sobota 13. prosince 2014

Balea voňavý haul

Balíčky od DM drogerie jsou vždycky neskutečné. Jednak nikdy nevíte, kdy a jestli nějaký dorazí a co bude jeho obsahem a hlavně vás v něm často něco překvapí. Vážně musím pochválit práci DM týmu, protože se o nás "starají" neskutečně krásně a hlavně myslí i na vás. Nicméně o tom vám zatím ještě nebudu nic prozrazovat a brzy se o tom dozvíte více :) Každopádně takový řekněme předvánoční balíček, který před nějakým časem dorazil, skrýval hned několik laskomin. A nemyslím tím jen tu čokošku s papričkou :)


Co mám na této značku moc ráda je to, že je jednak cenově dostupná pro všechny a hlavně pořád přichází s novinkami a limitovanými edicemi. A kdo z nás občas nepodlehl a nenakupil si v DMku do košíku hned několik kousků (mě se to teda stává)? Ne vždycky je všechno boží, to je jasné, ale člověka pak alespoň tolik nemrzí, že vyhodil zbytečně moc peněz oknem, když mu něco nevyhovuje.

Jednou ze současných limitovaných edicích je i tato White Passion, která voní po bílých květech a plodech acai. Což odpovídá, protože to voní přesně jako lehoučká květinka šmrncnutá s nějakým svěžím ovocem, které voní ale jakoby hodně z dálky. A zrovna tato vůně se mi opravdu moc líbí a vůbec by mi nevadilo, kdyby se dostala do stálé nabídky. U některých sprchových gelů Balea mám trochu problém s jejich parfemací a některé mi vyloženě smrdí, ale tenhle patří do skupiny těch pěkně vonících, které si místo ve vaší koupelně rozhodně zaslouží :)


Něco pěkného na nožičky reprezentují dva produkty - krém na nohy s mandlovým mlékem a makadamiovým olejem a koupelové mléko na nohy. Koupelové mléko je pro mě něco nového, co jsem doteď nezkoušela a myslím, že v drogerii na víc značek, které by něco takového nabízely, asi nenarazíte. V lahvičce můžete vidět dvě složky, které před použitím promícháte, čímž vytvoříte takovou mléčnou tekutinu a poté nalijete 2-3 uzávěry do lázně, kam pak ponoříte nožky. Celkem příjemná věc, protože kůže na chodidlech je pak taková vláčná a heboučká, aniž by byla nějak mastná. Není to sice must-have, ale jestli si ujíždíte na podobných přípravcích, tak na tohle mrkněte. 

Od krému na nohy jsem očekávala hodně. Minimálně jsem si říkala, že jestli tato mandlová verze bude stejně tak skvělá, jako klasika s ureou, tak si půjdu koupit tak 5 dalších balení. Vůní sice urea řadu válcuje, protože příjemně nasládlá vůně mandlí je pro můj nos lahodící, nicméně co se účinků týče, u mě vede urea. Ta je pro mě mimochodem svatým grálem a doma mám pokaždé minimálně jedno balení. Není lepšího krému na nohy a ještě za tak směšnou cenu! Každopádně abych nezakecala tuto mandlovou řadu, není určitě špatná, ale mě s nohama udělá větší zázrak prostě urea. Tato verze je více taková mastnější a krém je o dost hutnější, takže po použití jsou ponožky skoro nutností. Určitě to není špatný krém, ale na ureu prostě nemá a na hodně suchou kůži nestačí :)





Když jsem z balíčku vyndala čokoládu, tak mě to ani nepřekvapilo, protože od Alnatury sem tam něco koupím. Svíčka mě ale trochu překvapila, protože se přiznám, že po svíčkách v drogerii příliš nikdy nepátrám. Na svíčky chodím do jiných obchodů a proto pro mě bylo milým zjištěním, že si občas pro voňavou svíčku můžu skočit i do drogerie :) Tahle voní úplně úžasně vánočně, prostě taková ta typická vůně jablek se skořicí a trochou koření, absolutní klasika. Čokoládu si ještě šetřím a zatím jsem jí nestihla ochutnat, ale něco mi říká, že kvůli těm papričkám na obalu se o ní bude zajímat hlavně přítel :)



