pátek 3. října 2014

Lanýžový make-up Dermacol (skoro) jako moje druhá kůže

Po kaviárovém make-upu se Dermacol vytasil s další lahodnou chuťovkou. Lanýžový hydratační make-up má zatím velice dobré ohlasy. Několik z vás mi psalo, že se tento make-up stal dokonce novým idolem a jedním z nejlepších make-upů, který kdy měly. Takže logicky se po takových ohlasech člověk těší, co ho čeká a tajně doufá, že i pro něj se stane novým idolem. A co myslíte, stalo se tak? :)


Lanýžový hydratační make-up (30ml) - odstín č.2 - koupíte v drogeriích (přesnou cenu bohužel nevím, neb oficiální stránky zatím o tomto make-upu mlčí)

Hned po prvním nanesení make-upu jsem i já propadla nápisu "second skin" a říkala jsem, že tohle je přesně ono. Že je tohle nejlepší make-up od Dermacolu a stane se mým novým miláčkem. Střední krytí, žádný efekt masky, krásná pleť na první pohled...značka ideál. Dokonce i odstín 2 mi celkem sedí, i když na zimu by byla 1 vhodnější. Měla jsem takovou radost, že jsem našla další úžasný make-up z drogerie, dokud jsem se kolem oběda nepodívala do zrcadla. Šok a naprostá katastrofa na obličeji napodívaly, že byla moje radost předčasná. Make-up mi na tváři vytvořil mapy, někde skoro zmizel, jinde vytvořil nepěkné fleky a vypadala jsem jak po boji. Okolo nosu zmizel úplně (ach to moje časté smrkání) a než jsem šla odpoledne domů, měla jsem chuť si obličej raději umýt vodou a jít nenalíčená. Pak jsem si řekla, že to celé možná způsobil jen nový pudr, který používám. Třeba za nepěkné mapy může on a make-up je v tom nevinně. Druhý den jsem tedy pudr úplně vynechala. Katastrofa kolem oběda se konala stejně. Pleť vypadala strašně a moje sebevědomí katapultovala do kategori "hele na tu krávu, co si ani neumí dát na obličej make-up"! Chtělo se mi výžně brečet, protože po nanesení byl obličej vždycky tak krásný, sjednocený a svěží. Během pár hodin se ale všechno nějak pokazilo, srazilo a začalo dělat mapy. Další den jsem zkusila make-up zafixovat sypkým pudrem Dermacol, ovšem výsledek byl úplně stejný. Nevím, co je v mém případně špatně, jestli mému obličeji vadí lanýže nebo jestli je make-up příliš krémový pro můj mastnější typ pleti, těžko říct. Něco je prostě špatně a je mi to fakt líto, protože jinak by se určitě stal mým oblíbencem. Bohužel po pár hodinách mi make-up na tváři vytvoří efekt, jako když zabalíte obličej do igelitového pytlíku a necháte ho tam pěkně podusit. Ach jo!








Složení:



Bohužel ani tento make-up ode mě nedostane doporučení, i když každé ráno při nanášení s tím nemůžu souhlasit. Je mi to vážně strašně líto, ale moje pleť s ním má prostě zjevný problém. Opět to přisuzuji svému mastnějšímu typu pleti a něco mi říká, že "sušenky" z něj budou jásat :) Pro mě je to velká škoda, ale to co mi po něm na obličeji zbyde, je vážně špatný a nedá se na to dívat.

Co vy a tento make-up? Zkoušely jste? Zaujal vás? Má někdo třeba stejný problém jako já? :)



PS: Děkuji PR zastoupení za poskytnutí make-upu k recenzi

54 komentářů:

  1. Při prvních řádcích jsem začala juchat, pak nadšení opadlo :-( Mám totiž smíšenou pleť, tak minimálně v T zóně bude nejspíš reagovat jako u tebe. Ale jestli se dostanu ke vzorečku, ráda to zkusím. Třeba budu mezi těmi šťastnými, kterým sedne...

