pondělí 8. září 2014

Soutěž o štětce Real Techniques a kosmetiku Tanya Burr

Krásné pondělní ránko! Vítám vás tu po menší víkendové pauze :) Doufám, že vám dneska zase trochu zvednu náladu, protože mám pro vás další soutěž. Dvě z vás můžou vyhrát balíčky se štětci Real Techniques a k tomu kosmetický dárek z kolekce Tanya Burr (jejíž kosmetickou řadu seženete spolu se štětci RT na e-shopu paradise-of-beauty.cz.

Takže o co se tentokrát soutěží?  


Balíček číslo 1

- štětec Retractable bronzer Brush
- lak na nehty z kolekce Tanya Burr



Balíček č.2

- Kabuki brush
- lesk na rty z kolekce Tanya Burr



Pravidla soutěže:

1) Dejte like stránce 
paradise-of-beauty.cz na facebooku (KLIK)

2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 8.9.- 21.9.2014. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 21.9.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (8.9 je 1, 9.9 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)




Děkuji e-shopu paradise-of-beauty.cz za poskytnutí dárků do soutěže

140 komentářů:

  1. Naprosto zbožňuju Tanyu Burr a její videa. Bohužel, když jsem byla v Londýně, její kosmetiku jsem nějak nesehnala =( Už dlouho přemýšlím nad koupí nějakého jejího lesku a laku =) Tak snad se někdy dočkám =)

    OdpovědětVymazat
  2. Další super soutěž u tebe :) no třeba budu mít štěstí
    beautymaty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ten lak na nehty má krásné balení i barvička je krásná.

    OdpovědětVymazat
  4. Tanyu mam ráda, když dělá tutoriály, protože to její líčení je relativně jednoduchý, efektní a fakt si ho můžu udělat i doma .. bohužel mi přijde, že se poslední dobou snaží dělat jen nějaký challenge videa s random lidma a spamuje svůj účet vlogama, což mě fakt mrzí, protože mě to nebere.. :D (zas samozřejmě 100 lidí, 100 chutí..)
    jinak na ty její lesky na rty jsem slyšela jen samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tanya <3 celkovo mám veľmi rada britských blogerov :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jee libil by se mi balíček s kabuki štětcem :-) sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá soutěž :)
    Like splněn
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ten lak je tak nádherný :) dokonalá farbička :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na kosmetiku Tanya Burr jsem fakt zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  10. Už pár štětců od RT mám, ale ten Kabuki by se hodil :)
    madrovamaruska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Od Tanyi jsem ještě nic nezkoušela, ale asi je na čase... A ty štětce, aach! blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Super soutěž :)
    asmallmiracleCZ@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. RT štětce jsou pro mě jedny z nejlepších. Nejen že mají hebounké chloupky, ale hlavně jsou hezky barevné. To je věc co mi u všech profesionálně se tvářících štětců prostě chybí.
    ithil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ááááách bože, chci balíček č. 2! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Super soutěž , tyhle štětce chci už strašně dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  16. Balíček je nádherný, štětce vypadají fakt skvěle :)
    Kler.B@seznam.cz
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. jeej super sutaz, rada by som vyhrala, snad sa postasti :)

    ivkamelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Real techniques jsou moje nejoblíbenější štětce, moc se těším na jejich další novinky :)
    peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Krasné baličky :) tvé giveaways vzdy prekvapi tak snad uz se konecne postesti :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Osobně Tanyu nemusím, ale make up má pěkný. Díky za pěknou soutěž.
    sandra.al@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Skvělá soutěž a štětce od RT bych vyzkoušela moc ráda.:)
    darleen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Lak na nehty ma krasny odstin!:-) a RT je velke lakadlo:-)
    michaela.jandlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. No stetcu neni nikdy dist navic RT mam rada a na kosmetiku Tanya Burr jsem zatim slysela jen samou chvalu tak uvidime
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. krasny lak!
    cabin.crew.slovakia@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Real Techniques chci vyzkouset uz dlouho, tak jeden vyhrat by bylo skvele:-) k.libicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Nádherné dárečky, na štětce mám políčeno už dlouho a blogerku sleduji, takže její kolekce musí být úžasná :) nikola.jahnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. zapajam sa :) a hodil by sa mi prvy baliček pretože si robim zbierku rt štetcov :D


    www.sweetlollipopqueen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Ten lesk vypadá nádherně, krásná barva :)

    OdpovědětVymazat
  29. Jééééé, mám od nich tu fialovou sadu štětců na oči a je super, takže určitě ráda vyzkouším ještě něco!

    barbora.snajdrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Krásné balíčky))
    anetakusova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Už dlouho si dělám zálusk na štětce real techniques :) E.Srncova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Tanya je jedna z mých prvních youtuberek, na které jsem začala koukat :) a RT, ty jsem vyzkoušela a zamilovala se, co více dodat :)

