středa 26. listopadu 2014

Co jsem našla v Missha boxu?

S tímto článkem přicházím možná už trochu pozdě, ale podle původního plánu měl box dorazit dříve a já měla v plánu se o něm zmínit ještě před odjezdem na dovolenou. Bohužel ale došlo k nějakým problémům při dodávání zboží, či co a box dorazil přesně den po tom, co jsem odjela. I tak jsem se o něm chtěla zmínit, protože si myslím, že o něm stále ještě dost z vás neví. Ladybox je podle mě už trochu pasé a přestal mě úplně bavit, ale boxy od Misshy a DMka mě bavit teprve začínají. Missha box nevychází pravidelně a nedokážu odhadnout, jestli se ještě někdy nějaký bude prodávat, ale pokud jo, možná by vás to mohlo zajímat :) Box si objednáte přes stránky Missha.cz a (mám pocit, že minule byly objednávky otevřené snad 2-4 týdny) a potom vám za nějaký čas box dorazí. Není to hned třeba za týden, takže je třeba se na to připravit. Předem jsem ale tušila, kdy zhruba by měl dorazit a nebýt toho zpoždění, všechno klaplo jak mělo. Cenu boxu si upřímně už nepamatuju, ale myslím, že víc jak 350 Kč to nebylo (klidně mě opravte, pokud si to někdo z vás pamatuje)


Balení boxu možná není tak pěkné a propracované, jako to měl třeba kdysi Ladybox a ani uvnitř není nějaká vystýlka nebo nějaké ozdůbky, ale to mi až tak nevadí. Hlavní je obsah a na ten jsem se opět moc těšila. Na první pohled to bylo sice trochu rozčarování, nicméně na druhý pohled už to bylo mnohem mnohem lepší.



Snail Lip gel patch neboli náplast na rty se zlatem mě fakt dostala (náplast by měla hydratovat hrubé a vrásčité rty). Tohle je tak úchylné, že se to mohlo vymyslet vážně jen někde v Asii (bez urážky). Netušila jsem, že takové vychytávky existují a i když bude efekt asi celkem k ničemu a nic extra to člověku neudělá, je to taková blbost, že to až skoro potěší :) Spíš takové zpestření večerní odličovací a mazací rutiny. Každopádně to určitě zkusím a budu zvědavá, jestli to něco udělá :)

Cena v eshopu: 81 Kč



Korektor Perfect concealer mi svým balením trochu evokuje korektor od Catrice, který nemám tak moc ráda. Zatím ho nechci načínat, protože načatých korektorů mám teď dost, ale podle pohledu se mi nezdá úplně nejsvětlejší. Uvidíme časem, ale v tomhle ohledu mám trochu smíšené pocity a nevím, co mám od korektoru očekávat.

Cena v eshopu: 112 Kč




Creamy Latte Cleansing foam je přesně pro mě. Všechny čističe a odličovače pleti zkouším moc ráda a těším se, až dopotřebuji některé načaté čistící gely a vrhnu se na tento. Pro mě je toto top produkt z celého boxu.


Cena v eshopu: 168 Kč

The Style Nail remover byl další produkt, který mě opravdu potěšil. Ne ani tak, že bych si bůhví jak libovala ve zkoušení odlakovačů na nehty, ale zrovna mi došel můj původní a tenhle přišel doslova jako na zavolanou!

Cena v eshopu: 51 Kč





Signature Glam Art rouge mini 5 color lip palette je na první pohled rozkošná a maličkatá paletka rtěnek. Bohužel ale nemám podobná balení ráda a připomíná mi spíše malovátka na rty pro děti. Bez aplikátoru bych rtěnky stejně nepoužívala, takže i když je balení úžasně praktické a skladné, nebaví mě s sebou tahat ještě další štěteček na jejich aplikaci. Ještě popřemýšlím, jestli paletku raději nedaruju někomu, kdo z ní bude mít radost a využije ji více.


Cena v eshopu: obsah plného balení 407 Kč



Ginger&Vinegar baby foot peeling mask je opět ze série produktů, které jsou trochu mimo produkty, které běžně používám. Ani jsem netušila, že něco takového existuje, takže v tomhle ohledu box předčil máočekávání a jsem ráda, že jsem si zase rozšířila obzory :) Určitě vyzkouším a jsem moc zvědavá na výsledek. Kdyby to k něčemu bylo, klidně bych si možná koupila další balení.

Cena v eshopu: 173 






Super Aqua Ultra Waterfull gel serum je sada vzorečků, kterou beru opravdu jen jako bonus navíc, ne jako plnohodnotný produkt. Někdy možná vyzkouším a možná taky vůbec ne. Součástí boxu byly ještě další dva vzorečky, které ale podle mě nejsou až tak zajímavé a vidět je můžete na úvodní fotce.

Cena v eshopu: plné balení 40ml stojí 823 Kč



Toto byl můj druhý Missha box a ten první se mi možná líbil o chlup víc. Minimálně jeho balení bylo takové propracovanější a hezčí. Obsahově se mi tento balíček líbí, i když ne všechno využiju. Nicméně co nevyužiju já, potěší někoho dalšího, takže i to se počítá :)

Dejte vědět, jestli víte o tom, že Missha box existuje a pokud jste si ho samy koupily, tak co říkáte na jeho obsah? :)

29 komentářů:

  1. Minule byla krásná světle modrá třpytivá krabička, tu mám schovanou doteď. Obsah mě celkem potěšil, využiji nakonec vše, ty rtěnky jsou tak maličké, že mi každá vystačila tak na 4 použití, ale balení je rozkošné. Na tu peelingovou masku na nohy pozor. Nechala jsem jí na nohou přes noc, jak píšou v průvodním dopise, přestože na obalu v angličtině píšou pravý opak. Kůži na nohou jsem měla jen lehce svraštělou, ale po týdnu nastal mazec, totálně celá noha od kotníku dolů se mi začala komplet loupat a trvalo to tak týden, takže efekt to mělo, jen to vypadalo děsně, ještě že jsem se nechystala někam na bazén atp.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si ho koupila, protože mě navnadily edice před ním. Myslím, že i s poštovným byla cena přes 400,- Kč, ale přesně už si to taky nepamatuju.. Není to úplně špatné, ale asi bych ty čtyři stovky u Misshy utratila užitečněji (což ovšem neznamená, že do něj třeba už pro ten efekt kinder vejce nepůjdu zas:).

