středa 29. října 2014

Vánoční kolekce M.A.C

Vítám vás u dalšího pokračování článků s vánoční inspirací. Něco mi říká, že většinu produktů níže by člověk chtěl asi spíš sám najít pod stromečkem, než někomu dát, ale kdo ví :) Já teda rozhodně alespoň jeden set NUTNĚ potřebuju a nemůžu se dočkat, až se během listopadu objeví v prodejnách M.A.C! Letošní Vánoce jsou s nádechem aristokracie, sofistikovanosti a sytých barev. Uznejte samy, že je z čeho vybírat!


Paletky očních stínů v odstínech Plum, Beige a Smoky eyes - cena 1250Kč



Sety ve světlých taštičkách:

Red Lip bag - cena 1250 Kč

- rtěnka Ruby Woo
- lesk Ruby Woo
- tužka na rty Ruby Woo

Nude lip bag - cena 1250 Kč

rtěnka Kiss the king
lesk Chic supremacy
tužka na rty Boldly bare

Coral lip bag - cena 1250 Kč

rtěnka Coral bliss
lesk Razzledazzler
tužka na rty Lasting sensation




Brown eye bag - 1850 Kč

In extra dimension eye shadow (Just gleaming, Stolen moment)
- řasenka In extra dimension černá
- Stubborn brown powerpoint eye pencil


Plum eye bag - 1850 Kč

In extra dimension eye shadow (Triple impact a Round midnight)
- Permaplum Powerpoint eye pencil
řasenka In extra dimension lash černá

Smoky eye bag - 1850 Kč

- Engraved Powerpoint eye pencil
- In extra dimension eye shadow (Treasure me a Tall, dark & handsome)
- řasenka In extra dimension lash černá


Silver Lip and eye bag - cena 2200 Kč

- Dreaminess mineralize rich lipstick
- Modern romance mineralize glass
- Precious Heirloom mineralize eye shadow quad




Gold lip and eye bag - cena 2200 Kč

- Modest mineralize glass
- Posh tone mineralize rich lipstick
- Rarified mineralize eye shadow quad





Natural face palette - cena 1450 Kč

- In good taste eye shadow
- Royal rendezvous eye shadow
- Heir of sophistication eye shadow
- Sparkling rosé iridescent pressed powder
- Filigree cream colour base
- Eloquence lipstick
- Sass lipstick




Smoky face palette - cena 1450 Kč

- Filament eye shadow
- Aristocratic aura eye shadow
- Carbon eye shadow
- Born to dazzle iridescent pressed powder
- Pearl cream colour base
- Petulance lipstick
- Evening posh lipstick



Mineralize brush kit - cena 1850 Kč

- 187SE Duo fibre face brush
- 130SE Short duo fibre brush
- 286SE Duo fibre tapered blending brush
- 287SE Duo fibre eye shadow brush




Studio Brush kit - cena 1850 Kč

- 129SE Powder/blush brush
- 190SE Foundation brush
- 224SE Tapered blending brush
- 213SE Fluff brush
- 209SE Eye liner brush


In extra dimension brush kit - cena 1850 Kč

- 127SE Split fibre face brush
- 128SE Split fibre cheek brush
- 234SE Split fibre eye blending brush
- 235SE Split fibre all over eye brush


Viva Glamorous lip palette - cena 1200 Kč


Viva Glamorous - cena 1000 Kč

- Viva glam Rihanna lipstick
- Viva glam Rihanna II lipstick
Tak který set se vám nejvíce líbí? Já váhám mezi paletkou s 8 očními stíny (Plum nebo Beige) a nebo set Gold lips and eye bag. No a ani ten set se štětci by mi nevadil. Ježíšku, piš si to prosím, ať na to nezapomeneš, díky :)

67 komentářů:

  1. Ja nemám slov! to je naprostá krása, neviem či by som si vedela spomedzi tohto niečo konkrétne vybrať ale tie prvé 3paletky by som brala všetky...nádherná vianočná kolekcia!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kolekce vypadá fantasticky!!! ty bílo-bílé štětce jsou luxusní! a paletka stínů na oči s tou fialovou je božská, o rtěnkách nemluvě ! achh!!

