středa 5. listopadu 2014

It´s time to say good bye

Dobré ráno všem!

Konečně nastal den D (D jako dovolená) a já se dočkala. Pokud šlo všechno jak mělo, jsem touhle dobou v oblacích a mířím do svého milovaného New Yorku. Snažila jsem se přednastavit pár článků, aby to tu nebylo jak v pustině, tak snad i to se povede a články se tu objeví :) Nejaktuálnější bude asi Instagram, takže jestli ho ještě nesledujete, je nejvyšší čas začít :) Předem se omlouvám za zpoždění v odpovídání na maily i vzkazy, ale on-line asi po celý den nebudu.

Zároveň bych touto cestou ráda pogratulovala všem blogerkám roku, se kterými dneska bohužel nemůžu být. Doufám, že se přes Instagram dozvím o celém večeru všechno, takže holky foťte všechno, co se hýbe, ať z toho taky něco mám :) Obrovský dík patří hlavně vám všem, mým úžasným čtenářkám, díky kterým jsem se dostala do TOP 10, za což vám ještě jednou děkuju!

Mějte se tu moc krásně a slibuju, že budu všechno poctivě dokumentovat a jestli si koupím nějakou novou kosmetiku (těžko říct, že) tak vám jí určitě pak taky ukážu :) Ale kdo ví, třeba si vůbec nic nekoupím a budu se jen kochat místní atmosférou, člověk nikdy neví :) Tak brzy ahoj!

Vaše Rendy


25 komentářů:

  1. Užij si to! Těším se na fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééj hned by som sa vybrala do NY...všetko zdokumentuj aby sme ti mali čo závidieť:)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Rendy, NY se prý buď miluje nebo nenávidí :) Já patřím k té první skupině...
    MOC si to tam užij..... a NEVĚŘÍM, že si pár těch mazátek a malovátek nepřivezeš :). Já je teda vezu vždycky :)))
    Těšíme se na fotky a zážitky...
    Kat....

    OdpovědětVymazat
  4. Štastnou dovolenou, ty vtipálku :) (že by sis nekoupila kosmetiku prej :))) )

    OdpovědětVymazat
  5. Trochu (hodně) závidím! Užij si to! Těším se na nákupy...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Dovolenou ti závidím, taky už bych jí potřebovala. Užij si to!

    OdpovědětVymazat
  7. Stastnou cestu a pekne si odpocin! ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. užij si to tam a hlavně šťastnou ruku při nákupech :))

    OdpovědětVymazat
  9. uzivej new york! monika.podana1@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásně si to tam užij, byla jsem v NY loni a doufám, že rozhodně ne naposled! :)

    Fashionbeautylover

    OdpovědětVymazat
  11. užij si dovču! a já tiše závidím :) za oceánem jsem ještě nebyla, ale doufám, že se mi někdy podaří se tam podívat

    OdpovědětVymazat
  12. Užij si to tam!!! A že si nic nekoupíš, to ti nevěřím ;)) papaaa a štastný let :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  13. Tak si to tam hrozně hezky užij a taky hodně foť! :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  14. No teda ten let ti nezávidím (ale NY áno:) Ja som nedávno cestovala tiež do USA. Moju cestu si môžeš pozrieť na mojom blogu, let späť bol katastrofa:/. Tebe prajem lepší:))
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  15. I love your blog and I have followed you with Bloglovin and GFC. If you ever get a chance to check out my blog I would be delighted, thanks!

    Camille xo

    www.cococami.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  16. Jeee, tak užívej dovči :) přeju ať všechno vyjde ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkný výlet a hlavně úspěšné a bohaté nákupy! :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Užij si to tam a dávej na sebe pozor:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)