V balíčku byl ještě "vánoční" balzám na rty a tyčinka do koupele. Balzám má opět tu klasickou vánoční parfemaci, která se mi líbí, ale balzám jako takový není nic extra. Mě teda obecně balzámy v tyčince Balea nepřijdou nic moc a přijde mi, že mi rty spíše vysušují a nijak o ně nepečují. Je ale spousta těch, kteří na ně nedají dopustit, takže je to spíš o preferencích. Tyčinky do koupele se v této verzi objevily v nabídce už minulý rok. Tentokrát mi tyčinku zabavila hned mamka, protože ty loňské se jí strašně líbily. Sice trochu nadávala, že pak musela umývat vanu, protože byla po použití hrozně mastná, ale jí se tyčinka líbila náramně :)




Tento balíček byl opravdu povedený a hlavně úžasně voňavý. Prozradím, že DMko připravilo něco pěkného a voňavého i pro vás, tak uvidíme, jestli vám to ještě stihne nadělit Ježíšek pod stromeček nebo si uděláme třeba novoroční voňavou soutěž :)

Zajímalo by mě, jestli máte vy osobní zkušenost s některým z těchto produktů nebo případně tipy na vaše oblíbené Balea produkty, které jste si třeba v nedávné době pořídily? :)

33 komentářů:

  1. Většinou zkouším limitky sprchových gelů a taky miniatury od Baley jsou fajn! Momentálně používám Balea denní krém z DM boxu, který mě mile překvapil. Chystám se porovnat tělové mléko do sprchy zatím jsem vyzkoušela jen moji milovanou Niveu. Tvůj balíček vypadá skvěle! Nalákala jsi mě vyzkoušet tyčinky do koupele a tu koupel na nohy!

    OdpovědětVymazat
  2. Mám dm ko veľmi rada. Hlavne sviečky, Baleu a Alverde. Mám od nich veľmi vela produktov. Určite odporúčam soľ do kúpela granátové jablko a produkty s ureou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyčinka vypadá hodně dobře,ale v DMku jsem si ji zatím nevšimla. Až tam příště půjdu, musím to tam důkladněji prozkoumat a třeba si pořídím i to mléko na nohy :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  4. Dobré ráno, Rendy! Já jsem zkoušela jablíčkový balzám na rty a krásně mi voní a je to fajn balzámek. Ještě jsem měla to koupelové mléko na nohy a mamka si ho nějak přivlastnila a nějak si nepřečetla návod a masírovala s tím taťkovi chodila a plácla tam toho nějak hodně a samozřejmě se osypala a prý byla jak angorák :D, tak zas bylo veselo.... Salad by Leni

    OdpovědětVymazat
  5. Od Balea nemám překvapivě žádný produkt. A ani jsem snad nikdy neměla. Nějak se mi tato značka vyhýbá obloukem. Tak si říkám, že by už možná byl čas něco zkusit?

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc mě zaujala tyčinka do vany a mléko na nohy, na ty se určitě podívám :) od Baley mám nejradši kakaové tělové máslo, jinak od té značky často nakoupím, ale nic není taková má stálice jako právě toto máslo :)

    OdpovědětVymazat
  7. O tom přípravku do lázně na nohy jsem už slyšela u Petra LovelyHair, ale zatím jsem si jej nekoupila. Co mě láká, je ten sprchový gel, hned si k němu půjdu v pondělí čuchnout, protože ten musí být prima. Já teď používám PetitMarseillais s vůní bazalky, tak by to mohla být příjemná změna na předvánoční období :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  8. Vůbec žádné zkušenosti s těmito produkty nemám ale ty svíčky mě hrozně lákají !

    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké věci, musí to všechno vonět úžasně :).

    OdpovědětVymazat
  10. Božínku miluji Baleu, jen mě štve že tady není v Anglii :)) Musím si nakoupit v Česku :D

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  11. Já si už delší dobu dělám zálusk na ten balzám na rty (i když ho nepotřebuju, protože mám doma milion dalších) a taky na to koupelové mléko

    OdpovědětVymazat
  12. Po tom koupelovém mléku na nohy jsem se dívala, no uznávám že možná špatně, protože zatím jsem na ně nenarazila, ale ráda bych je vyzkoušela:-) Sprcháč White Passion mi právě dělá společnost ve sprše a tělové mléko mám v zásobách. Ale nalákala jsi mně na ten voňavý balzám na rty, takovýmhle parfemacím těžko odolávám:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Vždycky když ty balíčky vidím, je mi nejvíc na světě líto, že nemám úspěšnej kosmetickej blog a spolupráci s DM :D Protože než já se tam dostanu, spousta věcí tam třeba už ani není :(

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je překrásný balíček, nádhera. Plánuji koupit krém na nohy a určo by mě potěšila i svíčka a balzámek svou vůni.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  15. Nevíte prosim někdo, jestli se dá nebo vůbec dala ta svíčka někde v DM sehnat? Já jsem ji teda ještě nikde neviděla a to už ji sháním tak měsíc.

