středa 19. listopadu 2014

Co jsem si přivezla z New Yorku

O tento článek jste si psaly snad nejvíce ze všech, tak vás snad potěší :) Jak možná víte, před několika dny jsem se vrátila z New Yorku, kde jsem byla na dovolené a nějaké ty nákupy jsem si neodpustila. Ptáte se hodně i na nákupní tipy a konkrétní obchody, ale to bych ráda připravila zvlášť, aby to nebylo příliš dlouhé. Pokud by vás zajímaly nějaké další věci ohledně tohoto tématu, dejte vědět, abych tušila, na co se třeba zaměřit a co vás nejvíce zajímá :)


Miluju šátky a většinou si pokaždé nějaký z dovolené dovezu. Kostkovaný (který je mimochodem nebesky heboučký) a ten s květinou jsem koupila na pouličních trzích a modrý s proužky je z TJ Maxx (kde mimochodem vždycky narazím na úžasné šátky za úžasné ceny)!



Klasické bílí Conversky jsem si přála už strašně dlouho, ale u nás jsou tak nesmyslně drahé, že se vyplatilo počkat. Dal mi je přítel k narozeninám, čímž mi udělal dvojnásobnou radost :) Botičky Lacoste si nechám na spíš jaro a léto i když mi i teď přijde pořád docela teplo a vyloženě zimní boty ještě nenosím.



Sehnat kvalitní kozačky byl nákupní úkol číslo 1. Všechno ostatní jsem vlastně tolik nepotřebovala, ale kozačky jsem nutně potřebovala, protože jsem všechny předchozí oddělala a po loňské zimě rovnou vyhodila. Doufám, že tyhle TH vydrží déle :)



Kvalitní kabelka byl nákupní úkol č.2. Původně jsem sice byla rozhodnutí pro kabelku Michael Kors, ale příteli se ta, co jsem si vybrala nelíbila a stejně je teď nosí každá druhá, tak trochu ztrácejí na kráse. Tato prošívaná od DKNY byla láska na první pohled. Je z měkoučké kůže a jde nosit jako crossbody i na rameno.




Druhou kabelkou je o poznání větší a dost bytelná Calvin Klein kráska. Snažím se trochu vytřídit svou kabelkovou sbírku a ponechat si spíše kvalitnější kousky v neutrálních brvách, které dostatečně unosím a nějaký čas mi vydrží. Doufám, že další krásky budou časem následovat :)




Další nákupní zastávkou je rozhodně Victoria´s secret! Nebudu vám fotit nákupy spodního prádla, protože mi to přijde nevhodné a rozhodně to nepatří na kosmetický (ani jiný) blog, i když si o tom samozřejmě každý může myslet své. Voňavé zásoby sprejů mám ještě z londýnské Viktorky a zas tolik šílenství okolo nich neprožívám, takže jsem jen rozšířila sbírku mých masek na spaní a kosmetických taštiček. Pro kamarádky jsem ještě měla nějaké lesky na rty apod., ale ty jsem stihla už rozdat :)



Radost mám i z pěkných rukavic, protože nejsou pletené a nebude snad hrozit, že se mi během zimy vyklube díra na prstu :) Sportovní prádlo jsem si koupila opakovaně to samé, jako minulý rok a tyhle NB podprsenky se fakt skvěle osvědčily a vzhledem k jejich ceně jsem si jich vzala víc.



Snažila jsem se krotit v nakupování cetek tretek, protože toho mám doma docela dost, ale Forever 21 mě většinou docela naláká. Nicméně nejhezčí šperk, který jsem si z dovolené přivezla, je stejně zásnubní prsten od přítele :)



Zastávka v M&M´s worldu je pokaždé nutnost a ideální místo k nakoupení něčeho dobrého nebo dárků pro kamarády a rodinu



Někdy se v obchodě vše za dolar najdou fakt super věci :)




Všechna možná vánoční přání, ozdoby nebo jmenovky jsou fakt za pakatel, takže jsem nějaké nakoupila. Letos máme hodně speciální přáníčka, protože přítel vybral Star Wars přání, které určitě některé kamarády potěší a pobaví :)




Na pop corn party :)



A teď následuje kosmetická sekce, která asi zajímá většinu z vás :)



Vánoční sady Benefit stojí pokaždé za to a tahle je podle mě jednoznačně nejlepší ze všech! Bohužel velká škoda, že nebude k dostání i u nás, takže pokud se vám líbí, musíte zapátrat na internetu nebo se podívat za hranice. 



