sobota 22. listopadu 2014

Skvělý čistící gel Avéne

Čistící gely jsou moje láska a nezbytná část mé večerní kosmetické rutiny. Víte, že jsem velký zastánce mokrého odličování a nic mě nepřesvědčí to změnit. Čistících gelů jsem vyzkoušela opravdu hodně a myslím, že mám celkem porovnání a proto bych vám chtěla ukázat i jeden z nejlepších a momentálně nejoblíbenějších. Záměrně říkám jeden z několika, protože co se čistících gelů týče, nemám vyloženě favority odstupňované podle míst v mém osobním hodnocení. Mám několik oblíbených, které mi vyhovují a ty ráda střídám. V rámci výzvy portálu blogerky.cz jsem měla možnost vyzkoušet nějaký nový gel a jsem opravdu ráda, že jsem našla dalšího favorita, ke kterému se někdy v budoucnu rozhodně vrátím :)


Balení gelu je tak nějak typicky ve stylu Avéne. Typická je určitě i vůně, která je podle mě moc příjemná a líbivá. Evokuje mi Avéne micelární vodu, která podle mě voní skoro stejně, takže pokud máte obecně parfemaci Avéne rády, gel vás určitě nezklame. Konzistencí je to hustější gel, který dobře pění a na tváři je velice příjemný. Na používání s čistícími kartáčky je ideální a přesně takové čistící gely vyhledávám. Po opláchnutí je tvář pěkně vyčištěná, svěží a nijak nepne. Značka ideál :) Jediné menší mínus dávám dávkování a v tomto případě bych uvítala pumpičkové balení. Lahvičku otevíráte pootočením víčka, kde se poté objeví dírka, kterou dostanete gel ven. Jelikož mám gely většinou ve sprchovém koutě nebo na umyvadle, mám ráda snadné a praktické dávkování, které zvládnu i se zavřenýma očima a namydlenýma rukama. To je ale pro mě jediné maličké mínus a se zbytkem jsem maximálně spokojená.





Největší láska vznikla asi díky příjemné parfemaci, kterou obecně u těchto produktů postrádám a i když mám dalších několik oblíbených čistících gelů, žádný nevoní tak pěkně jako tento. Za druhé mi maximálně vyhovuje hustější gelová konzistence a dobrá pěnivost a v neposlední řadě i skvělá tolerance s mou pletí a bezproblémové vyčištění obličeje. Tohle rozhodně není moje poslední balení a gel si někdy v budoucnu koupím znovu! Má u mě 9 bodů z 10 :)

Znáte tento čistící gel? Používáte čistící gely nebo dáváte přednost odličování mléky nebo třeba micelárními vodami? :)

28 komentářů:

  1. Osobně raději sáhnu po micelární vodě, ale zajímala by mě spíš čistící schopnost gelu, pokud jde třeba o rozšířené póry nebo černé tečky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně se po něm podívám, jelikož jsem také zastáncem odlíčení ve sprše a poté už jen dočisťuji micelárkou. Nyní už mám asi třetí balení čístící pěny na problematickou pleť od Avonu, jelikož miluju parfemaci toho přípravku....dá se říci, že se tak ráda odličuji jen proto, abych tu pěnu cítila. :D Také mi vyhovuje maximálně pumpičkové balení...doporučuji vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já začala čistit olejem (panenským olivovým nebo arganovým) a už po týdnu vidím obrovský rozdíl, který mi žádný gel nikdy neposkytl... Takže prozatím na všechny gely kašlu a užívám si oleje, ty mě zatím nezklamaly v ničem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na tenhle gel čtu už druhou recenzi a taky pozitivní, takže nejspíš zkusím. Bez gelu bych nemohla žít, nějaká micelárka nebo mléko mi rozhodně nestačí.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá dobře :) i když já jsem tedy spíš na odličovací mléka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju micelarku od Avene, tak ho chci take zkusit, pouzivala jsem od garnier, ale strasne stahoval plet:)

    OdpovědětVymazat
  7. Už dlho som chcela vyskúšať niečo od Avene, takže určite sa po tomto géli pozriem, páči sa mi, že znižuje produkciu mazu, čo ja pri mojom mastnom type pleti rozhodne potrebujem :)
    Chcela by som ťa pozvať na môj blog, kde mám novú videorecenziu na kozmetiku za november :)
    http://finallysomefashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Za mě bohužel nee, zkoušela jsem ho několikrát a obličej jsem pak měla jako v plamenech. Úplně rudý a všude mi naskočily pupínky :(. Pro mě teda asi ten nejhorší gel, který jsem vyzkoušela. Ted používám čistící pěnu a jsem moc spokojená :).

