neděle 28. září 2014

Visionnaire sérum od Lancome

Pokud se o kosmetiku zajímáte trochu víc a pokud jsou ve vašem hledáčku zejména luxusnější značky, jistě vám neuniklo, že Lancome nedávno představil inovované sérum Visionnaire. Je 2x účinnější než jeho původní verze a mě samotnou zajímalo, jestli se na mé pleti jeho používání nějak projeví.

Slibuju, že vás dneska ušetřím přednášky na téma molekula LR 2412 4% - Cx, protože věřím, že tuhle odbornou informaci si dokážete vygooglit samy :)


Lancome Visionnaire sérum (30 ml) - koupíte v parfumeriích, cena cca 2000 Kč (prodává se i větší balení 50ml)

Řada Visionnaire zdaleka neobsahuje pouze krém a sérum a pokud vás zajímá více, mrkněte např. sem. O pleťovém krému jsem vám psala už ZDE a moje velice pozitivní dojmy stále přetrvávají. Musím říct, že nejsem stále ani v polovině balení a to ho používám každý den ráno pod make-up! Tak trochu jsem doufala, že sérum bude stejně skvělé a bude mi vyhovovat. Moje tušení se tentokrát potvrdilo! Začnu ale balením, protože to je bod, který není určitě zanedbatelný. Modro-stříbrné obaly jsou prostě krásné na pohled, luxusní a bytelné. Nemám jedinou výtku a chrochtám si blahem :) Spolu vypadají tak nějak pěkně a do party jim chybí snad už jen oční krém. Sérum má praktickou pumpičku a víte, že ty já mám ráda. Dávkuje i úplně malé množství produktu, takže za mě všechno OK. Sérum má hodně lehkou fluidní texturu, takže pleť nijak nezatěžuje a je jako pírko. Na druhou stranu nemůžu říct, že by extra hydratovalo, takže pro hodně suchou pleť je použití krému navrch nutností. Někdy mi sérum stačí samotné, někdy na sušší části obličeje mažu ještě Visionnaire krém. Sérum je multikorekční, takže bojuje s více neduhy pleti - vrásky, rozšířené póry či sjednocení tónu pleti. Mě osobně nejvíce zajímalo to "zamaskování" pórů, protože vrásky zatím není to, co by mě vyloženě tížilo. Vylepšené složení slibuje viditelnější účinky už po týdnu používání. Po prvním měsíci by změny na pleti měly být jasně viditelné. Můžu potvrdit, že změny opravdu sleduju a vidím je na vlastní oči. Povrch pleti je trochu vyhlazenější a póry určitě jemnější. Celkově je pleť prostě taková hezčí. Starší ročníky by možná viděly mnohem větší změny díky redukci vrásek, kterou za sebe nemůžu zatím nijak potvrdit nebo vyvrátit. Každopádně séra obecně jsou určené spíše pro věk 25+ a úplně chápu, pokud s nimi někdo začne třeba až po 30+. Pro mladou a náctiletou pleť je podobná péče předčasná a skoro bych řekla i zbytečná.










Pokud máte zkušenost s krémem z této řady, věřím, že vám bude vyhovovat i sérum. Oba dva produkty mi maximálně vyhovují jak svou příjemnou parfemací, texturou tak i svými účinky. Nechci o séru tvrdit, že spasí všechny s rozšířenými póry a že by tento přípravek byl na jejich eliminaci vyloženě určený. V mém případě vnímám výsledky jako celek a pleť je obecně prostě taková hezčí, hladší a jemnější. Myslím, že jsem právě v tom věku, kdy s používáním sér můžu v klidu začít a snažit se předcházet vráskám a dalším následkům stárnutí. Na mojí smíšenou-mastnou pleť je toto sérum ideální, ale pro hodně suchou nebo více zralou pleť by asi nebylo dostatečné a chtělo by to sáhnout po něčem "mastnějším" a výživnějším.

