pondělí 24. listopadu 2014

Video z uvedení vánoční kolekce M.A.C

Některé z vás už možná první video v historii blogu viděly a některé ho možná uvidí dneska. V pátek se konalo slavnostní uvedení vánočních kolekcí v prodejně M.A.C a vy se tak na chvíli můžete dostat přímo na místo činu :) Aristokratické vánoce podle M.A.C nabízí hned několik krásně zabalených kosmetických produktů, o kterých jsem vám již psala ZDE. V předchozím článku se dozvíte přesné složení všech balíčků včetně jejich cen, abych se tu nemusela zbytečně neopakovala :)



Kromě balíčků je momentálně dostupná i kolekce Heirloom Mix, která je zabalená do třpytivých obalů a obsahuje od stínů, glitrů, tvářenek až po laky na nehty nebo lesky. Pro mě je nečekaně top tvářenka (uvidíte níže) a líbí se mi i glitry a některé odstíny stínů (jenže na ty mám momentálně nákupní stopku :)








O kolekci nám více řekla zkušená vizážistka a trenérka  Niki De Graaff, která předváděla vánoční líčení i na modelce. Ta byla mimochodem neskutečná, protože vypadala jak modelka z vizuálu kolekce a měla na sobě nádherné šaty, šperky a když se postavila, tak převyšovala absolutně všechny přítomné!







A tady je premiérové video. Mám teď na chvíli půjčený jiný foťák (kdyby vás to zajímalo, tak Olympus Pen E-PL7), který je na tyhle záležitosti praktičtější, než moje velká zrcadlovka. Ráda bych řekla, že budou následovat i další videa, ale nechci nic slibovat, aby mě pak někdo nechytal za slovo :) Ale mám to v plánu, zhatit by to mohla jen nepřízeň techniky. Omlouvám se za cukavé záběry, ale nemám žádnou předchozí zkušenost s točením videí a tohle byl takový pokus omyl :) Pokud by vám video nešlo pouštět tady, mrkněte na něj přímo na YOUTUBE - klik






A teď takový malý náhled na některé produkty z vánoční kolekce. Některé kousky už možná znáte z nákupního článku z New Yorku :) Swatche paletky vám bohužel neukážu, protože "oficiálně" si jí rozbalím až pod stromečkem a ráda bych, aby do té doby stále nová :)



Lesk Cremesheen glass v odstínu Ceremonial (btw. tyto lesky jsou obecně super a mám je moc ráda)



Tvářenka v odstínu Modest byla přesně v tom nenápadném odstínu, který mám během zimy na tváři nejraději!





Paletka je jedním slovem prostě nádherná! Design paletek se mi z kolekce líbí absolutně nejvíc :)




Budu ráda za vaše názory k videu, přece jen je to prvotina a zajímal by mě názor dalších lidí. Případně jaká témata by vás zajímala ve video podobě? Foťák mám půjčený jen na krátký čas, tak abych věděla, co vás zajímá (téma "moje kosmetická sbírka" je na seznamu přání na prvním místě, tak to psát nemusíte :). Jinak pokud se vám vánoční kolekce líbí, nečekejte a vyražte pro ní co nejdříve. Kousky mizí rychlostí blesku a na Václaváku byly už některé verze bohužel vyprodané. Kolekci ale seženete ve všech M.A.C prodejnách a pokud byste chtěly zažít taky tuto pěknou akci, přihlašte se na další termíny, které budou následovat v těchto M.A.C prodejnách:

Nový Smíchov 24.11 od 18h a 25.11 od 19h
Palladium 26.11 od 18h a 27.11 od 19h
OC Chodov 28.11 od 18h a 29.11 od 15h

Rezervace je nutná předem na mailu: info@maccosmetics.cz

Uff, dneska je těch informací opravdu hodně! Tak jsem vás snad nezahltila a vy teď víte, jestli Ježíškovi napsat, aby vám něco z toho letos nadělil :)







17 komentářů:

  1. Rendy, prosím tebe, já jim psala, jestli bych mohla přijít, ale neodpověděli, nevíš náhodou, jestli to znamená, že můžu? :D Nebo spíš nevíš, jak to tedy chodí? Předem díky za odpověď ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Video jsem už viděla a teda dobrý, mám moc ráda podobné ukázky z akcí, na které se jinak nedostanu. Tvářenka krásná, ale na mě by asi tak nevynikla, ale s paletkou bych si dala říct ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka je suprová, krása.... do Prahy jedu ve čt, tak mám v plánu na něco mrknout.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kolekce je fakt super krásná a video je taky dobré :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta modelka je uchvatná, jako z pohádky :O

    OdpovědětVymazat
  6. tak pár věcí by se dalo připsat na ježíškovský seznam :-D a ta modelka je boží, taká pohádková :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonalá kolekce, chtěla jsem se na ni jen tak dojít podívat a samozřejmě jsem neodešla s prázdnou, vzala jsem taštičku nude rty a rtěnka je neskutečně krásná a o taštičce ani nemluvě. A z Heriloom se mi taktéž líbily tvářenky, dokonce obě a nevěděla jsem, kterou dříve, tak jsem je tam pro jistotu nechala obě, jíst taky musím, že :D

    OdpovědětVymazat
  8. Modelka vypadá krásně, ostatně jako i celá kolekce :) opravdu se mi líbí provedení a i odstíny vypadají takhle na fotce moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mě ta kolekce nijak neoslovila. Snad možná rtěnky, ale bohužel mi nesedl žádný odstín. Nakonec jsem odešla s odstínem Heroine. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy a na kolik prosím vyjdou tak ty rtěnky? :)

    OdpovědětVymazat
  11. To balení je skvostné! Paletku bych si vybrala stejnou, jako ty...ale nejvíce se mi líbí ty taštičky..:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta modelka vypadá naprosto přesně jako z plakátu. V kolekci mě ale oslovily jen kosmeticé taštičky..

    OdpovědětVymazat
  13. Modelka vypada opravdu krasne a kolekce taky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Strašne, stráášne moc ti závidím tú lícenku a paletku. Ale strašne moc. A bojím sa, či ešte niečo budú mať v novej predajni MAC v Bratislave budúci týždeň, prípadne v Rakúsku. Musím mať jednu paletku. Musím, musím!

    OdpovědětVymazat
  15. Slečna modelka je nádherná :O ... na MAC si dělám zálusk už nějakou chvilku, hlavně tedy od doby co si jedna blogerka (Ina.T) značku MAC hrozně moc pochvaluje :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)