pátek 31. října 2014

Nivea Studio péče

Dneska mám pro vás takový tip na akci, která se konala a v příštím roce by se měla opakovat. Možná jí někdo z vás zaregistroval nebo dokonce sám byl vyzkoušet služby, které Nivea Studio péče nabízelo. Já sama si tuto akci pamatuju už z předešlých let, protože se pravidelně opakuje a i když letos už skončila, na jaře by měla znovu začít. Pro více informací sledujte stránky www.nivea.cz a hledejte výraz "Studio péče". Akce probíhá jak u nás, tak i na Slovensku :)


A co vlastně jde? Nivea Studio péče je rozdělené na 3 poradenské zóny, kde můžete využít konzultace s odborníky nebo vyzkoušet diagnostiku. Zóny jsou tématicky rozdělené na péči o tělo, pleť a vlasy. Výhodou je, že diagnostiku pleti, vlasů či těla můžete vyzkoušet zcela zdarma a dozvědět se o sobě zase něco nového. Já jsem vyzkoušela diagnostiku pleti a velice mě potěšilo, když mi paní z kosmetické sekce řekla, že mám skvěle hydratovanou pleť a že jsem asi jedna z mála, kterou když testovala, tak měla dostatečně hydratovanou pleť. Většina dam má prý spíše dehydratovanou pleť. Je tedy vidět, že mi péče, kterou používám vyhovuje a pleti maximálně svědčí :)

Díky mikro kamerce jsem se mohla podívat i na své vlasy pěkně zblízka, což bylo chvíli spíše trochu děsivé, protože vidíte prostě všechno :) Pěkně se podíváte, jestli máte suché nebo spíše mastné vlasy a vidíte každý lup, který na hlavě máte. S kadeřnicí, která byla ve studiu přítomná, jsme probírali jak péči vhodnou pro dermatitidu (jelikož s ní máme obě zkušenost, pěkně jsme si notovaly :) a taky jsem se dozvěděla, že bych měla vždy používat šampon i kondicionér od stejné značky. Což jsem netušila a myslela jsem, že je to jedno, ale podle všeho je důležité toto pravidlo dodržovat.



Během akce můžete vyzkoušet i vzorečky a miniatury produktů, což je pro většinu lidí asi nejlákavější záležitost :) Usuzuji tak z množství lidí v okolí stánku :)





Diagnostika pleti a vlasů s mikrokamerkou


Diagnostika těla, při které zjistíte podíl vody a tuku v těle nebo třeba rozložení vašich svalů






Pokud máte značku Nivea rády a podobný typ akcí se vám líbí nebo vás třeba zajímá diagnostika vaší pleti nebo třeba vlasů, určitě sledujte stránky Nivea, kde se dozvíte o dalším tour Studia péče. Obvykle je 2x do roka (březen-duben a září-říjen), ale přesné termíny pro rok 2015 zatím nejsou známé.

Znáte Studio péče, potkaly jste ho nebo třeba samy vyzkoušely? :)

33 komentářů:

  1. Veľmi rada by som uvítala toto štúdio aj u nás, strávila by som tam aj celý deň...teda možno už tu boli ale premeškala som ich, tak snád sa tu ukážu:) Niveu milujem a nevymenila by som ju za žiadnu inú značku!

    OdpovědětVymazat
  2. Páni,tak něco takového bych potřebovala, taky trpím dermatitidou na pokožce ve vlasech a někdy mi to dává pořádně zabrat, zajímalo by mě, proč se ještě musí používat šampon i kondicionér od stejné značky?neodůvodnila ti to? :) a co se týče pleti, tak jsem vyzkoušela jejich novou micelární vodu a jsem moc spokojená a na zimu budu asi pořizovat jejich klasický modrý krém jen ve verzi soft, protože to mám pleť vždy úplně vysušenou..

    Fashionlover

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to vypadá dobře. Až to zase bude, tak musím zajít. Zajímalo by mě, jak je na tom pleť (tipuju hrozně :D ) a vlasy (snad líp).

    OdpovědětVymazat
  4. Jednou jsem něco takového v Praze v nákupáku viděla, ale bohužel jsem neměla čas se zastavit, určitě je to dobrý nápad na propagaci značky.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa poradilo narazit na podobnu akciu Dove. Bolo to zaujimave, ale mali len 2 druhy vzoriek a davali iba jednu miniaturku na osobu po absolvovani diagnostiky. Nivea mala tych vzoriek pozehnane :)

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá hrozně moc lákavě, tak doufám, že to nepropásnu!

