pondělí 13. října 2014

Soutěž o novinky Aussie

Soutěžit o kosmetické novinky vás stále baví, za což jsem ráda, takže dnešní soutěž potěší celkem 6 z vás :) A o co se hraje tentokrát? O 6 kusů nových bezoplachových kondicionérů Aussie z řady Miracle Recharge. Jedná se o balzámy, které vlasy oživují mezi umytími, jsou lehké, nezatěžují vlasy a poskytnou tak vaším vlasům péči kdekoliv. Aussie vám určitě představovat nemusím a všechny kosmetické nadšenkyně vědí, že tuto značku seženete v DM drogeriích. Takže jdeme na to...


Soutěžíte celkem o 6 kondicionérů ve spreji

3x Luscious Long
1x Moisture
1x Colour
1x Hair Insurance

Vítězky si budou moci vybrat kondicionér podle svého, ale samozřejmě nelze vyhovět všem, takže kdo se dříve ozve, ten si dříve vybere :)


Pravidla soutěže:

1) Dejte like stránce 
Aussie na facebooku (KLIK)

2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 13.10.- 26.10.2014. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 26.10.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (13.10 je 1, 14.10 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)




Děkuji společnosti Procter & Gamble za poskytnutí dárků do soutěže

130 komentářů:

  1. Produkty od Aussie jsou fajn a ráda bych vyzkoušela nějakou novinku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju tu vůni Aussie výrobků a tyhle spreje jsem ještě nezkoušela. Fajn soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jej, ty bych chtěla vyzkoušet!!

    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem jejich spreje nezkoušela, ale mám vlasy po létě nějaké vysušené, tak možná by to nebylo na škodu :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. už dlouho jsem chtela vyzkouset aussie produkty

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá soutěž :) Like splněn
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Aussie mám moc ráda, tohle jsem ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  8. Od Aussie používám šampon, se spreji zatím nemám zkušenosti :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě jsem od nich nic nezkoušela :))

    OdpovědětVymazat
  10. Podmienky splnené :)
    jasikova.jana1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásna GA, like mají ode mně už dávno :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Like jsem dala soutěž je skvělá !!!!!!
    Kler.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Miluju jejich vůně...je jako žvýkačka :)

    Just Be Yourself

    OdpovědětVymazat
  14. woooow, hrozně moc bych si je přála vyzkoušet :-)
    anna,vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ráda zkusím štěstí :)
    kristyna.toma@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Akurát teraz by mi nový kondicionér trebalo. Tak hádam sa pošťastí. :)

    lilianka007@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Likuju už dááávno :) v.hanusova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Dnes jsem o nich četla na 3 blozích :D
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Právě mi vlasy voní po Luscious Long balzámu a tyhle novinky vypadají mooc zajímavě!

    niklova.marie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  20. už jsem na ně několikrát koukala, ale pořád nevím, jestli je potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  21. Zase super soutěž
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. na Aussie se mi pořád nedaří vytvořit si ucelený názor, navíc mám teď hrozně suché vlasy, takže bych ráda vyzkoušela i tyhle kondicionéry :)

    bara-ch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. FB nemám tak snad nevadí. :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Aussie zbožňuju :-)
    michaela.rodova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Super! :) .. Tyhle spreje mě už delší dobu docela zajímají :)

    OdpovědětVymazat
  26. Teď na ně čtu recenze všude možně, tak jsem na ně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  27. Téda tady to je poslední dobou samá soutěž :) jeden z těchto sprejů mám delší dobou doma a mám ho hrozně ráda nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Zatím jsem se nedostala k tomu, abych vyzkoušela cokoliv od Aussie. Hned jak mi dojdou zásoby, plánuji koupit šampon a kondicionér ale spreje by mohly být příjemný doplněk.

    OdpovědětVymazat
  29. Pěkná soutěž:-)
    aknelka777@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Aussie jsem ještě neměla, zrovna sháním něco na vlasy, začínají totiž pociťovat, že je podzim a moc se jim to nelíbí. nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Nikdy jsem je ještě nevyzkoušela:)

    OdpovědětVymazat
  32. Tyhle novinky bych moc ráda vyzkoušela, Aussie miluju! kolarikova.t@gmail.com (PS: doufam ze to tady nebude dvakrat, nejak mi blbne net:D)

    OdpovědětVymazat
  33. Výborná soutěž! :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Kupkova.nada@seznam.cz Super Aussie se už delší dobu chystám vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  35. Hm... že by první vyzkoušení Aussie? :) zrovna tohle by mě zajímalo....
    kavia81@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. ešte som od nich nič nemala ale rada by som vyskúšala
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  37. od aussie používám šampon i kondicioner a jsem velmi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  38. Aussie miluje, takže budu velice ráda když vyhraju :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Zase pěkná soutěž!:)
    k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Jé, super, sleduju jako Magda Laleitr, sleduju na FB pod stejným jménem :). laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Boží soutěž!♥ Strašně mě lákají, asi si koupím brzy i šampon s kondicionérem, tudíž bych ráda vyzkoušela :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    FB: Teruš Černá

