neděle 12. října 2014

Designblok - show Petry Měchurové

Na Instagramu jste si možná všimly, že jsem se tento týden pohybovala na Designbloku, který patří každoročně k mým nejoblíbenějším akcím. Možná to nevíte, ale kosmetika není můj jediný koníček a zájem :) Miluju umění a s tím související design a strašně ráda procházím open i super studia a užívám si místní atmosféru a všudypřítomnou inspiraci. Letošní ročník končí právě dnes, takže jestli jste se ještě nestihly jít podívat, je nejvyšší čas. V pátek jsem byla pozvaná na akci, která se v rámci Designbloku konala v kadeřnickém salónu Petry Měchurové. Petru vám asi nemusím představovat, protože patří mezi naše kadeřnické špičky a posbírala mnoho ocenění. Na hair show s názvem DRIVE jsem se velice těšila a musím říct, že jsem s kamarádkou odcházela nadšená. Vážně super podívaná a i když bych si nic z toho na hlavě asi sama nevytvořila, strašně mě bavilo pozorovat roztančené modelky a česání během celé akce.


Celým večerem provázela moderátorka Lenny Trčková


Video z natáčení nové kolekce



Roztančená přehlídka nás strašně bavila a neustále jsem musela zírat na vlasy modelek a modelů a říkat si, že je to vážně úlet :) 









Tato vlasová kreace byla podle mě nejhezčí a nejzajímavější. Nemít ofinu, tak si snad každé ráno pletu podobný cop (ehm, teda kdybych to uměla samozřejmě :)










Petra Měchurová na scéně


Celou show zakončilo akustické vystoupení Ondry Brzobohatého. Musím říct, že je to velký sympaťák a velice talentovaný umělec. Nejedné přítomné dámě se v jeho přítomnosti podlomila kolena :)




Celou akci jsem si moc užila a byla to pro mě taková příjemná tečka za celým Designblokem. Už teď se těším na další ročník a strašně mě zajímá, jaké prostory tentokrát organizátoři najdou, protože mi přijde, že všechna super místa už byla v minulosti vyčerpaná :) Každopádně já se teď jdu do koupelny trochu zamyslet na svýma nudně rovnýma a trapně jednobarevnýma vlasama a třeba něco zajímavého vymyslím :)

Co vy a Designblok? Byly jste se letos podívat? Která expozice se vám líbila nejvíce? A co říkáte na vlasové kreace ze show? :)

21 komentářů:

  1. Nebyla jsem, protože nejsem z Prahy, ale jinak by mě tahle akce určitě zajímala. Účesy vypadají hodně zajímavě a originálně, pobavil mě hlavně ten napůl holohlavý pán s plnovousem. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně odcházím z každé vlasové show domů se stejným pocitem - proboha, co já to mám sakra na hlavě?? :)) Klidně bych si to s modelkami vyměnila - z minuty na minutu! Na akci jsem fyzicky nebyla, ale hned druhý den jsem hledala reporty, protože Petra jednoznačně patří mezi naše špičky a stejně tak její show. Opět potvrdila, že je skvělá...

    Kristýna Zouzalová
    Baví mě život - malování naplněných a smysluplných zítřků - a přesně o tom je můj blog - o mně, o životě a o každodenním štěstí...

    OdpovědětVymazat
  3. Letos mi to nevyšlo, ale jinam bývám pravidelným návštěvníkem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bohužel mi letos nevyšlo na Designblok zajít, což mě mrzí. Tak snad příště :). Musela to být skvělá show!

    OdpovědětVymazat
  5. O Designbloku slyším poprvé :-) Zaujaly mě ty barevné vlasy. Je to originální.

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem se podívat nebyla, nějak mě to bohužel časově nevyšlo

    OdpovědětVymazat
  7. Pekný príspevok . Aj ja by som tam rada bola ale viem si to živo prectavit vďaka krásnym fotkám .
    http://rebekalifesryl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Na Designbloku jsem nebyla, ale dost toho lituji. kdybych bydlela v Praze, určitě bych šla :) Show mohla být hodně zajímavá! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Opravdu hodně odvážné kreace. Já bych si něco takového na hlavě vytvořit nenechala. V práci by na mě určitě koukali jako na blázna :D

    OdpovědětVymazat
  10. ještě nikdy jsem na Desingbloku nebyla, ale třeba se mi někdy poštěstí být v tu pravou chvíli v Praze :D
    sama mám taky "nudné a rovné vlasy" (a ani to moc měnit nehodlám :D), ale pozorovat podobné kreace mě baví, chtěla bych vidět i nějaké to vytváření :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten účes je boží :-), takovej cop bych chtěla umět a Brzobohatýho závidím :-) <3

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem mimopražská, takže jsem nebyla. Ale Petra Měchurová je fakt umělkyně, dokáže vytvořit super avantgardní účesy, tohle z tvých fotek je jen slabý odvar:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem na Desingblogu nikdy nebyla, ale šla bych se tam podívat s radostí!:)

    OdpovědětVymazat
  14. já jsem neměla čas, ale mamka byla, v tom hotelu Evropa, ale moc se jí nelíbila ta plánovaná rekonstrukce...

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkné fotky! :) Ještě jsem nikdy na takové akci nebyla a nejsem si jistá, jestli je to pro mě :)
    No jo, Ondra je fešák :D

    OdpovědětVymazat
  16. Tak na podobnou akci bych si taky dala říct.. pro nás "dalekopražské" je to konec.. na designblok už se chystám snad tři roky, ale pořád ne a ne t dopadnout..

    OdpovědětVymazat
  17. Ooo pán s plnovousem, krása,na to jsem v poslední době úplně ujetá :)) A Ondra, to je něco, toho nelze nemilovat :))
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Parádní účesy. Bohužel mám Prahu trochu z ruky.

    OdpovědětVymazat
  19. Ja jsem ryzi praktik, takze nenositelne kreace me moc nebavi, ale interiery by me zajimaly. Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
  20. Já si na svých vlasech neudělám pomalu nic, protože jsem prostě nešikovná. Děsně mě vždycky rozesměje když různé vlogerky ukazují ve videu účasy a u toho říkají, jak je to jednoduché a já pak v koupelně akorát nadávám :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)