    OdpovědětVymazat
  3. Misha boxík znám, ale nechala jsem si ho teď ujít a po odhalení produktů ani nelituji. Nic co by mě postavilo ze židle jsem mezi nimi neobjevila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to dobře, Missha box musím prozkoumat. Napiš pak prosím, jak fungoval přípravek na rty, vypadá to trochu bláznivě :-) Se sadou barev na rty souhlasím. Jednu jsem měla a použila asi jednou, protože je hrozná otrava hledat štětec na rty, případně ho nosit sebou.

    OdpovědětVymazat
  5. Neměla jsem. Zatím jsem vlastně měla jen oba DM boxy :) s těma jsem moc spokojená a jiný mě popravdě až tak nezaujaly, ani tenhle moc ne :/

    OdpovědětVymazat
  6. Tento jsem si neobjednávala, měla jsem ten předešlý a taktéž mi přišel lepší. Ale jelikož všechny tyhle krabičky krásy miluju, tak příště možná neodolám :)

    Victoria ´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem si jej nekoupila, ale obsah se mi velmi líbí, jenom tu paletku rtěnek bych asi nevyužila

    OdpovědětVymazat
  8. Asijska kosmetika i boxy jdou mimo me a vubec me nelakaji (az na dm box..:D) ale ta naplast na rty me fakt zaujala.

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, ta pusa mě taky rozsekala... Ladybox se může jít zahrabat, na to, jak měli našlápnuto, je poslední rok velká bída, ale přála bych si, aby se zase vzpamatovali... .-) Missha box proti nim vypadá o moc líp...

    OdpovědětVymazat
  10. ta paletka je roztomilá, ale až teď jsem si všimla, že tam není štěteček, to je dost nepraktické... Missha box jsem měla jen ten první, ale určitě jsou zajímavější než LB. mohly by být častěji :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj , trošku mimo veci ale chcem sa spýtať jednu otázku . Nedávno v niektorom z tvojich príspevkov som čítala že máš kamošku ktorá ti z uk donáša lacnu kozmetiku. Smiem sa spýtať kde ju nakupuje?:)

    OdpovědětVymazat
  12. Nezaujal mě natolik, abych si ho tedy objednala...

    OdpovědětVymazat
  13. Ty rty mě zaujaly dalece nejvíc:)) Musíš poreferovat:))

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, boxik jsem si také objednala a byla jsem překvapená i šokovaná. Líbil se mi čisticí krém/pěna, korektor i paletka rtěnek ( me takové nevadí, když tedy nemám špinavé ruce ), a vykulená jsem byla z te naplasti na rty. Byla mega velká a k ničemu. Náplastí bych ji nejpomenovala, ale spíš gelový obklad na rty. Škoda že jsem nestihla první box, tam byly bbcka.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak já jsem tentokrát docela ráda, že jsem do něj nešla. Ne, že by tam byly špatné věci, ale mám ještě z minulého boxu věci, které jsem ani nezačala zkoušet a tady mě hodně zaujala jenom ta odličovací pěna.

    OdpovědětVymazat
  16. Tento box znam, ale neobjednavam. Tento obsah boxu mi neprijde nicim zvlastni 😀

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Mě se strašně líbí ta paletka, nádhera a čistící gel. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá vcelku dobře :) Vím o Ladyboxu a i o tom z DMka, ale o tomhle jsem ještě neslyšela, takže díky za rozšíření obzorů :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem si tento Missha box pořídila. Přijde mi to fajn, protože výrobky Missha mám ráda a takhle vyzkouším i to, co bych si třeba nekoupila.. :) Moje recenze na box zde ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
  20. Ta náplast na rty vypadá teda božsky! :D Sice blbinka, ale asi bych ji vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jsem ráda, že jsem si ho neobjednávala, moc nadšená bych z něj nebyla :)

    OdpovědětVymazat
  22. Peelingové masky na nohy jsou super - za sebe doporučuju TonyMoly. Stačí hodina a půl, zafunguje rychleji - takže nožky se pak neolupují tak dlouho XD
    Lip patche taky fungují - jen to chce pravidelnost :3

    OdpovědětVymazat
  23. Zajímavý článek :) Ale jsem ráda, že jsem se udržela a tento box si neobjednala... téměř nic bych z toho nevyužila... ale oproti ladyboxu je to paráda. S pozdravem Téra
    ev.xjed@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. tie ruže su fakt zaujímave......nebude podrobnejsia recenzia

    OdpovědětVymazat
  25. Tieto boxíky rada obdivujem na blogoch, ale ešte som si žiaden neobjednala. Hm, tento sa mi však páči :)

    OdpovědětVymazat
  26. ta paletka rtěnek na oko vypadá opravdu moc pěkně, ale z praktického hlediska nic moc no :/ tentokrát mě nic nějak extra nezaujalo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)