    OdpovědětVymazat
  42. Porad se o tim mluvi na jejich produkty vzdy v drogerii koukam ale jeste jsem nic nevyzkousela
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. V pripade vyhry ma mozno kontaktovat na mojom blogu:

    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  44. Jééééé!!! :) Sleduju už dááávno :)

    OdpovědětVymazat
  45. Šampon Aussie jsem si koupila minulý týden a zatím jsem spokojená, tak by mě zajímalo jak funguje i tento sprej. :)
    Lineejnh@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Nějaký sprej bych ráda vyzkoušela, s šampony a balzámy jsem maximálně spokojená:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ty máš prostě nejlepší soutěže !
    sigisramkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Pěkná soutěž, mám šampon a vyhovuje mi :)
    Peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Barborqaaa1@azet.sk
    rada by som to vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  50. MIluju tu ejejich vůni, doma mám tedy jen šampon a balzám, takže by se parták do trojice určitě neztratil -)

    OdpovědětVymazat
  51. Like jsem na FB dala :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Aussie jsou super, zbožňuji jejich vůni a jak mám po nich hebké vlasy (obzvláště po 3minutes miracke). Jen mě mrzí, źe když je začali prodávat už i u nás, tak zrovna odjedu zřejmě do jediné země v západní Evropě, kde je nevedou :D
    hhribalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Tak zkoušela jsem jejich zázrak a tedy nesedl mi =o) ale vyzkoušet se má všechno...

    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. super soutěž, děkujeme :)

    OdpovědětVymazat
  55. Jee další fajn soutěž :) (Denisa.Smela@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  56. Bohužel nemám fb, tak snad nevadí :)
    annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Nic od Aussie jsem jeste nezkousela a proto bych to rada napravila ;)
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Přemýšlela jsem Aussie ale nakonec nikdy nic :D tosimca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. mam vyzkousenou pouze masku, rada bych zkusila i tyto spreje :)
    M.prerovska99@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. určite by som si túto novinku rada vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  61. Aussie miluju, snad se teda zadaří:)
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Ráda bych něco od Aussie zkusila x)
    lufipeace@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Aussie je značka , ktorú chcem už dlho vyskúšať! :)
    andrea.miskocowa44@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Aussie jsem jeětě nezkoušela. Jsem zvědavá jaké jsou výrobky od nich :D
    kackazdralkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Super soutěž, od Aussie jsem ještě nic nezkoušela, protože jsem na ně slyšela vesměs rozporuplné názory, tak jsem stále s koupí váhala.. a ty kondicionéry mě lákaly :) d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Ešte od AUSSIE nič nemám,ale rada by som to zmenila:)
    sasuska799@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. vyzkoušela jsem už 5 výrobků, vždy spokojená, takže přemýšlím, že zkusím něco dalšího

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Ty už chci nějakou chvíli vyzkoušet, super soutěž ;)
    simona.spurna00@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Já už jsem zkušenost se sprejem měla a můžu jen doporučit, že jsou boží :)
    Nezlobila bych se :))
    Nickyna.Dru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Výhra by se mi moc líbila :)
    betunka100@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. moc bych chtěla něco vyzkoušet od téhle značky .)
    lena.slajf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Přijde mi, že po fitku když vylezu ze sprchy tak Aussie provoní celou šatnu :D a já tu vůni fakt můžu <3

    OdpovědětVymazat
  73. Zkusím štěstí, Aussie miluju :) anco.vicka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Na základě doporučení více kosmetických bloggerek právě testuju svůj první Aussie šampon ;-)
    Mail jaroslavadankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Mala som šampón aj kondicionér ešte keď sa u nás nedali zohnať! Sú super. :-)

    OdpovědětVymazat
  76. tyhle spreje bych vyzkoušela ráda :)

    OdpovědětVymazat
  77. Třeba se na mě usměje štěstí :)
    Aussie jsem zatím neměla tu čest vyzkoušet.
    e-mail: horkji@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Hezká soutěž! Od Aussie jsem zkoušela šampon hned jak se značka objevila v ČR. Za mě to bylo příjemné, ale zase žádná pecka, asi jsem čekala trošku víc. Nicméně kondicionér bych ráda vyzkoušela, možná by účinek v kombinaci se šamponem mohl být výraznější. :-)
    hanka.nesty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Aussie som olajkovala a snad nevadi, ze som zo SR :-)
    tvoj blog pravidelne sledujem a aj ked tvoje clanky nekomentujem, neznamena to, ze ich necitam :-)