    OdpovědětVymazat
  2. To je skoda, ze ti nesedi. Ja ted pouzivala 24control a mam pocoz, ze mi plet uplne vysusil :-/
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Tento konkrétní makeup jsem nezkoušela, ale mám podobnou zkušenost jako ty. Ráno vypadá můj makeup úplně dokonale, a odpoledne vypadám, jak blbec, co si neumí pořádně nanést makeup. Makeup mi mizí hlavně kolem nosu (taky často smrkám) a kolem pusy. Takže nevím, co dělám špatně. Zkouším různé makeupy, různé báze a doufám, že má moje pleť jen nějaké blbé období a že to všechno zase bude v normálu.

    OdpovědětVymazat
  4. Když jsem viděla ten odstín, tak jsem jásala, ale mám hóóódně matnou pleť, takže zase smolík. :(

    OdpovědětVymazat
  5. Já hydratační make-upy nepoužívám, mám taky mastnější pleť, a na pleti mi dělají jen neplechu.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. ráda zkouším novinky,ale tohle mě neláká

    OdpovědětVymazat
  7. Ani mě nesedí, a to už po nanesení. Příšerně se lesknu a pomůže tomu jen hromada pudru. Je jedno, jestli nanáším štětci nebo prstama, výsledek je pokaždé stejný - diskokoule. Nechápu to a štve mě to, protože jinak mi odstín moc hezky sedí (mám 3), ale to je tak celé...No nic, bude muset jít o dům dál.

    OdpovědětVymazat
  8. K jeho koupi se zatím nechystám, protože moje zásoba make-upů/BB krémů je železná, ale zaujal mě a jednou na něj určitě dojde. Ten odstín vypadá parádně. A myslím, že by mojí pleti i mohl sednout lépe než Tvojí. Jinak pokud jde o cenu, v Rossmannovi stojí 329 Kč, momentálně v akci o stovku levnější. A taky jsem se divila, že na eshopu Dermacolu ještě není, tam bych ho čekala jako první.

    OdpovědětVymazat
  9. My jsme na něj koukaly s kamarádkou minulý týden v DMku a první, co nás napadlo, bylo, že bude zalézat do pórů a putovat po obličeji, protože je mastný a i na hřbetu ruky se srážel. A hodně mi teda vadila ta parfemace...

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je velká škoda :( docela mě láká, recenze jsou skvělé, pleť mám spíš sušší, tak by mi možná mohl vyhovovat... asi zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  11. A já jsem asi ignorat, protože o něm slyším poprvé :) i přes tvoji blbou zkušenost mě zaujal a možná ho zkusím, protože mám susší pleť a hodně tekuté makeupy mi celkem vyhovují.. akorát mám teď ještě v zásobě CC od Bourjois, který je teď můj TOP, tak musím počkat :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jé a to už jsem si ho chtěla jít kupovat :( ale stejně ho asi půjdu do drogérky aspoň vyzkoušet, třeba na mě ty mapy dělat nebude

    OdpovědětVymazat
  13. Make up jsem nezkoušela a ani se k tomu nechystám, mám mastnou pleť a už při přečtení prvních juchavých recenzí jsem tušila, že to slovo hydratační v názvu make upu by na mém obličeji udělalo podobnou paseku, jako na tvém.. trošku zvláštní mi občas přijde, že Imperial make up od Dermacolu je právě ten, který mi snad sedí nejlépe ze všech make upů, které jsem kdy zkoušela a přitom má být také hydratační.. nevím, kde se stala chyba :)

    OdpovědětVymazat
  14. No tak na mastnou pleť to očividně nebude - dle tvé recenze...a nesvětlejší odstín je opět do růžova, takže nic pro mě..:/

    OdpovědětVymazat
  15. No úprimne som rada, že som mu odolala. Lebo po tvojej recenzii som sa v duchu poklepala po ramene, že som ušetrila peniaze. :)

    OdpovědětVymazat
  16. To jsem si ani neměla číst....včera jsem si ho koupila v Tetě v super akci , strašně jsem se na něj těšila. Mám ho od rána, zatím ok , ale teď se úplně bojím jít do společnosti jestli mě odpoledne čeká tohle :-( Pleť mám smíšenou :/

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojda,

    já na něj koukala v drogérce, odstín 1 vypadal fakt zajímavě, ale právě čekám na recenze =o) mám mastnou pleť no a proto si ho nekoupím, takže ti děkuju a moje peněženka se mnou...
    Ale mamce ho doporučím k vyzkoušení, ta má pleť suchou...

