pátek 24. října 2014

Můj první DM box

Tenhle článek by nebyl, kdyby mi strašně hodná Natálka nenabídla svůj volný poukaz na tenhle "beauty box" od oblíbené DM drogerie. Nevím, kolik z vás tuší, že i DMko vydává svou krabičku s kosmetikou, ale vezmu to pěkně od začátku. Toto je již druhé vydání DM boxu (první bylo myslím někdy na jaře nebo začátkem léta?). Bohužel box si nejde automaticky jen tak objednat, ale musíte se registrovat a když budete mít štěstí, budete mezi vybranými, které si box poté mohou za 149 Kč koupit ve vámi vybrané drogerii DM. Hlásila jsem se pokaždé a ani jednou jsem neměla štěstí, což mě vážně mrzelo, protože tahle krabička válcuje slavný Ladybox na plné čáře. Myslím, že kdyby DMko nabízelo tyhle krabičky všem (klidně i za víc peněz), tak mu lidi utrhají ruce. Možná je to jen můj pohled na věc, ale mě se obsah náramně líbí a přijde mi praktický, i vzhledem k tomu, že obsahem není jen ryze kosmetika. A světe div se, takové kapsle na mytí podlahy člověka zahřejou taky u srdce, ne že ne!


Krabička je pěkná, logo DM je lehce vystouplé a uvnitř je hedvábný papír s mašlí a úvodním dopisem. Dopis sice není tak pěkný a nápaditě provedený, jako třeba u Ladyboxu, ale na druhou stranu tento box stojí 149 Kč a jeho reálná hodnota je mnohonásobně vyšší! Takže i kdyby tam byl kus papíru, na kterém je seznam produktů vytištěný na domácí tiskárně, bylo by mi to asi jedno :)


A obsah je vážně pořádný! Tíha krabice napovídala, že o žádné pidi vzorečky se jednat určitě nebude :)



Co box obsahoval?

1) Tetesept krémovo-pěnová sůl s kokosovým mlékem - zásoby koupelových vymazlených zlepšováků mám letos habaděj, ale rozhodně ráda vyzkouším nebo se podělím s mamkou, která koupele miluje :)

2) Adidas Soft honey sprchový gel - kdo mě zná, tak ví, že sprchových gelů není nikdy dost. Kupodivu mi medová verze voní moc příjemně a to je docela co říct :)

3) Gliss Kur Hyaluron + hair filler šampon - ten jediný asi sama nevyzkouším, protože je určený pro suché a lámavé vlasy, takže ho nechám vyzkoušet mamku, která přesně tyhle kritéria splňuje

4) Dove tělové mléko pistácie - to už důvěrně znám, mám ho vyzkoušené a líbí se mi i jeho příjemná vůně

5) Víceúčelový čistič Mr.Muscle v kapslích - povím vám, že z téhle věci jsem byla úplně odvařená :) Vůbec jsem netušila, že něco takového existuje a doteď jsem znala jen své oblíbené prací kapsle Ariel :) Něco mi říká, že příště koupím další balení a fakt se mi to moc líbí (je vidět, že stárnu, když mě potěší i kus jaru v praktickém balení :)

6) Maybelline balzám na rty Baby lips - představovat vám je asi nemusím a moc dobře víte, o jaké balzámky na rty se jedná :)

7) DAS gesunde plus pastilky s příchutí višně a mentolu - co dodat, všechno cucací od DGP vždycky stojí za to, obzvlášť když to chutná po třešních :)

8) Balea denní krém Teint Perfektion - pleťových krémů mám otevřených teď víc, takže tenhle si chvíli počká ve skříňce, než nějaký další vypotřebuju a jsem na něj docela zvědavá

9) Aquafresh High definition white Illuminating zubní pasta - chápu, že někoho třeba pasta na zuby tak nerajcuje a nebere to jako zajímavý produkt, nicméně já to beru prakticky a pasta se doma vždycky hodí a ráda pokaždé zkouším nové značky, takže pro ne?

10) Ambi Pur vonná svíčka - provonila v pár minutách celý byt a navodila skoro už vánoční atmosféru. Voní úžasně po ovoci s kořením, které mi Vánoce prostě evokuje.