    OdpovědětVymazat
  7. Na tohle studiu jsem nenarazila, škoda, protože Niveu mám ráda a určitě bych do stánků zašla :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Pleť by som si teda dala diagnostikovať celkom rada, občas som totiž dosť bezradná :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  9. znám, ale nikdy jsem se k němu nedostala. jednou jsem ale byla v podobném studiu na Chodově, ale to bylo od Dove. taky mi dělali diagnostiku vlasů, které mám prý ukázkové, to potěší :D

    OdpovědětVymazat
  10. Nebyla jsem tam, ani jsem o tom nevěděla. Zaregistrovala jsem to až na instagramu :). Já reda péči na obličej od Nivea nepoužívám, tak nevím, jestli by mi to k nečemu bylo. Jejich krémy na tělo, deodoranty a mýdla mám ale ráda :)!

    OdpovědětVymazat
  11. Už som to u nás videla, ale neodvážila som sa tam ísť....ani neviem prečo, asi som sa niekam ponáhľala. Niveu mám rada snáď od svojho narodenia a fakt som jej produktom verná, som aj členkou Nivea klubu, takže ich výrobky dobre poznám. Ale taká vlasová diagnostika by nebola zlá :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak v našem městě bych takovou akci uvítala,budu hlídat termíny.

    OdpovědětVymazat
  13. Neznám, ale takové opečovávání by se mi líbilo :-) M.Malusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Vůbec neznám a po přečtení se chystám =o) moje pleť mi nenávidí, tak bych ráda věděla proč...

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé to hned musím zjistit jestli to je i u nás :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nivea je super rada ji pouzivam
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. To je zvláštní, nikdy jsem o takový akci neslyšela :) Vypadá to zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jo, doufám, že to příště stihnu! Vypadá to moc lákavě! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tyjo, to dělá i Nivea? To vůbec nevím a to mi na mail chodí jejich novinky! Taky bych ráda někdy zkusila tu diagnostiku vlasů a pleti....

    OdpovědětVymazat
  20. Neříkali náhodou, proč máš používat šampon a kondicionér jedné značky? To by mě zajímalo! Děkuju! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Lúca + Hepyblog: je to kvůli účinkům. Pokud používáš oba produkty stejné značky (ani to nemusí být ze stejné řady vyloženě), tak spolu oba dobře "komunikují" a fungují. Když dáš šampon X a kondicionér Y, tak si spolu nerozumí a nefungují tak, jak by měli :)

    OdpovědětVymazat
  22. já jsem jednou, kolem studia procházela a docela mě zaujalo, bohužel jsem tehdy neměla čas se u něj zastavit nějak na dýl

    OdpovědětVymazat
  23. Já od Nivei používám odličovací mléko a jsem spokojená,na vlasy bych se asi neodvážila Niveu dávat

    OdpovědětVymazat
  24. nepoznám , ale niveu totálne milujem a skoro všetko mi vyhovuje :)

    Sweet Lollipop Queen

    OdpovědětVymazat
  25. Už se těším, až budou zas někde blízko :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nivea je fajn značka :) nemám ráda přeparfemované krémy a třeba na obličeji je nesnesu..Nivea mi v tomhle vyhovuje :) líbí se mi, že voní tak hezky..krémově :D o téhle akci jsem ještě neslyšela (nevýhoda toho, když se člověk málo kdy dostane do většího města :/) tak musím omrknout termíny na 2015 :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mamce jsem na Vánoce koupila to sérum, tak uvidíme:)

    OdpovědětVymazat
  28. Nivea studio jsem navštívila někdy před 2 lety a bylo to moc fajn. Paní mi tenkrát dala velmi štědré vzorky krémů, které mě zaujaly - špachtličkou mi nabrala do kelímku denní i noční variantu, bylo to něco z řady pure nature, vystačilo mi to snad na několik týdnů a moc mi ty krémy vyhovovaly. Docela by mě zajímalo, jak bych na diagnostice dopadla dnes, tenkrát to nebylo nejhorší ani u pleti ani u vlasů. :-) Letos jsem studio bohužel propásla, tak snad příště si termíny nezapomenu lépe ohlídat.

    OdpovědětVymazat
  29. Vypadá to na super akci, nesmím si ji nechat ujít! xD

    OdpovědětVymazat
  30. Snáď sa niekedy dostane takéto štúdiu aj do miest blízkeho toho kde bývam :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)