středa 1. října 2014

Vánoční inspirace aneb kosmetické balíčky z drogerie

Možná to někomu přijde brzy, strašit s Vánocema už teď, ale za pár týdnů jako když tohle člověk najde. A navíc jsem se vás na facebooku ptala, kdy si myslíte, že je nejlepší čas na to s podobnými články začít a většina řekla, že klidně hned teď :) Takže to tu máte :)

Nevím jak vy, ale já vánoční dárky kupuju tak nějak po celý rok a pokaždé si píšu, co se komu líbí a o čem během roku prohlásil, že si to přeje. Nemám ráda davy lidí a vánoční horečku, takže chci mít vždycky všechno připravené, nakoupené a včas zabalené, abych si pak vánoční atmosféru nekazila zbytečným stresem. Pro vaší inspiraci bych vám proto chtěla v průběhu následujících týdnů připravit několik článků s inspirací na vánoční dárky. Začala bych takovou klasikou a tou jsou kosmetické balíčky z drogerií. Když už je člověk v koncích a neví, co koupit, tohle je sázka na jistotu. V teple domova si tak můžete už teď prohlédnout některé balíčky a třeba si vyberete z nabídky něco pro sebe nebo pro své kamarády či rodinu :)


Začneme klasikou z drogerie - L´Oreal, Garnier, Mixa a Maybelline. Vybrala jsem samozřejmě jen některé balíčky, na prodejnách jich bude mnohem více :) Ceny se samozřejmě mohou mírně lišit podle místa, kde balíček budete kupovat. Pokud by vás zajímaly další balíčky těchto značek, dejte vědět v komentářích a zkusím se podívat, jestli se o nich tisková zpráva zmiňuje :)




Balíček L´Oreal č.1 - 399 Kč

- řasenka Volume Million lashes so couture
- micelární voda Sublime soft







Balíček L´Oreal č.2 - 259 Kč

- Elseve Fibralogy šampon
Elseve Fibralogy balzám
Elseve Fibralogy booster

V nabídce bude několik řad vlasové kosmetiky - Elseve Color Vive, Elseve Arginine color resist nebo Total repair extreme





Balíček L´Oreal č.3 pro pány - 399 Kč

- pěna na holení Hydra sensitive
- voda po holení Hydra sensitive
- šampon na vlasy Elseve proti lupům





Balíček L´Oreal č.4 - 499 Kč

- stylová zlatá kosmetická taštička
- denní krém Age perfect





Balíček L´Oreal č.5 - 599 Kč

- denní krém Revitalift laser renew
- řasenka False lash wings 





Balíček L´Oreal č.6 - 499 Kč

- set produktů Nutrigold





Balíček L´Oreal č.7 - 219 Kč

- micelární voda Sublime Soft
- denní krém Triple Active





Balíček Garnier č.1 - 299 Kč

- BB Cream Miracle skin perfector
- micelární voda





Balíček Garnier č.2 - 349 Kč

- Beauty oil olejové tělové mléko
- zkrášlující suchý olej





Balíček Garnier č.3 - 129 Kč

- Goodbye Damage šampon
Goodbye Damage kondicionér





Balíček Garnier č.4 pro pány - 139 Kč

- Citrus detox šampon
- deodorant X-treme Ice





Balíček Maybelline č.1 -249 kč

- řasenka Volume Express colossal
- tužka na oči Colossal kajal





Balíček Maybelline č.2 - 249 Kč

- lak na nehty Colorama ve výrazném růžovém odstínu
- řasenka Volume Express colossal go extreme





Balíček Mixa č.1 - 259 Kč

- regenerační promašťující tělové mléko
- regenerační promašťující péče na suché zóny





Balíček Mixa č.2 - 259 Kč

- Face care olejový krém
- micelární pleťová voda




Tak doufám, že se vám vánoční inspirace hodila a třeba jste si pro sebe nebo své blízké nějaký pěkný balíček vybraly. Někdy příště se můžete těšit na luxusní verze vánočních balíčků a ráda bych vyrazila i do terénu a sbírala pro vás inspiraci i přímo v obchodech, ale to bude asi ještě chvíli trvat, protože Vánoce tam zatím nedorazily :)


