úterý 14. října 2014

Bioderma zimní záchranáři

Jakmile se jen trochu přiblíží chladnější počasí, okamžitě to poznám na svých rtech i rukou. Obě tyto partie najednou potřebují ještě usilovnější péči a dostatek hydratace. Zejména moje ruce v chladnějším počasí trpí, protože mám trochu úchylku na jejich časté mytí. A před nějakým časem se mi na bocích prstů objevila taková bílá vyrážka, která měla tendence se trochu loupat. Nebo spíš jakoby suchá místa, to je asi názornější popis :) Obyč krémy z drogerie, které normálně používám na to nepomáhaly a i když jsem si ruce namazala, po chvíli se suchá místa zase objevila. Po vyzkoušení asi 5 různých krémů jsem si řekla, že to zkusím v lékárenských vodách. Na většinu neduhů mé pleti Bioderma většinou zabírá, takže jsem byla zvědavá, jestli mi pomůže i s tímto.


Krém na ruce z řady Atoderm uspokojí i popraskanou a namáhanou pokožku rukou. Má praktické kabelkové balení i když já bych ho potřebovala spíš tak v litrovém balení na pracovní stůl :) Má lehoučkou krémovou parfemaci a člověka to ani nijak neruší. Co je na něm super je, že ruce úžasně zvláční a "promastí" ale na rukách nezanechá nepříjemný mastný film. Což je peklo, protože není nic horšího, než umatlaná klávesnice a celý pracovní stůl lepící po zbytek dne. Po namazání jsou ruce krásně heboučké a hlavně nepříjemná suchá místa na prstech po dvou dnech zmizela. A doteď se neobjevila, juch! Co víc se přát? Vážně fakt jen další mega balení tohoto krému do zásoby :)


Balzám na rty je ze stejné řady a opět budu chválit. Tubičkové balení je fajn a krém teď nosím v kapse bundy. Jakmile ráno vylezu z teplého bytu na studenou ulici, rty si okamžitě říkají o svou dávku mazání :) A Atoderm Lévres jim v tom rád vyhoví! Krém má takovou spíše krémovo-gelovou konzistenci a stačí ho jen maličko. Opět je skvělý v tom, že rty promastí, ale nezůstane na nich mastný film, jako kdyby člověk ohlodal půlku prasete :) Je hutný tak akorát a na rtech je ultra příjemný a vůbec nelepí. O rty se nemusím celkem dlouho starat, protože mi na nich docela dlouho vydrží. Je to taková vyšší dívčí, co se balzámů týče. V tomto případě věřím, že pomůže i hodně popraskaným rtům a dá je do kupy. V tomhle ohledu se na něj balzámy z drogerie mohou jen smutně dívat a ani si neškrtnou.




Ceny produktů záměrně neuvádím, protože se podle jednotlivých prodejen můžou lišit. A nezapomínejte, že každý měsíc se objeví jeden produkt Bioderma, který se v rámci akce Bioderma for everyone prodává jen za 99 Kč. Tyto akce probíhají v partnerských lékárnách a jejich seznam najdete na internetu :)




Pokud by to někoho zajímalo, řada Atoderm se rozrostla o dva nové produkty, které potěší i vás z řad maminek :)

Atoderm Préventive (tubička) je výživný restrukturalizační krém určený pro novorozence se suchou pokožkou. Lze jej používat od narození do 3 měsíců jako prevence spuštění atopické dermatitidy.

Atoderm Intensive je zklidňující restrukturalizační zvláčňující péče vhodná pro atopická miminka, děti a dospělé. Poskytuje dlouhodobou úlevu od svědění pokožky a snižuje potřebu škrábání. Trvale obnovuje kožní bariéru díky exkluzivnímu komplexu Lipigenium. Patent Skin Barrier Therapy® zamezuje přemnožení bakterie Staphylococcus aureus a pronikání alergenů, které zhoršují stav podráždění pokožky. 


Krém na ruce i balzám na rty jsem si velice oblíbila a během zimy je nedám z ruky! Pokud vás trápí podobný problém na rukou a krémy z drogerie nestačí, tak vřele doporučuji tento. I co se týče balzámu na rty jsem maximálně spokojená a myslím, že uspokojí i velice náročné spotřebitelky :)

Máte vyzkoušené nějaké produkty z řady Atoderm? Nebo některý z těchto produktů? Jaký krém a balzám používáte během zimy nejraději vy? :)



PS: děkuji Biodermě za poskytnutí produktů k recenzi

50 komentářů:

  1. Krém na ruky je fajn, balzam na pery láka, ale zatiaľ mi tubičkové balzamy moc nevyhovovali, takže nie som si istá... A posledná novinka, to bude niečo pre moju máti :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  2. zima se blizi tak se po tomhle urite podivam :)

    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle krém na ruce jsem ještě nevyzkoušela, ale z řady Atoderm už jsem měla pár věcí :). Balzám mám doma v šuplíku a zatím čeká na vyzkoušení, tak se na něj po tvém článek těším zase o něco víc :).

