úterý 4. listopadu 2014

Bourjois make-up Healthy mix aneb moje velká láska

Tohle je přesně ten typ produktu, u kterého mám chuť napsat jen "je skvělý a prostě si ho kupte". Tím pádem bych se ale katapultovala do oblasti kosmetických "recenzí" fashion blogerek a to bych nerada. Tenhle make-up je tak boží, že než jsem vám o něm stihla napsat, jedno jeho balení bylo fuč. U toho druhého už jsem počkala, abych si ho stihla alespoň vyfotit, protože bude brzy asi taky pryč.


Bourjois make-up Healthy Mix - odstín 51 (30ml) - cena cca 399 Kč, může se lišit podle jednotlivých prodejců

Tento make-up jsem si poprvé koupila v londýnském Boots. Měla jsem ho na seznamu už docela dlouho a neustále jsem o něm četla samé skvělé věci. No a když jsem zrovna narazila na akci s Bourjois, hodila jsem ho do košíku. Doteď trochu lituju, že jsem jich nekoupila víc, protože mě vyšel asi na 9 liber. Po druhé jsem ho kupovala při dnech Marianne v Douglasu, takže vyšel taky o něco levněji. Co se odstínu týče, u prvního jsem si koupila č.52, protože to bylo někdy v květnu a přece jen jsem očekávala trochu opálenější tvář. Musím říct, že bych ho snesla klidně i na zimu, ale protože se u nás (konečně) prodává i nejsvětlejší č.51, tak jsem podruhé vzala ten. Ten má tedy lehce narůžovělý nádech, ale teď momentálně jsem už vybledná a na zimu bude perfektní. Proč tenhle make-up vlastně tak miluju? Těch důvodů je hned několik - má praktické pumpičkové balení a obal je jednoduchý a mě se líbí. Má střední krycí schopnost a pleť krásně sjednotí a udělá na ní takový zdravý finiš, že má člověk pocit, jako by se vrátil z dovolené. Svěží a rozjasněná tvář je přesně to, na co se chci celý den dívat do zrcadla :) Tím, že jsem ho používala jak během letních měsíců, tak i teď, když je trochu chladněji, tak můžu říct, že mi přijde vhodnější právě na chladnější dny v roce. Opět to bude asi spíše tím, že mám pleť mastnější, ale během léta jsem ho musela více pudrovat. Teď mi stačí jednou za den trochu zmatnit nos a bradu a je to fajn. Na hodně hodně mastnou pleť bych ho asi úplně nedoporučila, ale klidně dejte v komentářích vědět, jestli s ním máte zkušenost a jakou pleť máte :) S výdrží nemám problém, večer je rozhodně co odličovat. A s pudrem obecně doporučuji šetřit, protože každá vrstva navíc mu ubírá na kráse a já sama na něj používám jen transparentní fixační pudr. Celkem jsem ale nepřišla na nic, co bych mu musela vyloženě zazlívat nebo čím by mi vadil. V kategorii drogerkových make-upů pro mě momentálně nemá konkurenci!






Porovnání odstínů - 51 a 52



Tento make-up se dá prakticky označit za drogerkový make-up, protože některé DM drogerie ho také nabízejí. U mě osobně rozhodně v této kategorii vyhrává a svého soupeře našel jen v řadách mnohem dražších konkurentů. Rozhodně si koupím i třetí, čtvrté, páté.... a mnoho dalších balení znovu :) A myslím, že je spousta z vás, co ho také milují a nedají na něj dopustit!

Takže sem s vašimi zkušenosti, názory a cennými radami pro další slečny a dámy, které se třeba rozhodují a nejsou si jisté, jestli ho vyzkoušet nebo ne :)

48 komentářů:

  1. Zkoušela jsem všechny typy tohohle makeupu, ten starý, gel verzi i tenhle novější a prostě ani jeden mi nesedl. Jsem asi divná, protože téměř všichni Healthy Mix zbožňují, ale já ne.. :/ Mně spíše vysušoval a nedokonalosti zvýrazňoval..

