pondělí 27. října 2014

Soutěž o novinky Rimmel

Máme tu pondělí a to znamená co? Novou soutěž o novou kosmetiku :) Tentokrát tu máme dva balíčky Rimmel s jejich novými make-upy a řasenkou Wonder´full s arganovým olejem.

Jedna z vás si vybere verzi s make-upem Lasting finish 25h + řasenku a druhá make-up Lasting finish nude a řasenku. Skvělé na tom je, že jsou konečně dostupné i v nejsvětlejších odstínech 100 a 010, takže všchny bledule budou mít určitě radost :)

Takže kdo bude chtít soutěžit? :)



Pravidla soutěže:

1) Buďte pravidelnými čtenáři tohoto blogu přes GFC
 (pokud nevíte, co to znamená, ZDE je nápověda)

2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 27.10.- 2.11.2014. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 2.11.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (27.10 je 1, 28.10 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)




Děkuji společnosti Rimmel za poskytnutí dárků do soutěže

152 komentářů:

  1. Super soutěž :) Líbí se mi balíček č. 1 :)
    kattydiamondcz@gmail.com
    http://youtube.com/DiamondKatty

    OdpovědětVymazat
  2. Rimmel make-up sú najlepšie, vyskúšala som ich už dosť a tento mi sadol najviac, čo sa týka konzistencie, odtienu a výdrže...túto riasenku som ešte neskúšalaale musí byť tiež super :)
    romana.roznikovagmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že Rimmel konečně přišel i s nejsvětlejším odstínem 010 :))

    OdpovědětVymazat
  4. skvèlá soutèz :))
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Pekné vecičky, svetlých mejkapov nie je nikdy dosť :).
    Mail na blogu ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Miluji Rimmel řasenky, takže za mě soutěž hodnotím za 1* ;)
    VanickovaMichaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá soutěž, moc by se mi líbil balíček č.2 :))
    helena.gajova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Novinky vypadají hezky :)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. krásné dárečky, rimmel mám moc ráda :) tak třeba se poštěstí bjk.baju@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. balíček č.1
    iwka.valova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. s těmi odstíny to je super krok,ještě by mohla být 010 od Match perfection a byla bych úplně nejspokojenější :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. makeupy rimmel mám ráda. :) patkova.ma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkná soutěž :)
    Sleduji už dlouho
    VeruKru@seznam.cz

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  14. Na nejsvětlejší odstíny se fakt těším :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Parádní GA, brousím si zuby na ten světlý make -up. konečně :)

    OdpovědětVymazat
  16. Super soutěž, rimelácké novinky se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem nadšená ze světlého make-upu a doufám, že k nám Rimmel začne vyvážet i jiné druhy. Třeba po Match Perfection bych skočila hned :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem tedy zvědavá na tu řasenku! A konečně někdo myslí na bledulky (Bioderma to s tím svým BB krémem dost přepískla :D)
    ladiesfrombrno.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Značku Rimmel mám hodně ráda a produkty mě většinou sedí a je perfektní, že už si začínají uvědomovat, že my nejsme žádné oranžády a posílají nám i ty nejsvětlejší odstíny make-upů :-)
    M.Malusova@seznam.cz
    www.monrevemi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Když už si mám koupit make-up v české drogerii, tak vždycky jedině Rimmel (nebo Dermacol), takže jsem zvědavá.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Zatiaľ som makeupy od Rimmel neskúšala, takže dúfam, že sa pošťastí. :)

    lilianka007@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Ten novy makeup chci vyzkouset, vypada skvele!

    OdpovědětVymazat
  23. Moc se mi libi obal rasenky a obecne mam Rimmel z drogerkovych znacek dost rada, takze vyhra by mi udelala velkou radost. :-)