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám z této řady jedno tělové mléko a používám ho i na ruce a super :) a koupila jsem ho právě v té akci za 99, takže i cena velmi příznivá. S Biodermou jsem celkově moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten balzám na rty mě zaujal, na zimu musí být opravdu fajn :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nezkoušela jsem, já většinou od Biodermy používám jen micelárku a opalovací krémy. Každopádně ruce se mi suší také a to hodně, někdy mi ze zimy uplně popraskají. Teď jsem si v lékárně koupila krém na ruce Excipial a je to zázrak :).

    OdpovědětVymazat
  7. Používám už jen Atoderm a to nejen proto, že mám doma atopika a jsme oba moc spokojení. Jak s krémy na obličej, tak s balzámem na rty nebo krémem na ruce či tělovým mlékem. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně na zimu na ruce stačí i ty zimní limitky od Essence.

    OdpovědětVymazat
  9. Biodermu zbožnujem úplne najviac a hlavne túto modrú radu. Krém na ruky som ale zatiaľ neskúšala ani som nevedela že také niečo majú :) určite vyskúšam

    Ajush

    OdpovědětVymazat
  10. Z této řady jsem nic nezkoušela, ale jinak mám v oblibě Sébium :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám podobný, Hydrabio rich, také modro bílá řada, a moc mi vyhovuje!

    OdpovědětVymazat
  12. No, na to se zase těším, až budu mít v zimě popraskaný ruce, musím říct, že s pusou tolik netrpím, ale ty ruce... Možná bych si mohla něco pořídit:)

    OdpovědětVymazat
  13. S touto řadou zkušenost nemám, zaujal mě ten balzám :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  14. já má teď na ruce Mixu a je skvělěj..z Atoderm řady mám doma krém na tělo a mažu s ním hlavně malou po koupání..ale hodí se i na moje suchá místa na pokožce;)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Používám občas řadu Hydrabio, je docela fajn, ale na zimu volím raději hutnější krémy :)

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadají dobře, ještě jsem nezkoušela :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Na ten balzám už jsem koukala. Docela mě překvapila jeho konzistence :D Ale zase tak moc suché a popraskané rty nemám, tak přemýšlím, jestli má vůbec cenu si ho kupovat.
    kackazdralkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Tyto jsem nezkoušela, na ruce používám mandlový krém, miluji tu vůni. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Krém na ruce mám a je skvělý! Balzám na rty vypadá taky velice dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  20. S podzimem mám úplně stejné problémy! ;) Hlavně tedy ty rty, po balzámu se podívám! Díky za tip.;)

    OdpovědětVymazat
  21. mně na rty nejvíce pomáhá Carmex, na ruce zase Crabtree&Evelyn :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojda,

    tak mně osobně krém na ruce nevyhovoval, měla jsem ho minulou zimu a prostě mi po něm ruce tak divně vrzaly, vůbec je nevyživil a prostě to byl v mých očích totální propadák. A to jsem prosím majitelka atopického ekzému přímo na rukách...

    Za sebe doporučju Eucerin <3 je tisíckrát lepší...

    OdpovědětVymazat
  23. Určitě musím vyzkoušet ten balzám na rty, snad mi pomuže :)
    peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Krém na ruce v podzimním období nepoužívám většinou jiný, ale v poslední době jsem si zvykla používat na ruce tělové máslo s olivou a nebo klasický dětský olej - ale to jen když jsem doma. Jinak v kabelce mám aktuálně krém od značky Balea.
    Na rty v období podzimu, používám často balzámy, které déle vydrží a více hydratují, jinak mi během roku stačí nějaký obyčejný balzám. Momentálně mám Labelo s olivou (je docela hutný a dlouho vydrží na rtech).
    Od značky Bioderma jsem nic na rty ani ruce nezkoušela, pouze pleťovou kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
  25. Podzim/zima = úplně stejný problém. Trpí hlavně ruce a rty. Letos jsem se na rty vybavila Blistexem hned v několika verzích, zatím dobré a brnění rtů po něm je až návykové. Krémy na ruce různě střídám a hledám svůj "top". V tuto chvíli používám Mixu, Kamill a Cien - zatím dobré, ale horší časy přijdou až začne být opravdu hnusně, tak uvidím, jak se moje sbírka krémů rozroste. Loni jsem používala nějaký krém z lékárny, snad Excipial nebo tak nějak... Jinak Bioderma For everyone je moje oblíbená akce!

