sobota 1. listopadu 2014

Podzimní kosmetický miš maš

Dneska to bude takový miš maš několika mini článků s několika kosmetickými novinkami (a nejen těmi). Paradoxně čím kratší povídání o produktech, tím delší a zdlouhavější příprava článku, nechápu :) Ale nebudu to okecávat, pojďme rovnou na to!



První novinkou, která už je dostupná v drogeriích je řada s vůní Irské kávy Aroma rituals od Dermacolu. Kafe nepiju, nechutná mi ani nevoní, takže hádejte, jak moc mě tato novinka nadchla :) Nicméně jsem byla zvědavá, jak vlastně irská káva voní a musím konstatovat, že mě tento sprchový gel voní sladce jako karamel. Takže uznávám, že to není tak hrozné, jak jsem očekávala, nicméně stejně to není vůně, kvůli které bych si gel sama vybrala. Každopádně vůně rebarbory s jahodami (nebo třeba mango) je už jiná liga a ty můj nos může :) Rebarborovo-jahodový gel si možná pamatujete z letních článků a vůně se nemůžu nabažit. Řada Aroma rituals je už poměrně široká, takže tu svou oblíbenou vůni si jistě každý vybere :)




Dále tu máme novinky od Yves Rocher - sprchový gel a paletku očních stínů. Začala bych paletkou, protože k té mám bohužel několik výhrad. Když pominu to, že mi PR zastoupení poslalo asi ten nejméně vhodný odstín (Bleu eclatant) a že jeho výběru nevěnovali zřejmě asi ani minutu času, tak ani stíny jako takové nejsou zrovna terno. Paleta modro-stříbrných odstínů se mi bohužel vůbec nelíbí, takovéto odstíny nikdy nepoužívám a k hnědým očím se mi prostě nelíbí (obecně to platí u všech, nejen u mě). Stíny samy o sobě mají celkem průměrnou pigmentaci, kterou bych přirovnala spíše ke stínům z drogerie. Textura je trochu prášivá a abych docílila barvy na ruce, musela jsem barvu pořádně vrstvit. Vzhledem k plné ceně, která je 470 Kč, stíny rozhodně nemůžu doporučit. Stejná kvalita se dá sehnat i za méně peněz v drogerii. Každopádně chválím balení, to je myslím povedené a pěkně ladí ke zbytku kolekce.



Sprchový gel z nové řady Quelques Notes d´Amour doplňuje parfémovanou vodu a tělové mléko. Jeho parfemace je moc příjemná a zařadila bych ho do kategorie květinových vůní s lehkým dotykem vanilky. Od této značky mám sice jiné favority mezi sprchovými gely (třeba bavlníkový nebo ylang-ylang z řady Jardins du Monde), ale tento není vůbec špatný. Jedině jeho plná cena je podle mě opět dost nadsazená a vyplatí se počkat na výhodnější akci (kterých je naštěstí stále dost).







Další pánové na holení - kolekce S-he!





Pokud rády používáte laky značky S.he, tyto jste už možná zaznamenaly. Krvavě rudá červená (č.501) a podzimně laděná švestková (č.504) vás možná zaujmou. Mezi laky příliš rozdíly nevnímám a hlavní práce je na dobrém topcoatu, takže tyto mi přijdou srovnatelné s jinými z drogerie. Barevně to není nic neobvyklého, ale k podzimnímu počasí pěkně ladí :) Dvě vrstvy barvy jsou určitě nutné.




Od řasenky All in one Volume magic curl jsem neočekávala mnoho a upřímně jsem čekala spíše pohromu, šmouhy a mazance na tváři. Jak strašně jsem se pletla a předčasně řasenku odsoudila! Ona je vlastně velice fajn a vyrovná se i mnohem dražším řasenkám z drogerie! A suprově drží na očích, vůbec se nehne ani neopadává nebo řasy neslepuje. Kartáček je trochu masivnější, ale klasický a moc mi vyhovuje. Rozhodně bych si jí koupila někdy příště znovu a omlouvám se jí, že jsem jí zbytečně odsoudila jen na základě značky.




