sobota 4. října 2014

Nový katalog Sephora - chystané akce a novinky

Po nějaké době mi ve schránce zase přistál nový katalog Sephora a musím říct, že tentokrát je tam těch pěkných akcí a novinek více, takže bych vám je ráda ukázala. Většina akcí tedy platí hlavně pro členy klubu, ale pokud je chcete využít a členy zatím nejste, není žádný problém se jimi stát hned na pobočce :) Několik podzimních novinek mám na svém wishlistu a i když jsem si je původně plánovala koupit za oceánem, chystaná akce mě celkem nahlodala, abych s nákupem nečekala a udělala si radost už teď :)





Nová kolekce Sephory s názvem Grey Obsession je zabalená do černé krajky a odstínově je vyloženě podzimně-zimní.

Pokud si koupíte cokoliv z této kolekce v ceně nad 500 Kč, získáte k nákupu pouzdro na spodní prádlo.

1) Set štětců - 490 Kč
2) Laky na nehty - 160 Kč
3) Řasenka OUtrageous Volume mascara - 460 Kč
4) Mono oční stíny - 260 Kč
5) Rtěnka limitovaná edice The Red cream - 290 Kč


K nákupu dvou produktů značky Sephora nebo exkluzivních produktů získáte třetí nejlevnější produkt za 1 Kč. Tato akce platí od 20.10 do 26.10.2014 a neplatí na značku Clarisonic.

1) Sephora Kiss me balm - 250 Kč 
2) Sephora Brilliant jumbo cheeks & lips - 290 Kč
3) Sephora tekutá rtěnka Outrageous Rouge - 360 Kč
4) MUFE Aqua rouge - 790 Kč
5) Benefit balzámky na rty - 590 Kč
6) Too Faced Melted lipstick - 570 Kč 
7) NARS Satin lip pencil - 740 Kč


1) Vysunovací voděodolná tužka na obočí - 240 Kč
2) Paletka očních stínů 5 barev - 490 Kč
3) Paletka It očních stínů 12 barev - 890 Kč
4) NARS oční stíny Dual Intensity - 750 Kč

Z novinek mě zaujala údajně voděodolná tužka na obočí, tu rozhodně při nejbližší návštěvě vyzkouším a fakt mě zajímá, jestli bude držet. Paletky mě až tak nechytly (nebo spíš za tu cenu mě nechytly) ale nové stíny NARS mě chytly až moc! Už mám tři odstíny vybrané a strašně moc se mi líbí a znáte to, když se člověku něco líbí a pořád kolem toho chodí a musí to zkoušet...


O nových mono stínech MUFE jsem vám už básnila a pořád mě to nepustilo. K nákupu nad 850 Kč navíc získáte i kosmetickou taštičku. Hm...je to dilema :)


Na nové rtěnky Nars se klepu jak ratlík od té doby, co jsem je poprvé viděla! A od příštího týdne budou konečně na prodejnách a já vím, že jednu (minimálně) nutně potřebuju :)


Michael Kors a jeho Rio de Janeiro


Clarisonic Opulence aneb kolekce zlatých a stříbrných verzí těchto čistících kartáčků



A nakonec poslední akce, která je podle mě též povedená. Pokud jste plánovaly vyzkoušet novou kolekci štětců Sephora, nyní pro to máte další důvod navíc. Přineste svůj starý štětec a vyberte si nový od Sephory s 30% slevou. Vřele doporučuji novou kolekci štětců osahat, protože jsou vážně jako plyšová zvířátka.



Upřímně docela přemýšlím, že využiju akce 2+1 na exkluzivní značky, protože chci jak nové stíny a rtěnku Nars tak i stíny MUFE. A nějaký nový štětec bych taky určitě upotřebila, no uvidíme ... :)

Která akce nebo novinka se nejvíce líbí vám? Máte v plánu některé akce využít? :)

48 komentářů:

  1. Po tý tužce na obočí se asi budu muset taky kouknout, dost mě zajímá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se nejvíc líbí stíny :)

    OdpovědětVymazat
  3. No veľká škoda, že tu Sephoru nemáme. :/

    OdpovědětVymazat
  4. Akce se mi líbí, něco bych ráda využila, protože jsem v Sephoře ještě nikdy nic nekoupila :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Mě nejvíc zaujala akce na 30% slevu na štětec! Mám doma jeden, co jsem si objednala z ebay asi za 30 Kč, tak ho tam zajdu vyměnit :)

    http://travelnote-s.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ach Nars rtěnky mě lákají už dlouho a těm akcím "při nákupu blabla dostanete blabla.." vždycky podlehnu :( A když teď slaví Nars to výročí.. no achjo.. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já nevím, já jsem pořád k parfumérkám dost skeptická:) A ani mě moc nic nezaujalo.. uvidím:)

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá to skveléééé !!! no škoda, že mi Sephoru nemáme :/

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za tip. Konečně si zajdu pro vychvalovanou rtěnku od Too Faced Melted a tekutou rtěnku od Sephory, na kterou jsem slyšela taky velkou chválu. www.denikzanetym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jé to zní dobře, přemýšlím, že tam odnesu starý rozlámaný a slepovaný štěteček od Essence na stíny a koupím si nějaký pořádný pudrák :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja bych si chtěla koupit tu Nars rtenku, ale u nás v Sephore proste nemám šanci :( nemaj tam skoro nic....

