čtvrtek 16. října 2014

Christina Aguilera Woman aneb diabetikům vstup zakázán

Zpěvačka Christina Aguilera vytvořila novou vůni Woman a já bych vám ji dnes ráda ukázala. I když se mi balení líbí více než samotný obsah, beru to tak, že vůně jsou individuální záležitost a těžko je můžu ne-doporučovat mase lidí. Berte to spíše jako ukázku nové vůně, kterou můžete při další návštěvě drogerie vyzkoušet a samy se rozhodnout, jestli je to váš šálek čaje či nikoliv :)




Pokud by vás vůně zaujala, můžete si o ní zasoutěžit ZDE



Po prvním přivonění jsem bohužel musela konstatovat, že tato vůně není bohužel nic pro mě. Na můj vkus je příliš sladká a poměrně těžká. Na nadcházející chladnější období bude pro někoho super, ale mě bohužel rozbolela hlava, jak jsem vůni dlouho ze sebe cítila. Což je na jednu stranu dobrá vlastnost, protože vzhledem k tomu, že je to vůně z drogerie, vydrží poměrně dost dlouho. Což je samozřejmě žádoucí u vůně, která se vám líbí. V případě, že vás vůně neoslovila stejně jako mě, je to bohužel spíše na obtíž. Vůni jsem nakonec darovala mamce, které se strašně líbí, což mi jen potvrdilo to, že nechápu, po kom jsem zdědila čichové buňky, protože s mamkou máme absolutně diametrálně rozdílný vkus na vůně :) To, co většinou nemám ráda já, ona miluje a naopak. Takže pokud vám těžší sladké vůně s květinovým nádechem vyhovují nebo obecně Christinu Aguileru a její vůně můžete, tak tohle v drogerii vyzkoušejte. Pro mě jsou její vůně zjevně prostě moc sladké a zatím se mi snad žádná nelíbila. Holt 100 lidí 100 chutí :)

Vůně je v balení 50ml EdP, cena se pohybuje okolo 600 Kč



Vůni otvírá ovoce jako jsou hrušky a liči, dále růžový pepř a v jejím srdci ucítíte fialky, růže a magnolie.



Christina u mě sice nezabodovala, ale mamka je s ní spokojená a moc se jí líbí. Jaký je váš názor na vůně Christina Aguilera? Máte doma některou nebo vás případně zaujala třeba přímo tato? :)


PS: Děkuji PR zastoupení za poskytnutí vůně k recenzi

39 komentářů:

  1. Baleni je nadherny a sladke vune mam rada.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Je pravda, že její parfémy jsou sladké držáky, jeden jsem měla, a na zimu mi vyhovoval.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Kamarádka má a moc si je chválí, prý ji kupuje pořád dokola. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně nevadí sladké vůně, ale lehké sladké vůně. Těžké vůně nemám ráda, takže asi nic pro mě, každopádně ji zkusím očuchat v parfumerce :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som mala od Christiny len jednu voňavku a tiež bola sladká, kvetinová, celkom sa mi páčila, ale musela som mať na ňu chuť, myslím, že jej vône nie sú veľmi na každý deň:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Já příliš sladké vůně nemusím, takže se po této asi moc pídit nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moja naj voňavka je práve od Christiny v obale s čiernou čipkou a nemôžem sa jej nabažiť :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hrozně jsem se na ni těšila, ale bohužel zklamala i mě, a to mám jinak její vůně moc ráda. Přijde mi, že se hodí tak pro kategorii 40+.

    OdpovědětVymazat
  9. hmm, sice mi trochu sladší vůně nevadí, ale tohle bude asi už moc... ale hrozně se mi líbí všechny její flakonky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá zajímavě, rozhodně si ji zajdu očuchat. Nějaké vůně od Christiny mi voní, jiné zase vůbec, tak uvidíme jak dopadne tato :)

    Řasy jako vějíře

    OdpovědětVymazat
  11. sladke vune mam rada ..ale nesmi to byt moc :D

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  12. já jsem k ní ještě nečichala, ale sladké vůně mám na zimu ráda, tak možná ji pujdu omrknout

    OdpovědětVymazat
  13. Mrknu na ni v drogerce i kdyz sladke vune moc nemusim:) nejradsi mam od christiny stejne ale tu cernobilou:D

    OdpovědětVymazat
  14. já mám sladké vůně hodně ráda, ale nesmí mě z nich bolet hlava :) určitě si k ní přičichnu, až na ní narazím.

