neděle 5. října 2014

Vánoční a Halloweenská kolekce LUSH

Krásné nedělní ráno všem! Pokračujeme ve vánočních tipech na dárky a ten dnešní bude pořádně voňavý. Lush představil vánoční a halloweenské novinky a vážně mě mrzí, že vám můžu ukázat jen fotky a ne i vůni, která se line po celém Palladiu, kde se tento obchůdek nachází. Každopádně fotek je spousta a upozorňuju, že pokud jste dneska nejedly, nečtěte dál, protože se vám budou sbíhat sliny :)

Vánoční i Halloweenská kolekce je dostupná jak v obchodě, tak na eshopu a prohlédnout si všechny produkty můžete ZDE.




Lush a jeho vánoční balíčky jsou každoročně krásná podívaná. Takhle pěkně nazdobené a vyvoněné dárky bych si přála nacházet pod stromečkem každý rok :) Jestli máte ve svém okolí někoho, kdo produkty této značky zbožňuje a chcete ho potěšit, víte rozhodně čím. Nebo můžete udělat radost sobě a nějaký pěkný si pořídit. Je rozhodně z čeho vybírat :)


Snow fairy sprcháč je pro mě taková vánoční klasika. Pravidelně si jednu lahvičku kupuju a evokuje mi vánoční atmosféru už několik let.


Další z vánoční kolekce jsou i sprcháče Rose Jam, So White a Hot Toddy.





Krájená mýdla jsou taková klasika a můj favorit je Baked Alaska a Fairy Ring, který je ve tvaru kouzelné houbičky (ze které se ukraují menší kusy).





Ve vánoční kolekci najdete i tělový krém Celebrate


Vánoční klasikou jsou i slaďoučké scruby na rty a balzámek v červené barvě








Balistiku Golden Wonder nám Lush víla ukázala i v praxi





V nabídce je i oblíbená kouzelná hůlka Magic Wand, kterou strčíte pod proud vody a poté jí necháte uschnout a použijete znovu



Voňavá plastelína, kterou se umyjete a ještě si z ní postavíte sněhuláka, potěší všechny prcky 


Jestli chcete v zimě zazářit na plese nebo party, rozhodně mrkněte na tělový pudr First snow, protože na kůži zanechá mikro stříbrné třpytečky a vy tak budete zářit do dálky!








Halloweenská kolekce obsahuje několik voňavých vychytávek do koupele. Bomby do koupele jsou nově ve tvaru válečku a rozpouští se od konce ke středu, který je barevný a ve vodě vám tak udělá takovou malou show :) Krásná je i tuhá pěna ve formě třpytivé dýně nebo roztomilého čaroděje. Nemusíte se bát ani třpytek, protože jsou nově z ekologicky rozložitelného materiálu.


Wizard - voní po jalovci, ylang-ylang a mandarinkách


Lord of Misrule - voní lehce bylinkovo-kořeněně po pačuli, černém pepři a vanilce. Střed balistiky je vínový a obsahuje praskací prášek


Pumpkin - exotická vůně ylang-ylang a pomerančového květu, kterou někteří z vás možná pamatují z mýdla Mr.Punch


Fairy Ring - toto mýdlo voní jako parfém Mycellium z nové edice a kromě pačuli z něj můžete cítit i myrhový olej a houby shiitake


Northern lights - balistika vonící po jasmínu a ylang ylang plná třpytivých hvězdiček


Sparkle - voní stejně jako Rose Jam a ve vaně vám bude praskat a předvede vám třpytivou show


Doufám, že jsem vás takhle o víkendu příliš nezničila tolika fotkama, ale nešlo odolat. Jestli máte obchůdek kousek, určitě zajděte načerpat trochu té vánoční inspirace i atmosféry. Minimálně váš čich si tuhle návštěvu bude nějakou chvíli pamatovat :)

Tak co se vám z nové kolekce líbí nejvíce? Stihly jste už něco vyzkoušet nebo si přejete nějaký Lush balíček od Ježíška? :)




Děkuji Lush za pozvání na představení novinek a možnost je vyzkoušet na vlastní kůži a trochu si tak zpříjemnit podzimní večery :)

52 komentářů:

  1. Radost pohledět :) Já jsem od Lush ještě nic nezkoušela ale hodně by mě to lákalo ;). Ani nevím kde je v Praze prodejna, já se dostanu pouze na Čerňák :D. Všechny výrobky vypadají hodně dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno tak krásně vypadá, už jsem si vybrala pár jedinců, které si musím pořídit k Vánocům:) Vážně je z čeho vybírat:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja sa do Lush obchodika chystam tuto sobotu a teda tesim sa ako mala, najradsej by som mala uplne vsetko doma. :D ;)
    elle.pomsar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jako každý rok si asi půjdu pro Snow Fairy, možná přihodím i ten lip scrub.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Evidentně se do Lush musím zajít :-) Alespoň na čumendu ;-) Díky!

    OdpovědětVymazat
  6. Lush je úžasný... letos když budu hodná a Ježíšek ještě hodnější si dělám zálusk na krém Celebrate a balzámek Santa Baby, no a klasika Snow Fairy...

    OdpovědětVymazat
  7. Do Lush chodím moc ráda :) A podle fotek bych si koupila nejradši všechno! Jenom škoda, že je to tak drahé. Věci do vany bych si asi nepořídila, protože za ty peníze to rozpustit je škoda. Ale určitě zajdu očichat sprcháče :)

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsem na novinky koukala na webu, docela dost věcí mě tam zaujalo :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujal mě akorát Santův peeling na rty, tak se po něm asi poohlídnu :)

    OdpovědětVymazat
  10. ohohoo, nějaký balíček bych mohla podstrčit přítelovým rodičům O:) :D...jdu to pořádně prozkoumat na stránky!