Tužka na oči se bohužel ale řadí spíše do propadáků roku. Jak vidíte na fotce, něco je prostě špatně. Barevně vypadala tužka velice nadějně - střední hnědá šmrnclá s trochou khaki. Po první aplikaci se ale hrot tužky takhle komicky ohnul a pigmentace byla velice špatná (i když je tužka jinak docela měkká), takže nanést tužku na oko je vlastně spíše nadlidský výkon. Proto jsem musela přitlačit a výsledek je toto. Za mě bohužel říkám velké ne a tužce se spíše vyhněte.




Jsem asi trochu opožděná, ale doteď jsem prakticky vůbec neregistrovala, že má S.he i kolekci šperků. Možná je to tím, že drogerii neberu jako místo, kde bych si je cíleně vybírala, tak je přehlížím. Pokud by se vám třeba tento propletený líbil, víte kam pro něj. Na můj vkus je moc malý a nevýrazný (kdo mě zná, tak ví, proč to říkám) a tak jsem ho dala mamce, které se líbí moc :)




Další kosmetickou novinkou je anti-perspirant Maximum protection Confidence od Rexony. Pokud jste už o této řadě anti-perspirantů slyšely, nemusím vám je sáhodlouze představovat. V drogerii asi nic silnějšího a účinnějšího v boji s nežádoucím potem neseženete. Přípravek se ideálně aplikuje už večer před spaním na čisté podpaží. Druhý den se dočkáte absolutně suchého podpaží a konečně i příjemné vůně. Tohle je totiž konečně první z této řady anti-perspirantů, který mi voní a nepáchne nepříjemně chemicky. Předtím jsem vyzkoušela dva jiné a ani jeden mi nevoněl. Tento bych si tedy rozhodně koupila znovu a s jeho účinky jsem spokojená. I když nemám s pocením díkybohu žádný výrazný problém a tyto anti-perspiranty nepoužívám každý den, tak se mi maximálně osvědčily a určitě bych si koupila další balení.






Před nějakým časem jsem procházela i okolo krásného obchodu Rituals a zrovna měli nějaké akce na sprchové pěny a tyto sprchové oleje. Miluju prostředí jejich obchodů, které člověka v duchu odnese trochu víc do Asie a díky některým vůním by nejraději obchod vyraboval :) Sprchové pěny jsem už vyzkoušela a tak jsem si říkala, že zkusím tentokrát tento olej. Vybrala jsem si vůni Sakura spring, která voní lehoučce po třešních a těšila se, až jí vyzkouším. No a abych zcela upřímná, jsem docela zklamaná. Jednak se vůně při mytí docela změní a vůbec mi nevoní a jednak je výsledný efekt na kůži hodně podprůměrný. I po umytí s Nivea mlékem do sprchy mám hebčí a měkčí kůži a hlavně na ní cítím, že jsem na ní něco dala. V tomto případě mám pocit, jako bych se umyla jakýmkoliv sprchovým gelem. Za mě bohužel zklamání a jsem ráda, že jsem olej kupovala ve slevě a nedala jsem za něj plnou cenu.





I Avon má několik novinek a tou nejvýraznější je určitě nová vůně Luck. Pokud máte vůně této značky rády, tato se vám asi nejspíš líbit bude. Mě totiž přijde, že většina Avon vůní voní hodně podobně a ani tato není výjimkou. Vůně mi evokuje květiny, není příliš silná a výrazná, ale zároveň ani pro můj nos zajímavá. Prostě taková normální vůně, co neurazí ani nenadchne. Novinka z řady Skin so Soft mi přijde o něco zajímavější. Jedná se o Creamy body wash s velice příjemnou vůní, kterou bych označila jako krémovo-medovo-hřejivou :) Je velice příjemná a člověka úplně vybízí aby se jí celou obalil a šel se zachumlat do peřin. Konzistencí je to krémový sprchový gel, který je po umytí z kůže poměrně dlouho cítit a kůže je docela vláčná. I když efekt nevydrží tak dlouho, kůži mi rozhodně nijak nevysušuje. Celkem příjemná záležitost v chladných dnech :)