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá jako ideální makeup!:) Dochází mi zrovna Rimmel Match Perfection, takže budu muset shánět nový;)

    OdpovědětVymazat
  3. No, táto recenzia prišla ako na zavolanie ;). Budem sa musieť čoskoro poobzerať po novom mejkape a presne nad týmto som tuho premýšľala...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  4. Podobný jsem kdysi měla a byl parádní.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tento make-up bych jednou ráda vyzkoušela:) Zatím mám ale slušnou zásobu, takže to musí ještě chvíli počkat:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten mám na fiktivním wishlistu už asi dva roky a pak si stejně vždycky koupím nějaký jiný, už bych to měla konečně napravit a vyzkoušet ho :)

    OdpovědětVymazat
  7. přesně takový podobný jsem mívala ..:)

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  8. vypada super :) monika.podana1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. u nás som zahliadla bourjois kozmetiku a tuším tam bola aj tento make up :) už som naň čítala mnoho pozitívnych recenzií, ale predsa len ostanem pri mne osvedčenom Rimmel make upe :)

    OdpovědětVymazat
  10. Už jej nějakou dobu používám a je opravdu příjemný. Mám jen jeden problém, a to ten, že když si ho dám pod oči, tak mi se mi neskutečně obtiskávají spodní řasy...a můžu použít pudru kolik chci.

    OdpovědětVymazat
  11. ...i moje velká láska :) Odstín 51 je můj celoroční a mám ho radši než Chanel - a to je co říct.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to zní hodně dobře, děkuju za tip, oblíbence mám, ale za mnohem vyšší cenu, tak by se mi celkem hodil i levnější pomocník :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. už ho musím vyskúsať aj ja, ešte som nenašla žiadny čo by mi sedel ako farbou tak aj konzistenciou, pretože mám masnú plať len tak hocičo mi nesdane

    OdpovědětVymazat
  14. Asi budu okukovat slevy a až přijdou tak ho pořídím:)

    OdpovědětVymazat
  15. Je hutností podobný Rimmelu Lasting Finish prosím? :)

    OdpovědětVymazat
  16. Zkousela jsem °52 a nesedl mi odstin, stejne tak mi nesedel finish - hrozne rychle jsem se po nem mastila a make-up se rozmazaval :/

    OdpovědětVymazat
  17. Akorat mi dochazi makeup a shanim nejakeho nahradnika, proto mi tento clanek prisel vhod. Rozhodne pujdu do te 51 a doufam, ze take narazim na nejakou prima cenu ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  18. Pekná recenzia, musím sa na neho v drogérke pozrieť bližšie. I keď pre mňa určite nebude moc vhodný. Mne sa pleť často a rýchlo leskne.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  19. Ano, taky ho zbožňuju! Nejlepší make-up v dané cenové kategorii...

    OdpovědětVymazat
  20. Už dlouho si chci nějaký makeup od Bourjois koupit, jen se bojím, aby nebyly moc do růžova. Ale věřím, že nějaký fajn odstín najdu a konečně si ho koupím :)!

    OdpovědětVymazat
  21. Tak tímhle jsi mě opravdu navnadila k vyzkoušení. Používám BB od Bioderma, který mi naprosto vyhovuje, i přesto, že mám mastnější pleť. Ale občas mám chuť použít i klasický make up, už jen proto, že čím míň sluníčka venku je, tím hůř pleť vypadá (v mém případě). Nevíš, jestli se někde dají sehnat i vzorky tohoto makeupu? :)

    OdpovědětVymazat
  22. Joj, neviem čo teraz. Ty tak dobre presviedčaš. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Už nějakou dobu přemýšlím, že si ho koupím..... asi JO!

    OdpovědětVymazat
  24. Už si na něj nějakou dobu brousím zuby, ale čekala jsem na odstín č. 51, takže si ho konečně můžu jít koupit.. A moc se na něj těším! :)

    OdpovědětVymazat
  25. hm, ten jsem ještě neměla a podle toho, co čtu, tak je to asi chyba :)

    OdpovědětVymazat
  26. Sice s ním zkušenosti nemám, ale podle mě by stálo za to ho jednou vyzkoušet. 51 má nádhernou barvu, akorát pro mě, a ta cena není úplně něco hrozného, znám dražší.

