pátek 10. října 2014

# Generation Playboy soutěž

Nová generace, tedy pardon nová řada od Playboy #Generation nedávno přistála v drogeriích a skvělé je, že pokud jí samy už máte, může stejně příjemně vonět i vaše drahá polovička. Případně kamarád, bratr nebo klidně i tatínek. Pánská zaječí novinka je fakt povedená a voní vážně skvěle. Proto si o ní i zasoutěžíte :) Ale než se dostaneme k soutěžení, povíme si něco o dámské verzi.




Hravé a barevné obaly řady #Generation obsahují sprchový gel, toaletní vodu a deodorant



Abych byla zcela upřímná, flakonek je sice lehce infantilní a nesplňuje moje představy o dokonalém parfému, nicméně jsou místa či příležitosti, kam si s sebou zásadně své dražší vůně neberu. Klasicky když jedu třeba někam na delší dobu. Jsem možná až příliš opatrná, ale drahý parfém bych nikdy do kufru nedala, protože když se vám "náhodou" třeba rozbije, člověka to bude mrzet víc, než když se mu tam rozbije malý zajda :) To jen tak k té praktické stránce, proč mají i vůně z drogerie místo v mém kosmetickém světě. Ze všech zajdů, které jsem kdy měla, je tento podle mě nejpovedenější a nejsympatičtější mému nosu. Není přehnaně sladký ani příliš ovocný nebo moc květinový. Je to taková lehčí sladce květinková vůně bych řekla. Je to samozřejmě dost individuální, někdo další by vůni pojmenoval třeba jinak, ale to jistě všichni dobře chápete :) Vůni doplňuje deodorant a sprchový gel. Sprchový gel si mě získal svojí šťavnatou vůní třešní a voní maličko odlišně od voňavky jako takové. Nicméně je moc příjemný, dělá krásnou bohatou pěnu a kůže mi třešňově voní poměrně dlouho, takže za mě palec nahoru. Deodorant mi přijde jako takový průměr, obecně dávám přednost značkám, které se na deodoranty specializují a tohle beru spíš jen jako doplněk k prodeji vůní. Pokud rády ladíte svou vůní i s deodorantem a sprchovým gelem, budete jistě nadšené. Já tuto potřebu příliš nemám :)

PS: vůně s oušky láká neskutečně už dvouleté holčičky a moje milovaná neteř mi jí nechtěla vrátit zpátky a musela jsem jí slíbit, že až bude větší, jednoho zajdu ode mě dostane :)



Po čem voní dámská verze?




Hlava - Třešně, mandarinky, růžový pepř


Srdce - fialky, jasmín, maliny


Základ - cedr, pižmo, santalové dřevo



A teď k soutěži samotné. Zasoutěžit si můžete o pánskou řadu #Generation, která obsahuje vůni, deodorant a sprchový gel. A co pro to musíte udělat?

1) být pravidelné čtenářky blogu přes GFC (pokud netušíte, co to znamená, klikněte ZDE pro nápovědu)
2) nechat komentář s vaším mailem pod tímto článkem
3) podělit se se mnou o to, jak podle vás voní pořádný playboy :)

Takže zajíčkům zdar a vřele doporučuji tuto pánskou řadu očuchat v drogerii, protože se mi líbí tak moc, že bych jí na sebe stříkala klidně i já sama :)


Soutěž trvá do 19.10.2014, ve 20h vybere random vítěze a jeho jméno bude uveřejněno jako vždy na facebooku.





Děkuji PR zastoupení Playboy za poskytnutí dárků do soutěže

68 komentářů:

  1. Xoxo.L@seznam.cz
    Pořádný playbox podle mě voní mužně, přesto ale velice svěže. Jeho vůně vás ihned upoutá a budete ji chtít cítit pořád.

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji jako Charmedka
    Charmedka92@gmail.cz
    Me voni vune Hugo Boss, muzna, ale ne prilis tvrda.