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, sháním holky, které mají cit pro módu a pomohly by mi při tvorbě nové kolekce hodinek vyplněním dotazníku :) pokud si najdete pár minut, budu Vám moc vděčná :) Odkaz na dotazník: http://bit.ly/10mrbJM

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je škoda.. a já už si myslela, že to bude další make-up, který bych ráda vyzkoušela. Sice může mít krásný světlý odstín, ale pokud dělá tohle.. tak to asi nee.

    OdpovědětVymazat
  20. já do něj chtěla jít, ale zatím mi žádný makeup od dermacolu moc nesedl, takže jsem se na něj nakonec vykašlala
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  21. Poté, co mi nesedl opěvovaný orchidejový imperial Dermacol (ráno super, ale do oběda na mém obličeji zoranžověl a ještě se mi po něm zhoršila pleť) už naštěstí nemám chuť make-upy od Dermacolu zkoušet. ALe přiznám se, že jsem ho už měla v košíku než jsem si vzpomněla na tu zkušenost s imperialem.

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem na něj taky byla zvědavá, ale za tu cenu se mi nechtělo hned kupovat velké balení, tak jsem se šla zeptat do Dermacolu do Černé růže, jestli mi nemůžou dát vzoreček. A fakt mě překvapily - makeup se bude prodávat JEN v drogeriích, takže vzorečky nemají a ani na ofiko stránkách se neobjeví. Moc tuhle strategii nechápu, ale co se dá dělat..

    OdpovědětVymazat
  23. Hm, díky za recenzi, alespoň ho se svou mastnější pletí nemusím zkoušet :-) Ale kaviárový od Dermacolu mi sedí perfektně :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Mě tento make-up nejdřív nezaujal, ale když jsem začala číst tvou recenzi, tak jsem si říkala, že bych ho teda možná i zkusila, když je tak super, ale po dočtení recenze se opět vracím ke svému původnímu názoru :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Bola som na neho zvedavá keď som ho videla v drogérii

    OdpovědětVymazat
  26. Úplne súhlasím, mám podobnú skúsenosť. Zdá sa mi, že keď make-up pred nanesením pretrepem, až tak výrazne sa nezráža. Miniem ho, ale potom sa zase vrátim k môjmu obľúbenému Imperialu, u ktorého mi ale vadí balenie. Keby bol balený vo fľaške s pumpičkou, už ho nedám z ruky :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak na tuhle recenzi jsem čekala. Kamarádka má suchou pleť a nemůže si ho vynachválit, objevila jsem i několik příznivých recenzí, bohuželi i jednu velmi kritickou, že na mastné a problematické pleti dělá neplechy, mapuje a slejzá...a myslím, že jsi to touto recenzí i potvrdila - takže pro mě není - i když jsem si říkala, že tohle bude dokonalý parťák na zimu - chjo - musím se porozhlédnout jinde :/
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Tak to je velká škoda! zajímalo by mě, jak by seděl mně, pleť mám spíš suchou, tak bych mu mohla dát šanci :)

    OdpovědětVymazat
  29. Musím říct, že na první pohled mi hodně připomíná Rimmel. Já jsem měla od Dermacolu jen jeden makeup, a ten byl docela fajn. Jenže mám taky spíše nastnější plet, takže by mi asi taky moc nevhyovoval

    OdpovědětVymazat
  30. Mám trochu sušší pleť, takže ho nejspíš v budoucnu vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  31. chcela by som si ho kúpiť, no stále váham ... :)

    OdpovědětVymazat
  32. Já make-up nepoužívám, ale slyšela jsem na něj zatím jen chválu :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  33. mě také make-up ani před recenzí nezaujal

    OdpovědětVymazat
  34. Já nemám s makeupy z drogérky dobré zkušenosti.Je to zvláštní protože mám naprosto normální bezproblémovou pleť,ale už jsem vzdala zkoušení a expedimenty.Mám své jistoty,Lancome a Nars.Je mi úplně jedno že nejsou levné,vydrží tak dlouho že mě investice do nich nezruinuje.

