úterý 21. října 2014

M.A.C Rocky Horror picture show a nová prodejna

Co se skrývá za první fotkou? No přece nová a větší prodejna M.A.C na Chodově! Ona je vlastně teď úplně největší a nejnovější ze všech českých poboček :) Pokud víte, kde byla na Chodově ta původní, tak tato se nachází jen kousek za rohem. Musím říct, že nový vzhled prodejen je super a strašně se mi líbí barevné prvky v zadní části prodejny. Podobný design má teď i pobočka na Václavském náměstí. Kromě nové prodejny a aktuální limitky jsem dorazila ještě vyzkoušet novou službu - Express make-up ve 30 minutách. Doteď bylo možné využívat služby líčení v 60 a 90 minutách. Všechny tyto služby jsou samozřejmě zpoplatněné, respektive si nakoupíte produkty v určité ceně a k tomu máte líčení :)

Express make-up můžete využít například ve chvílích, kdy spěcháte na nějakou akci a nestíháte se zastavit doma a upravit se. Je zaměřené na jednu partii obličeje a po celou dobu se vizážista věnuje jen vám.



Express make-up ve 30 minutách - 900 Kč

Líčení v 60 minutách - 1500 Kč

Líčení na svatbu či zvláštní příležitosti - 2500 Kč

Lekce líčení 90 minut - 2500 Kč


V této hodnotě si vždy následně vyberete produkty.




Já jsem vyzkoušela Express make-up zaměřený na líčení očí. Nejdříve jsem s vizážistkou konzultovala své obvyklé líčení, jak dlouho jsem zvyklá se líčit, jaké textury produktů používám atd. Vizážistka Tereza mi poté vybrala odstínově vhodné produkty, které mi vypsala i na facechart, abych i příště věděla, čím mě líčila. Konzultovala se mnou i intenzitu líčení a zda mi nevadí ani odvážnější barvy. Doporučila mi používat spíše hnědou tužku na oči a pokud bych si nebyla jistá jejím odstínem, mám se inspirovat barvou svého obočí, protože tak nikdy nešlápnu vedle :) Na oči zkombinovala jak matné, tak lesklé oční stíny a aby vypíchla barvu mých očí (hnědo-zelená) použila i fialový stín. Jsem ráda, že mi doporučila i vhodný odstín make-upu a korektoru a podle všeho jsem typická NW20 :) A díky Tereze jsem objevila i úžasně nude odstín rtěnky Modesty, který jsem doteď jaksi přehlížela!



Líčení jsem vám i fotila, ale když jsem fotky nahrála do počítače, zjistila jsem, že byly všechny rozostřené :( Nevím, jestli to bylo světlem nebo tím, že byly všude v místnosti zrcadla, ale nevyšla ani jedna, takže tak ...



Pokud se např. stydíte nebo je vám nepříjemné být odlíčená nebo být líčená v prostoru prodejny, kde chodí i další lidé, můžete využít privátní místnost, kde vás vizážisté mohou líčit a nikdo další vás u toho neuvidí :)



A co dalšího nového u M.A.C? Samozřejmě nová limitka s názvem Rocky horror picture show, která je již nyní k dostání na prodejnách. Na mě je to trochu divočina a barevně to není podle mého gusta, ale líbí se mi obaly celé kolekce.
















Odstíny rtěnek alespoň na oficiální fotce, protože reálné fotky se taky příliš nepovedly (nevím, jestli jsem měla horší den já nebo foťák :)










Laky na nehty se mi líbí moc a na nehtech zanechávají zajímavý měňavý efekt. Škoda, že jsem si dala stopku na nákup jakýchkoliv laků :)





Jestli máte na Chodov cestu, tak určitě novou prodejnu nevynechejte a přijďte se pokochat novou kolekcí nebo zkuste i jedno z líčení. A navíc se už brzy všechny prodejny zaplní vánoční kolekcí a je se vážně na co těšit :)

Stihly jste už novou prodejnu navštívit? A jak se vám líbí nejnovější limitovaná kolekce? :)

34 komentářů:

  1. rada bych prodejnu navstivila :)

    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je skvělá akce, nalíčení + pak produkty to by se mi líbilo :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Já Rocky Horror úplně miluju, ale zrovna tyhle produkty mě nijak neuchvátily, takže asi zůstanu u filmu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéée ty laky vypadají suprově :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jaká je cena laků? Vypadají suprově.