Který balíček je váš favorit? Já letos rozhodně musím sehnat ten od L´Orealu s krémem Revitalift Laser Renew s řasenkou, protože moje mamka ten krém miluje a neustále ho vyžaduje :)

69 komentářů:

  1. Díky za tenhle článek! Ale už to vidím, jak si zase nakoupím balíčky jenom pro sebe a ostatní dostanou ponožky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Balíček č.1 Loreal a první dva Maybelline se mi líbí nejvíc:) Mixa balíčky jsou rozkošné!:)

    OdpovědětVymazat
  3. těžko říct kterej balíček je favorit,všechny bych měla komu dát

    OdpovědětVymazat
  4. Super inspirace, děkuji
    nikola.jahnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já se k balíčkům uchýlila zatím jen jeden rok. Letos bych už chtěla pomalu začít nakupovat, ale dobře vím, že nakonec budu v prosinci panikařit, že nic nemám :D Taky bych chtěla umět nakupovat dárky po celý rok a koncem listopadu mít všechno komplet zabalené :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mixa balíčky se mi moc líbí! Jinak bych si asi od každého něco dokázala vybrat... pardon, někoho tím podarovat! :-D

    OdpovědětVymazat
  7. uz se tesim na vanoce! :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Dufam, ze ani jeden balicek nedostanem. Neviem preco balicky robia tak, ze jeden produkt super a druhy nic moc. Vlastne viem preco, chcu sa zbavit aj tych horsich veci ...
    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý článek! Par balíčků se mi docela zamlouvá :)

    OdpovědětVymazat
  10. 1. října a už tenhle článek...mě to ovšem baví, prohlížet si je už teď :). Myslím, že loni tu byl taky takový. Nějakou u mixu bych si klidně vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tééda, musím říct, že jsou to samé krásné, povedené balíčky :) Já už taky nakupuju dárky tak průběžně, když uvidím něco, co by se tomu druhému líbilo :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  12. Už aby som začala nakupovať keďže sa blížia tie Vianoce :D A tie balíčky mne prídu super a vedela by som si vybrať :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě by se pár balíčků hodilo:))))
    Včera v globusu už vánoční zboží bylo!! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já moc na ty drogérkové balíčky nejsem. Jak tu bylo řečeno, jsou namíchané z jednoho super produktu a druhý stojí za houby.
    Spíš se těším, až sem dáš ty luxusnější verze balíčku. Hlavně se těším, co si zase nachystal Lancome, protože loni jsem sobě a mamince udělala radost tím úžasným kufříkem. A letos bych chtěla zase :) Tak šup sem článek s luxusními balíčky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Přiznám se, že já nakupuji jen pánské balíčky.
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Chci se také zeptat, jestli už jsi někde nenašla, co bude tenhle rok v beauty boxu od Lancome, ten červený kufr je úžasný a paletky z něj používám téměř každý den :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já si balíčky kupuju pro sebe :D pro ostatní mi to přijde takové neosobní (a často se stává, že když vychytáš jinou akci, tak ten balíček vlastně ani není výhodný, takže někdy skládám vlastní balíčky).
    Z těchto mě nejvíc zaujal ten poslední od Mixy (samozřejmě pro sebe :D), ten možná i půjdu omrknout.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak v tomto sme rovnake, ja tiez nakupujem darceky s predstihom, tento rok som zacala v polovici septembra. ;)
    elle.pomsar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Inspirace bezva, už jsem vyhlídla balíček pro ségru :)

    OdpovědětVymazat
  20. Skvelý článok :) ja si vždy hovorím, že budem darčeky kupovať priebežne, ale bohužiaľ to je nakoniec vždy na poslednú chvíľu :/ aale zase napríklad zľavy práve na kozmetiku, ktorú spomínaš, v Tescu 24. decembra sú tiež zaujímavou skúsenosťou:D

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Balíčky jdou už asi třetím rokem mimo mě, radši nakoupím konkrétní produkty a balík poskládám přímo na míru obdarovanému, je to potom víc osobnější, když si s tím člověk dá tu práci.... než když koupíš v Tescu něco takového :)

    OdpovědětVymazat
  22. Některé balíčky opravdu zaujaly, nechám se inspirovat a nejspíš jimi někoho obdaruji.

