pondělí 6. října 2014

Novinky Catrice v akci

Dlouho jsem vám neukazovala nic od Catrice, tak dneska si to vynahradíme. Řeč bude i o momentálně velmi propíraných očních stínech, na které se názory velice různí a o dalších novinkách, které nedávno obohatily regály s kosmetikou Catrice.

Ještě než se dostanu k produktům samotným, chodí mi často dotazy, na to kde tuto značku vlastně sehnat. Koupíte ji v některých prodejnách Rossmann a jejich seznam najdete na stránkách drogerie. U každé prodejny máte uvedeno, které značky dekorativní kosmetiky nabízí, takže podle toho to poznáte. V Praze doporučuji Rossmanna ve Vodičkově či Florentinu na Florenci, na Kladně mám zkušenost s tím v Oaze a oba Catrice mají.




Jedním z nejdiskutovanějších produktů tohoto podzimu jsou bezpochyby tyto mono stíny Velvet Matt. Někdo jim nemůže přijít ani na jméno a někdo si koupil víc odstínů a miluje je. Většině lidí vadí, že stíny nejsou matné, jak se uvádí na jejich obalu. Ano, opravdu matné nejsou, spíše saténové, ale celkem bych jim to i odpustila, protože důvod jejich výběru byl odstín a nikoliv popis na obale. Další vlna nevole se zvedla kvůli jejich praskání. Podle všeho jsou stíny poměrně křehké a ne úplně pevně slisované a proto se může stát, že prasknou. A to i když vám jen leží na stole. Mě osobně se to zatím nestalo a stíny poctivě každý den sleduju, jestli se nějaká prasklinka neobjeví, ale nic. Já jim upřímně nemám tolik co vytknout a na drogerii mi přijdou jako velice dobré. Možná i skvělé, protože mají úžasnou sytou pigmentaci, jsou jemňoučké a dobře mi s bází drží. Sice práší, protože jsou opravdu lehce slisované a taky během dne maličko blednou, ale nepřijde mi to jako takové drama. Celkem chápu názory všech, co jsou naštvaní, že si koupily matný stín, který matný není a nebo těm,  kterým prasknul, aniž by jim spadnul na zem nebo se jim rozbil třeba v kabelce. Pokud by se mi to stalo, budu stejně naštvaná, ale v tuhle chvíli jsem spokojená. Případný nákup musíte zvážit samy a asi si toho vygooglete co nejvíce, ať víte, jak je to s tím praskáním, protože mě přijde, že jsem zatím u všech viděla prasklý jen ten vínový odstín a jiné ne.

Cena 104 Kč







Lesk na rty Beautifying je hodně nápadně podobný kolegovi Instant Light od Clarins. Podoba opět není jen tak náhodná (podle mě), protože cokoliv levného, co evokuje něco drahého, je logicky vždycky žádané a chtěné. Mimochodem "originál" od Clarins mám strašně ráda a mám ho asi ve třech odstínech. Výběr tohoto lesku byl právě i z důvodu zvědavosti a osobního porovnání levný vs. drahý. A musím říct, že drahý zvítězil na celé čáře. Obalem jsou si oba velice podobné - barevně tónovaná tubička i houbičkový aplikátor z nich dělá velké dvojníky. Oproti Clarins je tento ale méně tónovaný, nemá tak dobrou hydratační schopnost a na rtech to moc dlouho neustojí. Pro mě je tento lesk spíše velký průměr z drogerie a znovu bych neměla potřebuju si ho pořizovat.


