pátek 26. prosince 2014

Bourjois Rouge Edition 12h - zimní must have

Rtěnky Bourjois jsem nezkoušela pěkně dlouho. Od vypotřebování té poslední uplynula pěkně dlouhá doba a já mám pocit, že se poslední dobou trochu roztrh pytel se zmínkami o produktech na rty Bourjois. Všude se o nich mluví v superlativech a já vám musí prozradit, že dneska to nebude jiné. Tyhle rtěnky jsou totiž fakt dost boží!

Bourjois Rouge edition rtěnka (3,5g) - koupíte v parfumeriích a vybraných drogeriích, cena cca 300 Kč

Začnu klasicky obalem, který podle mě celkem upoutá už na první pohled. Líbí se mi, že je konec rtěnky barevně odlišený, protože hned na první pohled vidíte, jaký odstín má rtěnka uvnitř. Což se hodí nejen v případě, že máte více odstínů :) Balení je pevné a bytelné a i když je plastové, je kvalitní a dobře drží. Nikde se nic samovolně neotevírá a zatím se ani neolupuje nápis (což u kosmetiky přímo nesnáším). Po prvním vyzkoušení jsem se absolutně zamilovala do textury rtěnky. Je neuvěřitelně sametová, krémová jen lehce, takže nemá tendence se tolik rozmazávat, ale zároveň rty vůbec nevysušuje a není příliš suchá. Nanáší se snadno a pohodlně, je poměrně dost pigmentovaná, takže stačí jen málo a na rtech má opravdu krásný finiš. Není 100% matný, ale takový příjemně sametový a krásný. Mám nutkání rty stále mnout mezi sebou, jak je textura příjemná. A co je na tom skvělé, rtěnka má i skvělou výdrž. 12 hodin mi tedy nevydrží absolutně žádná rtěnka, to bohužel, ale na to, že tohle nejsou vyloženě matné rtěnky, dají i pár hodin. Záleží spíše odstín od odstínu, a taky záleží jak moc pijete a jíte během dne. Pokud obecně s výdrží rtěnek nemáte problém, určitě s výdrží těchto budete spokojené. Já velice často piju a málokterá rtěnka to zvládne, ale nemám problém s tím rtěnku častěji aplikovat. 




28 - perleťově korálová

29 - matná třešňová

30 - švestková

31 - nude béžová

32 - jemná růžová

33 - svěží broskvová

34 - sofistikovaná rudá


Nejsem hamoun a tak jsem se o některé rtěnky podělila. Možná je tak uvidíte ještě u nějaké jiné blogerky, kdo ví :) Poslední rudý odstín jsem dala kamarádce, která je expert přes výrazné rtěnky (narozdíl ode mě). Zajímal mě samozřejmě její názor, protože má velké srovnání napříč značkami. Taky si myslí, že jsou tyhle rtěnky skvělé a hlavně si strašně pochvaluje její výdrž. Podle jejích slov potřebuje nutně další odstín :)


Klasicky se mi nejvíce líbí odstín 31 a jako další i 33 a 30. Ty jsou pro mě top. Naopak nejméně se mi líbí č.28, která jako jediná obsahuje trochu shimmer. V nabídce je podle všeho ještě odstín č.35 (malinově červená), ale ten jsem bohužel neměla možnost vyzkoušet :)




Konturky na rty je položka, která na mém kosmetickém stolku není zrovna hojně zastoupená. Tak nějak je příliš nepoužívám a jen minimum mých rtěnek je vyloženě potřebuje. Přiznám se, že konturky rtů mám stále trochu spojené s nevkusem některých žen, které ani v 21.století nechápou, že příliš tmavá konturka a světlá rtěnka vypadá prostě strašně. S konturkami to tedy moc nepřeháním a když už je používám, dám je většinou na celé rty jako takový podklad pro rtěnku. Nejsem tedy ta pravá, na hodnocení těchto produktů, protože nemám porovnání s jinýma značkami. Nicméně tyto Bourjois konturky mají příjemně krémovou konzistenci, i když na první pohled na mě působily, že budou strašně tvrdé. I výdrž se mi zdá velice dobrá, ale jak říkám, nemám příliš mnoho porovnání. Používají se tedy velice příjemně, ale to je momentálně jediná vlastnost, kterou můžu ohodnotit. Možná až časem vyzkouším víc konturek na rty, vrátím se k porovnání těchto s jinými :)


V nabídce je celkem 12 odstínů konturek na rty. Některé jsou právě barevně sladěné ke rtěnkám Rouge Edition 12h. Cena je 149 Kč