    OdpovědětVymazat
  11. Škoda, že momentálne nemám vaňu, už by sa trblietala a voňala Lush-om :) A Rendy, čím viac fotiek, tým lepšie.

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda, že nebydlím v Praze, hned bych se jela kouknout na všechny ty krásné a super voňavé výrobky :)

    OdpovědětVymazat
  13. mě se vždy strašně líbí jakékoliv speciální edice a jejich balíčky. opravdu skvělé dárky, které musí potěšit snad každého. ale jsou výrobky, které nemusím- třeba balistiky, ty mne opravdu neoslovily

    OdpovědětVymazat
  14. Je pravda, že Palladium je tím načichlé slušně :-D Jsou úžasné.. ale ach, ty ceny ://

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  15. Zaujal ma sprcháč Rose Jam a krájané mydlo Reindeer Rock a aj plastelína, ale tie trblietavé peny, by som istotne ani len nevyskúšala, bála by som sa tých trblietok po celom tele :D
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Já tam musím zase zajít!! Lush je prostě skvělej obchůdek :)

    OdpovědětVymazat
  17. To je nadhera!! Musim se pred vanocema urcite vypravit do Prahy ... Skoda ze neni Lush v Brne.. Vzdyckz si nakoupim milion veci kdyz tam jdu /) :/ ;D

    OdpovědětVymazat
  18. Páni skvelé, niektoré pôsobia ako cukrárenske kúsky, až má chuť ich zjesť, taká škoda, že na Slovensku LUSH nie je.

    OdpovědětVymazat
  19. Jee, už abych si konečně zašla do Lushe, tolik super novinek! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ty ceny jsou strašné,ale občas je třeba si udělat radost.A bez Lush by to nebyly ty pravé vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  21. waaau :) škoda že nie je lush aj na slovensku :) bola by som tam skoro stále :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jo Lush...taky ho mám ráda, avšak ty ceny mi připadají přemrštěný :(((

    OdpovědětVymazat
  23. Už loni jsem chtěla něco objednat z Lushe k Vanocům, nakonec se to neuskutečnilo, tak třeba letos :) Voní opravdu nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  24. Chtěla bych všechno :D letos si určitě napíšu Ježíškovi o nějaký ten vánoční balíček :)

    OdpovědětVymazat
  25. Škoda, že je Lush jen v Praze, kolekce vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  26. Vypadá to krásně, bohužel jsem takový smolař, že nemám vanu :D

    OdpovědětVymazat
  27. Já bych chtěla vyzkoušet ten peeling na rty:)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  28. Aaaach to je nádhera a jak to mají i krásně zabalené, no moje srdce po tomhle fakt touží :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  29. Krása,vypadá to jak v cukrárně,ale když člověk bydlí u Olomouce tak má smůlu.Nic tady nemáme

    OdpovědětVymazat
  30. Lush mě vždycky lákal, ale navzdory tomu mi nikdy nepřirostl k srdci. Hrozně mi totiž nevyhovuje, že je spousta výrobků nebalená a když je chceš použít, tak je to celé oblemcané, mokré, umorousané a nepěkné...Ale voní to krásně :)

    OdpovědětVymazat
  31. Já už jsem spoustu těch věcí měla, a většinou jsou super :). Já si chci koupit asi nějaké to mycí želé, ty jsou nejlepší

    OdpovědětVymazat
  32. Ja jsem LUSHi nikdy nepřišla na chuť :( vubec nevím proc, ale nelaka me to...

    OdpovědětVymazat
  33. Já bych to nejraději snědla! :D
    vesspurplediary.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  34. V zimě Lush vyhledávám nejčastěji, kdy jindy, než když je kosa, je lepší se pořádně naložit do vany s voňavou balistikou :)) určitě si nějaké z kolekce pořídím, díky za tipy :

    OdpovědětVymazat
  35. Ta vůně mě teď bude pronásledovat ve snu! Sakra :))

    OdpovědětVymazat
  36. Krása, minimálně se zajdu podívat :)
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. teda.. kdybych mohla, koupila bych si všechno :D

    OdpovědětVymazat
  38. Jediná nevýhoda LUSH je, že se prodává pouze v Praze :( vím že mají eshop, ale tam si člověk nevychutná tu vůni obchodu a očichat si to co by chtěl zkusit. Když jedu jednou za čas do Prahy tak LUSH nikdy nevynechám a vždy si odnesu alespoň nějakou maličkost. Musím říct, že zimní edice se jim opravdu povedla, všechno vypadá tak lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  39. Lush jde tak trochu mimo mě, protože ho v Brně nemáme a bez předchozího očichání by se mi objednávat nechtělo. Kdysi jsem dostala lushí vánoční balíček od švagra z Anglie, bylo to tenkrát moje úplně první setkání s Lush a čichový zážitek to teda byl úžasný. Z mého pohledu to jsou takové hodně drahé srandičky, ale zase jako originální dárek super.

    OdpovědětVymazat
  40. First snow vypadá moc roztomile:)

    OdpovědětVymazat
  41. Nejradši bych si koupila všechno!

    OdpovědětVymazat
  42. V Lush je spoustu zajímavých věcí, ale ty ceny? To je nad moje možnosti...

    OdpovědětVymazat
  43. nááádhera!!! Miluju LUSH... skoupila bych tam snad všechno. Moc hezký článek.
    madlenka369@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Já má m nejraději tuhé pěny, kouzelná hůlka je úplně nejlepší!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)