    OdpovědětVymazat
  33. Pořád nevím co si o téhle kosmetice mám myslet. Tanyu mám moc ráda, ale nevím, asi bych do té kosmetiky nešla, mám strach, abych nebyla zklamaná z kvality :(

    OdpovědětVymazat
  34. Jejich štětce naprosto miluju a ani jeden ještě nemám ve sbírce, jsou moji novou závislostí 😃
    Kristynarezacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. sada se mi moc líbí :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Teď jsem se vrátila z božského víkendu mimo civilizaci a heleme se, nová soutěž :D Tak polechtám štěstí
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. RT štětce už dlouho plánuji koupit:)

    OdpovědětVymazat
  38. jééé, další supr soutěž :) s touto kosmetikou ještě nemám žádné zkušenosti a popravdě, slyším o ní poprvé, takže zase jsem si rozšířila obzory ;)

    OdpovědětVymazat
  39. skvělá soutěž! RT miluju a na Tanyi kolekci jsem se dívala, ale mám teď všeho dost a není to úplně nejlevnější... tak si budu držet palce :)

    OdpovědětVymazat
  40. Super soutěž! RT štětců mám asi 5 a všechny je miluju, takže další bych uvítala s radostí :) A kosmetiku Tanyi Burr jsem chtěla vyzkoušet už dlouho a obě varianty vypadají pěkně :)
    viktorkar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Opět skvělá soutěž :)
    janca-777@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Tak tohle je jedna z mála giveaway, která mě vážně zaujala :) Málokdy se mi chce plnit pravidla a o něco soutěžit :D Real Techniques chci vyzkoušet už stráášně dlouho :) Nejradši bych něco na oči a roundtop kabuki na tvář :) A Tanyu Burr mám moc ráda! :) Umí se nádherně nalíčit a je úžasně milá :) Obecně britské blogerky u mě vedou na plné čáře (Chapman ´s family and Essie :) )

    OdpovědětVymazat
  43. Skvělá soutěž, jeden lesk z téhle kolekce mám a je můj nejoblíbenější :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Mám ráda real techniques štetce, jsou naprosto skvělé.
    krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. barva laku vypadá moc krásně a štětce RT bych moc ráda konečně vyzkoušela :))
    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Jé štětce jsem chtěla vyzkoušet :) Super GW -tosimca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. tanya je neskutecne sympaticka. lesky nepouzivam, takze urcite pujdu po lacich. m.radkovicova(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Kosmetiku od Tanyi jsem chtěla zkusit, ale ceny mi přijdou přemrštěné (aspoň v Česku), tak bych byla ráda, kdybych měla možnost vyhrát :)
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Jééva, tak to by se mi nějaký štětec hodil a i ostatní ceny vypadají lákavě. Na fb jsem lajkla, pod tímto jménem :).
    laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Čím víc štětců, tím lépe :D
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Ten kabuki štetec by sa mi hodil a páči sa mi aj farba laku :)
    2kikina235@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  52. Štetce chcem už dávno vyskúšať. Tanyu Burr sledujem a rada by som od nej niečo skúsila :)

    OdpovědětVymazat
  53. krásné balíčky. O značce jsem spoustu slyšela, takže samozřejmě bych i ráda něco vyzkoušela :-)
    fanny.u @ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Moc pekna soutez :-)
    HanczaL@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Jako obvykle ty nej., nej., nej. ceny :D email: sigisramkova@seznma.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj, štětce Real Techniques chci vyzkoušet už hodně dlouho, bylo by skvělý, kdybych k nim skrze Tvojí soutěž mohla mít blíž :)
    glace.aux.noisettes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Rendo, máš zkušenosti s kosmetikou Tanya Burr? :) Už jsem pár recenzí četla, ale zajímal by mě tvůj názor :)

    OdpovědětVymazat
  58. Až teď jsem uvěřila v lásku na první pohled! Ten lak se mi neskutečně líbí :) kristyna.toma@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. super soutěž x) líbí se mi ten kabuki štěteček
    lufipeace@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Tanyu mám moc ráda a na ty lesky sem slyšela jen samou chválu plus RT štětce, rovná se dokonalá soutěž..!
    Kataseibertova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Paráda, RT zatím nemám vyzkoušené =o)
    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. tiež sa zapájam:) beautybyevka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. už strašně dlouho chci vyzkoušet nějaký štětec Real Techniques, takže toto by byla super příležitost :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. jak na štětce od RT tak na kosmetiku od Tanyi si brousím zuby už pěkně dlouho díky za info o tomto e-shopu :)

    OdpovědětVymazat
  66. Snad nevadí že nemám FB :)
    Ten lesk vypadá fantasticky! :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  67. Supeeer :-) moc ráda bych vyzkoušela nějaké šěce od real techniques :) janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  69. Krásné dárečky :)
    Sleduji pravidelně - Romana Lánská
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Ten lak je krásný :).
    kristy.uhrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Nádherné ceny, hlavně ten lak vypadá nádherně!:)
    karolin.uhrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Štětce Real Techniques jsem si chtěla tuhle objednat dokonce z této stránky :)
    ještě chvíli počkám a třeba se na mě u Tebe usměje štěstí :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Štětců není nikdy dost.
    i.cibikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Krásné dárečky! rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Štětce Real Techniques jsem chtěla vždy vyzkoušet!
    marsalkovatana@outlook.com