    OdpovědětVymazat
  3. Ušáků mi taky rukama prošlo několik - Play it sexy, Play it spicy a teď mám Play it Pin Up. Tuhle ještě nemám a neznám, budu muset někde očichat a dokoupit :)
    Sleduji všude jako Blueberry Pink ;)
    blueberrypink@seznam.ct
    www.blueberrypink.cz

    OdpovědětVymazat
  4. správný muž podle mě voní...tečka, trochu svěže, trochu kořeněně :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Slovo playboy má pro mě spíš negativní význam, takže bude spíš děsně převoněný nějakou rádoby děsně mužnou vůní.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Akemi
    bianca7@seznam.cz
    Taková ta vůně, které se nemůžete nabažit a musíte svého playboye pořád očichávat :D

    OdpovědětVymazat
  7. sleduji jako Lucy0077
    lucy0077@seznam.cz
    Playboy voní chlapsky prostě se za tou vůní otočí spoustu žen . :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíce mi na mém playboy voněl Paco Rabanne 1 Million, oooh to jsem šla do kolen :D
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. annp1418@gmail.com
    Mně teda ze všech pánských vůní zatím voní Aqua di Gio, takže asi tak voní můj playboy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mně nejvíc voní Hugo Boss :-)
    katesulcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. angelity.blog@gmail.com

    Ja zbožňujem korenisté vône a nielen pre seba ale aj v tých pánskych parfumoch, vtedy si takú vôňu a teda aj chlapa zaručene všimnem :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pořádný Playboy rozhodně voní po Millionce od Paco Rabbane =)
    kkiss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. play boy je super, miluju jrjich sprchace.
    petrikova.kat@seznam.cz
    kdybyste si nekdo chtel precist o mem ppbytu v recku staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. zejzen@gmail.com
    Tak Playboy není moc mužskej mého chtíče. Pořádný muž má vonět po mýdlu, dřevu aa jitrnicích! :D

    OdpovědětVymazat
  15. tahle řada se vážně povedla, já se tou vůní voním děsně ráda. a pánské Playboy vůně mám také ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji, laleitr@seznam.cz, asi po nějaké silnější vůni :).

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji :))
    Kveha@seznam.cz
    Pořádný playboy voní jako Playboy Miami :3

    OdpovědětVymazat
  18. Pořádný playboy voní jako mix cedrového dřeva, pižma a takové té mořské slanosti:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. podle mě by playboy mel vonet neco mezi damskou a panskou vuni. Aby vonela jak muzum tak i zenam :D


    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. jako Hugo Boss
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ha, tak podle mě voní Playboy po Bleu de Chanel od Chanel. :)
    asmallmiracleCZ@seznam.cz
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduju :)
    Pořádný playboy by mě vonět sexy!
    Vůně už jsem v DM očichávala a voní krásně jako i další verze, já mám prostě playboy vůně ráda moc :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Playboy vůně jsem ještě nezkoušela, momentálně mám parfém od Armaniho, na který jsem šetřila skoro rok :D

    Kolodziejova.L(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Otázkou je, co přesně si vybavit pod spojením "pořádný playboy". Pokud je tím myšleno muž, který mě okamžitě zaujme, pak má na sobě vůni, která mě dostane na první přivonění, těžko specifikovat konkrétní značku.
    mitternacht@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Mám Playboy play it sexy a voní úchvatně!

    klara.dvorakova.2002@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Andrea Miškocová
    andrea.miskocowa44@gmail.com
    Ako santalové drevo premiešané s vôňou morskej soli :)

    OdpovědětVymazat
  27. sledujem lajkujem
    barborqaaa1@azet.sk
    poriadny playboy má voniať čisto a sviežo možno trošku sladko ale nie prilis to nemám rada :D a nemám rada ani velmi korenisté pánske vône :)

    OdpovědětVymazat
  28. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Voní mi David Beckham :)

    OdpovědětVymazat
  29. rajanka444@gmail.com
    Strašne ťažko ,ale super!