    OdpovědětVymazat
  35. jak já závidím lidem se suchou pletí :D ba ne, určitě to také není žádná výhra, ale sehnat make-up pro tento typ pleti je asi mnohem jednodušší :/

    OdpovědětVymazat
  36. A mě celkem makeup zaujal :D :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Chtěla jsem si ho koupit, ale po tvé recenzi si tím teda už nejsem jistá. Mám sice sušší pleť, ale zas ne úplně vysušenou tak se obávám, že by mi mohl taky dělat neplechu. Zajímavý je, že doteď jsem na něj četla jen pochvalné recenze.

    OdpovědětVymazat
  38. já mám lehce mastnější pleť, ale nikdy jsem s mizením a mapama neměla problém, tak by mi možná sedl, ale bojím se možné alergické reakce na ty lanýže...

    OdpovědětVymazat
  39. Mě tenhle makeup moc neoslnil a je to jen dobře :D

    OdpovědětVymazat
  40. Já obecně s Demacolem nemám dobré zkušenosti, takže tento make-up, byť na něj většina hlásá chválu, mě nechává chladnou ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  41. První jsem byla nadšená, ale jak jsem se začetla nadšení opadalo. Už jsem ho chtěla vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  42. Já bych mu být tebou dala ještě jednu šanci a zkusila ho použít s nějakou bází. Třeba by to pomohlo :-). Jinak make-upy od Dermacolu mi přijdou na mě moc do růžova, takže se jim vyhýbám a po přečtení recenze už vůbec nemám potřebu ten lanýžový ani zkusit na ruce :-D.

    OdpovědětVymazat
  43. Po přečtení několika prvních řádků jsem začala pomalu skákat do stropu, že přesně takový make-up si nemohu nechat v žádném případě ujít, neboť má honba za dokonalým make-upem je snad nekonečná. Jakmile jsem však pokračovala ve čtení, myslím, že bych dopadla s make-upem stejně jako ty. Mám také mastnější typ pleti. Mohu se zeptat jaký make-up ti ze všeho, co jsi kdy zkoušela, seděl nejvíce? Díky moc za odpověď:-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  44. Pane jo, a to jsem si rikala, ze ho po tolika dobrych recenzich za tu cenu zkusim...a ted budu zase vahat ;)

    OdpovědětVymazat
  45. nezkoušela jsem ho, a po tvé recenzi ani nebudu :D

    OdpovědětVymazat
  46. Já se jako sušenka na něj moc těším:)

    OdpovědětVymazat
  47. Já teď používám make-up od loreal a jsem maximálně spokojená, takže ho měnit nehodlám. Tento make-up mě nezaujal a po této recenzi se ho spíš budu snažit vyvarovat.

    OdpovědětVymazat
  48. já jsem si momentálně udělala a podzim/zomu make-up na zkoušení celkem zásobu, takže mě momentálěn žádný nový neláká.. navíc reenze, co jsem četl,jsou někdy rozporuplné.. no, asi bych nejdřív musela zkusit aspon vzorek, než by po něm sáhla :)

    OdpovědětVymazat
  49. taky bych ho zkusila, ale už jsem i jinde četla, že na mastější pleť to nebude, tak tenhle vynechám :)
    lucie.hartmannova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Tak to je škoda. že ti tento makeup nesedí... myslím, že máme podobný typ pleti a taky by mi nesedl... Díky za příspěvek.
    luuuca.marna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Já používám make upy jen od Dermacolu a absolutně bez problémů,.24control,orchidejový a mat také....v pohodě celý den,plet mám normální....na tenhle jsem se chystala,ale ted nevím

    OdpovědětVymazat
  52. Já používám make upy jen od Dermacolu a absolutně bez problémů,.24control,orchidejový a mat také....v pohodě celý den,plet mám normální....na tenhle jsem se chystala,ale ted nevím

    OdpovědětVymazat
  53. Já mám suchou pleť, nikdy jsem make up nepoužívala, protože mi pleť hrozně vysušoval, nebo mastil a necítila jsem se přirozeně. Po několika letech jsem se rozhodla jej znovu vyzkoušet a s lanýžovým od Dermacolu jsem velice spokojená. Možná je zkrátka spíše pro ženy 30 plus.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)