pondělí 15. prosince 2014

Bioderma giveaway

V předvánočních soutěžích jsem se snažila potěšit jak ženy, tak muže a teď tu máme i něco pro nejmenší. Z vašich vzkazů vím, že mě sleduje i pár maminek s dětmi, což mě opravdu těší a třeba právě pro ně bude tato soutěž zajímavá. Nevadí, pokud zatím ani svoje děti nemáte, ale budete chtít balíček darovat např. menším sourozencům nebo dětem ve vašem okolí :) Bude to spíše takový povánoční dáreček, ale doufám, že nějakého prcka potěší.


Můžete soutěžit o 2 balíčky z řady ABCDerm od Biodermy, které obsahují dvě balení vlhčených ubrousků, hydratační mléko a krém proti opruzeninám.



Pravidla soutěže:

1) Buďte pravidelným čtenářem blogu přes GFC (pokud nevíte, co to znamená, ZDE je nápověda)

2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 15.12.- 28.12.2014. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 28.12.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (15.12 je 1, 16.12 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :) 



Děkuji Biodermě za poskytnutí dárků do soutěže

67 komentářů:

  1. Ahoj! Vypadá to moc roztomile :)
    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé to by se mi hodilo:-) do týdne mám být poprvé tetičkou :-)) werd_a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná giveaway :) mého dvouměsíčního chlapečka by výhra jistě potěšila :))
    Jinak přeji krásné a pohodové Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  5. Hezká giveaway, pěkné balení produktů, tučňáček je boží;) Určitě bych to darovala;)

    OdpovědětVymazat
  6. jéé tučňáček :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: Petra Lohynská
    p.lohynska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. momentálně používám ABC Cold krém, protože mi blázní pleť a jsem jako sušenka a prozatím jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezká giveaway. Moje malá neteř ji Biodermu používá a její maminka je s ní moooc spokojená ;)
    VanickovaMichaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Super giveaway! Biodermu jsem ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  11. práve som o nich včera čítala, že sú dosť dobré aj na odličovanie :)

    OdpovědětVymazat
  12. Sice nejsem cílová skupina téhle soutěže, ale líbí se mi, že myslíš na všechny :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný dáreček :) Pro našeho budoucího synovce by to bylo jako dělané.

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherná vánoční giveaway :) Roztomilé balení :)
    Nickyna.Dru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, díky za možnost zapojit se do soutěže. Sleduji na blogu, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com a i na FB.
    S Biodermou mám zkušenost jednak s micelární vodou a také s opalovacím krémy a vše na jedničku. Pokud bych vyhrála, tak bych tento produkt darovala mé švagrové, která má miminko.
    Krásný a pohodový adventní čas. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. to dětské balení se mi u biodermy líbí, je jednoduché, ale tak trochu dětské díky tučňáčkovi :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Je, super, výrobky bych moc ráda vyzkoušela, Alča suksa.suksin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Jé, krásna GA :-)
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Super soutěž :). laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Hezké ceny! michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. To je super giveaway. :) To jako maminka velmi oceňuji!
    ladykerstyn@seznam.cz
    Čtu tě pravidelně hlavně na bloglovinu přes aplikaci v mobilu, ale komentáře se přes to psát nedají... Tak snad budu mít štěstí v "random" výběru. :) Krásný den ti přeji!

    OdpovědětVymazat
  22. ja mam neter a 2 synonce, to by nekomu urcite hodilo
    solodilova.luda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. super soutěž :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Krásná výhra :-)
    mikova.e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Tak na moji atopickou pleť ideální
    miksovska.sona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Krásná soutěž jako vždy:)
    Zuziiikk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Jej tučniačikyyy. :D :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Hezká soutěž :) Sama děti ještě nemám, ale případnou výrhu bych darovala sousedce - má 14 denního chlapečka, takže si myslím, že by z ní chlapák měla radost...

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Jee to je moc fajn Rendy, že máš i něco pro maminky - respektive pro dětičky :-) Kosmetika od Biodermy je pro děti moc fajn, také ji mám ráda. Lucie.sendlerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, tak já bych případnou výhru darovala kamarádce, která má miminko.

    OdpovědětVymazat
  31. ráda se zapojím:) třeba se usměje štěstí:) terinkav.7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Jéé to by potěšilo :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Skvělá GA! :)
    janiereinde@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. GFC Anna Vágnerová
    anna.vagnerova@gmail.com
    úžasná GA :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Bioderma - moje oblíbená značka! :)
    Moc pěkná GA...

    OdpovědětVymazat
  36. Lenka Brestenská
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. jéé :) to je hezké :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Rendy, mám malé miminko a Biodermu používáme- ted specielně do zimního počasí Cold cream a je výborný. Ráda se zapojím do soutěže, email: lucciak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. To by se taky šiklo!:) k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Bioderma Atoderm Nutritive zachraňuje můj obličej teď v zimě. Zapojuji se do soutěže o produkty pro dětičky, které bych ráda výhrou obdarovala :-)

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Bioderma je dle mého to nejlepší, co mě zatím potkalo:) Máme teď v rodině nově dvojčátka, tak třeba bude Bioderma i jejich osudem :D
    hhribalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Moc hezka GA :-) Bioderma je stalice v moji kosmeticke sbirce uz hodne dlouho a neni snad pripravek co jsem mela ktery by me vylozene zklamal... hribovaolga@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Já mám dětskou kosmetiku, raději než tu pro dospělé.

    Natalunka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  44. gfc: Lucia Kvaššayová
    micka185@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  45. GFC: Michaela P.
    misicka90801@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)