    OdpovědětVymazat
  80. Pouzivam jejich 3 minute miracle a celkem mi vyhovuje, takze jsem zvedava na jejich bezoplachove kondicionery; zatim mi totiz vsechny bezoplachove vlasy vzdycky hodne zatizily.
    iveta-kostalova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Super soutěž,ještě jsem nic od Aussie nezkoušela
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Aussie je moje srdcovka :) při mé první návštěvě londýna to byla první věc, co jsem si koupila :) A nelitovala jsem.

    bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Šampony mi moc nesedly, ale kondicionéry jsou dobré, takže by mohl být i sprej :)
    vaculik.veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Aussie vůni můžu a sprejům na vlasy fandím, takže je to jasný - účastním se! :D

    OdpovědětVymazat
  85. Měla jsem vzoreček 3 minute miracle a ten byl bezva, tak bych ráda vyzkoušela i něco dalšího:)
    bara.talasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. To by byla krásná výhra. Ještě nic od této značky nemám ač pořád plánuji koupi :-)
    kamala@seznam.cz
    Přeju krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
  87. Super súťaž s Aussie a prajem pekný deň :)
    simona.parisian@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Like, na tyhle spreje jsem zvědavá, miluju Aussie vůni, ale jinak mě zatím moc nepřesvědčili...

    OdpovědětVymazat
  89. Super soutěž, nikdy jsem od nich nic nezkoušela:)

    OdpovědětVymazat
  90. stestena se ma pokouset:) mej se krasne Rendy:)

    OdpovědětVymazat
  91. Od teto znacky neman nic ozkousene, tak snad se zadari. denisazobalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Jee, zrovna se na něj chystám :) miluji jejich vůni

    OdpovědětVymazat
  93. Aussie mám moc ráda. konkrétně používám šampon a "tří minutový zázrak" ze série luscious long. Velká spokojenost, takže kondicioner ve spreji by se mi moc hodil :-). parádní soutěž! :-) fanny.u@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Ty spreje mají krásnou vůni :)
    Podmínky splněné... :)
    sengin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Mám šampon a kondicionér a spokojenost:)
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. ráda bych vyzkoušela, ale bojím se koupi, protože jsem slyšela jak dobré tak i méně dobré názory, výhra by tedy byla fajn:-)
    starmaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Aussie mám velmi ráda! :)Po těchto produktech mám krásné vlasy :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Aussie je super, rada si zasúťažím. Možno sa raz pošťastí aj mne :-) janka.mackovic49@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. aussie produkty chci už dlouho vyzkoušet, ale pořád jsem se k tomu nedostala :-)
    simackova.m@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  100. jééé, to by se mi moc líbilo ! :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Aussie milujem hlavne ten na dlhé vlasy

    OdpovědětVymazat
  102. Zrovna jsem na ně koukala v drogérii a říkala jsem si, že až mi dojde můj od Loreal tak ho vyzkouším :) tak třeba se mi poštěstí v soutěži u tebe :))

    OdpovědětVymazat
  103. Chci soutěžit! :)
    jaroslava.jelinek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Skvělá soutěž! Evdusk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Aussie je úžasná značka. Líbí se mi dokonce i ty jejich obaly, čemuž tak u většiny přípravků na vlasy není.

    OdpovědětVymazat
  106. Aussie jsem chtela vzdycky vyzkoušet :-)
    Tereza.dr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Super súťaž :) sima.bellova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Díky za tuhle soutěž, strašně ráda se zapojím :))
    a.zichova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Aussie šampon a kondicionér mi vyhovoval, sprej bych zkusila také ráda, tak zkusím štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  110. Další moc pěkná soutěž od tebe ráda se zúčastním, moc ráda Tě sleduji hlavně tvoje videa, články, recenze.... no prostě vše.proto v tom pokračuj a držím pěstičky

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Zrovna Aussie bych chtěla vyzkoušet, tak si budu držet palce:)
    believe.bitch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Jsem ráda, že je další soutěž, jeste jsem nikdy takhle nic nevyhrála :) jinak já mám jen problém s tím, že třeba čtu všechny tvé články,ale proste na mobilní verzi mi to nikdy nejde okomentovat.... takže jen čtu,ale nekomentuju...
    jinak teda muj email je hrabajda@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  113. o tejto značke som počula len veľa chváli :)
    patricia.debnarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. Samé pekné slová o Aussie, naozaj všade, len sú na môj vkus zbytočne drahé, takže vyhrať ich by bolo supr. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. Vypadaji super. :-)
    E-mail: kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)