    OdpovědětVymazat
  24. koukám, že arganový olej už je fakt všude :D ale tak proč to nezkusit :)

    bara-ch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. konecne svetle odstiny ,juchu ...a jeste vyhrat, to by bylo moc fajn
    prochazkovakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Skvělá soutěž, zrovna tyhle novinky mě hodně lákají. :)
    darleen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. snad nekdy vyhraji :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Vím, že Lasting Finish jsi chválila už dřív, zatím u mě nepřišel na řadu, ale určitě ho mám na pomyslném seznamu a ráda bych ho vyzkoušela. Ani nevím, jestli má ten ve skle být něčím vylepšený nebo co je na něm novinkového? Od Rimmelu jsem měla Match Perfection a byla jsem moc spokojená. A arganový olej už i v řasence? To zní slibně. :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Tyhle makeupy jsou parádní :)
    zeldamartina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. skvělá soutěž :))
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. sleduju pod tímto jménem, email: believe.bitch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. super :) ráda bych zkusila MU z balíčku č. 1, protože ten Nude jsem už zkoušela a moc mě neoslovil, rychle mizí

    OdpovědětVymazat
  33. Jeden z makeupů si plánuji koupit, snad bude odstín nejen na bleduji ale i na Sněhurku s odstínem mrtvoly vylovené z řeky v zimě :D
    zuzlik.zuzla(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. milujem ten make up! :)
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Na zimu parádní odstíny a super soutěž jako vždy jedna lepší než druhá :)
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Zatím se na mě štěstí ve hře nikdy neusmálo, tak třeba se to tentokráte podaří a i kdyby ne, určitě mě to neodradí od zvyku číst tvůj blog téměř denně :)

    OdpovědětVymazat
  37. Hezké dárečky Rendy:)
    luciana.vesela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Jako téměř pravidelný pokušitel různých GA zkusím své štěstí i tady:-D...řasenka i make-up mi dochází a světlá jsem jak stěna, takže ty "ultra" světlé odstíny kvituju :-).

    OdpovědětVymazat
  39. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Konecne svetle odstiny u nas v CR. Rada bych zkusila makeup z druheho balicku.

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Konečně nejsvětlejší odstíny, mám radost :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Zajímavé jsou oba dva balíčky, ale já osobně mám raději pumpičky. A světlé odstíny jsou super, mám dost problém najít něco vhodného.
    lajkebova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Skvělá soutěž, tu řasenku bych moc ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  44. Ráda bych zkusila balíček č. 1 :)
    veronika.moravcova@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Oba balíčky vypadají skvěle - jednička ale vede :) mysmallhappinesses@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Líbí se mi balíček číslo jedna :-)
    msabulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. další super výhry! mě se více zamlouvá balíček č. 1, ale ani dvojkou bych nepohrdla :-D a je fajn, že konečně se na bledule začalo myslet :)

    OdpovědětVymazat
  48. Moj najobľúbenejší makeup!! :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Rimmel mam docela rada a teda velky palec nahoru za ty svetle odstiny!
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Vyzkoušela bych ráda oba balíčky, vypadají lákavě. leniku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Na make-upy už jsem se dívala a jsou super světlé, takže paráda :).

    OdpovědětVymazat
  52. Moc pěkná soutěž :) A konečně u nás máme i světlé odstíny :))

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. 010 jsem zkoušela v drogerii a je to opravdu konečně hodně světlé, na zimu ideál! :)

    OdpovědětVymazat
  54. GFC: Bieka Macka
    V pripade vyhry ma mozno kontaktovat tu:
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  55. Rimmel maku-upy mam rada, tieto by som rada vyskusala.
    daniela1711cw@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. rada by som skusila :) saska99@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. je to super :) balík č.1 :)

    adrikagundova@gmail.com

    www.korytna.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
  58. mě by zajímala ta řasenka :)
    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Pekna GA:-), rimmel je super! Tak trebas se na me usmeje stesti:-).
    aknelka777@centrum

    OdpovědětVymazat
  60. Produkty od Rimmelu jsou super. Nedám dopustit na jejich make-upy, řasenky a hlavně rtěnky. :)

    OdpovědětVymazat
  61. Jé to by se mi líbilo, já mám problém sehnat světlý make-up, a řasenka se hodí vždycky. A navíc mám 2.11 narozeniny, tak se mi třeba poštěstí :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  62. 100 je na mě moc tmavý :D tak bych rádaa zkusila 010, konečně :) holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Opet skvele uvitala bych balicek 1
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Na ten makeup v prvním balíčku se chystám, ale můj odstín chybí ve stojanech, takže je asi jakýsik populární či co :D