V boxu byl ještě vzorek Kotex tampónů, Loreal revitalift Magic blur a pánský Weleda sprchový gel.




Již zmiňované čistící kapsle, které mě tak potěšily :)


Nevím teda jak vám, ale mě se obsah fakt líbí! Při otevírání krabičky jsem cítila upřímnou radost a fakt jsem se na obsah těšila. To zřejmě způsobil i fakt, že mi jinak byl box zapovězený a že jsem ani jednou nebyla vybraná :) Takže Natálko moc děkuju ještě jednou, protože kdo ví, třeba už nikdy žádný další nevyzkouším! 

Jak se obsah boxu líbí vám? Podařilo se vám poukaz na něj získat nebo jste ani netušily, že DM vydává svou krabičku? :)

39 komentářů:

  1. Já jsem se registrovala na oba dva vydané boxy, ale bohužel mi štěstí zatím nepřálo :/ Když vidím tento box, tak jenom toužebně "áchám" :D Tak snad příště budu mít štěstí..

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Nevedela som, že DM ponúka takúto krabičku a mala by som vtedy určite o ňu záujem ale ked som videla čo ponúka tak by som jedine využila ten šampón a nič viac, takže za mňa nie:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já uz taky zkoušela dvakrát a ani jednou nic :( tenhle jejich systém mě pěkně štve....

    OdpovědětVymazat
  4. Obsah vyzerá SUPER!!! Potešilo by ma všetko :). Slovenské DMká by sa mohli inšpirovať! :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  5. mě se dm box podařilo získat a byla jsem z něj nadšená, opravdu povedená krabička a největší zážitek je asi z toho čističe, protože podlaha je po něm hezčí, než kdy jindy :-D

    OdpovědětVymazat
  6. jee to jsem nevedela ze neco takoveho existuje :)

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  7. Registrovala jsem se pokaždé a ani jednou jsem neměla štěstí. Škoda, krabička se mi moc líbí, je to od dm super nápad a za 149 Kč je to teda opravdu pořádná nadílka. Tak snad příště se na mě štěstí usměje. Teď se těším na Missha box. :-) A moc teda nechápu, proč se registruje někdo, kdo už dopředu ví, že o krabičku nebude mít zájem...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natalka registrovala myslim sebe i pritele a vyhrali oba :)

      Vymazat
  8. Asi bych nic krom pastilek nevyuzila, jedeme v ekologičtější drogerii, ale ze vsech krabicek je to nejvetsi bomba, co se hodnoty týče a krabicka pekna :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Za 149 Kč je to krásná krabička, využitelná pro každého, jen škoda, že tam není žádná dekorativka, ale ta se dá málokdy vybrat univerzálně. Ani u tohoto druhého boxu se mi nepoštěstilo a nevybrali mě.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ty kapsle na podlahu jsou úžasné! Měla jsem růžové a kdybych mohla a nevypadalo to blbě, čmuchala bych k podlaze.. :D

    OdpovědětVymazat
  11. mně se zase nezadařilo :( snad někdy příště :))

    OdpovědětVymazat
  12. Fakt perfektné veci, najmä tá kokosová soľ musí byť perfektná:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. S boxíkem jsem byla také velmi spokojená, stejně jako ty, šampon pošlu dál.

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem z boxu byla nadšená a z těch kapslí na podlahu také :o)

    OdpovědětVymazat
  15. O Dm box jsem soutěžila poprvé až teď na podzim a hned jsem vyhrála. :) Z obsahu jsem byla nadšená a moc se mi líbil.
    Tohle se DMku opravdu povedlo. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Pomer cena/napln boxu je super, ale ja by som z toho nic nevyuzila, maximalne tie kapsle.

    OdpovědětVymazat
  17. Také jsem dvakrát soutěžila a štěstí jsem neměla bohužel,když koukám na obsah tak mě to mrzí tím ví :)

    OdpovědětVymazat
  18. taktiež mám sviečku od ambi pur a krásne prevonia izbu ako nejaký osviežovač! mám ju vedľa na nočnom stolíku a hneď sa lepšie zaspáva :)

    OdpovědětVymazat
  19. Dm box je super, měla jsem teda jenom ten minulý, ale vidím, že i teď se docela snažili a povedl se jim. Všechny věci jsou dobře využitelný a myslím, že kdyby box dělali i třeba každý měsíc, tak o něj bude pořád zájem :).