Z drogerie jsem chtěla vyzkoušet další verze úžasných peelingů St.Ives, které si ze zahraničí také pokaždé vozím. Ten se zeleným čajem voní úplně úžasně! Deodorant Dove jsem si vzala spíše ze zvědavosti. Pokaždé mě baví sledovat, jak se kosmetika a její obaly v každé zemi liší. Crest je taky taková klasika, kterou si ráda vozím a Cetaphil jsem chtěla vyzkoušet už strašně dlouho a moc se těším, až dopotřebuji načaté čistící gely a zkusím ho :)



Čistič na štětce M.A.C jsem taky chtěla hrozně dlouho vyzkoušet a teď nastala ta správná příležitost, tak jsem na něj zvědavá. Nedávno jsem dopotřebovala několik svých vůní, tak jsem si udělala radost jednou novou Tommy Girl, kterou jsem doteď měla jen v mini verzi. Značka Alterna je poměrně často chválená, ale taky pekelně drahá, tak mě zajímalo, jestli stojí za vyzkoušení a koupila jsem si alespoň mini verzi kondicionéru. V tomhle případě dávám přednost před případným nákupem produkty vyzkoušet. Nové kartáčky pro Clarisonic jsem potřebovala jako sůl a chtěla jsem vyzkoušet jiné, než jsem měla doteď a vzala jsem si tyto, které by měly projasnit pleť.



O své lásce k tomuto korektoru NARS se vám už nemusím zpovídat, to už je jasná věc. I další odstín rtěnky Audacious byla jasná věc :) Nové jsou stíny MUFE, které jsem moc moc chtěla zkusit a také tvářenka Marc Jacobs, která mi odstínem trochu připomíná tvářenku Dainty od M.A.C, kterou mám na svém wishlistu snad už dva roky :) Sice jsem od MJ původně chtěla paletky stínů, ale na živo se mi až tak nelíbily a tvářenka se mi zdála jako nejlepší volba z celého stojanu :)



Mile mě překvapilo, že obal ke stínu MUFE stál jen dolar (!) a fakt se půjdu podívat k nám do Sephory, kolik za něj chtějí u nás. Paletka líčidel Clinique byl dárek k nákupu (mimochodem takovou nálož dárků včetně velké taštičky jsem u nás nikdy neviděla). Tužky Urban Decay 24/7 jsou vážně skvělé a ke klasické černé jsem si pořídila ještě šedo-fialovou Desperation. Na základě mnoha úžasných a juchajících recenzí zahraničních blogerek jsem si koupila i tyhle známé oční linky Tattoo liner od Kat Von D a musím říct, že jsou fakt nejlepší na světě! Čekejte rozhodně samostatný článek :)



Tato vánoční kolekce M.A.C se u nás určitě objeví (btw. mrkněte na blogo facebook na pozvánku do prodejen na uvedení právě této kolekce). Design paletky nemá absolutně chybu, ale zatím je schovaný, protože si ho nadělím až pod stromeček. Z vánoční kolekce jsem si ještě pořídila tvářenku (tato kolekce už je k dostání v prodejnách u nás) a rtěnku Modesty, kterou mi nedávno vybrala vizážistka při expresním líčení, o které jsem vám psala :)



Balíček MUFE byl dárek k mým narozeninám od Sephory (od té české se zjevně dárku letos nedočkám) a balzám Kiehl´s byla taková drobnost, kterou jsem si koupila na letišti, abych se zbavila posledních pár dolarů. Nákup z KIKO je z milánského letiště. Měli tam zrovna úplně skvělé akce a slevy a tužka i rtěnka stály snad jen 2 eura. Oční stíny v kelímku mají hodně povedené balení a z testru mi hodně připomněly stíny od Chanel, které miluju. Jestli se do KIKO dostanete, určitě na ně mrkněte.



