pondělí 20. října 2014

Paul Mitchell - tajemství hedvábně hebkých vlasů

Pokud jste někdy viděly film Zohan - krycí jméno kadeřník, určitě znáte hlášku o hedvábně hebkých vlasech i značce Paul Mitchell. Já jsem dlouho ani netušila, že je k dostání i v našich končinách a vsadím se, že spousta z vás o tom také neví. Portfolio značky je velice široké a těžko by se člověk vymlouval, že nenašel produkt pro své vlasy na míru. I mě byly tyto produkty vybrané tak trochu na míru a musím říct, že se doporučení opravdu vyplatilo!




Šampon Lemon Sage Thickening shampoo (300ml) - koupíte ve vybraných kadeřnických salonech Cut&Color* za 515 Kč, více info ZDE

I když je na lahvičce šamponu napsáno tea tree, nemusíte se vůbec bát, pokud tuto vůni stejně jako já nemáte rády. Lemon Sage řada voní svěže po citrónech, mátě a šalvěji a ani náznak nějakého tea tree odéru :) Balení obou produktů se mi velice líbí, přijde mi vkusné, jednoduché a když ho mám v ruce, mám pocit, že v ní držím "něco lepšího", jestli mi rozumíte :) Šampon má hustější gelovou konzistenci, což mi maximálně vyhovuje a na umytí hlavy stačí opravdu malé množství (které nejdříve napěním v dlaních a až poté dám na vlasy). Určitě sleduji rozdíl mezi spotřebou tohoto šamponu a levnějších značek z drogerie, protože tento skoro neubývá a to je co říct, protože si vlasy myji docela často. Kromě toho, že mi samozřejmě dobře umyje vlasy (na což jsou šampóny primárně určené, že) má ještě jednu skvělou vlastnost. On totiž dokáže na mých vlasech udržet poměrně slušný objem i po více jak jednom dni. A to se mi zatím u žádného šamponu nestalo. Vlasy jsou krásně nadýchané, vzdušné a heboučké, že skoro nevěřím, že jsou moje. Vlasy mám totiž poměrně dost husté a mají tendenci rychle plihnout a mastit se. Nebudu tvrdit, že s tímto šamponem nemusím hlavu mýt v pravidelných intervalech 2-3 dnů, ale ta lehkost a nadýchanost mi vydrží delší dobu, než s jinými šampony. Občas se stane, že vlasy umyju až po 3 dnech, což je u mě docela rekord. Vážně jsem tomu nevěřila, že něco takovému může existovat a kdybych to nevyzkoušela, tak tomu asi taky nebudu věřit, ale je to tak. Navíc je super, že šampon nedráždí ani pokožku mojí hlavy, kterou lokálně trápí dermatitida. Žádné svědění nebo nadměrné olupování pokožky se nekoná a za to jsem strašně ráda. Vím o tom, že mám vlasy problematické a že je někdy těžké pro ně najít vhodnou péči, ale musím říct, že tato řada mi sedla jak ... no víte co kam :) A aby toho nebylo málo, když používám tento šampon, tak ani nemám potřebu ho tak často střídat s jinými značkami, protože vlasy jsou pořád pěkné a neprotestují. Takže když to všechno sečtu, musím konstatovat, že tohle je zřejmě asi nejlepší šampon, který jsem zatím vyzkoušela a mým vlasů perfektně sedí. Tudíž má u mě 12 bodů z 10 možných :)



* Co se dostupnosti produktů PM týče, pokud nemáte ve svém okolí salon Cut&Color, stačí napsat mail na info@paulmitchell.cz nebo se ozvat přes facebook a rádi vám poradí, kde ve vašem okolí produkty seženete. PM dodává zboží pouze do kadeřnických salonů s vyškoleným personálem a produkty prodávané na internetu mohou být padělky a nemusejí vám tak přinést požadované účinky! Tak pozor na to.