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že ja poblízku nemám MAC... Ináč, fakt škoda, že ti nevyšla ani jedna fotka z líčenia :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ako vravíš, obaly sú fajn, ale farebne ma to nejak neberie... Teda farbičky pekné, ale nič pre mňa. Ale v predajni by som si určite vybrala, keby bola menej od ruky :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem se tuhle dívala, že jsou jinde! limitka se mi nelíbí, ty obaly jsou takové... já nevím, na kosmetiku se mi nehodí, ta má být krásná :D ale laky vypadají úchvatně

    OdpovědětVymazat
  9. Reni, to liceni zni skvele to bych hned vyuzila. Zajimalo by me vyjadreni zastoupeni Macu - proc porad jen Praha? Jestli uvazuji i zavedeni pobocek do jinych mest...

    OdpovědětVymazat
  10. Z této kolekce mě zaujaly taky jenom laky.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to 30ti minutové líčení vážně musím v nejbližší době vyzkoušet. Není nad to, když to za vás udělá někdo jiný :).Je super, že je za půl hodiny hotové, protože já chci vždycky všechno rychle :) a navíc to 60ti minutové je už dost drahé. Ale zase je to MAC...
    Škoda, že ty fotky byly rozostřené, ale tak chápu, že jsi byla s výsledným efektem spokojená Rendy?
    Dík za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já se tam určitě zastavím :). A rtěnku Modesty mám, je super!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tady mě nejvíce zaujaly laky!:)

    OdpovědětVymazat
  14. Limitka vypada moc pekne, jen ty obaly mi prijdou takove lacine :-( bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  15. tie rúže vyzerajú skvele, dúfam, že sa v macu čoskoro zastavím :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. to líčení zní super, zvlášť, když si pak člověk v té cenně může vybrat produkty :)

    OdpovědětVymazat
  17. tak ty laky vypadají skvěle, nic jiného mě ale neoslovilo

    OdpovědětVymazat
  18. já na původní prodejně Chodov nemám úplně nejlepší zážitky...
    Nicméně novou bych asi i navštívila, privátní místnost je absolutně skvělá... když jsem zkoušela makeup na Andělu, tak mi mezi lidma nebylo úplně příjemně...
    Jinak jelikož mi sedí úplně nejsvětlejší odstíny, jako tobě, tak mi celkem překvapuje NW 20, já mám NW 15 a určitě bych snesla i o kapičku světlejší...

    OdpovědětVymazat
  19. Páni, ty Rocky Horror barvičky vypadají úžasně *-*

    OdpovědětVymazat
  20. to zni super! urcite tyto sluzby vyuziju ;)
    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tak na tu modesty se musím kouknout ! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Na Chodov se dostanu pristi tyden ve stredu, tak urcite mrknu na ty laky, docela me zaujaly..
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. No tak to bych se tam mohla stavit, až budu v Praze...:)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak limitka mě teda moc nezaujala - respektive z priduktů bych si určitě vybrala, ale tentokrát mě upřímně odpuzují právě obaly.. Pro mně teda nic, i když např. nad rtěnkama bych jinak asi slinu upustila..
    Prodejná krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Reni, díky za info. Musím se přiznat, že se mi díky tomu Mac dost zprotivil a už dávám přednost jiným značkám,. přestože je skvělej....Nemožnost si vyzkoušet na vlastní kůži je prostě blbá :)

    OdpovědětVymazat
  26. tyhle služby s líčením jsou parádní věc, to bych klidně vyzkoušela :) paráda, že si pak člověk může opravdu vybrat produkty, které chce a jsou na něm vyzkoušené...

    OdpovědětVymazat
  27. Pro Američany je to úplně kultovní film, ale je to teda pěkná divočina.

    OdpovědětVymazat
  28. Koukala jsem na netu na swatche a fakt hodně se mi líbí ta tvářenka. Obaly se mi ale nelíbí vůbec. A prodejna vypadá hodně dobře, bohužel nejsem z Prahy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)