úterý 18. listopadu 2014

Aussie bezoplachové kondicionéry

Dlouho jsem se tu nezmiňovala o vlasové péči a dneska mám pro vás nálož 4 nových bezoplachových kondicionérů Miracle Recharge ve spreji od značky Aussie. Předpokládám, že je většina z vás nevidí poprvé, protože se objevily na různých dalších blozích, což na jednu stranu může někomu vadit, na druhou stranu máte tak více porovnání a názorů různých lidí, což je podle mě super a kéž by to tak někdy bylo i u jiných produktů, u kterých se člověk rozhoduje, zda si je koupí nebo ne :) Každopádně vidíte 4 kondicionéry a dneska se dozvíte 4 různé názory, protože jsem kondicionéry netestovala sama :)


Tyto bezoplachové kondicionéry ve spreji doplňují řadu šampónů, kondicionérů a známé tříminutové masky na vlasy. Balzám můžete do vlasů nastříkat mezi umytími a tím vlasy trochu oživit a osvěžit. Použít je můžete na vlasy suché i mokré a balení ve spreji je více než praktické a dávkování uživatelsky příznivé :) Vůně jednotlivých sprejů se maličko liší, ale neřekla bych, že je to něco výrazného a jako "žvýkačkovou" bych vůni označila u všech verzí. Spreje seženete v drogeriích DM, cena se pohybuje zhruba okolo 179 Kč.


Začala bych verzí, kterou jsem testovala já sama. Luscious long je určená pro dlouhé vlasy (které mám) a tím pádem mi ze všech verzí přišla nejvhodnější. O typické žvýkačkové vůni se asi nemusím už tolik rozepisovat, protože je pro značku Aussie typická. Mě osobně se líbí a líbila se i všem, které tyto balzámy testovaly, na tom jsme se jednoznačně shodly. Vůně se ve vlasech docela i dlouho udrží, takže po této stránce to pro mé vlasy určité osvěžení je. Bohužel tímto benefitem to ale končí a v běžném životě (vysvětlím proč v běžném) pro mé vlasy tento kondicionér není vhodný. I když jsem se hodně snažila a stříkala ho jen na spodní část vlasů, aby se nedostal ke kořínkům vlasů, vlasy mi bohužel strašně rychle plihly a mastily se. Vlastně mě to ani nepřekvapilo, protože jsem zatím neobjevila žádný bezoplachový kondicionér, který by mi to nedělal. Takže na moje rychle se mastící vlasy to bohužel není (tedy pokud je nechci oživit žvýkačkovou vůní ve chvílích, kdy vím, že si vlasy budu brzy mýt). Jediné místo, kde jsem přesvědčená o tom, že by mi tento kondicionér vyhovoval je dovolená u moře. Vím, že kdybych si ho do vlasů stříkala někde na pláži, tak budu spokojená a kondicionér mi k něčemu bude, protože vlasy budou díky sluníčku a slané vodě trochu vysušené. Bohužel ale na pláži u moře nežiju, takže za normálních okolností to není nic pro mě.




Insurance verze je určená pro slabé a namáhané vlasy. Dostala ho na vyzkoušení kamarádka, která si často odbarvuje vlasy a tím jsou poměrně dost namáhané a také vysušené. Podle jejích slov jí kondicionér vlasy trochu zjemnil, nezdály se jí na pohmat tak vysušené a hrubé, ale jako vyloženou výživu a péči kondicionér nebere. Opět spíše pro trochu lepší pocit a osvěžení vlasů.




Verze Moisture je určená na suché vlasy a ten klasicky testovala mamka, protože jestli má někdo suché vlasy, tak je to právě ona. Pro ní naopak není většina balzámů dostatečně hutných, mastných nebo vyživujících a jiné než bezoplachové péče ani nepoužívá. Pro ní nebyl balzám vyloženě nějaké spasení, na to je moc lehoučký, ale pro takový uhlazenější a jemnější dojem je podle ní fajn. Vlasy se jí podle všeho i trochu méně krepatily a byly příjemnější na dotek.



