středa 8. října 2014

AL BACIO rtěnka Principessa

O rtěnky Al bacio od Gabriella Salvete jste si mohly před nějakým časem zasoutěžit a teď nastal ten pravý čas vám o nich říct něco víc. Bylo pro mě trochu náročné si z 5 odstínů vybrat jeden, který by se mi líbil. Trochu mi v této kolekci schází více neutrálních a decentních odstínů a hlavně přebývá příliš mnoho třpytek. No však čtěte dál a dozvíte se víc :)



Rtěnka Al Bacio (4,2g) - odstín 06 - koupíte ve vybraných drogeriích, oficiální info ZDE

Hodilo by se asi začít hodnocením obalu. Zcela upřímně se mi nelíbí ani trochu. Když opomenu to, že je růžový, což není moje oblíbená barva, tak je jeho celkové provedení takové laciné. Křehký plast, který podle mě časem rupne, nápis, který se rychle ošoupává a celkově je to prostě takové nepěkné. V drogerii najde člověk určitě dost pěknějších a kvalitnějších rtěnek. Výběr odstínů je podle mě přešlap číslo 2. Většina odstínů obsahuje třpytky a to je podle mě prostě špatně. Třpytky jsou trochu out, minimálně pokud je v nabídce jen 9 odstínů a snad jen 2 jsou bez třpytek. Problém číslo tři jsou hrubé třpytky, které jsou na rtech nepříjemně cítit a škrábou. A to nemám ani trochu ráda. Jakmile rty promnete, okamžitě třpytky cítíte, což kvalitu nikdy nesvědčí. Rtěnka není ani extra pigmentovaná a je potřeba nanést více vrstev, aby byla barva intenzivnější. Výdrž je hodně slabá, u mě tak půl hodiny, pak je barva fuč a na rtech zbyde jen tuna třpytek. Odstín jsem si úplně vybrat nemohla (respektive na výběr jsem měla z 5 odstínů ale ani jeden není vyloženě můj favorit), takže možná kdybych si vybrala ten jeden z mála, který třpytky neobsahuje, byla bych nadšenější. Nicméně když to shrnu - nehezký obal, příliš mnoho třpytek, špatná výdrž a podprůměrná pigmentace...hm, bohužel za mě ne.







Rtěnka má v určitém úhlu malinko stříbrný nádech, což mi nepřijde úplně pěkné a podle mě je to docela out v současné době. Takto studeně růžové odstíny rtěnek podle mě sluší jen málo typům žen.




Pár dalších odstínů, o které jste soutěžily :)




Nová rtěnka mě bohužel ničím nezaujala a přijde mi hodně podprůměrná. Z drogerie jsem rozhodně vyzkoušela mnohem lepší kousky a tuto bohužel nemůžu doporučit. Bohužel tuto řadu rtěnek beru spíše jako krok zpátky a do minulosti, která by se v kosmetické éře neměla opakovat. Gabriella to umí líp a v mnohem hezčím provedení...

Jak se tyto rtěnky líbí vám? Máte nějakou samy vyzkoušenou? Líbí se vám třpytivé odstíny rtěnek? :)



PS: děkuji PR zastoupení GS za poskytnutí rtěnky k recenzi

50 komentářů:

  1. Bože tej 9 odtieň ved to je sen. Nádherná farba!

    OdpovědětVymazat
  2. Nadherny odstin, na pohled se mi libi i baleni.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Taky nechápu, proč tyhle rtěnky se třpytkami dělají, navíc skoro všechny v jedné kolekci, vypadá to hrozně, jednu jsem dostala, ale prostě se mi to nelíbí, takže putovala dál.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Uprimne mohu rict, ze rtenky se trpytkami z duse nenavidim. Ale co se tyka obalu, pripada mi stejny jako u vetsiny drogerek - nic extra, ale tak nejak funguje a neurazi. Mam odstin 02, ktery je bez trpytek, barva je takova ruzova s nadechem spise k hnede, v souctu takova trosku vyraznejsi barva mych rtu. Mne docela vyhovuje, je nenapadna, na denni noseni akorat.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak právě tyhle rtěnky mě totálně zaujaly! :)) A mám chuť si pořídit všechny! .))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Chtěla jsem si je pořídit, ale všechny recenze mi potvrzují, že se bez nich tentokrát obejdu.