V místních drogeriích bych mohla trávit hodiny a do košíku bych mohla házet pořád něco. Půlku z těchto věcí mají opět na starosti pochvalné recenze od vesměs amerických blogerek. Strašně se těším na pudr Physicians Formula i make-up od Covergirl. V regálu L´Oreal jsem neodolala dlouhodržící rtěnce a novým tužkám/stínům na oči, které myslím u nás zatím bohužel nejsou. Nezanedbávám ani své obočí a pořídila jsem si vosk v tužce a paletku na jeho úpravu od Milani. Jsem na všechno moc zvědavá a určitě chystám časem samostatné články :)



Stíny Milani jsem chtěla vyzkoušet moc. A když byly v akci za 3.99 dolarů, tak bylo těžké si vybrat jen jeden :)



Umělé řasy jsem si koupila spíše ze zvědavosti, ale zdají se celkem přirozené, tak se budu chtít určitě vyzkoušet. O Power lip od Milani jsem doteď vůbec neslyšela a vůbec nevím, o co vlastně jde. Byla jsem zvědavá, jaký bude, tak uvidíme. Gelová řasenka Great Lash od Maybelline je naprosto skvělá a strašně mě štve, že se neprodává i u nás, protože jí používám jako takovou bázi pod klasickou řasenku už strašně dlouho a vždycky si musím vozit zásoby. Od Clinique jsem pořídila i další oční chubby stick, protože mám už jeden a jsem s ním moc spokojená a za oceánem mají mnohem větší výběr odstínů, který u nás opět trochu postrádám (ale kdo ne, že?)  :)


Laky na nehty jsem si tenrokrát zakázala nakupovat a vlastně by se mi to i povedlo, protože všechny tyto laky jsem dostala jako dárek k nákupu. Barevně se mi líbí všechny a jejich mini balení jen podtrhuje jejich roztomilost :)



Další roztomilůstkou je tohle cestovní holítko Gillette, které má výměnnou hlavici, což je super. Taky doufám, že se dostane jednou i k nám!



Tohle všechny byly různé dárečky k nákupům



Ehm, tohle asi nepotřebuje komentář :) Když je miluješ, musíš je mít všechny aneb tohle jsou ty ABSOLUTNĚ NEJLEPŠÍ dezinfekce na ruce od Bath & Body works a vy minimálně jedno balení nutně musíte mít :)



Omlouvám se za kvalitu posledních fotek, ale na tyhle dvě věci jsem při focení zbytku trochu zapomněla, ale přesto mi přišlo zajímavé vám je ukázat. Těchto setů, které jsou vždycky zaměřené např. na líčení rtů nebo třeba očí nabízí americká Sephora několik. Přišlo mi to jako skvělá věc a možnost, jak vyzkoušet produkty, od kterých by si člověk normálně plné balení třeba nekoupil. A tento set se mi svým obsahem líbil nejvíce ze všech a rozhodně celý jeho obsah využiju.



Úplně poslední úlovkem je Sephora Z palette, kterou možná znáte. Je to magnetická paletka, do které si můžete ukládat stíny, pudry nebo třeba tvářenky, které si koupite jen v refilu nebo které vyndáte z originálního balení. Prodávají více velikostí paletek a součástí jsou i nalepovací magnetické proužky a taková tyčka, kterou můžete stíny "vydloubnout" ven :)


No, něco mi říká, že kosmetiku nemusím (neměla bych) asi nějaký čas nakupovat, ale na druhou stranu to nebude až tak těžké, protože když vlezu do naší drogerie nebo parfumerie, mám tak nějak pocit zmaru :) Ten mě asi nějaký čas neopustí, ale pokud máte samy srovnání se zahraničím, tak to asi chápete. Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli by vás zajímal článek o některém konkrétním produktu, abych věděla, co je pro vás zajímavé :)

74 komentářů:

  1. tak to jsou obří nákupy! teda kabelky bych ti ukradla hned a vlastně se mi líbí všechno!:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  2. No teda, slušná nálož! :)) gratuluju k prstýnku!

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik kosmetiky zase, nadhera ;) Mam paletku Clinique, na ocich vypadaji stiny prekrasne.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kabelky jsou nádherné! Přesně můj styl! :) No a kosmetiku ani nekomentuji, nádherně jsi vybrala! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Konkrétně bych chtěla článek asi o všem :D A to cestovní holítko je prostě roztomilouš, o tom bez debat.

    OdpovědětVymazat
  6. Dufam ze aj ja sa tento rok dostanem do ameriky :) uzasne si si nakupila.
    A gratulujem k prstienku!

    OdpovědětVymazat
  7. Pri tých dezinfekciách ma chytil záchvat smiechu, celá ja! :D Tak pekne to vyzerá v sérii ;)...
    Inak úžasné nákupy, tiež by som si dala povedať a ani veľmi neviem povedať, čo ma zaujíma najviac, možno tá paletka líceniek od Benefitu... NARS korektor mám a milujem! :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní! Rtěnku Modesty od M.A.C. mám taky, je skvělá :).

