úterý 11. listopadu 2014

NUXE oční krém Anti-fatigue moisturizing eye cream

Značku NUXE jste určitě už zaregistrovaly a skvělé na tom je, že je konečně dostupná i u nás. Pro mě je nejznámější asi její multifunkční suchý olejíček Huile Prodigieuse s úžasnou vůní (který jak vidíte mám hodně ráda) a dneska bych vám ráda ukázala další kousek, o který se tato francouzská rodina na mém kosmetickém stolečku rozrostla.


NUXE Anti-fatigue moisturizing eye cream (15ml) - koupíte např. zde za 374 Kč

Oční krémy používám už několik let a věřím, že tato prevence se v budoucnu zúročí. Jednoho dne se postavím vedle svých kamarádek, pro které je výraz oční krém cizí slovo a uvidím ten rozdíl :) Ehm, já už ho teda u některých vidím teď a jestli mě některá z nich teď čte, tak na ní znovu apeluju, aby se pravidelně začala mazat :) Každopádně bych vám ráda představila tohoto krasavce z rodinky NUXE. Krém je v pumpičkovém balení, což jak víte mám ráda, ale oční krémy jsou možná jediná výjimka, kdy mám raději obsah pěkně v kalíšku. Neptejte se proč, prostě to tak mám :) Nevýhodou balení vidím spíše v tom, že nevidím dovnitř, kolik krému ještě zbývá a jelikož to nejsem schopná poznat ani podle potěžkání (lahvička se mi zdá stále stejně lehoučká), jednoho dne se prostě budu divit, že z pumpičky už nic neteče :) To beru asi jako jediné mínus a teď už budu jen chválit. Strašně se mi líbí jemná vůně krému, která je u očního krému sice možná trochu rarita a ne všem se to může líbit, ale mě se líbí ohromě. Ono tak nějak všechno od NUXE, co jsem zatím vyzkoušela, mi vlastně moc pěkně voní. Konzistence krému je taková akorát, takže není ani příliš tekutá a není to ani extra hutný nebo mastný krém. U očních krémů se mastnoty nebojím a na noc očnímu okolí ráda dopřávám, takže v tomhle ohledu bych snesla klidně i víc. Krém používám na den, kdy ho dávám pod make-up, protože na noc chci trochu víc hutnější krém. NUXE je rozhodně velice příjemný, snadno se vsakuje, není ani trochu mastný a měl by i napomáhat krotit otoky v oblasti očí. To ale příliš neposoudím, protože na ně netrpím. Když bych to shrnula, zaslouží si čestné třetí místo v mém žebříčku očních krémů. Ten od Kiehl´s a Benefitu nevyšoupnul z předních příček, nicméně bych si další balení koupila určitě ráda a krém můžu s čistým svědomím doporučit.







Krém si mě opravdu získal, i když je pro mě na pěkném třetím místě :) Bych si skoro mohla dělat tabulky oblíbenosti kosmetiky a pak si to věšet na nástěnku :) No každopádně jestli vám nevadí parfémované oční krémy, lehčí konzistence, pumpičkovému balení fandíte a NUXE vás láká, jděte do něj vážení! 

Máte od značky NUXE vyzkoušené nějaké produkty? Třeba přímo tento oční krém nebo něco dalšího? :)


PS: děkuji eshopu El Nino za poskytnutí produktu k recenzi

22 komentářů:

  1. Tak to jsi mě opravdu nalákala, na oční krémy si potrpím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já s touhle značkou nějak nevím, dostala jsem loni k Vánocům z Francie dárkové balení NUXE a přiznám se, že pro mě docela zklamání :-( ... Hlavně ten suchý olej mě zklamal a to jsem se na něj velice těšila. Připadalo mi, že krom té (božské!) vůně je to úplně na nic. Ale tehdy v té krabičce byl i 15ml parfém stejné vůně jako olejíček a ten jsem milovala, ale to bylo tak jediné...Jo.. A krásný obrázek na flakonku oleje, ten se mi vlastně také líbil ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Ta tabulka oblíbenosti ale vůbec není špatný nápad! Udělej to prosím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Plánujem vyskúšať ten balzam na pery... zatiaľ :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Popravdě taky nechápu holčiny, které nepoužívají oční krém, ale vzhledem k tomu, že některé holky se snad i chlubí tím, že nepoužívají ani pleťový krém, tak mě to zas tak nepřekvapuje. Já používám odpovídající oční krémy už od tak od 18 let.

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle oční krém jsem dodělala před půl rokem a určitě se k němu vrátím. Je lehoučký, snadno a rychle se vsakuje (teda aspoň mně) a ta vůně je boží :) Na denní použití super. Za mě tedy ano a také doporučuji.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja teraz používam ich Creme Fraiche de Beaute a som veľmi spokojná. Pre mňa optimálna kombinácia výživy a hydratácie bez akéhokoľvek pocitu mastenia. Plus, myslím, že funguje do hĺbky, lebo pleť sa chová slušne aj keď ho 1-2 dni vynechám. :)

    http://nochokestroke.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. můj oční krém mi pomalu dochází,tak tohle je supr inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  9. K používání očních krému se zatím nutím, každodenně si teda oči nemažu...nemám to ještě zažité ve své rutině, ale tak je mi 22...no budu to muset zlepšit! To pumpičkové balení by mě teda tady ale štvalo!

    OdpovědětVymazat
  10. Krém vypada v celku dobre :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Olejíček Nuxe jsem se chystala koupit, ale odradil mě už v lékárně když jsem ho vyzkoušela. Peeling Nuxe je super a ten krém by stál za zkoušku. Dobrý oční krém pořád hledám.

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem teda ostuda a oční krémy jsem zatím taky nijak extra neřešila..budu se asi muset polepšit, a když už tu mám od tebe takový hezký tip, tak by byla škoda to nevyužít :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hmm zařazuji do očních krémů,které musím vyzkoušet, složením se mi líbí a už na Nuxe kosmetiku mám dlouho zálusk :.)

    OdpovědětVymazat
  14. Ted jsi mě na něj docela navnadila, dříve jsem uvažovala o tom od Kiehl's. Ted nevím, který vybrat. Kiehl's zbožňuju, ale tento je zase levnější .. :)

    OdpovědětVymazat
  15. doma mám Reve de miel balzám na rty a miluju ho! tenhle krém mě láká, zrovna nějaký nový oční sháním :)

    OdpovědětVymazat
  16. Great post, thanks for sharing!

    I'm your newest follower, please follow me back? :)

    I also have a new post up on the blog, would love to know your thoughts:

    http://electricsunrise.blogspot.co.uk

    x

    OdpovědětVymazat
  17. Na tuhle značku jsem už dlouho zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  18. Od Nuxe zatím nic nemám, ale slyšela a četla jsem o této značce už spoustu pochvalných zkušeností a recenzí. Rozhodně si musím něco pořídit :)

    Lesk na zuby???

    OdpovědětVymazat
  19. NUXE miluju! V poslední době mě nadchlo sérum Nuxellence, na mastnou pleť poslouží i jako denní/noční péče a je to vážně skvost :-). Balení s pumpičkou je podle mne nejlepší možné, co se týká produktů péče o pleť, a to hlavně z hlediska hygieny... :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám ozkoušené tonikum a můžu taky vřele doporučit!
    http://www.sifkka.cz/2014/11/nuxe-aroma-perfection-tonikum/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)