    OdpovědětVymazat
  30. Supeeer! :) Vůně od Playboye mám ráda, už jsem jich hodně vyzkoušela. Co se týče pánů, základ pro mě je, aby muž voněl jako muž a podotýkám voněl. Z vůně toho nejsprávnějšího borce by se mi měl naježit každý vlas a chlup na těle a šelma v mé hlavě v tu chvíli zavrčí wrrrrr. :) Takže za mě podle příležitosti buď něco lehkého a svěžího nebo naopak třeba kořeněná, dřevitá vůně.
    Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. no když se řekne "playboy" tak si prostě představím nějakého šamponka apod., takže asi celkem převoněně :D
    jinak žádnou voňavku od Playboy jsem zatím nezkoušela, takže super příležitost zkusit! :) nicméně přítel si občas kupuje deodorant "zlatého zajdu" a ten pěkně voní :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Sledujem ako Katarína Kačuriková
    email: katarina.kacurikova@gmail.com
    Poriadny playboy by mal podľa mňa voniať sexy- mne sa najviac na chlapovi páčia korenisté vône s troškou sladkého podtónu :D

    OdpovědětVymazat
  33. Popisování vůni mi moc nejde, ale playboy by měl vonět mužně, ne sladce, svěže a sexy
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. sleduji a email je Tereza.Dr@seznam.cz

    playboy voní tak, že mě zaujme uplně na "první vůni" a ta vůně mi nikdy nepřestane vonět :-) takže nedokážu říct konkrétně

    OdpovědětVymazat
  35. Tak to by mě teda zajímalo, jak ta pánská voní...no tedy i ta dámská samozřejmě..:) Playboy voní tak, že se za ním otočím!:)
    k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. PLayboyské vůně já ráda tak zkusím štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  37. marcakova.radka@seznam.cz
    Podle mě by měl playboy vonět hlavně mužně. Buď třeba nějaká svěží vůně anebo lehce kořenitá. :)

    OdpovědětVymazat
  38. GFC: Petra Havelková
    petkahave@seznam.cz
    Playboy voni nevsedne, ale tak, aby se jeho vune nikdy neomrzela. Svou vuni pritahuje vsechny kolem a je desne sexy. A voni tak, ze bych k nemu nejradsi porad cuchala. Jednoho takoveho playboye mam doma ;-)

    OdpovědětVymazat
  39. podle mě by to měla být ta vůně, kdy potom každá žena nedělá nic jiného, jen nasává tu vůni. co se týče mě, nevadila by mi nějaká sladká vůně.

    petra.svejdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Já si představím playboye jako chlapa v hokejový dresu a je mi úplně jedno jak aktuálně voní :D:D

    BedrunkovaRomana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, správný Playboy voní mužně, sexy a jako ostře kořeněné jídlo :D
    lindakukolova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduju :)
    Playboy voní tak krásně jako můj přítel a jeho nová vůně od značky Playboy :P
    Marketa.Smejkalova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. e-mail: horkji@seznam.cz
    Pořádný playboy voní tak, že mu žádná žena přeci nemůže odolat. :) :)

    OdpovědětVymazat
  44. Sledujem :)
    2kikina235@azet.sk
    Ked nevyhrám tak aspon viem čo priatelovi kúpiť pod stromček :) a pravý Playboy musí vonať tak aby sa na jeho vonu nikdy nedalo zabudnúť :)

    OdpovědětVymazat
  45. jana-milickova@seznam.cz
    sleduji
    a ten playboy? :D No nevím.. ale podle mě mě chlap zaujme, jednoduchostí a jenom když projde tak mě musí přitahovat, vůně je důležitá :) Ale zase se mi moc nelíbí takový ti převonění šampóni, to je hrůza :-/

    OdpovědětVymazat
  46. Nejlepší je prostě VIP, jak dámská, tak i pánská :)
    sleduji jako Petra Kalinová
    kali.petra@seznam.cz
    timefor-pe.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, tvůj blog sleduji pravidelně. Playboy by podle mého vkusu měl vonět mužně a zároven svěže... Hlavně žádné těžké, kořeněné vůně ala dědova kolínská ;-)
    Berryisek.boo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. sleduji jako El, eliota@centrum.cz
    správný playboy voní tak, aby mu ženy padaly k nohám :))