    OdpovědětVymazat
  9. Gratulace k prstýnku Rendy :-) A jinak - všechny nákupy jsou skvělé a je hrozná škoda, že takového věci se nedají koupit i u nás :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc gratuluji k zasnoubení! :) A ty nákupy jsou sen. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tu hromadu desinfekcí Ti závidím a nejradši bych Ti jí sebrala :D
    Hrozně se mi líbí ty obaly.:)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  12. To je nádherný nákup :-)
    Gratuluji k zasnoubení:-)

    OdpovědětVymazat
  13. BOŽE, jiné slovo prostě nemám :D tolik nádherných věcí, ani nevím, co bych si přála víc :) ale je pravda, že jsem si loni, když jsem se vrátila z NY, přivezla obdobnou nadílku :D

    Fashionbeautylover


    OdpovědětVymazat
  14. nákupy jsou neskutečné, nádhera :)..kabelky se mi líbí moc ;)..jinak gratuluji k prstýnku, já jsem byla požádána teď v září, takže souhlasím, že všechny ostatní šperky jdou stranou :)

    OdpovědětVymazat
  15. Musim říct, že jsi mi právě neuvěřitelně zpříjemnila ráno :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Gratuluju k zasnoubeni! Mohla by ses pochlubit prstynkem :) nejvice se mi z nakupu libi kabelky a kozacky :) a rtenky od mac

    OdpovědětVymazat
  17. nejdriv gratuluji k zasnoubeni ;-) Privezla sis krome nejhezciho sperku i spoustu dalsich prekrasnych ulovku! Ja bych se do NY take chtela podivat a zajet tam na nakupy, ale to si budu muset jeste nejakou dobu pockat.
    KIKO jsem propadla ve Francii a nevim, co si vybrat, abych nevykoupila vse :-D Jejich stiny jsou naprosto paradni a rtenky uzasne. Sleva na rtenku a tuzky na rty stale trva a zacina ohrozovat moji penezenku :-D Zamilovala jsem se i do jejich laku, no, zktratim to, asi nebudu potrebovat jit dlouho do drogerie v Cechach :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  18. tolik krásných věcí! Super článek, hned bych jela taky nakupovat.
    Gratuluji k zásnubám, musím říct, že přítel vám vybral super k zásnubám super město :)

    OdpovědětVymazat
  19. Vzhledem k tomu, ze do NYC letim pristi tyden, bych strasne rada videla prave ten clanek o nakupnich tipech a mozna i nejaky dalsi tipy treba na obrej burger? :) jinak ck kabelka je uzasna!

    OdpovědětVymazat
  20. super článek :) ty kabelky bych brala taky a ty desinfekce jsou více než lákavé :-D
    a gratulace k zásnubám, já doufám, že se jich také někdy dočkám :-)

    OdpovědětVymazat
  21. samé krásne veci!:) inak gratulujem k zásnubám:), bude svadba do roka a do dňa?:)

    OdpovědětVymazat
  22. Gratuluji k zasnoubení a krutě závidím desinfekce na ruce (obzvláště vánoční speciálky :3)

    OdpovědětVymazat
  23. super nákupy a ty boty jsou vůbec nejlepší spolu s kabelkou Calvin Klein ;)

    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  24. týjo, tolik úžasných věcí sis dovezla :)
    Gratuluji k zasnoubení :)

    OdpovědětVymazat
  25. to mini holítko je strašně roztomilé! líbí se mi Kiko rtěnka, vybrala sis pěkný odstín

    OdpovědětVymazat
  26. Ooooooh, Rendy, ty jsi mi zase dala! Samozřejmě, jen v tom dobrém:) V únoru vůbec poprvé poletím do USA a konkrétně zrovna do New Yorku. Moje návštěva bude velice krátka max.4 dny. Takže bych opravdu ocenila, jak už jsi výše psala, nějaký článek s typy kde nakupovat. To by byla pecka :) Jelikož neletím sama, ale s přítelovou maminkou, která zbožňuje Macy´s počítám s tím, že si uděláme zastávku i tam. Tak by mě zajímaly nějaké nákupní typy přímo odtamtud (slyšela jsem něco o tom, že boční obchůdky jsou levnější, než ty ve středu a tak :D ) ..... + mám ještě jeden konkrétní dotaz a to na Vánoční limitku MAC ....myslíš,že je možné, že se bude dát tato paletka stínů v únoru ještě sehnat? V ČR to je nemožné, to my je jasné, ale v USA si říkám, že by to nemusel být až takový problém? I když, chápu význam slova Limited že :D Je úžasná a rozhodně jí musím mít, ale zase si říkám, že kdyby se dala sehnat,tak to vydržím do USA, než za ty peníze tady v ČR že ;)

    Trochu slohovka :) ...Předem moc děkuji.

