neděle 26. října 2014

Astor novinky - řasenka, linky a tužka na oči

Když se podívám na úvodní fotku článku, chytá mě trochu plesová nálada. Oči v nude odstínu zvýrazněné oční linkou a několika vrstvami řasenky. K tomu nějaký výrazný šperk a můžeme vyrazit na taneční parket :) Ale ještě než vyrazíme tančit, pojďme se na jednotlivé produkty podívat trochu blíže a zjistit, jestli by na plese obstály a vydržely celou noc :)



Mramorový tácek je z H&M Home a krásné náušnice koupíte ZDE



Začala bych tím, co se mi nejvíce líbí a vyhovuje. Tužka na oči Perfect stay 24h eye shadow liner v odstínu 120 Chic nude má podle mě vážně úplně geniální barvu! Absolutně tento druh starorůžové miluju a kdyby to šlo, dám si ho klidně i na rty :) V drogerii aby takové pěkné neutrální matné odstíny člověk pohledal! Tužka má spíše sušší konzistenci, ale je dobře pigmentovaná, jen při nanášení chce maličko přitlačit (neklouže tak snadno po víčku, jako jiné stíny v tužce, které jsou více mastnější). Jakmile zaschne, drží vážně dobře a nemá tendenci se rozmazávat. Bez báze mi nějaké ty slité proužky udělá, ale nutno říct, že až po několika hodinách. Pokud chci tužku na oči samotnou, dám pod ní bázi a pokud na ní dávám další stíny, není to už potřeba. Ideální odstín pro všechny, kteří chtějí vypadat ala "no make-up make-up style" :) Možná jediné mínus, že se musí ořezávat a že tudíž potřebujete jumbo ořezávátko ve své kosmetické výbavě. Za odstín a dobrou výdrž si u mě vysloužila 9 bodů z 10!





Řasenka Big & beautiful Style Muse má podle mě trochu nesmyslný spirálovitý kartáček. Proč si myslím, že je nesmyslný? Protože v jeho tvaru nevidím žádný benefit, který by mi její nanášení třeba nějak usnadňoval, nebo který by z řas udělal něco výjimečného. Kupodivu se mi s ním nepracuje tak úplně špatně, ale zcela upřímně, kartáček není to, pro co bych si řasenku sama vybrala. Kdybych se v drogerii rozmýšlela nad touto a nějakou jinou s klasickým kartáčkem, dám přednost klasice. Chvíli mi trvalo, než jsem se s ní naučila pracovat a myslím, že to nebude láska pro masy lidí (ale možná se jen pletu a někdo další ve tvaru kartáčku vidí nějaký benefit). Kdyby měla rovný kartáček, asi bych si řekla, že si jí ráda koupím i někdy příště, ale takhle mě to příliš neláká. A mě osobně se s ní docela nepohodlně líčí spodní řasy, protože je kartáček poměrně velký a spirálovitý. Výsledek je pro mě takový normální, ničím výjimečný. Plusy k dobru má za to, že řasy neslepuje a na očích drží bez opadávání a šmouh.







Oční linky Perfect stay Style muse eye liner mě překvapily jsou velice intenzivní pigmentací. Někdy je u podobných produktů problém s tím, že se barva nanáší nerovnoměrně a linku musí člověk přejet několikrát, aby byla barva intenzivní. Tento fix i v jedné vrstvě vytvoří intenzivní černou barvu. Nemůžu říct, že by byl "perfect stay", protože mě se během dne lehce obtiskne, ale to je hlavně způsobené mými spíše pokleslými víčky. A hrot není úplně drobný, takže tenoučkou linku s ní nenakreslím (ale taky berte v potaz, že nejsem zrovna linkovací přeborník :) Za výbornou pigmentaci určitě palec nahoru, ale na druhou stranu mám trochu problém s jejich obtiskáváním během dne, takže u mě to není 100% spokojenost.