Kondicionér Lemon Sage thickening conditioner (300ml) - koupíte ve vybraných kadeřnických salonech Cut&Color* za 615 Kč

I kondicionér voní příjemně citrusovo-svěže jen má oproti šamponu velice hustou krémovou konzistenci. Což je přesně to, co u kondicionérů vyžaduju. Žádná tekutá břečka, která vám teče po zádech sekundu po nanesení. Ani maska na vlasy by se za takovou hutnou konzistenci nemusela stydět. S tím tedy bohužel souvisí trochu horší manipulace a dolování kondicionéru ven z lahvičky. Podle mě by bylo vhodnější, aby mělo balení pumpičku, protože konzistence je na takovéto balení až moc hustá. Řeším to tak, že většinou dávkovač odšroubuju a kondicionér rovnou "klepu" z lahvičky ven. Stačí ho také jen malé množství a vyhovuje mi, že po nanesení drží na vlasech a neteče nikam pryč. Rozhodně patří k těm (nej)lepším kondicionérům, co jsem kdy vyzkoušela, což není tak těžké, protože většinou jsem kondicionéry zkoušela spíše z levnější kategorie. Vlasy pěkně uhladí, lehce provoní a zjemní, nicméně pro mě nemá takový wow efekt jako šampon. Pro mě obecně jsou důležitější masky na vlasy, než kondicionéry, které beru spíše jako taková uhlazovadla a přípravky, které mi usnadní rozčesávání. Jo a vlastně taky celkem dokáže vykouzlit lesk na vlasech :)





Řada Lemon Sage má samozřejmě i další produkty a já zkouším ještě Thickening spray, který je trochu takový nadzvedávač vlasů, ale o tom bych vám pověděla ráda někdy příště. Budu ho porovnávat s jiným podobným produktem, tak uvidíme, který bude lepší :)




Na to, že se jedná o mojí první zkušenost se značkou Paul Mitchell, tak musím říct, že pociťuji velké nadšení! Zohana už úplně chápu :) Šampon je pro mě asi víc wow, než kondicionér, ale není to tím, že by mi kondicionér nevyhovoval. Oba produkty mi moc vyhovují, hlavně úžasně voní a taky je super, že i po delší době používání není ani třetina obsahu pryč! Plus mi nijak nedráždí pokožku hlavy a nepociťuji ani její větší "olupování". Jestli máte podobný typ vlasů a víte, že vám sedí podobné vlasové produkty, vřele doporučuji tuto řadu vyzkoušet. Nebo pokud někdo z vás stále hledá vhodný šampon pro vlasy, které jsou těžké a mají tendenci se rychle mastit a plihnout. Za mě rozhodně palec nahoru pro tuto řadu! Značku Paul Mitchell můžete sledovat i přes český facebook ZDE.

Znáte značku Paul Mitchell? Máte s ní osobní zkušenost nebo jste také nevěděly, že se dá sehnat i u nás? :)



PS: děkuji zastoupení Paul Mitchell za poskytnutí produktů k recenzi

29 komentářů:

  1. Tak to vypada uzasne, znacku vubec neznam.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem o této vlasovce slyšela a vím, že byla v některých salonech k sehnání.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. O značce slyším poprvé, tak to je super, že jsi spokojená :) A líbí se mi, jak jsi produkty nafotila
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. JOjo... PM jsem objevila před asi rokem a půl až dvěma??.. Nepořídila jsem si ten, co máš ty, protože mi obsluha nebyla schopná říct, jak je to s tím tea tree - jak moc je cítit a podobně, ale pořídila jsem si setík mini výrobků PM Extra Body a za mě super, šampon nedráždí a sprej Extra Body Daily Boost dodává objem jako nic před tím a potom... :) Nepoužívám ho často, jen když potřebuji dobře upravené vlasy nebo dobrý objem, který mi chvíli vydrží. Možná Lemon Sage zase okouknu... Ještě jsem zvědavá na tu jejich vyhlášenou hydratační řadu! K

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že to vypadá dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. O značce jsem ještě nikdy neslyšela, ale určitě mě zaujala.

    OdpovědětVymazat
  7. milujem Zohana ! :D a vyzerá to super aj podla popisu, len tá vôňa by mi asi nesadla :) ja skôr sladké ovocné, citrusové nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  8. značku jsem vůbec neznala, vypadá zajímavě... škoda, že se nedá sehnat i jinak a nevím, jestli jsem úplně slepá, ale nevidím seznam těch salónů, kde je k dostání...