    Ps.Moc moc mocTi gratuluji k zasnoubení! :)

    Katka K.

    OdpovědětVymazat
  27. Super článek, super nákupy. Nejvíc bych chtěla tu paletu od Benefitu. Třeba za sto let se dostane i k nám stejně jako další věci :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Uzasne veci sis dovezla :)
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Nejvíc závidím Conversky! Moje teď odcházejí do věčných lovišť a když jsem se byla na nějaké podívat ve Vídni v obchodě, tak mě u ceny 90 euro málem kleplo :D No ale stejně si je zase koupím, protože jsou to moje nejoblíbenější boty ever :)

    OdpovědětVymazat
  30. Jezis, uzasny! Dekuju za inspiraci. Jedu pristi mesic tak nakoupím taky tolik :D

    OdpovědětVymazat
  31. Gratuluji k zásnubám! Bylo to aspoň překvapení??:)
    A jinak to napíšu asi takhle: Jo, o všem bych si chtěla přečíst recenzi! :D

    OdpovědětVymazat
  32. Jak už je tu několikrát zmíněno, kabelky jsou úžasné. Ale opravdu fakt krásné věci. A ty dezinfekce :D jde vidět že je máš opravdu ráda :)

    OdpovědětVymazat
  33. Skvele nakupy! :) Kabelka Calvin Klein je opravdu krasna, libi se mi vic nez podobna od MK, kterou, jak rikas, ma ted opravdu hodne slecen :)

    OdpovědětVymazat
  34. no tak to je nádhera moc pěkné věci jsis koupila :-O

    OdpovědětVymazat
  35. tééda takový nákup :) ale nádherný věci, to vše mít doma :33 :D

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. Téda to je dokonalá nadílka :D :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. To je prostě paráda! Takových věcí které u nás nejsou....doufám, ze příští rok se do té Ameriky taky podívám a vsechno jim to tam vykoupím :D

    OdpovědětVymazat
  38. ÁÁÁ, šla bych nakupovat! :)) Krásné věci!

    OdpovědětVymazat
  39. Skvělé nákupy a samozřejmě mě zaujalo hlavně to, co u nás nebude s sehnání :( Báze pod řasenku a sada Benefit - je dokonalá! Snad bude alespoň v UK.

    terezkacz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Skvelé nákupy!§ Táá CK kabelka je krásna!!! :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  41. Skvely nakupy! A velika gratulacka k zasnoubeni:-).

    OdpovědětVymazat
  42. Páni! Toho teda je! Nejvíc se mi líbí ta Velká černá kabelka! Ta je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj Rendy, přiznám se, strašně moc ti závidím, ne dárečky a věci, které sis přivezla, ale prostě NY. Samozřejmě věci by taky nebyly k zahození :D. Hrozně toužím se někdy do NY podívat, třeba se to někdy povede. Salad by Leni

    OdpovědětVymazat
  44. OMG, koľko si minula?!?! nech viem aký rozpočet si nachystať na nákupy v Amerike :D

    OdpovědětVymazat
  45. Úžasné nákupy, doufám, že se do NY také jednou podívám, ale to aby člověk vážně ještě nějakou tu chvíli šetřil :)

    http://protivnakozicka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  46. nádherné nákupy :) nikola.jahnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Rendy, nevíš, jaké typy kabelek máš? ( myslím, zda-li nevíš, jestli mají nějaké označení? ). Zaujala mě hlavně ta od DKNY, také sháním nějakou "lepší" kabelku, chtěla jsem taktéž MK, ale opravdu ji má ted téměř každá druhá, a ta od DKNY je super! Jenže ani jednu z těch tvých jsem na googlu nenašla, tak jestli nevíš nějaký přesnější název pod čím hledat. Z kosmetika mě určitě zaujala limitka od MAC, asi na ní půjdu mrknout, ty obaly jsou super! :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Páni, jeden produkt vypadá lépe než druhý :) ..nojo, věčný problém s dostupností u nás :/ děs a hrůza..ale co naděláme, aspoň můžeme obdivovat všechno tady u tebe :) Díky tobě se můj wishlist zase pěkně prodloužil :D