Mám tu ještě jeden letní rest a tím je LUXE rozjasňující pudr v dostínu Rose Aura. Když se tak dívám na tu sluncem zalitou fotku, docela to bodne v tomhle promrzlém počasí :) Pudr je něco mezi rozjasňovačem a klasickým pudrem a patří spíše do kategorie nenápadnějších produktů. Pokud chcete tváři dodat trochu rozjasnění a bojíte se výrazných rozjasňovačů nebo příliš lesku a třpytu, tak tohle by se vám mohlo líbit. Někdo by mohl pudr použít klidně i na celý obličej, jde asi spíše o to, co se komu líbí a vyhovuje. Pudr má příjemnou světloučkou narůžovělou barvu a je opravdu spíše nenápadný a decentní. Výdrž není úplně na jedničku a během dne z tváře postupně mizí. Balení je celkem ucházející a líbí se mi detail v podobě prošívání povrchu pudru.





Z novinek mě zaujal rozhodně nejvíc Anti-perspirant od Rexony a poměrně milé překvapení mě čekalo i od nového sprchového gelu Dermacol. Nečekala bych, že by cokoliv s kávou mohlo vonět tak sympaticky, takže jestli z kafe máte stejné trauma jako já, tohle fakt zkuste jen ovonět a samy uvidíte :) Pochválila bych i řasenku od S.he, která taky mile překvapila (ale bacha, dělá se i stejně vypadající, jen se žlutým nápisem a tu naopak příliš nechválila Péťa Lovely Hair, tak jen aby to někoho třeba nemátlo). 

Posuďte samy, zda vás některý z produktů zaujal a zatoužily jste ho třeba vyzkoušet nebo ovonět :) Máte případně s některým samy zkušenost? :)

46 komentářů:

  1. Když jsem byla nedávno v Praze tak jsem si právě něco z řady Sakura Spring v Rituals chtěla koupit, nakonec jsem odolala, ale ta vůně je božská! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna barvy paletky od YR se mi líbí a zaujaly mě :D začala jsem te´d nosit modrou na očích a zjistila jsem že mi vlastně celkem sluší a tyto barvičky se mi moc líbí :) Jinak sprcháč od Dermacolu, kávový, ten si nemůžu vynachválit, šíleně mi voní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten sprcháč kávový plánujem kúpiť na vianoce a aj tá paletka je krásna!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Rendy, krásný článek. Chtěla bych se tě zeptat, jestli by jsi mi sem nehodila odkaz na tvé fb stránky, protože je nějak nemůžu najít :-(. Děkuju moc.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám zkušenost pouze s Rexonou a je skvělá! :) Musím říct, že mě zaujalo hodně produktů z Tvého článku. Moc se mi líbí ta paletka od YR a sprcháče od Dermacolu mají vždycky tak krásné balení. Kávu taky nepiju ani mi nijak nevoní, ale když říkáš, že Ti to voní po karamelu, tak musím očichat a případně vyzkoušet :). Vůně z Avonu si objednávám často a na Luck si taky dělám zálusk :). Díky za skvělý článek plný super tipů!
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Tu tužku od she mám doma v černé a jsem vážně spokojená, ale možná je ta hnědá nějaká divná :) Ale jinak mě z článku nejvíc zaujala ta nová parfemace Rexony, protože mi zatím všechny ostatní děsně chemicky smrděly

    OdpovědětVymazat
  7. Tak z těchto věcí by mě zaujal ten Dermacol asi :)

    OdpovědětVymazat
  8. Engree16: odkazy jsou kdyžtak v záložce kontakty - https://www.facebook.com/pages/ORDINARY-LIFE/266360863389646?fref=ts a nebo můžeš blog sledovat přes Instagram @rendyordinarylife :)

