úterý 28. října 2014

Make Up school s Rouge Bunny Rouge

Pokud blog sledujete už nějaký čas, značku Rouge Bunny Rouge (RBR) vám už asi nemusím tolik představovat. Původem je z Velké Británie, má roztomilého králíčka ve znaku a její typické obaly plné kytiček už jste možné někde viděly. Obaly mimochodem znázorňují složky, které dané přípravky doopravdy obsahují. Což souvisí s tím, že je značka založená na přírodních výtažcích a většina produktů neobsahuje parabeny, takže jí můžou používat i lidé s velmi citlivou pletí. Produkty RBR seženete ve všech prodejnách Douglas v Praze a Brně.

RBR pozvala mě a několik dalších blogerek na svou make-up school, která se konala v prostorách prodejny Douglas a já bych vám dneska ráda ukázala pár fotek z této akce. Super na celé akci bylo hlavně to, že jsme si všechny produkty mohly samy na sobě vyzkoušet a pořádně osahat. Každá jsme měly k dispozici sadu štětců a všechny produkty, které jsme mohly libovolně zkoušet podle chuti a fantazie. K tomu nám make-up artistka Bára Bezděková předváděla ještě názorně líčení podle podzimního RBR looku a řekla nám o celém portfoliu značky.




Během make-up school jsem si zase o něco rozšířila obzory, protože jsem o některých produktech netušila. Třeba jsem nevěděla, že RBR nabízí i štětce nebo micelární vodu :)








Jakmile jsme se odlíčily, začaly jsme pěkně od začátku krok za krokem s líčením. Já jsem se rozhodla vyzkoušet make-up Milk Parfait v odstínu 040 Coconut. Musím říct, že se mi s ním pracovalo strašně příjemně a moc se mi líbil jeho přirozený polomatný efekt na tváři. Rozhodně si ho píšu na seznam přání a až se mi podaří dopotřebovat některé načaté make-upy, chci vyzkoušet tenhle :)




Paletka Raw Garden Chronos z podzimní limitky, kterou seženete zhruba ještě do Vánoc. Mám pocit, že po dnech Marianne jsem na Instagramu neviděla nic jiného, než právě tuto paletku. Super na ní je, že až stíny vypotřebujete, můžete si do ní koupit další náhradní refily vašich oblíbených odstínů.




Parfémů nabízí RBR několik a jsou určené hlavně pro ženy/muže, kteří dávají přednost neobvyklým vůním, které neucítíte z každého druhého člověka. Vůně jsou opravdu netradiční a není to pro každého, to uznávám. Mě osobně se nejvíce líbí vůně Vespers, kterou jsme si s kamarádkou obě zamilovaly a ona si jí dokonce už i koupila :) Řady parfémů se již brzy rozrostou o několik dalších kousků, takže jestli hledáte nový parfém a patříte do cílové skupiny, která si libuje v něčem jiném a netradičním, víte co příště očichat :)



Jednou z novinek je tento fixační pudr Diaphanous, který z vaší tváře vytvoří něco tak hebkého, že si na sebe budete muset neustále sahat :) Jeho výhodou je určitě i praktické balení s membránou a chytrým víčkem, díky kterému se vám nestane, že se vám pudr vysype do kabelky.




Kolik zajíčků vidíš na fotce? :)



Další produkt, který mě zaujal je takový "zvětšovač" rtů obsahující chilli. Devilish nectar lip potion je fakt síla a jestli produkty, které brní a pálí na rtech nemusíte, tak tohle obejděte obloukem :) Mě to nevadí a naopak je mi to příjemné a teda musím říct, že tohle je nejsilnější "zvětšovač", který jsem kdy na rtech měla, vážně je to fičák :)




Bára při vytváření podzimního looku



Podzimní look podle Rouge Bunny Rouge



A někdy příště se můžete těšit na moje dojmy z těchto produktů :)



