sobota 15. listopadu 2014

Prabal Gurung for M.A.C

M.A.C ve spolupráci se světoznámým designérem Prabalem Gurungem připravil jednu z nejexkluzivnějších a opravdu luxusních limitovaných kolekcí. Luxusní budou i ceny, ale uznejte samy, že ty zlaté a na první pohled robustní obaly stojí za to! Kolekce bude dostupná od 1.12 v prodejně M.A.C na Václavském náměstí a nově otevřené prodejně v Auparku v Bratislavě. No, posuďte samy, jestli by stálo za hřích si o některý kousek z této kolekce napsat Ježíškovi nebo ho přenechat jiným kosmetickým nadšenkyním :)


Štětec Square handled buffer - 1980 Kč

Možná to zní divně, ale zrovna tento štětec je pro mě takový středobod kolekce. Vypadá opravdu úžasně, bude asi pěkně těžký a masivní a nezlobila bych se, kdyby mi stál na mém kosmetickém stolečku :)

Oční stíny duo - 1100 Kč

Satin Ochre - béžově bílá se zlatou perletí a korálově oranžová
Terre - třpytivá béžová a teplá hnědá
Cinder - černá a kouřově šedá




Cream Colour base - 1910 Kč

Multifunkční produkt v odstínu Coral Lumineux

Bronzující pudr - 1910 Kč

Lesky na rty - 980 Kč

Light English red (lustre) - béžová nude
Carmine Rouge (matte) - jasná červená
Ultramarine Pink (satin) - střední odstín fialové

Lesky jsou barevně sladěné ke rtěnkám, což je celkem fajn.





 Rtěnky - 1100 Kč

Light English red (lustre) - béžová nude
Carmine Rouge (matte) - jasná červená
Ultramarine Pink (satin) - střední odstín fialové

Můžete hádat 3x, který odstín se mi podle fotek líbí nejvíce :) Myslím, že je to asi jasné, ale vzhledem k tomu, kolik jsem si v poslední době koupila rtěnek, mám na ně velkou stopku ...




Tužky na oči Kohl Power eye pencil - 560 Kč





Kolekce se mi vzhledově opravdu hodně líbí od první chvíle, co jsem jí na internetu viděla. Pro mě se zařadila rozhodně mezi ty nejpovedenější (můžu hodnotit jen vzhledově samozřejmě) v letošním roce a je to takové krásné zakončení roku limitovaných kolekcí. Bohužel jsem ale svou kreditku dost potrápila v New Yorku, takže i vzhledem k cenám kolekce, si jí budu muset nechat utéct. Mrzí mě to, protože minimálně rtěnku nebo lesk bych vážně chtěla, ale holt člověk musí i něco jíst po zbytek měsíce :)

Zajímá mě, jaký kousek z této kolekce se líbí/nelíbí vám a zda plánujete některý pořídit? :)

19 komentářů:

  1. Aaaach, tahle kolekce mi přijde tak moc luxusní!
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Já si to taky nechám ujít, ceny fakt moc vysoký :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Obaly jsou skutečně boží, ale ty ceny by mě zabily :(:D Nejvíc se mi líbí balení lesků :)

    OdpovědětVymazat
  4. na mě moc zlaté a hranaté, mám radši kulatější obaly, ale ta první rtěnka má úžasný odstín!

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi štetec a ty stíny...ale při pohledu na ceny mě přešla chuť..;)

    OdpovědětVymazat
  6. Kolekce pěkná, ale dost drahá. Takže já si určitě nic nekoupím ..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná kolekce! Lesk, tu první rtěnku, a stíny bych brala hned.... ale ty ceny :-/

    OdpovědětVymazat
  8. na pohled se mi kolekce líbí moc, ale nic si nepořídím, nějak urgentně nic z dekorativní kosmetiky nepotřebuji a nechce se mi zbytečně utrácet O:-)

    OdpovědětVymazat
  9. No libi se mi rtenky, ale ta cena je hruza

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. No, vypadá to vážně krásně *-* ale přijde mi trošku škoda utrácet za kosmetiku takové množství peněz :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jako trochu kýč, ale stejně se mi to líbí :D

    OdpovědětVymazat
  12. Krasne, ale tolko preplacat len kvoli obalom….ved produkt bude kvalitou rovnaky ako vzdy, nie? :-( Ja nemam vela produktov tejto znacky, lebo u nas nie je dostupna, ale s tym co mam nie som velmi spokojna. Tiez neboli lacne, ale keby som dala za nich tolko, tak ma to fakt nastve. Ja si tak skoro MAC urcite nekupim.

    OdpovědětVymazat
  13. Ak by som sa mall obmedziť len na jeden jediný kúsok z tejto nádhernej kolekcie, bola by to multifunkčná lícenka. Má nádherný odtieň.

    OdpovědětVymazat
  14. To je jedna z nejhezčích kolekcí, co jsem tenhle rok viděla. Ale ty ceny...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)