    OdpovědětVymazat
  9. O tom sprchovacom som čítala aj na inom blogu a musím povedať, že ho asi fakt potrebujem! Kávu fakt milujem a toto... aach. Vôňu Avon Luck mám aj ja, no mne úplne vyhovuje. Veľa vôní od Avonu nemám, takže neviem posúdiť či sú rovnaké/podobné/neviem aké. Mňa však veľmi zaujalo ako táto voňavka vyzerá. Myslím, že obohatí moju zbierku.
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  10. Ta vůně Luck mě dost zaujala flakonek je nádherný!! Asi ji taky koupím a buď si ji nechám nebo ji dostane někdo pod stromeček :D
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
  11. Mám úplnou chuť na ty sprcháče od Dermacolu, když se na ně podívám :D

    OdpovědětVymazat
  12. Stejně jako ty můžu doporučit Rexona antiperspirant, teď je budou mít v Rosmannu s kuponem z letáku dokonce o 50% levnější.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ty sprchace od Dermacolu miluju! A na kavovy se chystam:D

    OdpovědětVymazat
  14. taky se musim mrknout po tom parfemu :)

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  15. rexona je super a tie she laky by som chcela vyskúšať

    OdpovědětVymazat
  16. Ten deodorant od Rexony mě zaujal :).

    OdpovědětVymazat
  17. Ani ja som netušila, že S.he má bižutériu. Musím sa nabudúce poobzerať. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Sprchovy gel od Dermacolu Rebarbora a jahoda vonia nadherne. Tesim sa, ze je k nemu uz aj telove mlieko.

    OdpovědětVymazat
  19. Mně tak učarovala ta první fotka s Dermacolem, že jsem se k ní dvakrát vracela, ta se povedla :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak nejvíc mě zaujala Sacura :) ta musí nádherně vonět. Já byla ze začátku nadšená z jejich pěn,ale po delší době mi bohužel vyvolávaly ekzémy, tak olej by třeba tak nedráždil :/

    OdpovědětVymazat
  21. Jahoda s rebarborou je perfektní miluju tu vůni. Musim vyzkoušet i kávový sprcháč.

    OdpovědětVymazat
  22. Osobně sprchové gely od Dermacolu nemusím, na mě jsou ty vůně moc chemické, ale ten s rebarborou bych vyzkoušela. Obecně nemám ráda vůně sprcháčů s vanilkou, kávou či čokoládou, mám raději vůně ovocné a fresh. She řasenka mě zaujala a asi jí po návratu do Čech ulovím :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  23. Sprcháče od Dermacolu jsou celkově skvělé :) takže se těším i na tyhle a určitě si nějaký domů pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  24. Dermacol reborborovo jahodový mám sprcháč a z téhle řady je můj nejoblíbenější. Ale kávový chci taky, jen jsem na něj ještě nikde nenarazila..

    OdpovědětVymazat
  25. S Rexonou taky souhlasím, akorát kromě tý uplně klasický mi voněj všechny, naopak rebarborovej Dermacol mě moc nenadchnul (a to mám jahody ráda)...každopádně jsem v pokušení zkusit tu řasenku, na tu jsi mě fakt nalákala :)

    OdpovědětVymazat
  26. Moc mě zaujaly laky.. ten švestkově podzimní musí být na nehtech úžasný! :-)) Děkuji za tip :)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  27. ja taktiež nemám rada kávu, priam neznášam, takže sa bojím aj ovoňať ten sprchový gél :D čo sa týka antiperspirantov, tak tie nepoužívam a stačia mi len dezodoranty ( ďakujem ti matka príroda) ...každopádne keď domíňam moje zásoby sprcháčov určite sa chystám vykúpiť dermacol a budem si užívať :) she laky ma nelákajú, pár som ich mala a to teda len mierne zafarbený priesvitný lak, hoci vyzeral tmavo a úctihodne :) ale špirála vyzerá fajn, pripomína mi kefku dermacol partymaniu :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tak pomerančovočokoládová verze sprcháče (mám i krém na ruce) mi vážně voní jak želé v čokoládě, na vůni kávy jsem zatížená, sladké vůně obecně můžu, takže na tenhle sprcháč se určitě dojdu podívat. :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Mně ty oleje vždycky připadají stejně fungující..

