. Neviem prečo, ale každý rok to tak je. A vôbec nie preto, že mám vtedy narodky... ;)

    OdpovědětVymazat
  34. Úplně chápu tvou úchylku na svíčky, já momentálně jedu ve vánočních voscích Yankee, to je opravdu na doktora :)
    vytiskova.iveta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Krásné dárečky, Yankee Candle bych taky moc chtěla, ale zatím se mi do nich samotné nechtělo tolik investovat :) A kabelka je super a bílé Convers taky! :) A máš pravdu, když prohlížím ostatní blogy s dárky nebo novinkami, můj wishlist se vždy o něco rozšíří :D Ale mám tyhle články ráda, to budu mít po Vánocích zase co číst :D

    OdpovědětVymazat
  36. Úplně ti závidím, nádherné dárky!

    OdpovědětVymazat
  37. O této kabelce sním už celkem dlouho, ale ta cena je naprosto šílená.. Jinak dárky jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  38. všechno pěkný, ale ta lampa je fakt boží

    OdpovědětVymazat
  39. Já mám Longchamp tašky velmi ráda, připadají mi praktické a elegantní..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)