    OdpovědětVymazat
  65. Make-upy od Rimmelu jsou skvělé :) jedny z mých nejoblíbenějších! :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Ten makeup z balíčku č. 2 mě láká vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  67. Konečně světlé odstíny! Myslím, že to je od Rimmelu chytrý tah, vyslyšet bledule :)

    OdpovědětVymazat
  68. Vypadá to hodně zajímavě :)
    Sovicka.Terda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. pekná súťaž ! :) sledujem
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. ráda bych vyhrála balíček pro kamarádku :) tak třeba se poštěstí :)
    krisjanku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Balíček se mi líbí i číslo jedna,i číslo dva :) chci vyzkoušet už hrozně dlouho tu řasenku a pokud nevyhraju,tak si ji stejně koupím :)makeup mě též zajímá,ale 010 je příliš (kupodivu) na mě světlá.ale v zimě by bodnul :) justynabrazdilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. To už jsem ani nedoufala, že se v našich končinách někdy dočkám odstínu 010! bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Konečně zase Rimmel vymyslel řasenku, která mě zaujala:-D.
    marsalkovatana@outlook.com

    OdpovědětVymazat
  74. Tak výhra by mi teď určitě bodla...řasenka vysychá a make-up dochází, budu doufat :D
    E.Srncova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Konečně světlejší odstíny, ale myslím, že na zimu to na mě bude stejně tmavší...:) Bude následovat tvá recenze na makeupy?:)

    OdpovědětVymazat
  76. Skvělá značka.U mě nejoblíbenější řasenka Extra super lash se zahnutým kartáčkem.
    lenca.pospisilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. děkujeme za další krásnou soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  78. Ještě jsem zatím neměla možnost zkusit tyto novinky od Rimmelu, ale podle reakcí dalších bloggerek jsou super.
    Nniki13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Jojo, přijde mi, že od té doby co si blogerky stěžuji na nedostatek světlých makeupů tak se situace zlepšuje, takže díky:))

    OdpovědětVymazat
  80. Klidně oba...zítra píšu zas :-).

    OdpovědětVymazat
  81. Sleduji :-) michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Super soutěž,sledují tvůj blog už dlouho a je pro me inspirující při nákupech :)Líbil by se mi balíček c. 2 :) Jasminna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Vypadá to lákavě ! nataliedrabikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Láká me, protože jsem někde četla, že je světlejší, takže by mi mohl sedět, ale mám teď načaté 3 a rozum říká, že dokud je nevypotřebuju, tak nic nebude... :D

    iveta

    OdpovědětVymazat
  85. Krásné dárečky, líbí se mi balíček č. 2
    GFC: lenushenka
    Mail: lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Jé, super, líbil by se mi balíček číslo 2 :)
    adriana.martinovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Děkuji za soutěž, Rimmel mám ráda a nějakej novej makeup by se hodil :-) mail : vampi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  88. GFC: Andrea Miškocová
    andrea.miskocowa44@gmail.com
    Make up od Rimmelu by som veľmi rada vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  89. super soutez :) monika.podana1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Oba balíčky jsou super, Rimmel mám moc ráda mají super makeupy :)
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
  91. ooooo tie novinky vyzerajú super :D
    katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. tu řasenku bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  93. to by byla super výhra:) michaelaklecks@email.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Super, zaujala me 1., tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  95. ooooo, ten lasting finish nude O:) :D sima.bellova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. Ty makeupy mě zaujaly, pořád totiž nemůžu najít nějaký, který by mi úplně vyhovoval :-)

    OdpovědětVymazat
  97. Mě nejvíce zaujala ta řasenka, myslím, že by mohla být přesně pro mě :) janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Pěkné ten make-up by mě zajímal :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Oba balíčky vypadají fajn :) Rimmel make-up jsem ještě neměla, tak bych ho ráda vyzkoušla :) (Denisa.Smela@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  100. Rimmel mám ráda, a ani jednu věc ze soutěže doma nemám, tak zkusím štěstí :)
    Lolle2311@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Vypada to dobre-je fajn ze uz tu jsou i ty nejsvetlejsi odstiny,protoze jsem v zime bila jak stena :D
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Úžasné ceny! Oba balíčky jsou skvělé. ale přece se mi zdá č.1 lepší!
    email: sigisramkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Super soutěž, mě se nejvíc líbí balíček č.2.... tak snad to někdy vyjde :)
    E-mail: ivana.sobeslavova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Já se ráda do soutěže zapojím :-)