Když bych to měla shrnout - používání séra mě baví stejně tak jako chroupání M&Ms lentilek a jejich aranžování a hledání všech modrých odstínů :)

Jsou séra zařazená do vaší kosmetické rutiny? Máte zkušenost s tímto sérem nebo pleťovým krémem? :)




PS: Děkuji Lancome za poskytnutí séra k recenzi

43 komentářů:

  1. Kdykoli o něm čtu, tak čtu samou chválu, takže na něm rozhodně něco bude a tudíž by mohl vyhovovat i mně. No, musím napsat Ježíškovi :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
  2. sérum používám tak obden, tohle má opravdu krásný obal miluju modrou, krásně udělaná fota

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to vypadá skvěle, pokud jsou výsledky opravdu vidět :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Já s Lancome zkušenosti nemám, ale rozhodně souhlasím, že to balení je krásné! V kombinaci s těmi sladkostmi je to snad ještě lepší :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda séra ještě nepoužívám, přijde mi to opravdu zbytečné v 19 letech. Jinak tyhle produkty vypadají fajn co se designu týče :-). S tím přirovnáním k k M&Ms jsi mi naprosto udělala chutě :-D.

    OdpovědětVymazat
  6. Ani jeden z těchto produktů nevlastním, vůbec mě nelákají, ale M&Ms velmi pobavily a vypadají fakt super! :D

    OdpovědětVymazat
  7. No vypada skvele! Mamka ho pouziva a nemuze si ho vynachvalit... Me je 15 takze myslim ze tohle serum pouzivam nepotrebuji :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kdyby mi přebávalo zbytečných pát tisícovek tak po něm hned jdu.

    A ty lentilky to je nějaká limit edice???

    Jinak sera používám velice ráda je mi 31let a stále trpím na akne a rozšířené pory, takže serum je moje každodenní rutina ted mám Ryor, ale určitě zas zkusím jiné.

    OdpovědětVymazat
  9. Balení je opravdu moc hezké, ja používám sérum od Biodermy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky :-) A možná někdy po něm mrknu, děkuji za super tip ☺

    OdpovědětVymazat
  11. Akurat mi prisla celkom velka vzorka sera od Douglasu, tak som zvedava :D Sice mi toho asi vela nepovie z dlhodobeho hladiska, ale aj tak... :D

    OdpovědětVymazat
  12. Citala som viacero reakcii, ze Lancome kremy a sera nestoja za tie prachy. Ze su plne silikonov. Sama vsak skusenost nemam, no popravde ma Lancome ani nelaka. Ono aj ked bola vzorka v minulej Marianne, ani som ju neskusala..s letakmi putovala do kosa. Asi ma na mna vacsi vplyv negativna reklama ako pozitivna

    OdpovědětVymazat
  13. Já teda zkušenost se sérem žádným nemám, ale tento vypadá moc hezky. :) Mám Lancome ráda, už jenom proto, že obaly jsou od jejich výrobků prostě super! :)

    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ty fotky! Dokonalost! Proto mám tvůj blog ráda, text i fotky jsou na špičkové úrovni! Jinak séra nepoužívám, asi bych vzhledem ke svému věku měla, ale... Třeba se k tomu dopracuju.;)

    OdpovědětVymazat
  15. Lancome jsem nikdy moc nemusela, ale poslední dobou se mi dost dostal pod kůži. Doma mám krém a ve vzorečku mi došlo z Douglasu i sérum a jak říkáš, když pominu ty krásné obaly a vůni, tak samotný obsah taky stojí za to, jen ta cena teda není úplně nejmilejší, ale jako dárek, proč ne a kdybych na to měla, tak si ho kupuju pravidelně :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě by to teda lákalo,ale ta cena je dost odrazující :-(

    OdpovědětVymazat
  17. Kdy je nejvhodnější séra používat? Ráno, pod makeup nebo večer?