    OdpovědětVymazat
  3. Nadhera, me s libi fialova paletka stinu a Silver lip & eye bag.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle se jim teda povedlo, chtěla bych úplně všechno :D Ale nejvíc se mi asi líbí ta paletka v odstínu Plum

    OdpovědětVymazat
  5. No tak to je nádhera! Mně se líbí úplně vše! Škoda, že už jsem si k vánocům nakoupila u Korse a mám tak smůlu... :/

    OdpovědětVymazat
  6. Wow. Tohle se mi vážně hodně líbí! Asi letos napíšu Ježíškovi :D
    ladiesfrombrno.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Sety vypadají krásně, ty obaly s paletkami očních stínů mi přijdou designově takové "neMACovské, ale jsou sladké.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám v plánu vyrazit pro tu plum paletku :)) je tak náádherná, jen doufám že se nebudou prodávat v množství po dvou jako v některých případech :D Nevíš jestli tato vánoční limitka bude jen v některých prodejnách nebo ve všech? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Brala bych štětce. Zbytek je sice hezký, ale moc mi barevně nesedí. Letos se vánoční kolekce fakt povedla. Jsem zvědavá kdy bude k dostání u nás.

    OdpovědětVymazat
  10. Mne se líbí snad vsechno, ale vedou stestce, ty jsou dokonalý!
    Sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já už vím, o co si napíšu Ježíškovy :D Gold lip and eye bag, to prostě musím mít
    no.vakova.ppetra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Tak bíla sada štětců mě moc zaujala, možná koupím :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hmm, vidím to na paletku očních stínů. ty obaly jsou totiž absolutně dokonalé a odstíny taky! :) pořádně jsi mě navnadila, musím říct!

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tato kolekcia sa MAC naozaj vydarila. Nadhera :) Najkrajsia kolekcia tohto roku.

    OdpovědětVymazat
  15. to je prostě nádhera! líbí se mi skoro všechno :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ty obaly jsou vážně krásné :-O Asi určitě by mě neurazilo nic z toho, ale nejvíc se mi líbí Gold lip and eye bag :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty obaly i odstíny jsou naprosto nádherné! :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  18. Ty taštičky a obaly se mi moc líbí, pěkná kolekce :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  19. Teda, líbí se mi asi úplně všechno :D měla bych problém si vybrat jen něco :)

    OdpovědětVymazat
  20. Wau! Sedim tu a koukam s otevrenou pusou, jsou krasne, tahle kolekce se moc povedla, nedokazu rict jen jedinou vec, co se mi libi, stestce, paletka 8, ty se mi libi vlastne vsechny tri a to baleni! Jdu psat Jeziskovi :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  21. Nejvíc se mi líbí ty celobílé štětce a první paletka :) Akorát u té se mi moc nelíbí design, není to můj styl. Ovšem obsah nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tiež som robila sériu Vianočných limitiek, MAC ich má 4 tento rok :) PINKUNICORNVANITY

    OdpovědětVymazat
  23. tahle kolekce mě fakt baví :) nejvíc se mi líbí Gold lip and eye bag a Studio brush kit, ale zůstaňme při zemi, ani jedno Ježíšek nedonese :-/

    OdpovědětVymazat
  24. óóó, tie paletky majú dokonalý dizajn!!! Ale aj obsah sa mi páči a keby som niečo z toho niekomu mala kupovať pod stromček, tak rozhodne sebe! :D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  25. velmi povedené, líbí se mi skoro všechno :-D

    OdpovědětVymazat
  26. Jej, ty zavírátka stínu jsou krásný!!

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to je pecka, to jsou snad nejkrásnější věci, co jsem u Mac viděla.

    OdpovědětVymazat
  28. Moc se mi líbí Natural face palette, ale ta cena.. :D V M.A.C.u jsem byla jen jednou, a to v Paříži :) Ale moc bych chtěla do M.A.C.u na Chodově :)
    youtube.com/DiamondKatty

    OdpovědětVymazat
  29. libi se mi ty paletky :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. no tak táto kolecia sa fakt podarila. je proste luxusná! nevedela by som si si vybrať len jeden set.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  31. při pohledu na všechny ty úžasné paletky s očními stíny je mi vážně líto, že je nepoužívám! :D A ty štětce jsou boží!

    OdpovědětVymazat
  32. Chci vše a hned teď! Ty barvy jsou pro mě jako dělané. Ježíškuuuu!!!
    M.Malusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Budu se muset MACu vyhýbat,to by vůbec nedopadlo dobře :D

    OdpovědětVymazat
  34. jedním slovem nádhera! škoda že MAC stále nemáme i v Brně, do Prahy se sice chystám koncem listopadu, ale asi se na nákupy nedostanu :(

    OdpovědětVymazat
  35. Noo, vybrala bych si, ne že ne :D Třeba ta plum paletka nebo ty rtěnky, áách ♥

    OdpovědětVymazat
  36. Wow vypada to vse tak dobre
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ty stiny v paletkach vypadaji pekne..nejvic se mi libi ty doruzova, ale ty obaly nic moc...
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Sakra, to jsem neměla vidět :D Ted to nutně potřebuju, nejlépe všechno!