    OdpovědětVymazat
  7. Se vším naprosto souhlasím, ty třpytky nechápu a proč neudělali nějakou inovaci obalu taky ne :-/ (proto nemám žádnou rtěnku od GS, ani z té stálé řady, ty obaly prostě u sebe doma nesnesu...), ale je mi to líto, jinak mám GS ráda! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Četla jsem na ně dost negativních recenzí, takže pořizovat spíše nebudu. Třpytky také nejsou zrovna mé oblíbené, ani nevím, jestli vůbec nějakou rtěnku se třpytkami doma mám ..

    OdpovědětVymazat
  9. Třpytivé rtěnky také nemusím (celkově se kosmetice se třpytkami, kromě stínů, vyhýbám)

    OdpovědětVymazat
  10. Na facebooku Gabrielly jsem vyhrála odstín 01 Bacio, jeden bez třpytek v pro mě fajn odstínu. Už jsem ho recenzovala a vidím to jako ty. Nepěkné nekvalitní balení, a můj výrazný odstín se slévá do vrásek. Hydratační ale je, to jo.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  11. Nesnášim třpytkatý rtěnky.. Nejvíc se mi líbí odstín 09, ale nějak mě nezaujala natolik, abych si jí pořídila :-D

    OdpovědětVymazat
  12. úplně souhlasím, obal i odstíny jsou nehezké, jakž takž mě zaujal ten Lovely, ale sama od sebe bych po rtěnce v drogérii nešáhla, mám jiné favority

    OdpovědětVymazat
  13. já mám 04 a 06, obě se mi podařilo nějakým zázrakem vyhrát, jinak bych si je v drogerii nepořídila, protože nejsem příliš rtěnková. Mě vyhovují tím, že ten odstín je jemný (na což si naopak většina ztěžuje) a je prostě na běžné používání, já se výrazným rtěnkách většinou vyhýbám. Pro mě jediná nevýhoda jsou ty třpytky, škoda jich, protože jinak proti rtěnce nic nemám, ani ten obal mi nepřijde tak děsný, ale spíš lepší průměr

    OdpovědětVymazat
  14. Ja si chtěla alespoň jednu koupit, ale kdyz jsem ji v drogerií vyzkoušela tak me to hezky rychle přešlo :D

    OdpovědětVymazat
  15. Mě se docela líbí, ale také mi dost vadí třpytky.

    OdpovědětVymazat
  16. tak jsem asi úplně ale totálně out, protože třpytky se mi v rtěnkách líbí (samozřejmě drobné, rozedřenou pusu mít nechci :D) a studené odlesky, studená růžová... to je moje :) já mám tuhle v odstínu 03, a jako... moje favoritka to není, ale ani mi nepřijde úplně tragická :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám odstín 02 a ten je bez třpytek. Je to barva mých rtů, ale o trochu tmavší. Zdá se mi fajn :)

    OdpovědětVymazat
  18. můj favorit je 07, s těžkým srdcem jsem ji dneska nechala v drogerii :( :))

    OdpovědětVymazat
  19. Také mě tato nová kolekce zaujala a balení mi naopak přijde velice pěkné ;) Ráda bych nějaký odstín vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  20. Odstíny se mi líbí, škoda těch třpytek a nepříjemného pocitu :(
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  21. odstín 05 vypadá naprosto božsky !!

    http://klarissaaddell.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. Ty jsou teda hodně třpytivé a to já nerada :) možná tak ta 06 úplně vpravo, ale popravdě mě rtěnky moc nezaujaly a asi zkoušet nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  23. Můj názor na ně je hodně podobný jako ten tvůj. Přijde mi to spíše jako zabarvený "balzám" s dosti lesklým finišem. Díky tomu, že jsem u Tebe vyhrála odstín číslo pět, tak na denní nošení to pro mě není, ale na večer nebo nějakou kratší příležitost bez jídla a pití, třpytky v červené (05) na rtech nejsou vůbec vidět, tak to není zase až tak zlé. Díky za vyzkoušení!;)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to máš pravdu, takto třpytivé do stříbrna rtěnky jsou momentálně out. Otázka je, jestli na tom záleží, když někomu sluší, a komu to vlastně sluší?