Moc se mi líbilo, že byla make-up school trochu odlišnou akcí a že jsem měla možnost si produkty sama vyzkoušet. Ono je sice fajn, když vás v parfumerii nalíčí profi vizážista, ale když se pak člověk nedokáže sám namalovat, je to k ničemu. Takhle jsem si osahala i produkty, které bych jinak u stojanu přešla a měla bych pocit, že mi třeba barevně nesedí nebo bych nevěděla, k čemu všemu jsou dobré :)

Rouge Bunny Rouge už určitě patří k více rozšířeným značkám a spousta z vás si určitě také jejich stojanů všimla. Máte svůj oblíbený produkt této značky nebo jste zatím neměly možnost jí vyzkoušet? Zaujal vás některý produkt, který jsem dnes zmiňovala? :)

48 komentářů:

  1. Až mi oči prechádzajú :). Rada by som vyskúšala viac vecí, mejkap, lícenky, púder... ale bohužiaľ u nás táto značka zrejme nie je dostupná...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem od nich zatím nic nezkoušela, ale po tvém článku mám pocit, že ten make-up děsně potřebuju

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem od téhle značky ještě nic nezkoušela, pár produktů mě zaujalo, tak uvidíme, jestli se vydám na nákupy :) jinak, to že mají i micelárku, štětce a vůně, to jsem vůbec netušila

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím jsem nic nezkoušela, zaujal mě ten pudr :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle značka šla hodně dlouho mimo mě, ale musím říct, že ty obaly jsou k nakousnutí a paletky stínu nevypadají vůbec špatně! :)

    fashionbeautyloverxy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Rada ctu tvuj blog, uz dlouhou dobu s nim snidam a to kazdodenne, ale hodne mi chybi fotky :/. Nemyslim fotky produktu, ty jsou vzdy super nafocene, ale pri recenzi kdyz napr napises, ze to zoxidovalo, nebo zalezlo do poru a fotka nikde.. Stejne tak pri liceni, nikdy zadna fotka :(. To je jen muj maly nǎet ke zlepseni ;).

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, pokud někde tuto značku uvidím, tak určitě vyzkouším :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Design výrobků je krásný, kvalita bude počítám taky super, jen si naoopak myslím, že RBR je u nás bohužel značka téměř neznámá.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ta paletka je boží :) Hrozně se mi líbí neutrální, snadno kombinovatelné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zaujal mě ten fixační pudr :) ale zatím jsem neměla možnost nějaký výrobek této značky vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty obaly... (slintající smajlík)

    OdpovědětVymazat
  12. Také jsem ještě tuto zančku neměla možnost vyzkoušet...zaujal mě makeup, ale za tu cenu...je to na mě trochu moc.

    OdpovědětVymazat
  13. Určite to bola príjemná akcia a ty si ma tak trocha nalákala na ten mejkap. No neviem, kde by som ho kúpila…

    OdpovědětVymazat
  14. Ti králíčci jsou boží!
    Jinak je super, že jste zvané na tyhle eventy, kde si to můžete sami vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojda,

    o značce vím, ale vyzkoušené nic nemám =o) asi už jsem našla svoje oblíbence jinde.

    OdpovědětVymazat
  16. Ty fotky i produkty vypadají moc hezky, ještě jsem žádné nezkoušela, ale chtěla bych :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  17. nic jsem nevyzkoušela, ale určitě mě tahle značka láká

    OdpovědětVymazat
  18. ještě jsem od této značky nic nezkoušela, ale myslím, že se to brzo změní :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Od této značky nic nemám, vlastně ji v Douglasu docela přehlížím.. měla bych to napravit :).

    OdpovědětVymazat
  20. Tak na Douglas make-up school už jsem skoro zapomněla! Musím zase po dlouhé době omrknout jestli chystají něco v Ostravě :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ta paletka Raw Garden je uuuchvatna, uz som ju obdivovala na beautybay, ale teda 60 euro je pre mna osobne prestrelena cena... zaujimalo by ma, po com sa predava v CR.