Cena 89 Kč, odstín 03




Efektový lak kolekce Luxury Lacquers má opravu úžasnou barvu, která se k podzimu báječně hodí. Lak obsahuje jak drobné tak i větší třpytky a ve dvou vrstvách vytvoří solidní sytou barvu. Schne do matna a jeho povrch není hladký ale spíše hrubý. Klasicky dávám jen na dva nehty na rukou, protože to odlakování je porod jako u většiny těchto efektových laků. Vypadá nádherně, ale víme jak to někdy s těma krásnýma věcma je, že :) Bohužel ale musím říct, že lak je poměrně křehký a už po dvou dnech se mi začal na konečcích olupovat, což se mi běžně vůbec nestává a nejsem na to zvyklá. A když se něco olupuje s nejlepších topcoatem na světě (kdo by netušil, tak je to Flormar), tak je to dost divné. Po této stránce mě tedy lak příliš nepřesvědčil, i když vzhledově je opravdu krásný.

Cena 89 Kč






Poslední z novinek tu máme Tinted lip glow balm, který je takový 2v1. O rty by měl pečovat a lehce je zabarvit a oživit jejich přirozenou barvu. Trochu mi to přijde jako balzámy či lesky, které reagují na pH vašich rtů a na každém se zabarví jinak. Když s ním čárnu po ruce je jako bezbarvý a na rtech se zbarví lehce do růžova, ale myslím, že nikdo kromě mě si toho ani nevšimne. Hydratace je pro mě bohužel hodně podprůměrná a balzám sám o sobě vysušeným rtům nijak nepomůže. Možná jen dodá pocit, že na rtech něco máte, ale jestli trpíte na suché a popraskané rty, s tímhle si ani neškrtnete.  Kladně hodnotím balení, které mi přijde povedené a na balzám z drogerie pěkné a bytelné. Jinak ale za tu cenu mi to přijde jako hodně drahá a zbytečná sranda bohužel.

Cena 129 Kč




No, zcela upřímně říkám, že mě z novinek chytly na srdce jen stíny. Z těch jsem stále nadšená a miluju ten pocit, když bříškem prstu přejedu po jejich heboučkém povrchu. Ostatní z novinek mě tolik neuchvátily a v jejich konkurenci mám rozhodně větší favority.

Zajímá mě váš názor a hlavně zkušenosti co se týče zmiňovaných "matných" stínů. Má někdo z vás také problém s jejich samovolným rozbitím? Nebo je naopak můžete ostatním doporučit? :)


PS: děkuji Catrice za poskytnutí produktů k recenzi

58 komentářů:

  1. Mě nejvíce zaujal lesk a líbí se mi i balzám, ale zase pokud nic nedělá.. :-/
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Stíny zatím nevlastním, ale ten lak je krásnej!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Značku Catrice mám ráda a moc. Jejich limitky mě velice oslovují, ale co se týče těchto novinek, tak mě zaujaly jen ty stíny... ale vždy kolem nich projdu a nakonec si žádný nekoupím, protože bych neupotřebila odstíny, což je škoda. O praskání jsem tedy ještě neslyšela.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně stín tedy taky praskl, a při cestování se mi skoro vysypal, ale i ten zbytek je fajn :)
    Balzám i ten Clarins dupe miluju.

    OdpovědětVymazat
  5. Já si ty stíny chtěla původně koupit, jenže ty odstíny mi přišly uplmě jiné ve skutečnosti, než na oficiálních fotkách na netu. Tak jsem si nakonec bohužel nevybrala. Líbil se mi i lesk, ale neměli testry, tak jsem to raději neriskoval..

    OdpovědětVymazat
  6. stíny mám...odstín burgundy a vanillaty a zatím jsou vcelku...jen ten fialový se mi špatně ztrácí, ale to samozřejmě může být i štětcem...nejvíc by mě ale zajímalo odkud máš tu nádhernou krabičku, na tyhle věci jsem tak trošku ujetá a mohla bych jich mít doma milion