    OdpovědětVymazat
  27. jé, ten asi nutně potřebuju ! :D

    OdpovědětVymazat
  28. supr recenze, mam doma uz dlouho vzorecek,tak me to nalakalo ho konecne zkusit ...jen maly problem- bylo by fajn delat odstavce,ten jeden obr se dost blbe cte

    OdpovědětVymazat
  29. jen fotka konzistence mi stačí na to, abych věděla, že mi bude vyhovovat..líbí se mi i odstíny, takže si ho připisuju na seznam..a i podlé tvého doporučení bych se řídila, protože máme podobnou pleť..

    OdpovědětVymazat
  30. pomalu mi dochází make up, se kterým jsem spokojená, ale přemýšlím zkusit něco nového a tento mě zaujal. Ještě jsem přemýšlela o Double wear od YSL. Jak by si zhodnotila tyto dva makeupy?:)

    OdpovědětVymazat
  31. Já narazila jen na odstín 52 a se slovy "TMAVÉÉÉJ" jsem ho mrštila zpět do regálu a s opovrživým výrazem jsem odplula s prodejny...
    ÁLE, 51 vypadá k světu i pro můj bledoxicht a tak teda pokorně naklušu do Douglasu s prosíkem o vzorek a uvidíme, jestli z nás budou kamarádi =o)

    OdpovědětVymazat
  32. Tento chci také vyzkoušet :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  33. Hmm..tak že bych do něho konečně šla? :D Na mém wishlistu si sedí už taky docela dlouho, ale zatím jsem pořád nebyla tak úplně přesvědčená..no, budou Vánoce, tak si asi udělám radost :D

    OdpovědětVymazat
  34. Plánuji si ho koupit, až dodělám ty hory, co mám doma.

    OdpovědětVymazat
  35. chci vyzkoušet, vypadá fakt peckově :)

    OdpovědětVymazat
  36. mne tento makeup oxiduje, mám odtieň 52, odtieň suprový aj konzistencia ale kedže po čase na pleti oxiduje za mňa určite nie, tuším že aj Lucka zo Svět módy XL podle LU ho veľmi neodporúčala

    OdpovědětVymazat
  37. Urcite ho vyskusam, dakujem krasne za tip

    OdpovědětVymazat
  38. tenhle jsem nezkoušela, ale mám jeho "brášku" 123 Perfect, který je poměrně fajn, ale koupila jsem si odstín 52 a ten je na mě dost tmavý, takže ho využiji spíše v létě.

    OdpovědětVymazat
  39. Mne sa nedávno minul makeup a chcela som ho, ale už na ruke mi urobil taký nepekný efekt a zaliezol do vrásočiek, nechápem prečo, pleť mám normálnu...vyhral Astor Perfect Stay 24h a som spokojná ale možno dám tomu Bourjois ešte šancu v budúcnosti :)

    OdpovědětVymazat
  40. makeup od bourjois by som veľmi rada vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  41. Budu se poohlížet po novém makeupu, asi bych měla omrknout i tento :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Tak dlho tento mejkap všetci chvália, dokým si ho Aknelka nekúpi tiež... :) Takže najbližšia návšteva Fann parfumérie by ma s ním mohla spojiť. Dúfam, že nezabudnem.

    OdpovědětVymazat
  43. Taky ho miluju. Teda jednu vadu má, že je do žluta. Takže ho musím u krku rozkrémovávat. Ale jinak super, spolu s Max Factor Lasting Performance nejlepší z drogerie.

    OdpovědětVymazat
  44. Nemám s tímto makeupem bohaté zkušenosti, dneska ho mám vlastně prvně a musím říct, že je příjemný. Aplikace není složitá, vůně je krásná a sedí perfektně. Jediné, co bych vytkla je výdrž.Možná je ale vina na mé straně, dala jsem třeba nevhodný podkladový krém, zkrátka po nějakých 6 hodinách pociťuji lehké lesknutí.

    Jinak velká spokojenost, tak snad vydrží! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)