Ze všech produktů vám rozhodně z celého srdce doporučuju omrknout tělovou tužku na oči! Je vážně K-R-Á-S-N-Á a ten odstín je parádní. U linek nejsem úplně přesvědčená, že bych si je koupila znovu, ale pokud obecně nemáte problém s obtiskáváním linek na oční víčka, nejspíš vám budou vyhovovat. U řasenky mi vadí její kartáček a i když jsem se s ním naučila pracovat, nevidím v jeho tvaru přínos. Navíc mi líčení s řasenkou přijde docela zdlouhavé a když ráno pospíchám, sáhnu raději po jiné, se kterou je líčení rychlejší. Rozhodně mám teď větší řasenkové favority, ale když tak trochu zavzpomínám, tohle je asi první řasenka od Astoru, která se mi líbí (až na pár drobností). Takže tak vážení :)

Máte vyzkoušený některý z těchto produktů? Zaujal vás některý z nich? :)



PS: děkuji Astoru za poskytnutí produktů k recenzi

32 komentářů:

  1. Ty nausnice by se mi hodily k nahrdelniku :) A ta tuzka ma uzasnou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna sháním nějaké nové linky ve fixu, tak tyhle určitě omrknu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Produkty vypadají všechny dost dobře, zvlášť ty stíny, asi bych měla stojanům Astor začít věnovat větší pozornost

    OdpovědětVymazat
  4. Jak já nemusím nude stíny, tak tahle tužka vypadá moc pěkně!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta tužka se mi moc líbí , už jsem si ji všimla na IG. Podívám se na ni :).

    OdpovědětVymazat
  6. Ješiš, ta tužka vypadá skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc si tu tužku nedokáži představit na víčku, ale vypadá moc hezky :-) A linkám bych věřila, Astor snad nikdy nešlápl vedle!

    OdpovědětVymazat
  8. Úplně souhlasím, ta tužka je božská a na rty ji klidně zkus, já si ji občas místo rtěnky dávám,akorát je teda fakt, že je sušší a trochu se to slije do vrásek,ale barva naprostý úžas! Řasenka za mě ne, mně ten kartáček vůbec nevyhovuje a navíc je hrozně mokrá a mně i slepuje,ale mám fakt blbý řasy :). Linky naopak za mě super, jeden z nejlepších fixů, co mám,ale pravda, mám na víčku větší prostor, tak nemám s obtiskáváním problém :).

    OdpovědětVymazat
  9. ta tužka se mi moc líbí a ty náušnice k tomu.... ach, také mě chytá plesová nálada ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta tuzka vypada hodne dobre ☺www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, tužka vypadá skvěle, jen jsem chtěla napsat, že je úžasný, že jsi se dostala do topky bloggerka roku a že máš určitě můj hlas. Už mám totiž plný zuby všech tě rádoby bloggerek, který netuší jak psát, natož jak vést blogg. Ty máš svůj styl, jsi rozeznatelná v davu a píšeš úžasný články. Drž se toho. Máš můj hlas :D P.S. pokud jsem se vyjádřila ke "špatnému článku" tak to smázni, jen aby jsi věděla, že tě lidi jako já v této činnosti podporují :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta tužka je krásná a hned mě napadlo, jaká by z ní byla úžasná rtěnka. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tá ceruzka na oči je fakt krásna. Ale linka je na mňa prihrubá. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty stíny v tužce už si chci koupit delší dobu, o tomhle odstínu jsem vůbec nevěděla, je krásný.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ta řasenka mě docela odradila, vůbec se mi nelíbí :( ale ta tužka na oči je parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  16. taky mě ta řasenka až tolik neohromila... docela slepuje, když chci vrstvit, a tyhle divné kartáčky už mi strašně vadí. chápu, že je už tolik řasenek a každý se snaží nějak odlišit, ale taky v nich nevidím žádný benefit

    OdpovědětVymazat
  17. Tu tužku mám ve stejném odstínu a ta barva je naprosto božská! Matných a kvalitních stínů je v drogériích po málu, nebo spíš skoro žádné a do tady těěchto jsem se zamilovala na první pohled.

