pondělí 15. září 2014

Víkend v obraze - Dny Marianne nákupy a Dyzajn Market


Konec tohoto týdne byl poměrně rušný. Ono celé září je tak nějak narvané různými akcemi a volno aby člověk i o víkendu pohledal :) V pátek začaly tradiční dny Marianne, které jsem ale letos skoro vynechala, protože šetřím na nákupy v New Yorku. Koupila jsem si jen pár drobností a vesměs jen praktické věci (člověk si to musí přece nějak odůvodnit, že :)



První rychlá zastávka byla v H&M, kde jsem měla delší dobu vyhlédnutou jednu velkou a prostornou kabelku. Sleva se rozhodně hodí a novou kabelku jsem stejně potřebovala, protože jsem nedávno dvě jiné oddělala :) Nějak jsem jí zapomněla vyfotit, tak jí třeba někdy uvidíte na Insta :)

Druhou zastávkou byl Douglas a další mega fronta a tuny lidí! Každá z parfumerií měla kromě klasické slevy na celý nákup i akce na různé značky. Já jsem využila 30% slevu na Bourjois a pořídila si do zásoby další balení make-upu Healthy mix a dokonce jsem sehnala i nejsvětlejší odstín, co se vyrábí! Ten předchozí mám téměř vypotřebovaný a zamilovala jsem si ho prostě tak, že musím mít další balení :) K nákupu make-upu jsem ještě dostala sluneční brýle, což bylo takové milé překvapení u pokladny a ani jsem netušila, že něco takového dostanu. Vzala jsem si ještě jeden skvělý lesk od NYX, na který byla také sleva a pak mini balení ochranného spreje od Toni&Guy, který je mimochodem skvělý! Dárek k nákupu byla pleťová maska GlamGlow (vybrala jsem si hydratační verzi, protože tu čistící jsem měla a byla úplně k ničemu) a krásný růžový lak Collistar. Musím říct, že dárky se povedly a strčily do kapsy celou Sephoru, kam jsem letos ani nešla, protože hádejte co - opět napálili ceny a případná sleva by tedy byla nulová...

Páteční večer jsem pak trávila se skvělou Léňou, které ještě jednou děkuju za skvělou společnost :)



V sobotu mi společnost dělala další skvělá blogerka - Viennettka. No a jak to dopadne, když vám blogerka ukáže svůj nákup? Zjistíte, že ještě něco dalšího potřebujete :) Konkrétně tedy navštívit obchod Clinique a něco pěkného si koupit. Volba padla na oční stíny ve formě pastelky, o kterých vám určitě někdy více napíšu. Jako dárek bylo úžasně barevné pouzdro s miniaturkama. Poslední zastávkou byla drogerie Teta, kde byl kuponek na 50% slevu na značku Dove. Takže to jsem pojala jako doplnění rodinných "zásob" :) Svému drahému jsem musela koupit nejúžasněji vonící deodorant a sprchový gel a sobě také něco voňavého. Jediná škoda, že v Tetě nemají ještě novou vlasovou řadu, protože jsem si chtěla koupit novou masku na vlasy. I Viennettce patří velký dík za příjemné odpoledne a zdraví jí i moje kreditka :)



V neděli jsem vyrazila na Dyzajn market, který probíhal během celého víkendu na Střeleckém ostrově a piazzetě Národního divadla. Počasí sice nebylo ideální a často i pršelo, ale moc jsem se tam těšila, protože jsem si předešlé akce musela pokaždé nechat ujít. Jedno z největších lákadel pro mě bylo omrknout další krásné náramky od Kixu. Kupodivu mě velice zaujal i stánek s krásnými hračkami Rosallia a protože se příští rok stanu dvojnásobnou tetou, pro našeho prcka jsem musela koupit krásného méďu :) Líbily se mi i brože Mad Max a výborné byly i makronky od PetriSimo pekárny! No rozhodně mám zase nějaké nové položky na nekosmetickém wishlistu a až nebudu ve fázi usilovného šetření na dovolenou, udělám si zase něčím pěkným radost :)












Co jste během víkendu stihly vy? Byly jste nakupovat? Nebo případně sbírat inspiraci na Dyzajn marketu? :)

55 komentářů:

  1. Jé ty jsi dostala krásný Collistar! Je hezčí než můj! :D Zajela jsem do Prahy a nakoupila vše co jsem si přála, takže já mám radost. :-) Škoda, že jsem o Dyzajn marketu nevěděla, šla bych se podívat. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Z celého Tvého nákupu se mi nejvíc líbí make-up od Bourjois, vážně jsi sehnala 51 :O? Vždycky, když jsem se po Healthy Mixu koukala, viděla jsem jen 52 a bylo mi i řečeno, že se sem dováží jen 52.. To je skvělý, že i pro bledule se sem začínají dovážet světlejší odstíny make-upů, naposledy mě potěšila zpráva od Péti, že Rimmel začal prodávat (a dovážet) ty nejsvětlejší odstíny, např. na Match Perfection 010 si brousím zuby už dlouho.. :D
    glace.aux.noisettes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já se taky vydala v pátek na dny Marianne, a z kosmetiky jsem si koupila na tvé doporučení pastelku na rty od Clarins, která je vážně skvělá, a odličovací ubrousky. Glamglow masku mám stejnou, vyzkoušela jsem ji taky a musím říct, že žádná hydratace se nekonala.. Jsem docela zklamaná. Lak mám takový hezký červený :). A na Dyzajn marketu jsem byla minule a moc se mi tam nelíbilo :(

    OdpovědětVymazat
  4. musím říct, že jsem snad i ráda, že jsem letos Dny Marianne vynechala a užívala si sluníčka a moře, nejdřív mi to bylo trochu líto, ale po všech těch šílených fotkách a článcích...uf uf! O hodně víc mě ale mrzí, že jsem propásla Dyzajn market...krásné věcičky :)) bjk.baju@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. hmmm, nevim, jak je to v Praze, ale v brnenske Sephore mi ty ceny prisly normalni. jen jsem se tesila na novy veci od Nars a ono nic.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojda,

    my jsme byli v neděli a většinou měli vybráno... Mno a Sephora fakt opět natáhla ceny, tak jsem si tam ani nic nekoupila... Parfém drahému objednám přes internet a hotovo. Fakt mi tam naštvali s těma cenama... Ve Fannu měli hrozně přebranej Bourjois, na kterej jsem se těšila... A Starbucks byl absolutně narvanej... grrr
    Dny Marianne nebyly špatný, ale mohlo to bejt lepší =o) a stačilo začít u bločku s kuponkama, kterej by mohl bejt perforovanej...

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem letos využila kupónky Marianne poprvé :) měla jsem v plánu pořídit zimní bundu a podzimní kozačky, což jsem nutně potřebovala. Nakonec jsem byla z nabídky obchodů v Karlových Varech dost zklamaná. Bundu jsem nenašla žádnou nebo příšerně předražené. Všechno mi letos přijde jako vaťáky na houby :D nakonec jsem sehnala ale krásné kozačky v CCC za 675 Kč po slevé, což je krásná sleva. Potom jsem zavítala do DM, kde jsme s přítelem využili akce 25% na DM značky a konečně jsem si koupila hřeben s kančími štětinami. No a nakonec jsem se stavila v Sephoře, kde jsem využila slevy a koupila si štětec na oční stíny a srdíčkovou tvářenku Too Faced, která byla už dlouho vytoužená, ale nakonec z ní tolik odvařená nejsem :/ no Dny Marianne mě zklamaly, ani ne tak slevovými kupónky, ale slabou nabídkou obchodů :/

    OdpovědětVymazat
  8. Nebyla, to není nic pro mě :-) většinou nakupuju stejně přes net (kosmetiku), tak pořídím levněji během celého roku a nemusím se mačkat na takové akci :-D v Pardubicich toho stejně zas moc nebylo...

    OdpovědětVymazat
  9. Pokoupila jsi pěkně :). Fotky z Dyzajn marketu se mi líbí moc, koukám, byli tam samý skvělý věci - nejvíc mě uchvátili ty náramky
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Už sa teším na recenziu na niektoré produkty :) Ten námornícky náramok s kotvičkami sa mi neskutočne páči ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Já sem tento víkend odpočívala, ale něco málo jsem koupila v drogérce jako útěchu :)

    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ja se letos dnu Mariane ucastnila poprve a myslim, ze uz je nevynecham. V H&M jsem se vybavila na sport, v Adidasu jsem sehnala skvely bezecky boty ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja se letos dnu Mariane ucastnila poprve a myslim, ze uz je nevynecham. V H&M jsem se vybavila na sport, v Adidasu jsem sehnala skvely bezecky boty ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. my jsme byli nakonec včera ve Zličíně, bylo to lepší než to Palladko v pátek, ale na mě to bylo stejně moc :D mám podprsenku, silonky a péřovku z Olivera a pak jsme se šli uklidit do sauny :)

    OdpovědětVymazat
  15. Taky me mrzi, ze jsem nevedela o tom Dyzajnmarketu, na ten bych sla ve finale radeji nez do Sephory. Ta pro me byla taky velke rozcarovani. Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
  16. já jsem vůbec nakupovat nebyla, nějak to vůbec nevyšlo a nebyl na nákupy čas :( ale na druhou stranu nic nutně nepotřebuji a alespoň jsem pošetřila :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Mno, já nakupovala celý víkend :-) Asi jsem měla celkem štěstí na lidi. Všude prázdno, jen jsem stála frontu na lístky do divadla.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak na tom Dyzajn markete by som sa vyšantila :D Krásne veci ako vidím z fotiek :D

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné nákupy a ani toho nakoniec s darčekmi nebolo málo. Super!