    OdpovědětVymazat
  25. No, já teda třpytky na rtech taky úplně nemusím, nejradši mám matné rtěnky a nesnáším pocit "upatlaných" rtů. Ale tyhle rtěnky jsem nezkoušela, moc se mi odstíny nelíbily a když už nějaký ano, tak byl vyprodaný :)

    OdpovědětVymazat
  26. Cele zle :/ Najradsej mam matne rtenky, ktore i nieco na perach vydrzia, v elegantom baleni...takze uuuuplne mimo :P

    OdpovědětVymazat
  27. Obal se mi celkem líbí, ani výběr odstínů mi nepříjde špatný, ale co na rtěnkách nesnáším, jsou třpytky. Nevím snad o nikom, komu by třpytivé rty slušely:( Vypadají hrozně lacině.

    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
  28. to je pravda, ze je tam malo neutralnich odstinu :)

    OdpovědětVymazat
  29. Odstín Principessa by se mi líbil jako lak na nehty, jinak ne, děkuji pěkně.

    OdpovědětVymazat
  30. Rtěnky od GS nejsou nic pro mě. Tyto mě vůbec nezaujaly a z té zakladni rady mam doma dve, ale jsou to me nejmin pouzivane rtenky

    OdpovědětVymazat
  31. Odstínově se mi líbí 7 a 9, ale třpytky na retch taky nemůžu. po pročtení pár recenzí vím, že zrovna tyhle kousk mě v drogerce fakt nechají chladnou.
    opravdu se GS divím, že hmátlo zrovna po takovémhe provedení, to si podle mě nade je nvelmi málo příznivců.. :(

    OdpovědětVymazat
  32. No když vidím třpytky ve rtěnkách, tak se mi úplně vybaví 90's disco, takže jestli jsi z Prahy, můžeš tuhle rtěnku unosit v pátek v Lucerně :)

    OdpovědětVymazat
  33. Ty malé třpytky mi v tom vadí :( Za mě ne :(
    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
  34. Rtěnky mě bohužel také vůbec nezaujaly :(

    OdpovědětVymazat
  35. Rtěnkám Al Bacio jsem zatím odolala. Pokud si ji pořídím, tak mě láká odstín 02 My dream, ten je snad bez třpytek a spíš decentní, jen tak pro přirozené zvýraznění rtů, takže by mi tam možná nemusela vadit ani ta výdrž.. No, zatím odolávám.

    OdpovědětVymazat
  36. Odtiene 6, 7 a 9 vyzerajú v obaloch krásne, ale ja by som o tieto rúže v drogérke ani nezavadila. Ten obal je na môj vkus nepekný a veľmi starodávny, ale nie v zmysle vintage :D Inak, podobný rúž ako je tá 06 som si v lete kúpila od Astor a je ešte šialenejší. Neviem, čo s ním, ale aby som ho nevyhadzovala predčasne, skombinujem ho s nejakým nositeľnejším :D

    OdpovědětVymazat
  37. v drogérce jsem vyzkoušela všechny a ani jedna se mi nelíbí

    OdpovědětVymazat
  38. Škoda, rtěnky vypadaly krásně a už jsem chtěla kupovat.. tak bohužel nic, třpytky na produktech na rty opravdu nesnášim :/

    OdpovědětVymazat
  39. ten odtieň 6 je nádherný,budem rada ak si pozrieš môj blog ešte len začínam www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  40. Tím, jak tam jsou ty třpytky, tak mi ta barva připadá taková laciná..

    OdpovědětVymazat
  41. Škoda, barvy vypadaly moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  42. veliká škoda... třpytivé rtěnky jsme používaly, když nám bylo deset... V drogérce se najdou mnohem lepší kousky... tohle je tragédie!!!
    luuuca.marna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. No, naživo jsem je ještě neviděla, ale mrknu na ně, ať jsem v obraze. :) Nemyslím si ale, že bych některou z nich vybrala, i když jeden odstín, který ukazovala ve videu Péťa, úplně nejhůř nevypadal. Třpytky ve rtěnkách v žádném případě nevyhledávám a už vůbec ne pokud jsou na rtech cítit.

    OdpovědětVymazat
  44. moc krásné odstíny x) Nejvíc se mi líbí 06 a 09 x)
    lufipeace@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. veru uvažujem nad týmito ružmi, i ked pocula som ze skor je to ako zabarveny balzam tak neviem, zrejme zájdem na testery mrknuť

    OdpovědětVymazat
  46. Musím říct, že obal je opravdu nechutný :D Odradilo mě to od odzkoušení samotného produktu, takže koupi rozhodně neplánuji :D

    OdpovědětVymazat
  47. ja mam 09 a je top :D ale obal hrozaa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)