    OdpovědětVymazat
  15. Už jsem si ji očuchala, a přestože sladké vůně nejsou můj šálek, tak mi kupodivu celkem voněla.. :) Stějně ale černobílá klasika asi vyhrává :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  16. Obal vypadá moc pěkně a sladké vůně mám moc ráda, tak určitě někde očichám
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Slaďárny nejsou nic pro mě, takže od toho dávám ruce pryč :)

    OdpovědětVymazat
  18. tuhle vůní bych moc ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  19. sladké vůně já ráda, takže ji půjdu očuchat..
    ferina@centrum-cz

    OdpovědětVymazat
  20. Já si minule v rychlosti čuchala asi k Unforgettable a voněla mi, budu muset zkusit i tuhle příště. Ten flakon je překrásný :) nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Sladké vůně miluji, takže asi vyrazím očichat ;-)

    OdpovědětVymazat
  22. Chtěla bych si nějakou její vůni pořídit :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Já mám sladké vůně celkem ráda a nedávno jsem četla rozhovor s Christinou, která svůj nový parfém vychvalovala :)
    Chtěla bych ho vyzkoušet, zatím byly její parfémy top, voní mi hodně, mám od ní parfémy, tudíž myslím, že mi bude vonět i její další vůně, jelikož i předchozí jsou silné a sladší :)

    OdpovědětVymazat
  24. Sladke vune miluju, takze v drogerii urcite ocicham :)
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. To balení je doopravdy skvost! Bohužel u mě většina těchto vůní - Christine, Celine, Beyoncé,... vůbec nejde, ale kdo ví, třeba si přivoním a už jinou nebudu chtít. Kecám, budu, toužím po Karlovi :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  26. Má hezký obal :) Musím si k ní jít přivonět :D
    kackazdralkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Sladké vůně tedy moc nemusím. Takže asi nic pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  28. Já jsem měla doma a ta voněla moc pěkně. Ale ted mám od Thierry Mugler a naprosto se to nedá srovnat

    OdpovědětVymazat
  29. Pokud CH.A. něco umí, jsou to obaly.. ty se mi líbí moc už od její první vůně.. jinak mě ale více nezaujala ničím a když o otm přemýšlím, ani jsem žádnou z jejích vůní neočuchala.. nicméně sladké vůně já můžu, tak třeba by se mi zrovna tahle líbila.. budu se a to muset někde podívat blíže :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ja mám sladké vůně ráda, ale většinou ty drogerkove voni tak nejak jinak, levně. Nevim moc, jak to popsat, ale vzdycky jsem poznala, kdyz byl nekdo navoneny temito vůněmi. Navíc ta cena za 50ml, za to uz se da na netu koupit kvalitní značková vůně...

    OdpovědětVymazat
  31. vonavky od christiny sa mi všetky pačia :)

    OdpovědětVymazat
  32. mala som od nej jednu, bola tiež sladká, nosila sm ju v zime, určite by som do nej zase išla :)

    OdpovědětVymazat
  33. Balení je nádherné, půvabné a jemné... musím určitě v parfumerii přičichnout. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Zatím mi nějak nevyhovovala žádná vůně z drogerky. Připadá mi, že je tam ta lacinost cítit.

    OdpovědětVymazat
  35. kdysi jsem od Aguilery měla nějakou vůni, ale pamatuji si, že mi moc nesedla. sladké vůně mám ráda, tak si alespoň "očichám" až bude příležitost :)

    OdpovědětVymazat
  36. Jednu starší jsem doma měla a musím teda říct, že se mi opravdu líbila :) budu muset vyzkoušet až na ni někde narazím :)

    OdpovědětVymazat
  37. Jednou jsem si koupila parfém od CHA a byl super, ty vůně se mi líbí, tak musím pak očichnout tuhle :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  38. Já taky můžu sladký a těžký vůně, plus parfémky od Kristýnky můžu téměř všechny, juknu tedy i po této:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)