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkné věci sis pořídila! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem se dnů Marianne účastnila poprvé a bylo to fajn (hlavně teda díky tomu, že jsem skoro celý prázdniny pracovala a nějaký penízky mi ještě zůstaly :D ) a sice byly všude fronty, ale tak to se dalo očekávat, a i tak jsem suprově nakoupila :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to si měla nabyté :). Já jsem taky trošku nakupovala :).

    OdpovědětVymazat
  23. je to veľmi pekný článok a pekné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  24. já jsem využila Dnů Marianne k tomu, abych si nakoupila věci na podzim, které jsem stejně měla v plánu, abych ale šla nakupovat jen proto, že jsou slevy, to ne :) takhle se mi to ale hodilo :)

    OdpovědětVymazat
  25. také jsem byla nakupovat, ale jen pár drobností: kabát z c&a, pak v dauglesu tvářenku od borjois, k tomu dárek lak a maska jako ty a krém od loccitane bambucké máslo a k tomu jsem dostala miniaturku kondicionétu též bambucké máslo a je tak perfektní, že si pořídím velké balení :)
    ps:) pekné nákupy a těším se na NY

    OdpovědětVymazat
  26. Woooow! Tie doplnky. Raj pre oči. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak já jsem dnů marianne nevyužila vůbec,protože už takhle toho mám mraky a nemám to pomalu kam dávat :) Jinak hezký článek :) janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. áchjo, aspoň do toho Douglasu jsem si mohla jít udělat radost :/ :D GlamGlow bych chtěla vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  29. S Healthy mixem od Bourjois to mám stejně :).

    OdpovědětVymazat
  30. No já jsem nic moc nestihla. U nás byly hody, takže konec :D ale kamarádka byla nakupovat a málem to zabalila, protože všude byly fronty ;) ale plánuju udělat nálet na makeup od Bourjois

    OdpovědětVymazat
  31. Schvaluju, že kupuješ jenom ty užitečné věci, to bych taky potřebovala umět :)

    OdpovědětVymazat
  32. Moc se těším na Tvé články z NY! :-) Dyzajn market jsem OPĚT musela zvrhnout.. :/

    Měj se hezky,
    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  33. Ty ptáčkové brože jsou krásné :).

    OdpovědětVymazat
  34. Já si koupila péřovku,prádlo z Intimissimi,svetry v F&F,grepový sorbet z Body shop ve slevě a zimní deku ze Scanquilt.Ty náramky jsou dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  35. Já jsem jako tradičně nebyla nikde a ani mi to nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  36. Původně jsem se na Dyzajn market taky chystala, protože minulý byl super, ale nakonec jsem to díky počasí vzdala, takže snad příště. Dny Marianne jsme chytli pouze v neděli a když jsme viděli, kolik je všude lidí, šli jsme radši na čínu:)

    OdpovědětVymazat
  37. Dny Marianne jsem tentokrát vynechala, nerada se mačkám v obchodech se spoustou lidí, ale musím říct, že mne to tentokrát ani nějak extra nemrzí :-)

    OdpovědětVymazat
  38. taky musím říct, že Douglas pořádně převálcoval Sephoru, já teda tu naši brněnskou mám ráda, zatím jsem pokaždé narazila jen na milé paní prodavačky, které si mě dokonce už pamatují, ale ty napálené ceny jsou prostě děs a i dárečky - lak a bonbonek jsou sice fajn,ale přeci jen na to jak je Sephora mega "světová" bych čekala na takovou akci něco víc...