    OdpovědětVymazat
  49. :D všetko krásne zavidim :D uži si vecičky :)) už aby som bola v anglicku mna čakaju nakupy až na jar ://

    Sweet Lollipop Queen

    OdpovědětVymazat
  50. Šátky, velká kabelka a šperky jsou úplně wooow :)
    A z kosmetiky se mi moc líbí ta sada tvářenek, to je úžasný! A ty peelingy jsou taky zajímavý. A mini holítko super cute :)

    OdpovědětVymazat
  51. Všechny věci jsou skvělé, jediné po čem já osobně netoužím jsou bílé botky. S mým štěstím zakopnu za prvním rohem a bude po parádě:-)

    OdpovědětVymazat
  52. Tééda, super nákupy! Gratuluju k zasnoubení :-) A víš co se mi líbí nejvíc? Ten organizér :-D

    OdpovědětVymazat
  53. Páááni, zásnubní prsten, no tak to moc gratuluju k zasnoubení :)! Kozačky, kabelky, conversky, šály - krása! Šperky se mi taky moc líbí :). Maska na spaní je skvělá, mě zrovna přišla jedna z ebay. No pokoupila jsi naprosto parádně :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  54. Linky od Kat, stíny Milani, Kiko, MUFE, Vánoční MAC, no a moje láska, kterou mi snad doveze kamarádka z Anglie :) Však ty víš... viděla jsi můj wishlist :) OCH....ACH... a článek si prohlížím už po 3 :D

    OdpovědětVymazat
  55. pááááánečku !! :) to sú mi ale nákupy :) páči sa mi všetko všetko hlavne nová kabelka, bižutéria aj keď je pravda že najkrajší šperk je zásnubný prsteň :) :) tiene od milany, všetko od mac :) ooo moje srdce jasá a chce ísť hned do NY :) veľmi pekný článok a suhlasím u nás to je v drogériach úplne o inom..

    OdpovědětVymazat
  56. Téééééda tolik krásných věcí. Ale asi úplně nejvíc mě zaujala ta kabelka DKNY! Tu jsi si teda vybrala perfekně! Je nádherná :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  57. takové skvělé nákupy :)) závidím - v dobrém slova smyslu :))

    OdpovědětVymazat
  58. našla si si kopec zaujímavostí, kabelky sú krásne...a týždenný kalendár nemá chybu!!!

    OdpovědětVymazat
  59. Ta Benefit paletka tvářenek je naprosto luxusní!!!

    OdpovědětVymazat
  60. Páni tolik krásných věcí! .)

    OdpovědětVymazat
  61. Tolik úžasné kosmetiky!!! Paráda :)) A tedy ta kabelka Calvin Klein je skvostná ;)

    OdpovědětVymazat
  62. Úžasné ... chtěla bych to také všechno mít doma :-)

    OdpovědětVymazat
  63. Tyjoooo nákupy v New Yorku to je sen :) jinak gratuluji k zasnoubení :)

    Lucie.stechova3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Neviem, čo na to povedať, tak len tíško závidím. Vedela by som si u teba vybrať a inšpirovala si ma poobzerať sa po tej kabelka DKNY. Myslím, že som takú alebo podobnú videla v Rakúsku a nejako ma nezaujala, no teraz mám presne na takú náladu :D
    A kozmetika... polovicu z tvojich nákupov by som rada privítala aj v svojej zbierke :D

    OdpovědětVymazat
  65. Tu Benefit paletku jsem si koupila před dvěma dny a doma jsem zjistila, že mi tam paní dala nejen zrcátko, ten dárek od MUFE, ale i omylem ještě jednu tu paletku tvářenek. Nejlepší kup roku:))

    OdpovědětVymazat
  66. ...tak teď se mi chce brečet - tohle je ráj! :D naprosto parádní úlovky, ta kabelka CK je vážně božská <3

    OdpovědětVymazat
  67. Perfektní nákupy, kabelka vypadá moc hezky! :) Já kdybych jela do USA, tak asi vyhlásím bankrot :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)