    OdpovědětVymazat
  39. Musím říct, že se jim kolekce neuvěřitelně povedla!!! Ty paletky jsou úchvatné :)

    Spotřebováno - Září 2014

    OdpovědětVymazat
  40. jjůůůů všechno bych to brala! a je mi jedno, že bych se na většinu jen doma zamilovaně koukala :D

    OdpovědětVymazat
  41. ááá, pusa dokořán! vůbec bych si nedokázala vybrat, tak o tom radši ani nechci přemýšlet :D krása!

    OdpovědětVymazat
  42. Líbila by se mi z toho každičká jedna věc. Ale ty ceny - to ani náhodou. Aspoň že na nový rtěnkový set u lorealu jsem vychytala 50% slevu a řasenku zdarma k tomu.

    OdpovědětVymazat
  43. Boží! Jen bych chtěla být milionářka, abych si mohla koupit od každýho něco :)))

    OdpovědětVymazat
  44. tak toto áno, ja by som to zobrala aj všetko, ale keby to má byť len pár vecí tak hneď prvá paletka a aj Natural face palette, také klasické odtiene, ale v krásnych luxusných obaloch, to sa mi veľmi páči
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  45. No tato kolekce je tedy nádherná!!! Vybrala bych si určitě sněhobílé štětce :-)

    OdpovědětVymazat
  46. Ahojda,

    NAŠTĚSTÍ mi to nezaujalo...
    Jako stíny budou hezký, ale ty obaly jsou pro mě moc "kudrnatý"...

    OdpovědětVymazat
  47. Fialová paletka stínů je naprosto dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
  48. Nádhera - obzvlášť pro MAC úchyláky :) Moc se mi líbily ty pigmenty, o kterých mluvila nedavno Tati, do těch bych šla hnedka. Uvidíme jestli se aspoň do UK dostanou...
    Video Tati: https://www.youtube.com/watch?v=qE3FlFAFRJI&list=UU4qk9TtGhBKCkoWz5qGJcGg

    OdpovědětVymazat
  49. Taky se mi nejvíce líbí paletka Plum a ty štětce..:)

    OdpovědětVymazat
  50. tie štetce!!! aaaach... iné by som si asi nevybrala...

    OdpovědětVymazat
  51. Paletky vypadají barevně hezky, ale absolutně vůbec se mi teda nelíbí ty obaly. To je podle mě kýč jak bič. :-) Taštičky jsou ale pěkné (ovšem ta aristokratka ze zipu by musela pryč :-)), zvlášť ty v červené.

    OdpovědětVymazat
  52. Ta Viva glam taštička je nádhernáá

    OdpovědětVymazat
  53. Uf..tuším moja peňaženka zaplače :D :D
    Strašne sa mi páči tá fialová paletka a štetce! A ten design u všetkých produktoch je kúúúzelnýýýý!

    OdpovědětVymazat
  54. Páni to jsou barvičky! a to balení a design, no nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
  55. Poutavý čánek!
    Zajímá mě, jestli ty nude stíny na oči budou matné. Vypadají vážně skvěle.

    OdpovědětVymazat
  56. Mne sa najviac páči paletka tieňov- Plum- úplne si ju viem predstaviť na líčenie teraz takto na jeseň :D

    OdpovědětVymazat
  57. Miluju ty jejich štětce. Sice pouze teoreticky, protože prakticky na ně nemám, ale jsou hrozně krásný:D.
    A ta první červená rtěnka je přenádherná:).

    OdpovědětVymazat
  58. Panejo, brala bych všechno. Miluji vínovou barvu a ty bílé štětce, hmm...

    OdpovědětVymazat
  59. to je nádhera, ty jo ´, brala bych je všechny, miláčky :)

    OdpovědětVymazat
  60. Všetko! Vybrala by som si všetko, lebo tentokrát sa nedá vybrať len niečo. Dokonalosť <3

    OdpovědětVymazat
  61. Myslím, že to taky potřebuju pod stromečkem všecko...:D Ale vlastně především kvůli designu - kvůli tomu, jak hezky to celé vypadá. Moct to držet v ruce, otvírat a zavírat, mít pocit, že to člověk vlastní... Radovat se z toho. Zvláštní....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)