    OdpovědětVymazat
  105. Moc suprová soutěž o skvělé ceny.Moc by se mi ta kosmetika líbila, jsem bílá jako stěna.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. lenka.brestesnka@gmail.com
    Skúšam, aj keď pravdepodobnosť výhry je malá :(((:

    OdpovědětVymazat
  107. Nejsvětlejší odstíny! Hurá! :)

    jikgf@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Zrovna od Rimmelu nic neznám :) , teda krom laku na nehty :) .... řasenka vypadá moc lákavě, docela by mě zajímalo, co udělá ten argan na řasách

    OdpovědětVymazat
  109. Ahojky,moc fajn soutěž.Oba balíčky vypadají fajn,ale jelikož jsem opravdová bledule,líbí se mi víc balíček č. 2 :)
    denisabrandejsova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  110. OOOOoo skvelé ceny ! balíček č.2 sa mi páči viac :)
    miselina.e@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. Konečně něco pro mě! :)
    kristyna.toma@seznam.cz
    Dala bych asi přednost balíčku č.2 :)

    OdpovědětVymazat
  112. jé konečně něco od rimmel, super přípravky :)
    Anička
    annakopackova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. jupíí konečně je odstín 010 i u nás :))

    OdpovědětVymazat
  114. Hezká soutěž :) betunka100@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Líbí se mi balíček č.1:)
    elenasin@email.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Paci sa mi obal riasenky a tesim sa zo svetlych odtienov make-upu.

    OdpovědětVymazat
  117. juuu, ta řasenka je krásná! určo balíček č. 1, fijalova.kfjetina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Jé ten makeup mě velmi zajímá, Rimmel mám na make-upy ráda:)

    OdpovědětVymazat
  119. ooo, vyzerá to super ;) gasparova.veronika @ gmail.com

    OdpovědětVymazat
  120. Raději bych vyzkoušela make-up v tubičce, takže balíček č. 2 :-)

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. dnes jsem v drogerce váhala mezi těmito 2 makeupy a nevybrala si, a brala bych oba :D
    v.hanusova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. Make up bych rada vyzkousela, mam mastnejsi pleť a tak najít ten pravý, je vždy umění:-) i když to zřejmě sama víš:-D starmaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Musím říct, že mám radost, že v drogerii konečně člověk sežene světlé makeupy, myslím, že na tom mají velký podíl blogerky, které byly vyslyšeny ze strany výrobců :-)

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  124. GFC: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Ten první balíček vypadá super:)

    OdpovědětVymazat
  126. Rimmel makeupy mám ráda, škoda jen, že i nejsvětlejší odstíny u nás prodávané jsou na mě v zimě moc tmavé. :(
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. Odstín 010 bude na zimu ideální, pro mě už i teď, no jo no jsem bledule... :-)

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. Zkoušela jsem dnes v domácích podmínkách tu Nude verzi v odstínu 100. Je na mě pořád poměrně tmavý, takže plánuju zkusit 010, protože vlastnosti mě poměrně příjemně překvapily. Bez pudru vydrží strašně dlouho matný! :)

    OdpovědětVymazat
  129. woow super soutěž. já zrovna dodělávám make-up Match perfection, taky od Rimmelu a přišel mi domů od DM vzoreček tohodle make-upu a chtěla jsem si ho koupit. takže případná výhra, tyyjo to by bylo! :D
    simcaotypkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Zkusím štěstí i dnes :-)

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  131. Já chci soutěžit :-D Balíčky jsou super, hlavně jsem zvědavá na tu řasenku, a ohlasy na ni :-)
    měj se krásně, Niki
    Nikol88C@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. Rasenek a svetlych makeupu neni nikdy dost :-) Hezkou nedeli

    klarka321@gmail.con

    OdpovědětVymazat
  133. Na tyhle makeupy jsem zatím slyšela jen samou chválu, takže bych je ráda vyzkoušela :)
    tereza.tomanova@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)