    OdpovědětVymazat
  22. Pánečku tá paletka je neskutočná :) Škoda, že na Slovensku nemame Douglas :/ fňuk

    OdpovědětVymazat
  23. Zatím jsem nic nezkoušela, ale hodně se mi líbí ty tvářenky, musím se na ně v Douglasu mrknout :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Nic jsem nezkoušela a pro mě je to zatím drahá kosmetika :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  25. Značka vypadá krásně, určo super akce :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  26. uuu koláčiky a kozmetika. to je snaď nebo:D chcela by som tam byť, no čo už. tak aspoň takto prostredníctvom tvojho postu
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  27. Znacka vypada skvele ☺
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Musím se přiznat, že s touhle značkou zatím nemám zkušenosti..ale ty tvářenky vypadají nádherně, takže až se dostanu někdy do města, určitě je půjdu omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  29. RBR jsem zatím nevyzkoušela,ale je docela drahá na to že její PR není dokonalé,nicméně jsi mě nalákala,zkusím ji :)

    OdpovědětVymazat
  30. Jů, s touhle značkou líčí studenti Makeup Institute, a já byla úplně totálně odvařena z nějakého tekutého rozjasňovače, který byl ve flakónku stejném, jako mají makeupy. No na pleti to udělalo úplně nádhernej efekt, na to nikdy nezapomenu!

    OdpovědětVymazat
  31. ten produkt na zväčšovanie pier som skúšala aj ja :) je to veľmi zaujímavé a ono to naozaj funguje :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ta paletka je krasna :)
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Mně se líbí ty paletky stínů, pěkné kombinace odstínů.
    lajkebova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Já miluji produkty co brní na rtech, to bych chtěla vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  35. Jé, tak to jste se měli! :) Podle fotek to vypadá na skvělou akci! :)

    OdpovědětVymazat
  36. Na RBR jsem koukala několikrát. Bohužel, nevím, ale u té značky není nic co by mě nadchlo tak abych si to musela koupit, nebo vůbec, abych nad koupí někdy v budoucnu přemýšlela :(

    OdpovědětVymazat
  37. Hrozně se mi líbí obaly produktů :) A zaujaly mě tvářenky :)

    OdpovědětVymazat
  38. obaly vypadají úžasně, ale nic jsem od nich ještě neměla. přiznám se, že pokud bych asi investovala do tvářenky 700, tak bych se spíš dívala po jiných značkách

    OdpovědětVymazat
  39. Od tejto znacky som nic neskusala, ale obaly maju nadherne.

    OdpovědětVymazat
  40. Ty tvářenky...luxus.
    M.Malusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Nic jsem nezkoušela a o značce jsem četla asi jen u tebe, ale ty tvářenky..ty jsou krásný :) A rozhodně mi tenhle typ akce přijde super, přesně jak říkáš, když si to člověk osahá sám, je to lepší. Je fajn vidět, že se o vás pěkně starali ;)

    OdpovědětVymazat
  42. Wow, všetko vyzerá tak luxusne.
    Btw. Na tej fotke vidím jedného zajaca, ale zo štyroch rôznych strán. :D

    OdpovědětVymazat
  43. nie som si istá, ale na Slovensku túto značku asi ešte nemáme... a paradoxne, čo mi je fakt divné, som si ju nikdy nevšimla ani v UK a to som tam dosť často... zaujal ma ten make - up s polomatným efektom, musím o ňom čo to naštudovať :)

    OdpovědětVymazat
  44. Tuhle značku jsem poprvé zaregistrovala při letošních Dnech Marianne. Vypadá to úžasně, rozhodně píšu na wishlist! Zaujal mě hlavně make-up, ten by mě zajímal. Určitě bych ale počkala na nějakou slevovou akci...

    OdpovědětVymazat
  45. Ten zvětšovač rtů vypadá fakt dobře:)

    OdpovědětVymazat
  46. Možná to bude divné, ale já tuto značku, stejně jako většunu zahraničních, neznám. Má krásný design, ale ty odstíny očních stínů se mi moc nelíbí, i když v reálu můžou vypadat jinak.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)