    OdpovědětVymazat
  7. Nové stíny zatím nevlastním, protože Rossmann se stojanem Catrice nemám bohužel zrovna po ruce (a když se tam jednou za čas dostanu, často je to dost probrané a opatlané, kde nejsou testery, lidi si je sami vytvoří.... takže třeba "chubby stick" od Catrice se mi podařilo koupit až na potřetí... věřím, že nejsem jediná Brňačka, která by uvítala Catrice na Masarykové!). Ale chystám se na ně, určitě si nějaký vyberu. A je mi celkem jedno, jestli se jmenují matné nebo sametové, pokud se mi budou líbit odstíny, což už podle swatchů na netu vidím, že budou. :-) Rtěnkobalzám jsem už viděla dřív a vůbec mě teda nezaujal. Zato lesk ano, naživo jsem ho ještě neviděla a určitě nějaký vyberu, na ten se těším. Jo a super fotky Rendy, ta vintage krabička je naprosto božská.

    OdpovědětVymazat
  8. Zo všetkého ma najviac zaujala retro krabička :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  9. Bohuzel nic z produktu jsem zazom nevyskousela :) lakaji me stiny vypadaji kresne a myslim si ze bude vada pouze ve vinovem stinu :) Rendy jsem rada, ze jako jedna z mala blogerek jasne pod clankem priznavas co si dostala k recenzi ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Škoda, z těchhle novinek mě nic moc nezaujalo, chystám se akorát zajít pro tužku pod obočí eyebrow lifter, ale to myslím není novinka.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. mám doma dvoje tyto stíny, tu šedivou jako ty a al burgunfy, miluju je, jak píšeš jsou saténové. barva se mi líbí moc a naštěstí se mi ani jedny nerozbily a to s nimi nijak zvlášť nezacházím

    OdpovědětVymazat
  12. BaraZulkovska: to úplně chápu, já tyhle věci taky miluju. Krabička je z Nanu Nana :)

    Jana C: s testry mám často taky problém, buď nejsou nebo si je "čuňátka" zákaznice udělají z čeho chtějí! Na to jsem vyloženě alergická a všechny bych flákla přes prsty, kdybych je u toho načapala. A jinak jsem moc ráda, že se ti líbí fotky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Renco, co se stinu tyce - mam hnede, vubec se s nima neparu a drzi.. Kolikrat je i dost tvrde hodim do suplete a stale jsou ok.. Souhlasim, ze mirne prasi, ale jinak jsou krasne.. Tubickovy dupe Clarins mam.. Pouzila jsem ho 2x a zacal mi zapachat aplikator.. Tak jsem ho vydesinfikovala a je to lepsi, ale dost me to odradilo od pouzivani.. Tonovany balzam je nemlich to same, co nabizi Sephora - stejny princip, stejna konzistence, stejna vune.. Rozdil je jen v cene :).

    OdpovědětVymazat
  14. Stíny jsem si nepořizovala, protože mám pocit, že matných mám dost, ale dost mě zaujal ten lesk, ten asi nutně potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ja mam vyzkozseny ten lesk a moc mi vyhovuje, i kdyz me rty jsou opravdu suche. Tak hezky doplni uplne kazde liceni :-)

    OdpovědětVymazat
  16. U toho posledního produktu se mi moc líbí obal. Škoda, že to nestojí za to:(

    OdpovědětVymazat
  17. Stíny mě taky zaujaly nejvíc, lak je také nádherný.

    OdpovědětVymazat
  18. o praskání jsem ještě nečetla! já mám bílý stín a ještě jsem ho nezkoušela, ale ohledně výdrže jsem četla hodně rozporuplné názory... tak uvidíme. jinak ten Flormar topcoat jsem si koupila a úplně nadšená nejsem, žádné prodloužení výdrže se nekoná, a to jsem zkoušela už víc laků...

