neděle 16. listopadu 2014

Vánoční kolekce Body Shop - tour de shop

Moc mě těší, že se vám články s vánoční inspirací líbí a rozhodně se ještě na několik vánočních článků můžete těšit :) Dneska mám pro vás tunu fotek a vánoční inspiraci na dárky vám naservíruju až do domu. Škoda jen, že k vám domů nemůžu donést i tu příjemnou vůní, která je cítit po celém obchůdku Body shop :) Letošní Vánoce se nesou v duchu 3 voňavých řad - Glazed Apple (který voní jako jablíčka v karamelu), Frosted Cranberry a Vanilla Brulée (která voní přesně jako creme brulée). Nejsem úplný příznivec typicky vánočních vůní, takže v této kolekci jsem si našla jasného favorita a tím je glazed apple. Pro mě je to úžasně svěží vůně s trochou nasládlosti a úplně mi cukají koutky, jen si k ní přivoním :) Přijměte tedy pozvání do obchůdku Body shop a nechte se inspirovat...


Momentálně probíhá pěkná akce - 20% sleva na jednotlivé produkty z vánoční kolekce (neplatí na dárkové sety). Akce platí až do 27.11, takže jestli vás něco zaujme, je právě skvělá příležitost něco ušetřit a koupit si o to víc :)


Set tělových máslíček? Rozhodně must have! Body shop má totiž ty nejlepší tělová másla ze všech, co jsem kdy vyzkoušela. Já sama ujíždím na těch z moringa řady!


Všimněte si jablíčkové dárkové sady v horní polici


Součástí vánoční kolekce jsou i voňavé třpytivé pudry (vpravo dole na fotce)







Kosmetika zabalená do hrací skříňky vás bude těšit i po vypotřebování všech produktů :)


Dárkové sety seženete samozřejmě i v dalších parfemacích oblíbené tělové řady (já opět můžu vřele doporučit moringa řadu, pro kterou mám slabost)


Kdo by nemiloval adventní kalendáře? Jako malá jsem nikdy nevydržela a čokolády z jednotlivých políček vyjedla většinou hned, ale u tohoto kalendáře bych asi poctivě vydržela postupně otevírat jednotlivá políčka! Tento kalendář totiž obsahuje kosmetiku a za každými dvířky na vás čeká překvapení. Čekat můžete jak produkty z vánoční kolekce, tak i legendární vůně, řadu Wild argan nebo lak na nehty z nové řady! Cena kalendáře je 2490 Kč.




Želé do sprchy s roztomilou špachtličkou na nabírání



Pokud se vyžíváte ve voňavých koupelích, možná vás zaujmou voňavé konfetky do koupele





Body Shop myslí i na váš voňavý domov, který si můžete zkrášlit bytovými vůněmi, difuséry nebo olejíčky do aromalampy. Za olejíčky rozhodně plus, protože já osobně nemám příliš ráda takové ty typické vánoční vůně (nedej bože cítit františky nebo purpuru!) a mnohem raději budu cítit vůni brusinek nebo sladkého jablíčka :)




Balzámky na rty. Ty z brusinkové řady jsou i lehce tónované


Tato vánoční pohlednice je jeden z mých favoritů. Moc se mi líbí, že je dáreček rovnou zabalený a vy jen můžete napsat vzkaz dovnitř pohlednice. Navíc je to podle mě i cenově dostupný dárek, který potěší třeba vaší kamarádku, sestru nebo maminku.





Pár novinek se objevilo i v dekorativní sekci. Například tento rudý stain na rty Lip and cheek doll (399 Kč) nebo paletka stínů (599 Kč), ke které brzy přibyde ještě jedna barevná verze. Nová je i řada laků (199 Kč), která by k vašim nehtům měla být maximálně šetrná.