    OdpovědětVymazat
  39. Moc hezké fotky a dobře si nakoupila :) Ještě, že jsem na tom dyzajn marketu nebyla :D Moje peněženka by asi plakala :D

    OdpovědětVymazat
  40. Rendy, prosímtě nevíš jestli se dá u nás už sehnat ta nová formula Healthy mixu? myslím ta gelová. moc děkuju, Markéta, novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. My byli kamarádce na svatbě až ve východních Čechách, takže jsem Design market opět nezvládla (už jsem propásla ten letní, protože jsem byla na dovolené). Nákupy proběhly už v pátek (Pandora, CaA, Douglas, Korres aj.) a v neděli jsme skončili na Černém mostě, protože manžel chtěl taky využít nějakou slevu :-D. A tam nás překvapil Decathlon, protože tam měli super levné oblečení na cvičení.

    S tou Sephorou se mi to tedy nezdálo... zase zdražili. A ten chubby stick na oči je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  42. já bohužel musím šetřit:(
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Kateřina Zettlitzerová: taky jsem tomu nechtěla skoro věřit, ale prodává se :) Konečně!

    Sasha: tak to máš kliku, žes ho ještě sehnala. Kdekoliv jsem se v Praze ptala, nikde už nebyl!

    Ma B: taky jsem chtěla rtěnky a stíny omrknout, ale trochu jsem očekávala, že je tam záměrně nedali :)

    Lady Twig: naprosto souhlasím!!!

    sufle: jéé, to nevím :( přiznám se, že jsem to vůbec nikdy nesledovala a vždycky se dívám jen na ten Healthy mix

    OdpovědětVymazat
  44. V pátek jsem byla na zápise do školy a pak to ( tedy postup do dalšího ročníku) šla řádně oslavit nákupy. Úplně jsem zapomněla, že začínají nákupny dny M. Ve dvanáct hodin to ještě šlo, ale když jsem po třetí odcházela, všude už byla tuna ženských. I když jsem něměla kuponky, tak mě skoro všude potkaly slevy a já se tak řádně praštila přes kapsu. No což, další nákupy asi budou u mě až na Vánoce! Nekoupila sis další ten krásný náramek? :)

    OdpovědětVymazat
  45. Bohužel bydlím na opačné straně republiky :) A dny Marianne mě taky nelákají.

    OdpovědětVymazat
  46. letos jsem na Dny M. nemohla jet... škoda, tak aspoň hltám blog a "slintám" nad tím, co si kdo pěkného pořídil :-)

    OdpovědětVymazat
  47. Skvělý článek!!! Letos jsem taky vyrazila na dny Mariane a udělala pořádný průvan ve své peněžence. Moc hezké věci sis pořídila. Kariiin.Fr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Lesk NYX jsem si na dnech Marianne taky pořídila, a to díky Tvé kladné recenzi. Jé a ten odstín, není to Vanilla cream pie? Ten jsem si právě vybrala a přijde mi stejný jako na Tvé fotce (a je fakt úžasný). Kromě to ho jsem si vybrala ještě jumbo tužku na oči. A tvářenku v odstínu Taupe v Douglasu snad ani nevedou, celkově výběr NYXu podle mě nic moc, bylo to i dost opatlané, no jak jsem se na NYX těšila, byla jsem spíš zklamaná. A to jsem kvůli němu musela jet do jiného Douglasu, neb u nás v Brně ho v jednom nevedou.
    Jinak jsem v Douglasu koukala na "chubby" od Bourjois, ale chyběla cena. Obrátila jsem se tedy na prodavačku, která koukla na regál - "hm, máte pravdu, cenovka je jen tady vedle u lesků... Tak počkejte, já to jdu zjistit ke kase." Za chvíli se vrátila, že pokladny nestíhají, tak sorry ale cenu mi bohužel neřekne. :-D Vybrala jsem si ale rtěnku Bourjois Shine Edition.
    Pokladny v Douglasu byly v provozu dvě, všimla jsem si že jedna prodavačka byla moc ochotná a usměvavá a každému dávala na výběr z verzí masky a odstínů laku. Druhá to do taštiček házela jak jí to přišlo pod ruku. U mně se zrovna netrefila, na požádání vyměnila, ale evidentně ji to obtěžovalo. :-D
    V Sephoře jsem (opět díky Tvé pochvalné recenzi) pořídila jejich voděodolnou tužku na oči - je fakt skvělá a byla jsem nadšená z toho výběru odstínů, určitě sbírku ještě rozšířím. Zatím jsem vybrala nádhernou "snakeskin dress" a tmavě fialovou "tango night". A zrovna u nich cena navýšená nebyla - stály před slevou 210 Kč, což se shoduje s cenou, kterou jsi uváděla ve článku Ty...

    OdpovědětVymazat
  49. Ceny v sephore se opravdu pred dnama marianne nezdražili,to musím potvrdit. Jinak se těším na tvůj článek z NY, doufám, že bude i nějaký ten vlog :)))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)