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, vypadá to opravdu super, já momentálně testuji zesvětlující šampon od Welly a jsem z něj dost nadšená a pak jsem taky nedávno v Douglasu objevila kouzlo Biosilku,takže tahle dvojka momentálně okupuje moji poličku :))

    fashionbeautyloverxy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Značku neznám, ale z recenze mě okouzlila. Vlasy mám také husté a myji je každý den, maximálně obden...

    OdpovědětVymazat
  11. tvá recenze mě nadchla zkusím KERATIN INTENSIVE TREATMENT™ a snad budu také tak nadšená :) mám extra suché vlasy totiž..

    OdpovědětVymazat
  12. Značku na vlasy taky neznám...ale šampon vypadá zajímavě.. Líbí se mi balení, ale na ten kondicionér..to bych se z toho asi zbláznila..:D

    OdpovědětVymazat
  13. já o téhle značce slyším poprvé, ale tvá recenze mě nahlodala a asi se začnu o tu značku zajímat :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, tak ta znacka vypada vazne dobre, kdyz ji srovnas s kadydermem kdo je pro tebe vytezem:-)?

    OdpovědětVymazat
  15. Vyzerá a číta sa to skvelo! Už som si uložila link na tvoj článok a niekedy musím pogoogliť, či a kde sa dá zohnať na Slovensku :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ten šampon vypadá dobře :)
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Recenze se mi tedy moc líbí a zdá se, že do této značky půjdu. Tady jsem našla celkem dobré ceny:
    http://www.kadernicke-potreby.com/b/4587541/tea-tree

    OdpovědětVymazat
  18. Píšu si jako další dárek na Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  19. Keď to vravíš ty, tak ich musím vyskúšať. Vyzerajú fakt super. :)

    OdpovědětVymazat
  20. vypadá to dobře, ale vidím poprvé
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Za šampony a kondicionéry tedy nejsem zvyklá vydávat vyšší než běžné drogerkové ceny, ale touhle recenzí jsi mě nalákala Paula Mitchella vyzkoušet. Líbí se mi i balení, k tomu Tvoje krásné fotky.... No nejradši bych to hnedka objednala. :-) Anebo napsala Ježíškovi? :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Vůbec neznám, slyším o ní prvně :) Naštěstí mám vlasy nenáročné a zatím mám pocit, že si u nich vystačím s drogérkou .)

    OdpovědětVymazat
  23. O značce slyším prvně. Ale na fotkách mě hodně bouchla do očí pěkná bylinková zahrádka! :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Kdysi jsem si v USA koupil modelovaci gel na kratke vlasy a ten mi tedy vlasy strasne mastil a slepoval, takze uz jsem zadne dalsi produkty nezkousela. Tohle zni strasne pekne, ale priznam se, ze ty ceny uz mene... Iveta

    OdpovědětVymazat
  25. Nikdy jsem o této značce neslyšela, ale vypadá to skvěle! :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Tuhle značku jsme měli šanci cca před měsícem vyzkoušet v práci, byla nabídnuta kadeřnici na vyzkoušení. Takže co se týče vůní jsou hodně zvláštní :/ tahle Lemon řada se nám všem líbila nejvíc, je příjemná a z vlasů je ještě celý den trochu cítit. Ale třeba tea tree to je puch, to bych na vlasy nechtěla a levandule je taky extra silná. Obaly napovídají, že jde o přírodu,ale moc teda ne :) Ale jinak jsou obaly povedené, líbí se mi ta jednoduchost. Vlasy se hezky leskly, hůř rozčesávaly,ale že bychom byli uchvácené to asi ne. Zajímavá je jejich Keratin řada, styling - laky a tužidlo se nám vše v práci moc nelibily, hodně silné, lepivé a ničím nezaujaly. Takže za mě v porovnání s jinou profi kadeřnickou kosmetikou jako Redken nebo Kerastase či Alterna je tohle slabota. Ale zase lepší rozhodně na 100% než Loreal profi.

    OdpovědětVymazat
  27. o téhle značce nevím vůbec nic, ale produkty vypadají podle Tvé recenze velmi lákavě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)