    OdpovědětVymazat
  26. od Atodermu jsem jeste nic nezkousela :) balzámy ted vedou u mě babylips a krém nejraději hutný mandlový :)

    OdpovědětVymazat
  27. z toho krému na ruce jsem nadšená, mám jej strašně ráda. řadu atoderm používám, měla jsem čest testovat jejich novinku intensive a také jsem s ní velmi spokojená. Prostě stručně řečeno za mě má tato řada palec nahoru :)

    OdpovědětVymazat
  28. Jojo zima :) ..mám podobné problémy, ani ne tolik ruce jako obličej a rty..zatím jsem nenašla nic co by mi úplně vyhovovalo, tak si asi nechám poradit a biodermu vyzkouším :) Díky! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Krém na ruce jsem měla - poprvé a naposled. Horší byl snad jen opěvovaný Loccitane. Ruce jsem měla jakoby upatlané, kůži stejně stáhlou jako před namazáním. Teď používám z Yves Rocher - z řady BIO s medem a ten si nemůžu vynachválit. Mám už páté balení.

    OdpovědětVymazat
  30. Ja mam atopicky ekzem, tak me docela laka vyzkouset tu radu antoderm intensive. Myslis ze by se daly sehnat vzorecky?
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ten balzám budu muset vyzkoušet :) .. Zato s krémem na ruce se spokojím klidně i z drogerie :)

    OdpovědětVymazat
  32. Zkoušela jsem tento krém na ruce a je vážně boží !! :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. V zime ruce praskaji do krve a jedine, co pomaha je Fast Absorbing hand cream od Neutrogeny. Cena cca 112Kč, účinek k nezaplacení.

    OdpovědětVymazat
  34. Krém na ruce jsem kdysi měla a byl fajn. Balzám mám radši v tyčince a nej na zimu je aktuálně SOS balm z lékárny. Ale ty dva produkty pro atopiky nutně potřebuju! Pro Mimi i Juniora. Tak díky za info!

    OdpovědětVymazat
  35. rozhodně bych chtěla něco vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  36. Atoderm mám tělové mléko a nic moc strašně to lepí a ten krém na ruce ..za mě teda nic moc. Ted mám oblíbené krémy na ruce od Manufaktury.

    OdpovědětVymazat
  37. Mám od Biodermi jen Sensibio vodu, ale toto vypadá taky moc dobře
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. asi vyskúšam ten balzam na pery, lebo teraz si natieram pery snáď každých pät minút :/
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  39. mám ten krém a je najlepší na svete :) a mám aj balzám na pery ale v tyčinke a tiež top! :) ale nemá na EOS :)

    OdpovědětVymazat
  40. Z téhle řady jsem zatím nic nezkoušela, ale dost mě to láká, já zatím používala krém na ruce od Body shopu a maximální spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  41. je, krém na ruce bych měla rozhodně vyzkoušet. taky mám úchylku na časté mytí rukou a tudíž v zimě šíleně trpí :) díky za tip

    OdpovědětVymazat
  42. Mě by zajímalo, kde nebo jak zjistím, který výrobek je ten který měsíc v akci Bioderma for everyone, kterou zmiňuješ. Díky!

    OdpovědětVymazat
  43. Balzam na rty to projel na plne care. Behem vzplanuti ekzemu mi suche znicene rty vubec nespravil, i vazelina by byla lepsi. To mam za to, ze jsem zkusila jiny nez Adermu. Ta funguje spolehlive.

    OdpovědětVymazat
  44. Tyhle výrobky vyzkoušené nemám :( Měla jsem od Biodermy pár vzorečků, ty se mi moc líbily. Chtěla bych mít v dosahu nějakou tu lékárnu, mít něco za 99 Kč by bylo super.
    Balzámů používám hodně, ale momentálně vede ten od Alverde.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  45. Z této řady jsem nic nezkoušela, ale zaujal mě balzám na rty.

    OdpovědětVymazat
  46. Naštěstí na such ruce ani na problémy s pusou netrpím, takže si vystačím s klasickými krémy an ruce i balzámy, ale např. bez jejich termální vody si život už snad ani představit neumím .))

    OdpovědětVymazat
  47. Loňskou zimu jsem měla ten krém na ruce a spokojená jsem nebyla. Lepší službu mi udělá kdejaký obyčejný laciný krém. Na opravdu suché ruce to fakt není, zdál se mi spíš takový lehčí a nic moc hydratační, lepil v dlaních a ani mi nevoněl. Ze stejné řady jsem měla balzám na rty v tyčince - taky nic moc (vše založené na paraffinum liquidum...). Sprchový gel - vysušoval a nevoněl mi. Ještě mám krém na obličej, který zatím nepřišel na řadu, tak snad překvapí. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)