pátek 28. listopadu 2014

Pozdrav z Maroka

Krásné dobré ráno všem! Ty z vás, které mě sledují na Instagramu už ví, kde se zrovna nacházím. Jsem v marocké Marakéši na P&G Beauty Vision House akci. Je to opravdu neskutečný zážitek, o kterém vám budu určitě po svém návratu vyprávět :) Zatím můžete sledovat můj Instagram, kde se všechno aktuální dozvíte - #ordinarylifeMorocco . Včera jsem měla možnost dělat rozhovor s ikonou všech vizážitů - Pat McGrath a mám pocit, že jsem se na chvíli ocitla v pohádce a ne v reálném světě. A dnes je na programu další rozhovor se světovou hvězdou a ukázky nových produktů, tak je se na co těšit.

Takže stay tuned a brzy vám o všem povím a ukážu asi tak tisíc fotek :)

Mějte se krásně a doufám, že s sebou do Prahy přivezu trochu toho sluníčka :)

PS: moc díky všem za vaší úžasnou podporu a strašně milé vzkazy, jste vážně úžasné a moc hodné :)





22 komentářů:

  1. V Maroku jsem byla minuly rok na dovce, bohuzel jsme chytli pomerne osklive pocasi:-/
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Já ti to teplo taáák závidím ! :/

    Můj blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  3. tak si to tam užij, závidím, teď bych také vyjela někam do tepla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úprime ti závidím. Ach, Maroko! Ale tak si to tam aspoň za nás všetky uži a už sa teším na ďalšie články. :)

    OdpovědětVymazat
  5. woow, užívaj! a s tým slniečkom potom mysli aj na Krakow - tiež ho tu potrebujeme ;)

    l0veyourselffirst.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, tak to bych si taky nechala líbit, tady ta kosa mě už ničí :D Každopádně se už moc těším na bližší report.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jsem zvědavá na další články :) Užívej

    OdpovědětVymazat
  8. Musi to tam byt uzasne, zavidim ti to teplo! :) Uzij si to tam, tesim se na fotky ♡

    OdpovědětVymazat
  9. To je super, moc ti to přeju! Už se těším na další fotky :)!

    OdpovědětVymazat
  10. sleduji Tvé cesty na instagramu a teda těžce závidím - je to nádhera! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, závidím Rendy, každopádně užívej, jsem moc zvědavá na tvé dojmy až se vrátíš :) šíleně se těším, co se dozvím :)

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. Uzasne fotky. Jen sI to uzivej.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tak si to tam užij :) na fotkách to vypadá krásně..trochu jiný pohled než když jsem před chvílí vykoukla z okna u nás :D

    OdpovědětVymazat
  14. Parádní! :-) Uživej si to tam, těším se na další článek :)
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  15. Páni, také se již nemohu dočkat dalšího postu :-)!

    OdpovědětVymazat
  16. Vůbec Ti nezávidím :D Maroko vypadá nádherně a věřím, že sis to tam užila. Hned bych taky jela!!! Těším se na podrobnější článek o tvém výledu do Maroka. fifinka.pa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem zvědavá na další články. Maroko mě vážně láká:)

    OdpovědětVymazat
  18. Také bych tam chtěla být, se máš ...

    Stay beautiful ...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)