Něčím pěkným můžete potěšit i svou drahou polovičku nebo tatínka s dědečkem. Vánoční sady v retro balení - sada na holení (vpravo) stojí 890 Kč a sada na úpravu nehtů (vlevo) stojí 550 Kč

Myslím, že je rozhodně z čeho vybírat a pokud máte v rodině nebo okolí někoho, kdo se vyžívá v tělové péči, koupelích nebo má značku Body shop rád, víte čím ho potěšit. Navíc mě velice mile překvapily i ceny balíčků, protože některé menší sety jsou podle mě i poměrně cenově dostupné. Pokud by vám nevyhovovalo složení dárkových balíčků, můžete si jeho obsah namíchat samy a slečny v obchodech vám ho dárkově zabalí :)

Prodejny najdete v Palladiu a Na Příkopech a novinky můžete sledovat i přes český facebook - KLIK

Jak se vám vánoční kolekce líbí? Máte nějakou oblíbenou řadu produktů této značky nebo jste se už na vánoční kolekci byly podívat? :)

24 komentářů:

  1. Ten shop je ráj, asi bych to tam celé vykoupila.

    OdpovědětVymazat
  2. mají nádherná dárková balení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Proč mi to děláš?? :) Chci všechno, ty mají letos tak povedené sady, krása

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá úžasně, nejraději bych to vykoupila všechno. Bohužel na TBS mě odrazují ceny.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  5. Od této značky jsem zatím nic neměla, ale hrozně moc se mi líbí :) A ta vánoční kolekce je skvělá, plno úžasných věcí
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. zrovna nedavno jsem byla v bodyshopu :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Keby máme na Slovensku Body Shop hned by som tam išla pretože tie balíky sú proste skvelé a mimochodom skvelý článok :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten adventní kalendář! *-* Kam se hrabou čokoládové...to je vážně super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to všechno moc hezky, asi tam nakoupím nějaké dárky k Vánocům :))

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem byla, ale nákupy si v TBS nechávám vždycky na net nebo do zahraničí, u nás mají strašné ceny a hrozně slabé akce. V Německu i Anglii nebo třeba Vídni je naprosto běžné mít při nákupu 4 produktů až 50%, před Vánoci hlavně, takže pojedu pro nějaké sady tam. Jablíčko mi tedy smrdí chemicky a mrzí mě, že není jako vždycky spíš řada se zázvorem, ale vanilka ujde a chci si nakoupit novou arganovou řadu a nějaké laky a líčení. Článek se ti nesmírně povedl, tolik fotek a stručný popis, ceny.... tak to má být, jsi jednička:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Už jsem to byla omrknout a paráda! Ty vůně :3

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný článek plný inspirace, až budu v Praze, nesmím zapomenout se tam podívat...;)

    OdpovědětVymazat
  13. Už by konečne mohli spraviť shop čo posiela na Slovensko :(

    OdpovědětVymazat
  14. Tohle jsem neměla vidět, zrovna příští víkend budu v Praze...

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný článek Rendy :) BS miluju

    OdpovědětVymazat
  16. V Brně Body Shop nemáme, tak jsem ráda, že jsem se do jejich obchůdku mohla podívat aspoň prostřednictvím Tvých fotek. Je to pastva pro oči, taková spousta krásných dárečků, že bych ani nevěděla, co dřív vybrat. To přáníčko je super nápad. Pro sebe bych brala to balení tělových máslíček, vždycky jsem nějaké od TBS chtěla vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  17. mě se vánoční kolekce hodně líbí a the body shop mám ráda, už jsem to byla v obchůdku i obkouknout :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vypada to vsechno skvele.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. 2500,- za ten kalendář????!!!!! Ufff...na americkym eshopu je jen za 50USD....

    OdpovědětVymazat
  20. Ty jo, maj krásný boxíky a vůbec všechno vypadá super, já třeba miluju cokoli s vanilkou :)

    OdpovědětVymazat
  21. Body shop jsem poznala poprvé v Paříži. Už na první očuchání jsem byla zamilovaná a chtěla vykoupit všechno :D
    Miluji jejich másla a dezinfekce <3
    Jen škoda, že v Čechách je BS dražší než v ostatních zemích :-)
    Prima článek :-)
    Kochala jsem se nádhernými fotkami :-)

    OdpovědětVymazat
  22. V TBS nikdy neviem, kam skôr mrknúť...
    Ale ten adventný kalendár vážne chcem!!! :D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  23. Ta hrací skříňka je kouzelná:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)