    OdpovědětVymazat
  49. Zpozorněla jsem u Tvé zmínky o třešních, ten sprcháč budu muset očichat. :) Nevím, jestli bych použila přímo výraz playboy, ale přitažlivý chlap by měl prostě vonět. :) Vkusně a ne přehnaně. Já osobně mám slabost pro vůni Africa od Axe. Jasně, dovedla bych vybrat kvalitnější vůně, ale takhle voněl můj muž, když jsme se poznali a pro mě je ta vůně prostě sexy. :)
    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. GFC: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Podľa mňa by mal voniať sviežo, nie úplne sladkou vôňou a takou príjemnou nezabudnuteľnou. :)

    OdpovědětVymazat
  51. lufipeace@gmail.com
    Správný playboy voní zkrátka neodolatelně, aby se od něj žádná žena nemohla odtrhnout a pořád čuchala jeho vůni xD

    OdpovědětVymazat
  52. mikulkovavendula@seznam.cz
    playboy voní přece jako ten můj muž ;)

    OdpovědětVymazat
  53. Tvůj blog sleduji pravidelně a vždy každý den, když přijdu ze školy tak se těším na super recenzi. Kupkova.nada@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Sledujem blog pravidelne, Playboy by mal podla mojho názoru vonat typickou mužskou vonou samozrejme tou ,vonavkouvou" vtedy je to pravý playboy.:D verim ze tieto panske playboy vone su práve take.

    natalia.kalusova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Pořádný playboy voní skvěle, že se každá holka otočí. Takže pánové to neznamená chodit jako parfumerie, bohužel to když padáme není z vaší krásy ale smrady ;)
    annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Na pánské vůně jsem hodně náročná, snad jsem ještě nenarazila na něco, co by mi fakt 100% vonělo. Vždycky je to buď moc "záchodová vůně" nebo moc dědova kolínská a nebo je to tak moc unisex, až je to vlastně spíš dámská vůně :D (to je i případ poslední Playboy toaletní vody, kterou přítel dostal - to byla myslím nějaká zlatá řada). Líbí se mi na pánech jen takový lehký "náčuch" nějaké těžší vůně (protože ty lehčí mi evokují parfémované sprcháče).
    kubackova.v(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Já na můžích milujuvůni co opravdu voní, když kolem mě projde a já cítím pěknou kořeněnou mužskou vůni, ihned začnu pozornět :)
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Správný playboy voní tak, že dokáže přilákat každou holku! :D
    Kudrnovarenata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. vonět by měl hlavně originálně - zapamatovatelně, a aby člověk když ucítí tu stejnou vůni kdekoliv jinde si hned vzpomněl na jejího nositele.. :)


    kristyna.gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. kolekci Playboy mám ráda, už jsem několik vůní měla..a pořádný Playboy zkrátka musí vonět, je jedno jesi svěže, sladce nebo dřevitě..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Playboy by měl vonět tak, aby žádná "playboy holka" neodolala :) nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Neviem to presne opísať, ale určite by nemal voňať ako keby práve v drogérií vysprejoval všetky vôňe a spreje :D proste hlavne s mierou!
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  63. Mě voní spíš kořeněné vůně, takže pokud můj playboy má něco takového musím k němu pořád vonět :)
    beautymaty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Podle mě voní příjemně, svěže, čistě. Když tu vůni ucítím, musím mít potřebu se otočit, zjistit, kdo to je. Ale zároveň by neměl vonět tak, že je ještě kilometr daleko, ale už ho cítím. :-)
    hanka.nesty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj.
    Podle mě pořádný playboy voní tak že když kolem něj projdeš tak tě to praští do nosu (ale příjemně ne nejak silně :D).
    veronika.mala14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. :D nemám ani páru :D ale určite príťažlivo , ja a opisovanie vôni sme bod mrazu
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  67. Pořádný playboy voní tak mužně , že se za ním každá žena ohledné a sjede ho pohledem , ze kterého je poznat co by s ním nejraději udělala

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)