    OdpovědětVymazat
  16. To je skvělý balíček :) Na ten mandlový krém na nohy jsem se v DM dívala a moc pěkně voněl :)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný balíček. DM má fakt vkus :)

    OdpovědětVymazat
  18. ja mám tiež ten balzam a je úžasný :) ja osobne používam od balea veľmi veľa vecí, naposledy som si kúpila dvojfázový odličovač a neviem si ho vynachváliť, sice to nie je žiadna novinka alebo limitka ale objavila som ho len teraz :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tu svíčku zbožňuji. Akorát ji teď nikde po Brně nemohu sehnat a a co mám doma mi už pomalu miží ;(
    Jinak ten balzám jsem si musela kvůli té vánoční vůni pořídit a jsem spokojená ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Tyčinku do koupele určitě vyzkouším! A navíc se mi u Balei líbí i obaly :)

    OdpovědětVymazat
  21. taký balíček by mě velmi potěšil :) a ty tyčinky do koupele jsem ještě nějak nezaznamenala, tak na ně musím v dm mrknout

    OdpovědětVymazat
  22. Baleu mám velmi rada. Má dobré produkty, ktoré mi nerobia zle. Z týchto mám iba to mliečko na nohy, ale medzi moje oblubené baleacke veci patri napr. balzam na pery Sensitive - odporučam, lebo je jeden z najlepších. Potom používam od nej aj nejaké krémy na tvár, sú jedny z mála, ktoré ma neštípu, nerobia sa mi po nich flaky a celkovo mi vyhovuju. A ešte milujem od Baley mydlo na ruky s vôňou broskyne. Taktiež aj rozne limitky sprchových vonavých gélov sú perfektné!!!

    OdpovědětVymazat
  23. Balíček je to úžasnej :). Ten balzámek na rty si chci koupit a jak máš ten sprchový gel, tak jsem koupila kamarádce tělové mléko a voní božsky :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  24. Baleu mám vcelku ráda - až tedy na ty balzámy na rty, ty mi zatím nevyhovovaly... Z tvého balíčku se mi nejvíc líbí mléčná lázeň na nohy a tyčinka do koupele :-))))

    Měj se hezky :-))

    OdpovědětVymazat
  25. Díky tvému článku půjdu asi vyloupit drogerku :-D

    OdpovědětVymazat
  26. ať jsem koukala jak jsem koukala, tuhle svíčku jsem zatím neviděla :(( doma jich mám fakt "málo", ale jablko a skořice? to prostě k Vánocům patři :) balzámek na rty mám také, ale ještě jsem ho nerozbalila, takže jsem na něj moc zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  27. Do DM jsem víc začala chodit až na základě doporučení mnoha bloggerek, hlavně pro Baleu a Alverde kosmetiku a musím říct, že jsem mile překvapená. Akorát před Alverde tělovými másly u mě zatám stále vedou tělová mléka Dove, řada Pure Pampering - ta hydratace je pecka, vydrží skoro celý den!
    jaroslavadankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ta čokoláda se svíčkou vypadaají fakt dobře:)

    OdpovědětVymazat
  29. Súhlas č. 1: ano, urea na nohy je fakt úžasná!
    Súhlas č. 2: ano, balzamy na pery v tyčinke od Balea sú fakt hrozné a vysušujú, aj keď ostatné vecičky mám väčšinou veľmi rada :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  30. Na to koupelové mléko se moc těším, takový výrobek mi v drogerii chyběl.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. já zatím slyšela většinou ĺidi na Baleu nadávat, ale já ji mám ráda. minimálně ty voňavé sprcháče a pod. Je fakt, že deodorant už bych si od ní nekoupila, ale další xx věcí klidně :)

    OdpovědětVymazat
  32. telové mlieko určite skusim :) milujem baleu aj sprchače hlavne """

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)