úterý 25. listopadu 2014

LRP Rosaliac CC Creme aneb tohle ne

Dneska si dáme něco z lékárny a to hned jednu novinku - Rosaliac CC creme od La Roche-Posay. Mám pocit, že mánie okolo BB a CC krémů už trochu utichla a není okolo toho takový boom, ale sem tam se novinky z této oblasti přece jen objeví. Jak se mi tento CC krém líbil nebo nelíbil se dozvíte na následujících řádcích :)



Rosaliac CC creme (50ml) - koupíte v lékárnách, cena se může samozřejmě lišit a je cca 490 Kč

Začněme klasicky balením. V tomto případě je praktická pumpička určitě výhodou a celkové provedení balení se mi líbí. Je jednoduché a funkční, tak jako ostatní přípravky této značky. SPF 30 je rozhodně taky další fakt, který bych vyzdvihla a ocenila. Nicméně dál to už jede trochu z kopce dolů. CC krém o sobě tvrdí, že má jeden univerzální odstín, který se přizpůsobí světlé až středně tmavé pleti. To je podle mě bohužel prostě jen nesmysl a velký problém jakékoliv dekorativky z lékárny. Neexistuje nic jako univerzální odstín pro všechny a to by si kosmetické firmy měly konečně uvědomit. Vhodný odstín je prostě základ úspěchu a v tomhle případě se u mě nechytil. Na mě je příliš oranžový a nesedí mi. Problém číslo dva - CCčko je hodně krémové a skoro bych řekla, že i trochu mastné, což v kombinaci s mou mastnější pletí nedělá dobrotu. Sice se krém dobře nanáší i roztírá, ale lesknu se po něm jak vymazaný pekáč a na pleti ho stále cítím. Jako by se do pleti "nevsáknul" ale mastně ležel na jejím povrchu a vytvářel nepřirozenou masku. V kombinaci se špatným odstínem je to vážně pohled za všechny prachy, to vám povím. Musela bych se pudrovat neustále, abych na tváři udržela trochu matu a neodrážely se ode mě zářivky v kanceláři. Suchá pleť by na tuto konzistenci podle mě reagovala lépe, ale vy s mastnější pletí se tomuto krému raději vyhněte. A poslední, co mě dorazilo je krytí. Od CC tak nějak určité krytí očekávám, když to má v názvu, že. Tento krém má lehčí krytí a sice vám možná nějaké to začervená schová, ale jakmile je mi trochu víc teplo, začne se krém rozlézat do všech stran a utíká pryč. Doslova. Výdrž je tedy špatná (minimálně na mé pleti), odstín nevhodný, krytí nedostačující a navíc ten neustálý lesk na tváři. Ach jo, bohužel tenhle krém mě ani trochu nenadchnul a rozhodně ho nemůžu doporučit.








Naprosto chápu, že se lékárenské značky chtějí zavděčit zákazníkům a nabízet jim širší škálu produktů, ale podle mě na to jde většina z nich špatně. Příliš tmavé odstíny a sázka na jeden univerzální odstín je prostě špatně a pokud nejste úplně nepříčetní a záleží vám, co máte na tváři, pro podobné přípravky zamíříte prostě raději do drogerie nebo parfumerie. U mě bohužel tento CC krém neprošel.

Věděly jste, že LRP nabízí i CC krém? Zkoušely jste ho nebo dekorativní kosmetiku v lékárně nevyhledáváte? :)


PS: děkuji La Roche-Posay za poskytnutí krému k recenzi

19 komentářů:

  1. čerte, drž se svého kopyta.. bych to komentovala... nepochopím tu mánii, že každý musí vyrábet všechno...
    vzhledem k cenové hladině bych jim něco takového omlátila o hlavu (a teď myslím hlavně ja ten jediný ostín)... od LRP miluju odličovací pěnu, jiné výroby za mě za tu cenu nestojí, jde najít působením stejné nebo lepší a určitě přírodnější výrobky za polovinu