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj,

    ano DM box znám, povedlo se mi "vyhrát" první edici a byla suprová, u druhé jsem bohužel štěstí neměla.
    Možná by bylo lepší, kdyby dali do prodeje 2000 boxů a kdo objedná, ten ho má. Takhle stejně všude čtu, kolik kdo zaregistroval adres a nepřijde mi to fér.

    Jinak k boxu, ANO líbí se mi! Do DM stejně chodí nakupovat každá z nás a tak by mi určitě potěšily i nekosmetické věci jako tablety na vytírání, proč to nezkusit?
    Box mi prostě nadchnul a taky bych ho moc chtěla...

    Z minulého boxu vyvstańula moje láska k obyčejnému šamponu Balea, a to prosím nesnáším kokos a vanilku a je této vůně :-D je prostě zajímavě parfemovanej...

    OdpovědětVymazat
  21. 149 kč? Jenom ten šampon je za nějakých 80 Kč... Pche! Lady box se může jít bodnout. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. DM box je jednoznačně pecka!!! Já bohužel neměla to štěstí, abych si jej mohla zakoupit. Ani teď ani u prvního boxíku, což mě moc mrzí :( Snad tu smůlu příště prolomím, kéž by :)

    Giveaway Realash ♥

    OdpovědětVymazat
  23. Box jsem měla taky možnost koupit, jen tam jdu až v pondělí, dřív jsem se tam bohužel nedostala. :(

    OdpovědětVymazat
  24. Mě se podařilo poukaz získat a jsem moc ráda, protože z produktů jsem nadšená a využiju úplně všechny, takže za mě obrovská paráda! :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem měla štěstí aspoň jednou a vyšel na mě ten první, ale i druhý bych brala všema deseti! Škoda! No třeba si DMko jen testuje, jaký by byl zájem a do budoucna to naplánují nějak jinak... doufám :)

    OdpovědětVymazat
  26. Kdyby to dali do prodeje, tak já bych jim teda ruce utrhala, a to klidně i za dvojnásobnou cenu :D Kam se hrabe Ladybox... :-) Hlásila jsem se pokaždé, ale štěstí jsem nikdy neměla :-(

    OdpovědětVymazat
  27. Já mám raději dekorativku, takže by box nebyl nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
  28. jsem ráda, že se ti obsah líbí :) jinak ty kapsle jsou super, používám je už delší dobu a skvěle voní! a mohli by jich dát k dispozici víc, když je o to takový zájem... jsem zvědavá, jestli bude ještě nějaký do konce roku, vánoční bych brala :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ta koupel mě hrozně zajímá, ještě jsem neviděla krémovou sůl. Asi si pro ní skočím:)

    OdpovědětVymazat
  30. Měla jsem štěstí u prvního, druhý mi nevyšel a docela závidím.. praktické věci za skvělou cenu

    OdpovědětVymazat
  31. První DM Box šel nějak mimo mě, o druhý jsem měla zájem a neměla jsem štěstí... A když vidím obsah, tak si říkám - sakra, ten je povedený!

    OdpovědětVymazat
  32. Já i mamka jsme měly ten první a já i mamka máme i ten druhý :)) a velká spokojenost, využijem úplně vše a trefili se u nás fakt skvěle. Taky mám největší radost z čističe :D

    OdpovědětVymazat
  33. Taky jsem ho moc chtěla... Je to strašně super nápad, měli by je začít dělat pro všechny a ne jen pro šťastlivce xD

    OdpovědětVymazat
  34. Bohužel se mi ani v jednou nezadařilo, je to výborný nápad a obsah vypadá úžasně, třeba štěstí vyjde příště
    no.vakova.ppetra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. také jsem soutěžila, ale bohužel se na mě štěstí neusmálo - tohle je parádní krabička! :))

    OdpovědětVymazat
  36. Dove a Babylips ♥ Ja sa teším na ten svoj, ktorý som akurát vyhrala môžem si poň ísť 15. :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)