    OdpovědětVymazat
  23. Já si tyhle balíčky ještě nikdy nekoupila, vždycky se mi tam líbila třeba jen jedna věc, a ten zbytek bych nevyuzila :). Letos to asi vidím stejně

    OdpovědětVymazat
  24. Vánoční balíčky jsou super, myslím, že každý si z nich může vybrat ten "svůj"

    OdpovědětVymazat
  25. Přiznám se, že už po dárcích taktéž začínám pokukovat, nic naplat již je 1. října! Balíčky moc ráda nemám, ale pro babičku je vždy využiji :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Mně se líbí úplně všechny, jsem posedlá vánočníma balíčkama :D koupila bych si pro sebe klidně i ten pánskej-nemoc :D

    OdpovědětVymazat
  27. Mamce mám v plánu ten MIXA balíček na suchou plet :)
    jinak většinou vybírám až přímo v drogerii, kde mám všechny balíčk vedle sebe a lépe se mi srovnává.. ale j fajn předem vědět, co nás zhruba čeká :)

    OdpovědětVymazat
  28. super inšpirácia :) ten od garnieru (prvý) si chcem kúpiť, resp. pre moju sestru :)

    adrikagundova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Před lety jsem občas nějaký ten balíček jako dárek koupila, teď už dlouho ne. Ale na nabídku se podívám moc ráda, to zas jo. Zajímavé jsou pak povánoční výprodeje, balíčky se dají koupit za polovic, tak to si pak vyberu něco pro sebe. :-) Revitalift laser renew taky miluju, zdravím maminku. :-) Sice jsem teprve 30+, ale je prostě boží. I noční varianta. Dokonce i můj muž onehdy v koupelně komentoval, že to má hezké balení. A taky se pochvalně vyjádřil k jejich vůni, to už je co říct, běžně nekomentuje ani parfém. Takže ten balíček s řasenkou pokud uvidím pak ve výprodejích, tak ten beru. :-) Mixa taštičky vypadají rozkošně, ty se povedly. Nepohrdla bych Oil Beauty balíčkem od Garnieru, něco z té řady bych vyzkoušela ráda.

    OdpovědětVymazat
  30. Tady ty drogerkové balíčky mě zatím moc nezaujaly, těším pak na ty z parfumerií, ty už bývají hodně roztomilé a krásné.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Tak Mixa balicek jsem koupila zrovna dnes v Rossmann drogerii - té nikdy neodolam a mamca uz vůbec ne :)

    OdpovědětVymazat
  32. Anna: to mě fakt pobavilo :D Ale úplně tě chápu :)

    MalaMacanda: překvapilo mě, jak byla většina holek pro to zveřejnit to co nejdříve :)

    Peťule + Neli: holky tiskovku s Lancome balíčky zatím nemám, proto ještě s vydáváním článku čekám. Zatím mám k dispozici jen vánoční limitku z líčení, ale počítám, že info bude k dispozici v dohledné době :) Taky se těším, jestli bude letos nějaký pěkný kufřík :)


    OdpovědětVymazat
  33. Musím teda říct, že mě snad všechny balíčky zaujaly! Povedly se :)

    OdpovědětVymazat
  34. ty Mixy balíčky vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat
  35. Myslím, že Maybelline měla minulýrok naprosto ty samé balíčky. Dokonce ten s lakem jsem si kupovala ve slevě asi za 100Kč. A už taky pokukuju po dárcích. Já většinou začínám nakupovat dárky v srpnu, ale tento rok mi to nějak nevyšlo...

    OdpovědětVymazat
  36. já moc na balíčky nejsem, nikdy by mě neuspokojil celý obsah, tak leda to pak rozdat... spíš jsem zvědavá taky na ty parfumérkové ;)

    OdpovědětVymazat
  37. brzy to není, taky už si dělám seznam, uteče to jako voda a na poslední chvíli to nemám ráda :) a balíčky vypadají pěkně, ale nějak mě žádný vyloženě nezaujal, nejvíce ty první od lorealu

    OdpovědětVymazat
  38. Ten první balíček od L´orealu by mě vůbec neurazil :D Ale kosmetických balíčků kupuju na Vánoce dost málo, jak říkáš je to taková nouzovka když už fakt nevím :D

    OdpovědětVymazat
  39. Tak mě se líbí asi jen Mixa balíčky.