    OdpovědětVymazat
  12. Je mi to skoro až blbé, ale asi půjdu vyměnit prastarý otřesný štětec od essence za nějaký na tvářenku. Už jsem tam takhle vyměnila rtěnku v nepadnoucím odstínu při minulé akci. Dost se to vyplatí.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  13. Pouzdro na spodní prádlo mě pobavilo :D. Já bych asi mohla zajít omrknout ty štětce, ale kartu Sephora nemám.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tu akci na stetce urcite vyuziju :)

    OdpovědětVymazat
  15. Úplně mě dostal Michael Kors a jeho Rio de Janeiro. A Clarisonic :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
  16. no tak akce 2+1 na NARS stíny je jasná! :))

    OdpovědětVymazat
  17. škoda že na Slovensku sephora nie je :/

    OdpovědětVymazat
  18. Potrebujem nové štetce. Takže rozmýšľam nad tým setom. Vyzerá to super. Pekný článok :)
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  19. Mě zas zaujalo skoro všecko! :D nejvíc mě lákají ty štětce, to je fajn akce...

    OdpovědětVymazat
  20. Ty šedivý laky jsou nádherný!!!

    OdpovědětVymazat
  21. no mně zas nic nepřišlo, zatracená Sephora :D docela se mi líbí ten MK, zajdu to omrknout

    OdpovědětVymazat
  22. Mě nejvíce zaujaly rtěnky NARS, ale jelikož jsem opět studentkou, nejspíš si je nechám ujít, navíc do Sephory bych musela docestovat.. nejspíš si udělám radost drogerkovou Pure Reds od L´oreal :)

    OdpovědětVymazat
  23. Musím říct, že mě láká hodně věcí! Bohužel mám Sephoru hrozně daleko od sebe a nevím kdy se tam dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  24. ta akce 2 plus 1 a ta 30% na štětce mě zaujaly nejvíce

    OdpovědětVymazat
  25. Po tom, co mi přišel tenhle katalog, plánuju Sephoru v blízké době navštívit, nejvíc mě asi zaujala ta šedá krajková kolekce :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Akci 2+1 určitě využiju na tužky na oči. Lepší jsem zatím nevyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  27. Zaujimave..vedela by som si vybrat :) Ale co robit, ked som clenom klubu, no letak mi v schranke nepristal :O Asi skusim zajst do predajne, mozno mi pomozu..

    OdpovědětVymazat
  28. Já možná půjdu pro tu Too Faced Melted, když jí všichni tak vychvalují :)

    OdpovědětVymazat
  29. Dost mě pobavilo, že při nákupu "v ceně nad 500 Kč, získáte k nákupu pouzdro na spodní prádlo" :-D To vážně existuje něco jako pouzdro na spodní prádlo? Ještě jsem se s tím nikdy nesetkala :-D

    OdpovědětVymazat
  30. Půjdu si konečně pro benefití krémy :D

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Moc se mi líbí ty obaly MK, ale ty produkty samotné jsou snad i horší než jen průměrné..

    OdpovědětVymazat
  32. 2+1 se mi líbí moc :) tak snad se do Sephory nedsotanu jinak bude má kreditka plakat :D

    OdpovědětVymazat
  33. Moment, těch Audacious rtěnek bude jen 12 odstínů? V USA mají 30 ve všech obchodech + dalších 10 exkluzivních pro... Barney's myslím. To jako nevím no, aby ten, který mám vyhlídnutý, mezi nimi byl... :(

    OdpovědětVymazat
  34. Taky mě zaujaly ty stíny a rtěnky Nars, ale za tu cenu no...:/

    OdpovědětVymazat
  35. Ty rtěnky od Nars jsou velice lákavé :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Mě zaujaly tekuté rtěnky Sephora a MUFE, jestli jsou dlouhodržící a stainují, tak je asi půjdu omrknout.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Vybrala bych si... ale naštěstí pro moji peněženku mám Sephoru trošku z ruky. :-D

    OdpovědětVymazat
  38. Asi zajdu očmuchat toho nového Korse :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Já jsem viděla tuhle kolekci už u několik blogerek a moc se mi líbí :)

    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  40. Tak se půjdu podívat na tužky na oči :)a

    OdpovědětVymazat
  41. Rozhodně bych si vybrala x) Ale bohužel je to na mě moc drahé...

    OdpovědětVymazat
  42. Nad těmi rtěnkami od nars mi taky ukápaví sliny.. :)

    OdpovědětVymazat
  43. NARS a MUFE ooou :) to určitě stojí za hřích. Jinak netušíte, jestli je v Sephoře na Čerňáku NARS?

    OdpovědětVymazat
  44. Akce 2+1 je lákavá, možná to tam půjdu obhlídnout. I když nevím no, slíbila jsem si, že se do vánoc budu v nákupech krotit. Ale do Sephory jsem zajít v nejbližších dnech chtěla, protože jsem se stala členem teprve při Dnech Marianne a dle letáčku, který jsem obdržela, pokud nakoupím v následujícím měsíci, dostanu k nákupu lak na nehty Sephora dle vlastního výběru. Tak bych si ráda spravila oko po tom hnusném šedém, který jsem dostala právě na Dny Marianne. :-D No a sakryš ta nabídka na štětce taky není špatná, zrovna jsem si říkala, že bych se měla kouknout po novém štětci na pudr...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)