pondělí 3. listopadu 2014

Vyhraj novinku Gabriella Salvete - Flawless Skin Foundation

Krásné pondělní ráno mé krásné čtenářky :) Mám tu pro vás obvyklou porci dárečků, tentokrát v podobě nového make-upu Flawless Skin Foundation od Gabrielly Salvete. Dvě z vás si tuto žhavou novinku budou moci vyzkoušet a na moje dojmy se můžete těšit výhledově :)


Soutěžíte o 2 balení Flawless Skin Foundation v odstínu 02 a 05



Pravidla soutěže:

1) Dejte like facebooku Gabriella Salvete - KLIK


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 3.11.- 16.11.2014. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 16.11.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (3.11 je 1, 4.11 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)



Děkuji Gabriella Salvete za poskytnutí dárků do soutěže.

67 komentářů:

  1. Super soutez tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. GS makeup jsem nikdy neměla, zajímalo by mě jaký je;)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Rada by som ho vyskúšala :)
    romana.roznikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi sa mi páči, že nedávaš milión podmienok do GA. Tak sa zapoja fakt len pravidelné čitateľky. :)

    lilianka007@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Makeup od GS jsem ještě nezkoušela, tak bych ho ráda vyhrála.
    hanyska98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůů, já bych ráda vyzkoušela... jestli je lepší jak Dermacol Imperial, který mi sedí výborně........ kavia81@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Připomíná mi to makeup od Benefitu, tak jsem na něj hodně zvědavá :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ráda zkusíma a určitě bych ho půjčila i mámě která by jej asi využila více :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Odstín 5 bude asi hodně tmavý, žejo..

    OdpovědětVymazat
  10. Proti pigmentovým skvrnám, jo? Tak to bych vyzkoušela náramně ráda, hlavně když úroveň výrobků GS pořád stoupá... :)

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za možnost si příjemně zasoutěžit. :-)) od této značky jsem nikdy nic nezkoušela, ale matně si vybavuji, že moje maminka kdysi něco od ní měla. Objevila jsem ji čistě náhodou u nás v parfumerii, ale přijdou mi ty ceny dosti předražené. můj e-mail je eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. veľmi rada rada by som vyskúšala
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  13. Ooo super výhra tak třeba se usměje štěstí :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  14. Vpadá moc hezky, podle popisu dokonalost sama:-) fijalova.kfjetina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. jé, jak já bychchtěla vyhrát tu 02 :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. GS makeup je pro mě zatím velkou neznámou, ráda bych vyzkoušela světlejší odstín. FB: Lenka Tichá, email: leniku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Těším se na tvůj názor.;) k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. GS má poslední dobrou spoustu zajímavých novinek a produktů, k jejich stojanu chodím čím dál častěji :).

    OdpovědětVymazat
  20. prima soutěž l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Super soutěž:)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. moc suprová soutěž, ráda se zapojím

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Makeup jsem od nich zatím nezkoušela :)
    Kler.B@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Gabrielu mám ráda. Takže nemůžu nesoutěžit :D
    martinkova.karol@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. marbel848@gmail.com
    Děkuji a hezký den!

    OdpovědětVymazat
  26. believe.bitch@seznam.cz
    radši bych vyzkoušela tmavší odstín.

    OdpovědětVymazat
  27. Zajímalo by mě, jak světlé či tmavé odstíny budou :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. děkujeme za další krásnou soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  29. Od GS mám pouze laky na nehty, takže jsem opravdu zvědavá na make-up :)
    kristyna.toma@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Děkuji za milou soutěž. l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, Rendy,
    díky za tuto soutěž, Gabriellu miluju :)

    tobiaskovas@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  32. GS mám ráda ale makeup jsem od nich ještě nezkoušela
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. od GS jsem měla asi jen řasenku a laky na nehty, tak by to bylo zajímavé vyzkoušet.:)
    simcaotypkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  35. Nevím proč, ale hrozně se mi líbí ten obal.

    OdpovědětVymazat
  36. v.hanusova1@gmail.com zrovna včera jsem se rozmýšlela na tímto makeupem a novinkou od rimmelu - vyhrál rimmel, a tak bych šíleně moc ráda vyzkoušela i tento makeup.)))

    OdpovědětVymazat
  37. Wow, to vypadá dobře, ráda bych vyzkoušela! :-) mjanovska11@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ráda bych vyzkoušela :)
    nikol.nikyy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Jak ty to děláš, že dáš do GA pokaždé výrobek, který mě ten den zaujal v drogerce?:) jaja.pliki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Super soutez :)
    zakov77@seznam.cz
    FB: Žaneta Kovářová :)

    OdpovědětVymazat
  41. len.horakova@gmail.com
    Určo stojí za vyzkoušení :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)