    OdpovědětVymazat
  40. Nejvíce mě lákají ty balíčky od Mixy, s touhle značnou mám dobré zkušenosti :)

    OdpovědětVymazat
  41. Balíčky od Mixy a Maybelline vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  42. to je super článek, hned mám inspiraci co koupit kamarádkám :))

    OdpovědětVymazat
  43. Ten první balíček od Mixy je senzační :))

    OdpovědětVymazat
  44. Musím si přiznat, že mě ani jeden absolutně nezaujal a nedokáži si představit, že bych ho někomu darovala :)

    OdpovědětVymazat
  45. Na mě je letos málo taštiček :-D

    OdpovědětVymazat
  46. Maybelline a Loreal č. 1 mě zaujaly snad nejvíce..ale jinak tyto sady jako vánoční dárky nevyhledávám...

    OdpovědětVymazat
  47. Ja som taky balicek nikdy nikomu na Vianoce nekupila a ani nekupim. Pride mi to ako ta posledna zachrana. Take nekreativne, neosobne. Ak by sa v nom vsak nachadzali nejake produkty, ktorej ozaj chcem, radsej by som pockala do 26.12, ked to vsetky drogerky zacnu vypredavat za polovicu :D
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  48. Tééda ty baličky teda vypadají skvěle :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  49. U mňa určite vyhráva balíček č. 5 a 6!....zbytok je o ničom...:-)
    lenka.moravcik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Balíčky od Mixy se mi líbí moc a pro sebe bych si vybrala Loreal Nutri gold, mám ho vyzkoušený a je super. Ale ještě si počkám co bude za další balíčky...jsem zvědavá i na tu luxusnější kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
  51. Me ty balicky pripadaj, jakoze toho cloveka hrozne odbydu. Ze to neni takovy poradny darek. To radsi koupim dve ruzne veci, kazdou od jine znacky a zabalim je sama :) ale v povanocnich vyprodejich si je pro sebe koupim, to zas jo :D

    OdpovědětVymazat
  52. Balíčky si kupuju po Vánocích, když bývají v akci. Tesco je na tohle expert. Před Silvestrem mají často akce za 50% i víc. :)
    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Já bych je brala všechny:-) nej je ,ale asi číslo 5.

    OdpovědětVymazat
  54. Balíčky normálně nekupuju, ale ten olejový od Garnier by mě osobně udělal velkou radost :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  55. Libí se mi ty od Mixy jsou pěkné a mám ráda i jejich produkty tak mozna neodolam :)

    OdpovědětVymazat
  56. Minimálne balíček č. 2 a 5 kúpim - pre mňa :))).
    Balíčky pod stromček zásadne nedávam, od toho sú horšie len ponožky. Také trochu neosobné, ale dobrá cena.

    OdpovědětVymazat
  57. Děkuji za inspiraci, alespoň vím co koupit mamce :)

    OdpovědětVymazat
  58. Hmm ta Mixa vypadá dobře, díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  59. Klidně přidávej dál :) takové články mě baví a taky nakupuju dárky po celý rok, nesnáším fronty v obchodech :D :(

    OdpovědětVymazat
  60. jeeee, děkuji za inspiraci :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Páni už vánoční balíčky...? Na mě celkem brzy, na druhou stranu se třeba letos vyhnu frontám v obchodech :D
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Určitě si ráda prohlédnu, co se na nás chystá, ale vzhledem k tomu, že rodinu zásobuju kosmetikou během roku dost, mám o Vánocích přísný zákaz :-D

    OdpovědětVymazat
  63. Moc hezké balíčky. Většinou skončím u těch se šampony pro mamku. :)

    OdpovědětVymazat
  64. Já se těším na balíčky v lékárnách a parfumeriích, tyhle mě moc neberou

    OdpovědětVymazat
  65. škoda že v L'oreal nie je balíček s tou červenou riasenkou, tú by som chcela vyskúšať, inak asi pôjdem len do nejakého od Mixia :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  66. Z těchto balíčků se mi žádný nějak moc nelíbil, ale je to super nápad na dárek, to jo x)

    OdpovědětVymazat
  67. těším se na parfumérkové :) lucie.hartmannova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)