Verzi na barvené vlasy Colour zkoušela ségra, která má pravidelně barvené delší vlasy, které myje pravidelně každé 3-4 dny. Opět vyzdvihuje příjemnou vůni, která vlasy příjemně provoní a lepší rozčesávání vlasů. Ségra má od přírody vlnité vlasy, které mají tendenci se trochu cuchat a být neposlušné a balzám je trochu zkrotí a usnadní jejich úpravu. Dalšího zvláštního benefitu si ale ségra nevšimla.





Aussie se dočkáte i někdy příště, protože momentálně zkouším tříminutový balzám ve verzi ... a na to si počkejte, ať máte nějaké překvapení :)



Jak vidíte, strašně záleží na typu vašich vlasů, protože ač jsme se shodly na tom, že balzámy opravdu pěkně voní a vlasy trochu osvěží, pro každou má pak každý trochu jiný efekt a výsledek. Takže jako u většiny kosmetiky, dokud samy nevyzkoušíte, těžko se posuzuje, zda by vám sedly nebo ne. Pokud můžu hovořit za mé vlasy, které jak víte jsou trochu náročnější, tento kondicionér pro ně není bohužel vhodný. Minimálně do doby, než se budu povalovat na pláži a celý den se koupat v moři :)

Máte tyto balzámy vyzkoušené? Používáte obecně bezoplachovou péči nebo to není nic pro vás? :)


PS: Děkuji firmě Procter&Gamble za poskytnutí produktů k recenzi

30 komentářů:

  1. S Aussie zkusenosti nemam, ale hodne me laka vyzkouset. Ja mam vlasy dlouhe, vlnite a jako Tvoje segra myji po 3-4 dnech, takze bych sahla po prvnim nebo poslednim ;)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Aussie kondicionery vyskusane nemam a podla recenzie tak ani nehodlam ucinit. Pridu mi ako taka mila zuvackova zbytocnost :)) Obcas pouzivam Aussie sampon na suche vlasy a tu 3MM peci, no plyhnu po tom vlasy trosku viac, nez by som si zelala.
    Inak ako peci pouzivam hlavne olej na konceky a este taky uhladzovac vlasov zo stylingovej rady Lorela.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som z kondicionéru v spreji Frizz remedy bola spočiatku nadšená! Bol ako stvorený pre moje suché, kučeravé vlasy, úplne ich oživil, zvýraznil štruktúru a nezlepil. Teraz , keď už pomaly dopotrebovávam prvé balenie mám pocit, že mi vlasy dosť zaťažujem a pôsobí skôr ako tužidlo než ako kondicionér :( Ale s týmto mám vždy problém, ako náhle niečo používam dlhšiu dobu, vlasy si zvyknú a wow efekt je preč... Škoda teraz skúšam tento troj minútový zázrak a celkom ma baví uvidíme po nejakom čase :)

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mam ten pro dlouhe vlasy a bohuzel me zklamal, nejak zvlast dobre se mi vlasy nerozcesavali...

    OdpovědětVymazat
  5. Zatím s Aussie zkušenost nemám, asi i díky docela rozporuplným recenzím.. no ale těch bezoplachových kondicionérů se trochu bojím, zatím všechny co jsem zkoušela mi akorát vlasy umastily :-(

    OdpovědětVymazat
  6. tyhle kondicionery jou skvele ! :)

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  7. Párkrát jsem si koupila podobný výrobek od Lorealu a to samý... jako dobrý, pěkně to vonělo, možná byly vlasy hebčí, ale že by to byl nějakej zázrak, co by mi nahradil kondicionér nebo masku, to určitě neee. Tohle vypadá na to samo :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Těším se na recenzi tří minutového zázraku, zatím mě totiž nepřesvědčil ke koupi, prý normální koncidionér....tak jsem zvědavá, co ty na to...:)