    OdpovědětVymazat
  18. Já po sérech poslední dobou dost pokukuju, ale pořád si říkám, že jsem lenoch a stejně bych je nepoužívala

    OdpovědětVymazat
  19. Měla jsem vzoreček tohohle zázraku a akorát mě to nějak tak jako zalepilo... :)

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat
  20. já miluju oba dva produkty. akorát teda, ač mám taky spíše smíšenější pleť, si na sérum mažu ještě hydratační krém :)

    OdpovědětVymazat
  21. Taky na něho čtu samé chvalozpěvy :) Moc se mi líbí to modré balení. Jinak se séry zkušenost nemám , měla bych to napravit :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já sérum zatím moc nepoužívám, chvilku jsem měla Biodermu Hydrabio sérum, ale zatím nemám potřebu si nějaké koupit znovu :-) Každopádně ty obaly u Lancome péče vypadají luxusně!!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. No vypada zajimave
    Style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Balení vypadá krásně, ale na séra jsem ještě také mladá :D. Jinak jsem od Lancome zkoušela jenom voňavku Midnight Rose, která voněla opravdu nádherně.

    OdpovědětVymazat
  25. Vypadá to docela dobře, asi se za pár let po této značce poohlédnu :) jinak super nápad to nafotit s mm! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Skúšala som iba parfémy, krémikyešte nie :) ale vyzerajú super

    OdpovědětVymazat
  27. Já teda séra ještě nepoužívám, nějak jsem si k nim nenašla cestu. Tohle si ale asi nekoupím, mám teorii, že více než 1500 za kosmetiku nedám, takže toto opravdu nee :D.

    OdpovědětVymazat
  28. Ty obaly jsou fakt krásný a fotky jsi nafotila taky moc pěkně, já jsem ještě nezkoušela :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  29. Renčo, za a) fantastické fotky! Za b) o krému už jsme se spolu bavily, takže není asi co dodat, používám ho cca od května, mám nyní poslední třetinu, což je super. Další z této úžasné modré rodinky je oční krém, dopotřebovávám 2.balení, je to pecka, hlavně na kruhy pod očima. Co se séra týká, už jsem ho používala (dokonce několik balení) cca před 2 lety. Musím přiznat, že jsi mne navnadila moc, 2x koncentrované složení zní více než skvěle. Jdu se namazat, myslím, že mám vzoreček z Elle :-).

    OdpovědětVymazat
  30. Ty fotky s bonbónky jsou dokonalé:))

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, s těmito zkušenost nemám, protože jsou pro mě momentálně cenově nedostupné, coby matku samoživitelku částečnou invalidní důchodkyni :( Ale séra používám skoro denně, je mi 42, takže už mě zajímají i ty vrásky :) Séra si dávám ráno a večer pod krém (někdy místo séra arganový olej, různě to střídám). A od Lancomu jsem snad nikdy neměla nic :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  32. Super fotky s lentilkami!:) Séra (zatím) nepoužívám...
    k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Na Lancome ujíždí moje tchyně. Už dříve měla jedno sérum a byla spokojená... tak že by byl vyřešen vánoční dárek? :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Séra používam celkom pravidelne, ale toto ide mimo mňa - najmä cenovo teda :D.
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  35. já jsem séra do teď nepoužívala, ale nedávno jsem si pořídila, tak jsem docela zvědavá na své pocit :) kosmetiku vichy mám ráda, ale tyhle výrobky jsem ještě neměla

    OdpovědětVymazat
  36. v poslednom čase hľadám dobré sérum na 25+ na pomaly sa objavujúce vrásky a nedokonalosti pleti ako fľaky po slniečku, neviem či by som toto sérum mala zaradiť medzi TOP alebo nie???

    OdpovědětVymazat
  37. Nádherné fotky jsem nadšená. Láká mě oční krém z této řady.

    OdpovědětVymazat
  38. tento produkt v mojom okolí nikomu nesadol :/

    www.korytna.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
  39. Chválím fotky, to se ti povedlo, krása :)

    OdpovědětVymazat
  40. Moc hezké fotky a moc hezké balení produktů. Vyzkoušela bych ráda, ale přece jen tohle už je trošku nad můj finanční strop. Ale tak třeba jednou, "až budu velká". :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Používám (i když jsem muž) Nové Génifigue sérum s o 40% vylepššeným a koncentrovanějším složení (právě se prodává) a pak Visionnaire sérum ráno. Večer pak opět Génifigue a Visionnaire krém a maximální spokojenost! Určitě můžu doporučit i pánům a nevidím na tom nic špatného LANCOME používat, p-že mužská řada je dosti omezená a mně prostě nesedí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)