    OdpovědětVymazat
  2. No veď toto, tie odtiene... čistá tragédia. Jediné, čo mi vyhovovalo, to je mejkap Toleriane od LRP, najsvetlejší odtieň.
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  3. Z lekárenskej dekoratívnej kozmetiky som skúsila iba Bioderma Sensibio AR Kompaktný Make-up, používala som ho v lete a bola som s ním veľmi spokojná. Pokiaľ ide o odtiene, máš pravdu - chýba tu širšia paleta. :/

    http://l0veyourselffirst.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny CCčka z lékárny stojí za prd. Jsou mastný, nekryjí a ty barvy, no děs. A to jsem tmavá celkem, ale tmavá ještě neznamená oranžová že...

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si dekorativku v lékárně ještě nekoupila:))

    OdpovědětVymazat
  6. Dekorativka z lékárny mě vůbec neláká. Raději si zajdu do drogerie, kde si všechno hezky osahám a vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som mala BB idealiu od Vichy..a to iste. Hrozny odtien..hrozny..
    To potom vlastnosti ani nehodnotis, a rovno ten pomaranc ides zmyt..

    OdpovědětVymazat
  8. BBčka z lékárny, která jsem vyzkoušela, byla zatím vždycky tragická.

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle článek jsem si měla přečíst před dvěma měsíci, když mi došlo šnečí bb od Misshy a já byla zrovna v lékárně a říkala si hele, můj oblíbený La Roche udělal CCčko! Na světlech v lékárně se zas až tak oranžový nezdál....... Doma jsem pak ze sebe udělala namaštěnej pomeranč a tím sem s tímhle ďábelským vynálezem skončila.

    OdpovědětVymazat
  10. já mám suchou pleť, tak ta mastnota by mi možná nevadila, ale za ty peníze bych čekala trochu lepší výsledky, z lékárenských dekorativních výrobků jsem zkoušela jenom bb od vichy ze vzorečků a to mě příliš nenadchlo

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle se jim vážně nepovedlo. Navíc opravdu nechápu, kde kosmetické firmy na ty oranžády přišly. Ano, když jsem myla malá, vykreslovala jsem obličeje v omalovánkách oranžově, ale to jen proto, že jsem vhodnější pastelku tak nějak neměla. Popravdě vážně neznám nikoho s oranžovou pletí. A pokud jde o tu velkou krémovost, ala mastička na noc... tak k tomu se snad ani nemá smysl vyjadřovat. Škoda :(

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. Dekorativku v lékárně jsem zatím nezkusila. Ten CC krém vypadá strašně oranžově, vypadala bych s ním jako indián :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Dekorativku z lékárny jsem snad nikdy neměla, chodím si tam výhradně pro opalováky, protože ty nemají chybu. CC bych raději testla od MaxFactor, kterému se ale pro dobro své peněženky pořád vyhýbám

    OdpovědětVymazat
  14. Já tedy ještě dekorativku z lékárny neměla..přijde mi to stejné jako vyhodit peníze oknem :) právě z toho důvodu, že jsem hrozný hnidopich co se odstínu týče, bych to asi nezvládla :D

    OdpovědětVymazat
  15. Z lekarny jsem bb jeste nemela ani nic tomu podobnemu ☺

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Dekorativka z lékárny..? No možná kdysi na gymplu, nějaký tuhý makeup pro problematickou pleť...ale pak ho přestali vyrábět a od té doby jsem už snad nic neměla...

    OdpovědětVymazat
  17. Zatím jsem v lékárně žádnou dekorativku nevyzkoušela, ale plánuju to..

    OdpovědětVymazat
  18. Já si myslím, že to nejde takhle generálně odsoudit... Ten krém je na konkrétní problém, který když nemáš, tak ti asi sedět nebude, jasně. Ale já mám hodně suchou pleť a navíc problémy se začervenáním dost velké a zrovna tohle CC mi sedí! Navíc se na pleti hezky přizpůsobí a když ho pak přepudruju, je všechno úplně ok. Myslím, že by se v recenzích měly brát víc ohledy na to, že když nesedí jednomu typu pleti, neznamená to, že nebude sedět nikomu...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)