    OdpovědětVymazat
  30. Zkušenost mám jen s Rexonou a to ještě s nějakými jinými verzemi, myslím ale, že každá funguje stejně.. prostě lepšího deodorantu není:)

    OdpovědětVymazat
  31. Ten náhrdelník se mi moc líbí, doma mám podobný (větší a stříbrný). Jinak mě docela zaujaly stíny Yves Rocher, mají pěknou kombinaci barev :)

    OdpovědětVymazat
  32. ten náhrdelník je hezký :) od dermacolu jsem měla sprcháč a mléko s vůní melounu a vůně se mi líbila, ale na můj vkus mléko málo hydratovalo. a přesně tuto rexonu teď používám a jsem s ní spokojená.

    OdpovědětVymazat
  33. YR paletku mám zelenou a až na prášení jsem spokojená. Kávový Dermacol mě láká.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  34. Ten sprcháč od Yves Rocher nesmím minout a asi neodolám ani těm od Dermacolu :) A láká mě ta vůně od Avonu :)

    Realash Giveaway ♥

    OdpovědětVymazat
  35. Luck vůně voní naprosto krásně! Řekla bych, že snad i nejlíp ze všech vůní co v Avonu je :)
    Už se těším až si ji pořídím:)

    OdpovědětVymazat
  36. Rexonu mám také a je super, vážně krásná vůně :). Na stíny YR jsem se dívala a přišly mi hrozně "suché", taky mě nezaujaly. A odstíny, které jsi dostala by mě také příliš nepotěšily :D

    OdpovědětVymazat
  37. Ke kávovému Dermacolu jsem v obchodě čichala, voní docela silně. Já mám kávu ráda, ale v kosmetice její vůni tedy nevyhledávám. Jahodový sprcháč ovšem voní úžasně a hned jak trochu pohnu se svojí zásobou, jdu si pro něj! Že má s-he i doplňky, jsem věděla, všimla jsem si toho několikrát v dm journalu. Ale v obchodě jsem kolekci nikdy neobhlížela. Ten náhrdelník ale vypadá moc hezky. Jinak u s-he se mi děsně nelíbí obaly, to bych prostě nemohla používat. Ale velmi čestnou výjimkou budiž tužka na obočí, která má pro mě skvělý odstín. Používám sice na obočí stínové paletky, ale na doladění občas sahám i po tužce a ta s-he je moje jednička! Vůni Luck jsem očichávala z navoněné stránky v katalogu a můj šálek čaje to tedy není. Krémového sprcháče jsem si taky všimla a určitě někdy vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  38. Ten červený lak od She vypadá dost dobře x) A tu Rexonu už bych taky chtěla zkusit, všichni ji chváli! xD
    lufipeace@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Pekná paletka od Yves Rocher :D A ten náhrdelník je bombovýyy :D

    OdpovědětVymazat
  40. Velmi mě tedy zaujal ten antiperspirant...to bych mohla zkusit..! :)

    OdpovědětVymazat
  41. Sprchový olej od Rituals se mi hodně zalíbil :)

    OdpovědětVymazat
  42. Nádherný článok :) S lakmi s-he nemám veľmi dobré skúsenosti, pre peknú farbu som už párkrát potrebovala naniesť aspoň tri vrstvy, ale tak noo...a Rexona je jendoznačne favoritom, nič lepšie som ešte nenašla:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  43. dermacol sprcháče su najlepsie....velmi rada ich mam.......myslim ze prevysuju aj moju milovanu baleu

    OdpovědětVymazat
  44. ačkoliv kávu nepiju a její vůni nemám ráda, tak tohle se Dermacolu povedlo :) hned bych si ho vzala do sprchy, voní opravdu příjemně. hodně mě také zajímá nový parfém Luck od Avonu, přemýšlím o nějakém malém testeru.

    OdpovědětVymazat
  45. Z týchto noviniek som si do zoznamu napísala s-he riasenku. Tú značku teda vôbec nevyhľadávam a mala som od nich sotva 5 vecí (vlastne nie, len jednu, dvojfarebnú ceruzku na oči, no tá je skvelá!), ale som vo fáze hľadania dočasne vyhovujúcej riasenky, takže by som jej mohla dať šancu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)