    OdpovědětVymazat
  9. Tak po tomto sa pôjdem určite pozrieť, niečo také sa vždy hodí!

    OdpovědětVymazat
  10. asi ho také ozkouším, četla jsem už více pozitivních recenzí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zatiaľ som ho neskúšala aj keď všeobecne mám čistiace gély rada, mám z nich pocit, že sú účinnejšie než čistiace vody či micelárky. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento gel znám velmi dobře, používám ho totiž už hrozně dlouho na doporučení kožní lékařky. Na pupínky mi sice moc nepomáhá, ale mám dost citlivou pleť a gel mi ji nijak nedráždí. Voní hezky, to s tebou souhlasím. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Já se odličuji Biodermou :) Produkt se mi rozhodně líbí.

    OdpovědětVymazat
  14. Terka Svobodová: v tomhle ohledu jsem nepocítila nějakou změnu. Mám pleť mastnější, ale tím jak je chladnější počasí, tak se mi zas tolik nemastí. Možné v létě bych zaznamenala nějaký rozdíl, ale teď jsem si ničeho nevšimla :)

    OdpovědětVymazat
  15. Už jsem o něm četla a moc mě láká! :) Bohužel, ta cena je docela vyšší. Ostatně - jako všechno od Avéne :)) Ale stojí to za to :)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  16. zbožňujem od Biodermy sebium gel, ale poslednú dobu som lenivá, takže sa odličujem zväčša len micelárkami :)

    OdpovědětVymazat
  17. já ted používám mléko od lorealu pro citlivou pleť a docela mi vyhovuje, ale už mi pomalu dochází a jako náhradu za něj mám micelární vodu od biodermy

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám čistící gely ráda. Nejdřív smyju většinu makeupu gelem a vodou a potom se doodlíčím micelární vodou od Biodermy. Momentálně mám gel od Baley, který je podle mě příšerný, vůbec nepění a to mi dost vadí :D A až ho vypoužívám, tak jsem měla v plánu sáhnout po čistícím gelu od Biodermy z řady sébium. Tenhle gel mě moc zaujal a právě mě by také dost zajímalo, jestli si poradí s černými tečkami, kteréme mě trápí :)

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá hodně dobře! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Gel vypada zajimave, ja aktualne pouzivam micelarku od Garnier a jsem spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to musím vyzkoušet, čistícími gely jsem posedlá :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já už mám druhé balení, voní opravdu nádherně, ale musím říct, že i když mám mastnější pleť, tak docela stahuje a vysušuje... Bez krému by to nešlo :)

    OdpovědětVymazat
  23. Čisticí gely používám, protože jsem je dostala, sama mám ale radši micelární vodu :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  24. já naprosto miluju čistící gel Effaclar od La Roche Posay, ale zrovna mi dochází, tak přemýšlím, jestli nevyzkoušet něco nového... tohle nezní vůbec špatně.

    OdpovědětVymazat
  25. Tento gel mám taky a musím říct, že mě vysušuje strašně moc, musím se pak mazat třikrát, protože se to vždycky hned vsákne a pleť hrozně pne.

    OdpovědětVymazat
  26. Dostala jsem ho jako dárek a po téhle recenzi se na něj dost těším)

    OdpovědětVymazat
  27. Jeden z mála gelů, které si kupuji pravidelně již několik let.Většina mě vysušuje a mám z nich hnusné alergické reakce, ale z toho žádné. Dost mi pomol s pletí, mám mastnější, problematickou a je to můj velký pomocník. Jenže je dražší, vyplatí si počkat na akce a slevy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)