    OdpovědětVymazat
  18. Lenka Šlajferčíková: mám k ním stejný náhrdelník, který se mi taky strašně líbí, jen nejde nosit oboje dohromady, protože by to bylo až moc :)

    PetraLovelyHair: Péťo tvoje víčka ti upřímně závidím, protože mě přijde, že na ty moje se už nic moc nevejde :) Linky se mi obtiskávají téměř všechny, takže u tebe s tím problém určitě nebude :) A tu tužku na rty fakt vyzkouším, protože je ta barva prostě boží :)

    Elizabeth Green: strašně moc děkuju za tvojí podporu a vážím si toho :) Opravdu mě to strašně potěšilo a zahřálo u srdce :) Jsem moc ráda, že někdo práci na blogu ocení a vážně moc děkuju!

    Natálka-Little Gem: jako ten kartáček je podle mě vážně jen pro odlišení se od konkurence, ale kupodivu byl pro mě mnohem horší ten u té zlaté verze, co vypadá jak přesýpací hodiny. S tím jsem se nebyla schopná nalíčit, s touhle to jde, ale není to nic, co bych někdy příště měla chuť zkoušet znovu :(

    OdpovědětVymazat
  19. Tak teda odpol. bežím zkouknout tužku :-) Astor mi nikdy moc nelákal a nemám u této značky vůbec žádnýho oblíbence...

    OdpovědětVymazat
  20. Mne sa tá fixa práveže veľmi páči, už dávnejšie hľadám niečo podobné:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Odtieň ceruzky krásny, ale na moje modré oči sú tito naružovelé odtiene čistá pohroma...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  22. Řasenka mě neoslovuje a určitě neláká k vyzkoušení, preferuji "normální" kartáčky. Černé linky nepoužívám a pochopila jsem to tak, že jiný odstín v nabídce není. Což je u linek tohoto typu časté a mrzí mě to, uvítala bych aspoň hnědé nebo šedé... Ovšem ty stíny v tužce vypadají úžasně, ty si určitě pořídím. Tyto tužky už mám od Astoru dvě, různé odstíny hnědé, a jsou úžasné. Tento nový odstín vysvětluje, proč jsem objevila svůj druhý hnědý onehdy v Rossmannovi ve výprodeji za 39 Kč, asi obměňovali odstíny.

    OdpovědětVymazat
  23. ten mramorový tácek mám taky. Ještě se chystám na hrneček:)

    OdpovědětVymazat
  24. Ta tužka... Vypadá perfektně, přesně po takovém odstínu poslední dobou pokukuju, ale zatím jsem nenašla žádnou, která by splňovala mě požadavky :D. U téhle to ale vypadá nadějně, moc díky za tip! Řasenky od Astoru celkově moc nevyhledávám a když už, mám radši takové ty "macatější" kartáčky, takže po téhle bych určitě nesáhla...
    Každopádně úplně nejvíc mě teda zaujaly naušnice, ty jsou vážně dokonalé :o)

    OdpovědětVymazat
  25. Ta tužka je úžasná a snad si ji někdy koupím :) Ale řasenku má mamka a přijde mi hrozná :( Radši mám ráda they're real od Benefitu :)

    OdpovědětVymazat
  26. tá tužka je krásna aj odtienovo.....aka je jej vydrz?

    OdpovědětVymazat
  27. Ty černé linky mi přijdou úplně jako kopie linek, které používám od L´orealu super liner Blackbuster, zajímalo by mě jestli jsou taky tak dobré :-) Řasenka vypadá fajn, a ta tužka na oči taky :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Ta barva je vážně super, hrozně se mi líbí tyhle nude odstíny a ta tužka taky nevypadá špatně:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)