    OdpovědětVymazat
  9. Bez bezoplachového kondicionéru nemohu žít, mám hrozné vlasy :/ Na nějaký tenhle Aussie si brousím zuby, tak uvidíme :) 3MM mám ráda, ale nějak extra mě nebere, tak snad dám ještě nějakémuý šanci. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Aussie jsem zatím nezkoušela, ale trochu mě odrazuje to, že se ti vlasy víc mastily :( myslím, že u mě by to mělo podobný účinek, a tak se tomu zatím ještě vyhnu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na tuhle recenzi jsem se moc těšila, i když jsem tak trochu tušila, že pro bezoplachový kondiš po ní nepoletím. Nevadí, alespoň vím, že o moc nepřicházím ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Luscious Long som skúšala a tá vôňa celkovo na Aussie výrobkoch je asi najlepšia. :)

    OdpovědětVymazat
  13. tyhle bezoplachové jsem ještě nezkoušela, ale od aussie jsem už měla šampon a 3minutový balzám a s obojím jsem byla spokojená

    OdpovědětVymazat
  14. mám docela ráda řadu Miracle Moist, na to, že mám spíš mastnější vlasy, mi sedí dobře, ale tak nějak bez ní dokážu žít :) bezoplachové věci mě nelákají vůbec, nerada vlasy zbytečně zatěžuju, všechno musím oplachovat :D

    OdpovědětVymazat
  15. ty masky mám, zabalená mi dorazila ta samá, co tobě ;) a spreje chci také vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  16. Nezkoušela jsem ani mě nikdy nezaujaly. Krom silikonů ve složení mi právě na počuch vadí ty žvejky, nemám ràda takové vůně.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  17. Nevyhovuje mi sampon tak nevim jestli zkusit nebo ne.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Moc dobrý nápad udělat takovouhle recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  19. S Aussie zkusenosti nemam, ale spreje bych rada vyzkousela :)
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Mám ten zelený na objem.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ty prvni dva by se hodily i na me vlasy :) Jinak zavidim tve sestre, ze si myje vlasy po 3-4 dnech. Ja obden a stejne ten druhy uz citim, ze jsou trochu mastne...

    OdpovědětVymazat
  22. Aussie vůni miluju, takže už jenom to se mi na tomto líbí... a bezoplachové péče používám, i když se mi často stává, že ji mám někde postavenou a vůbec mě nenapadne, že bych si ji mohla nastříkat do vlasů :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Skoda, cekala jsem, ze budes pet ody. :-) Vetsina slecen si jej prave chvali. Mam stejny typ jako tva sestra a dle jejihon nazoru to asi svaty gral uplne nebude :-) Jinak prima clanek :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Mě to moc nezaujalo, já na tyhle stříkací blbinky moc nejsem a navíc po tom klouže podlaha :))
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ještě jsem je neměla, ale Aussie výrobky mám moc ráda, takže věřím, že by mi seděly :)

    OdpovědětVymazat
  26. Jsem asi jedna z mala, ale me ta vune proste nevoni... Zkousela jsem slavnou tri minutovou masku, nebyla spatna a sprej na objem, ten byl taky fajn, ale cekala jsem vic :/.

    OdpovědětVymazat
  27. s Aussie zkušenost nemám žádnou, momentálně používám hlavně olej na konečky. vlasy se mi dost rychle mastí, ale snažím se to přežít aspoň 3 dny

    OdpovědětVymazat
  28. aj ja mam :) a celkom aj vonaju ale nie moc najlepšie :D ale funguju :)

    Sweet Lollipop Queen

    OdpovědětVymazat
  29. Ten na ty dlouhé vlasy mě zajímal nejvíc..

    OdpovědětVymazat
  30. Kosmetiku Aussie mám moc ráda. Tuto řadu používám nejraději, mám šampon, kondicioner i tento sprej. Jsem moc spokojená (rovné, barvené vlasy). Moc pěkný článek :) :) S pozdravem Téra
    ev.xjed@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)