    OdpovědětVymazat
  19. Nejvíc se mi líbí ten stín. Já na ně zatím četla jen pozitivní recenze, takže si jeden chci pořídit. Toužím po nějaké neutrální jemné barvě, protože jsem na stíny dost líná :)

    OdpovědětVymazat
  20. Krasný lak a moc se mi líbí ta dřevěná krabička :))

    OdpovědětVymazat
  21. Mne sa najviac páči tá krabička. Ja chcem iba krabičku bez kozmetiky :-)


    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovědětVymazat
  22. Ten lak je super. Já mám doma haldu tady těch laků se třpytkama a protože se mi to šíííleně v obchodě líbí, nalakuju jednou, pak se rozčiluju u odlakování a putuje do šuplíku na odpočinek :D

    OdpovědětVymazat
  23. Ta dřevěná krabička nemá chybu! Ovšem dekorativka Catrice mě neláká.

    OdpovědětVymazat
  24. Velvet Matt, ale znamená samet a samet není matný, nýbrž hází odlesky, tak že přeci nikdo nemůže čekat úplně matný stín. Já osobně mám šedý a vanilkový a převážím je často v kosmetické taštičce a drží. Mám je velice ráda a jsou podle mě povedené.

    OdpovědětVymazat
  25. Já na ty stíny dopustit nedám, krásná konzistence a barvy :)

    OdpovědětVymazat
  26. mě nejvíce zaujal lesk a škoda toho balzámu, vypadá dobře, ale já trpím na opravdu suché rty :(

    OdpovědětVymazat
  27. Ten stín chci vyzkoušet, lak se mi velice líbí :))) niO TETTN BIALZÁMEK BYCH I VYZKOUŠELA ALE PRIJD EMI DRAHÝ :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. já bych tedy jen chtěla dodat, že se jmenují VELVET MATT. a velvet je samet, žejo. a samet sice matný je, ale povětšinou hází různé odlesky atd. a co jsem si vygooglila swatche, tak to celkem odpovídá :)

    OdpovědětVymazat
  29. Nezkoušela jsem z novinek nic, jak se dostanu do Rossmana, tak je musím omrknout, ale ten lak mě zaujal nejvíc
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  30. Já vlastním ten stín vanilkový, držel pohromadě v pohodě, potom mi ale spadl (achjo! :D), naštěstí přežil v celku, akorát už v balení nedrží a dá se "vyklopit".

    OdpovědětVymazat
  31. Tie tiene mám už dva (vanilkový a vínový) a som s nimi nadmieru spokojná. Najmä ten vínový je pecka, či už odtieňom, pigmentáciou, ale aj textúrou, ktorú prežívam rovnako ako ty. Mám aj tubičkový lesk, s ktorým som vzhľadom k cene spokojná, no viackrát si ho zrejme nekúpim. Používam no ako záchranu v práci, keď nechcem mať na perách len balzam, ale viac upravené pery a moja skúsenosť je taká, že mi zachránil popraskané pery.

    OdpovědětVymazat
  32. Mě ty stíny nijak nezaujaly, když jsem skoro u všech viděla, jak se hned rozbijí....asi máš nějaký povedený kousek!:)

    OdpovědětVymazat
  33. Nad stíny jsem přemýšlela, ale několik recenzí, kde vyšly spíše jako nic moc mě spíše - spou s cenou odradilo.
    dumala jsem nad dvěma, třemi dostány - a to už si za tu cenu radšji koupím další sleek paletku, takže za mně spíše ne, ale osobní zkušenost nemám. více mě z tohoto článku nezaujalo, take ke catrice se ted nejspíš nepohrnu :

    OdpovědětVymazat
  34. lak je krasny:) skoda, ze u nas catrice nemame:(

    OdpovědětVymazat
  35. Tak jsem byla na tento článek zvědavá, protože do Rossmanna jdu jen výjimečně, ale zaujaly mě jen ty stíny. Ale čekala bych u této značky nižší cenu, myslím, že za 104 Kč už pořídím lepší značku, případně doplatím. Mám zálusk na LÓreal stíny a nějaké další, no bude to těžké rozhodování, co nakonec zas koupím :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  36. Já jsem tedy bohužel jedna z těch, které se ten stín rozbil. Koupila jsem si odstín 060 a bohužel, je celý rozpadlý a řádně mě to naštvalo! Měla jsem v plánu koupit všechny, ale za 104,- Kč, aby se mi takto rozpadl, to fakt ne :-( A to jsem je tam chodila šmírovat a sahat si do nich snad každý den :-D Takže bohužel.