Pro mě jsou tyto rtěnky rozhodně zimní must-have :) Moc mi vyhovuje textura rtěnek, protože jestli se mi něco nelíbí, tak jsou to suché a vysušující rtěnky. Tyhle mají opravdu tak moc příjemnou texturu a navíc báječně vydrží, takže za sebe vřele doporučuji vyzkoušet :)

Moc mě zajímají názory ostatních, co si o těchto rtěnkách myslí a jaké jsou jejich zkušenosti. Takže jestli jste je vyzkoušely, dejte určitě vědět, co na ně říkáte :)



PS: Děkuji zastoupení Bourjois za poskytnutí produktů k recenzi

34 komentářů:

  1. Bohužel jsem neměla možnost tyhle rtěnky zkusit. Ale nejvíce se mi líbí odstín 30 a 32, ty jsou opravdu moc nádherné.
    Zvu tě na můj blog, přesněji na probíhající giveaway http://katienajmannova.blogspot.cz/2014/12/ii-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají skvěle! Dokonce mají i nude odstíny, takže na ně se asi budu muset podívat:) Opravdu mě z tvých fotek zaujaly:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mohla bys prosim jeste vyfotit slozeni rtenky? Treba toho odstinu 30?
    vypadají krásně...

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají moc krásně, zvlášť s tou boží taštičkou:)

    OdpovědětVymazat
  5. Riadne sa mi páčia :) všetky odtiene :)

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem rťenky nezkoušela, ale líbí se mi všechny kromě 30 a 34, ty odstíny jsou prostě úžasné :))

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ani ja nemám rada vysušujúce rúže, páčia sa mi aj odtiene skoro všetky určite sa na ne pozriem ak budem mať možnosť :)

    OdpovědětVymazat
  8. vypadají dobře, díky tvé recenzi mě zaujaly, osobně jsem je ještě nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle jsem nezkoušela, barvy jsou moc krásné :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. Zatím jsem na tyhle rtěnky četla samou chválu, odstíny jsou krásné, vybrala bych si hned tři.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Už obal vyzerá zaujímavo, musím sa ísť na nich pozrieť do obchodu a snáď si nejakú z nich aj odnesiem :)
    theVanda’sDiary

    OdpovědětVymazat
  12. Rendy, tak 31vypada nádherně, přesně moje barva. Pokud se mi podaří se k ní dostat, tak si ji asi pořídím.

    OdpovědětVymazat
  13. Vyzerajú božsky a ako takmer vždy, s Tvojím farebným výberom mi neostáva, len súhlasiť! Poobzerám sa po nich...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  14. No teda to koukam. Vsechny odstiny vypadaji perfektne.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Mě se líbí stejně jako Tobě 31 :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mně se nejvíc líbí 30, 31 a 33. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ta 31 a i ta rudá vypadá krásně..! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tieto konkrétne som neskúšala, no mám doma tekutú Rouge Edition Velvet a je fakt super, takže určite sa poobzerám aj po týchto ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  19. Mám tu malinovou 35tku a spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadají moc hezky, určitě se po nich podívám v Douglas :). Ted mám v plánu si koupit od Bourjois makeup, když jsi ho tak chválila, tak možná si pořídím i rtěnku :)

    OdpovědětVymazat
  21. Hned som sa zamilovala do nude 31..nadherna..

    VIANOČNÁ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  22. Ty rtěnky! Uaaaaa.. 29 je užasná. :) Za nějakou zkoušku bych si mohla nadělit. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak ty jsou božíííí, moc se mi všechny odstíny líbí, hlavně č. 33. Díky za článek a až budu mít cestu kolem parfumérky, tak na ně juknu.
    deninka.krajco@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Na tuhle rtěnku už mám taky nějakou dobu zálusk, teď když vidím odstíny v akci, mám už jasno (odstín 33). ;) Díky! A mimochodem, ta černá kosmetická taštička je skvělá! :)

    LadyKerstyn blog
    INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  25. Tak ty jsou boží , nejvíc si mě získal odstín 31. nejsou ani moc drahé tak si myslím , že bych jednu mohla ulovit :)

    OdpovědětVymazat
  26. MNě se nejvíc líbí asi 30... Ake vybírala bych dlouho, všechny jsou krásné .)

    OdpovědětVymazat
  27. Odtiene rúžov od 30 nahor sú nádherné. Teda, krásne sú všetky, ale ja by som lovila medzi tými :)

    OdpovědětVymazat
  28. bezpochyby nalepšie rúže mam 31 32 a su moje naj tuto dobu :)

    OdpovědětVymazat
  29. na jejich rtěnky se budu muset podívat až budu příště třeba v Douglasu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)