    OdpovědětVymazat
  37. Lak vypadá dost dobře :) Zaujal mě i Lip Smoother, asi se mrknu po tom od Clarins..

    OdpovědětVymazat
  38. Ten lak se mi docela zalíbil :)

    OdpovědětVymazat
  39. novinky od Catrice vypadají moc lákavě, zuby si prousím na (matné ) oční stíny
    040 Al Burgundy tak uvidím jaké budou ????

    OdpovědětVymazat
  40. Když já se vůbec nedivím, že ta krabička okouzlila tolik lidí - přidávám se do klubu! :-) K tématu - mám ty hnědé stíny a nemůžu si je vynachválit, nejednám s nima v rukavičkách a zatím drží - pokud jsem to teď nezakřikla!

    OdpovědětVymazat
  41. Já mám obecně tuhle značku vcelku ráda, třeba jejich pudr nemá konkurenci.. co se týče stínů, tak tam nemám co vytknout, drží mi celý den, což je u mě vcelku výjimka a jsou opravdu krásné :)

    OdpovědětVymazat
  42. Mne ten stín náhodou zaujal. Taky mi nejde o to, aby byl matný, ale zajímá mě spíš odstín. Jen mě štve, že dost práší, to mi přijde škoda, ale stejně si asi nakonec aspoň jeden pořídím :)

    New in: September 2014

    OdpovědětVymazat
  43. já jsem nad těma vínovýma stínama hodně přemýšlela, ale po tom, co se všem rozbily, mě nějak přešla chuť (a navíc jsou fialovější než jsem si představovala)

    OdpovědětVymazat
  44. balenia sú naozaj krásne, lak na nexty mám už od nich skoro rovnaký len neschne na matno, tiene ma teda nezaujali skoro vôbec ajediné čo by bolo ok je balzam na pery, ale 5 euro by sa mi zaň nexelo dať...jaj jaj... oni čom teda...:-)
    lenka.moravcik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Me bohuzel popraskal a vysypal se temer kompletne presne ten odstin, ktery mas ty. A pekne me to nastvalo a odradilo od koupi dalsich odstinu. Ale vedet, ze treba jen ten muj hnedy byl spatny kus tak si ho okamzite koupim znova, protoze barva je bozi. Takhle jen doluju ten zbytek, co zbyl v kalisku a nad koupi noveho vaham..

    OdpovědětVymazat
  46. Zkoušela sem sehnat vínové stíny, ale bohužel jsou vždycky vyprodané. :( Zdá se, že tahle novinka mi prostě není souzená.

    OdpovědětVymazat
  47. stíny chci hrozně zkusit!
    lucie.hartmannova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Škoda, že Catrice není více dostupná :/
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ten lak vypadá úžasně! :) Ještě žádný catrice nemám, i když už o nějakém déle uvažuju. Ale odrazuje mě ta výdrž :) Popravdě, i ten balzám nevypadá špatně:)

    OdpovědětVymazat
  50. Ten lak se mi v lahvičce moc líbí, nalakovaný už tolik ne :(

    OdpovědětVymazat
  51. Ty stíny vypadají opravdu nádherně!!! Půjdu je omrknout do drogérie. Díky za tip ;-)
    maki.huuu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Líbí se mi stíny, vybrala jsi krásný odstín.

    OdpovědětVymazat
  53. páci sa mi ten ruž, no u nas na SVK som myslim ešte tuto novinku nevidela, čož je skoda, ruže od catrice mam rada...aj vseobecne cely ich sortiment najlepsie laky maju aspon pre mna....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)