    OdpovědětVymazat
  76. Super soutěž.
    believe.bitch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. já ty tvoje soutěže, tak zbožňuji :)
    lena.slajf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Pěkná soutěž :)

    dashulka87 at gmail dot com

    OdpovědětVymazat
  79. O tak toto je super súťaž :D
    katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. RT štětce mám moc ráda,jsou skvělé,díky za super soutěž :)
    luciana.vesela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. dayofowl@gmail.com

    tu blogerku neznám, ale RT mám moc ráda

    OdpovědětVymazat
  82. na tie štetce si brúsim zúbky ! :) nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Další pecka soutěž :)!
    Andrea.simlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Úžasná blogerka! Hrozně bych chtěla vyzkoušet její lesk nebo lak :) Když se mi nepoštěstí u tebe, snad na ně narazím někde v Anglii, kam pojedu!

    OdpovědětVymazat
  85. Balíčky jsou krásné, štětce RT si moc přeji vyzkoušet :)
    nikol1.novakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Tohle vypadá skvěle :) ten lak má krásnou barvu!
    dolezelova.aa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. mmm na RT štětce mám zálusk už dlouho, bylo by super mít doma prvního chlupáče :3
    paja.mzourkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. na kosmetiku tanya burr jsem koukala již dříve, lak má super barvu!
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  89. Wow, moc krásná giveaway. :-) Zapojuji se.

    OdpovědětVymazat
  90. Ahoj, fb nemam, takze v pripade vyhry ma mozes kontaktovat tu:
    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat
  91. Přesně na štětce RT si dělám zálusk, ale pořád se nemůžu rozhodnout, které přesně potřebuju. Zatím to vypadá, že skoro všechny :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. pekna givka :) ze by konecne moje licka dostali profi stetce? vybrala by som si c.2, ale potesim sa comukolvek :)
    peackapples na gmaili

    OdpovědětVymazat
  93. Nový štetec by sa mi zišiel, lebo minule som spravila takú hlúposť že som si umyla štetec ale potrebovala som ho nečakane rýchlo použiť a tak som ho fénovala. A samozrejme mi zničilo štetinky tak ma strašne škrabe. :D :(
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Ja bych brala vsechno ... Kosmetiky neni nikdy dost

    OdpovědětVymazat
  95. Další štětec do sbírky? Hm.. krásná barvička laku i lesku. :-) mjanovska11@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Že by konečně byla šance nějakou kosmeiku konečně mít a ne jenom o ni číst? :))) :D
    Samosebou že soutěžím! :)
    Agula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Ten lak na nehty je naprosto rozkošný ^_^
    allen24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Mně se tenhle systém moc líbí :)
    vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. ach ty štětce :-o
    littlegirlfromvillage@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. kosmetiku od Tanya mám v plánu vyzkoušet už dlouho, a to na lesky příliš nejsem :) a štetce vypadají taky skvěle.

    OdpovědětVymazat
  101. Já prostě miluju štětce RT!!!
    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Super soutěž :-). O nějakém štětci od RT sním už dlouho a pro kabuki štětec bych určitě našla využití :-). Máš krásné články a každý den se třesu až zase napíšeš další! M.Malusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Krásná soutěž, štětců nikdy není dost:-)

    tyrezka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Skutečně krásná soutěž :-) Lesk od Tanya Burr chci už dlouho vyzkoušet. Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Strašně ráda bych vyzkoušela RT štetec, už strašně dlouho o jednom sním! :)
    Jsi moje nejoblíbenější blogerka a vždycky se těším, až vyjde další článek. :)
    kuprova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. úžasná súťaž :) stále som pokukovala po tom štetci :)
    miselina.e@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Super soutez-RT stetce miluju!
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. jana-milickova@seznam.cz

    Já chciiiiiiiiiiiiiiiiiii, prosííííííííííííííííííím :D :)

    OdpovědětVymazat
  109. Super soutěž!
    klara.dvorakova.2002@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Štětce RT mám nejraději, jsou vážně úžasné:-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. Teď jsem si objednala velkou sadu štětců na líčení, ale RT nemám ani jeden a vždycky jsem je chtěla vyzkoušet :)

    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet lesk na rty od Tanya Burr :-)
    LuckaxD@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Na ty štětce si už dlouho brousím zuby ;)
    petkasimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Výhra vypadá lákavě ;-)
    Ivča
    kacerkakacerka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Moc pěkná soutěž :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Rendy, ty nsi sntěmi soutěžemi neuvěřitelná:) mám sadu na oči a obličej a zbožňuji je:) chtěla bych je doplnit o limitku Nic's pics, tak snad na ni tady v zahraničí narazím, nebo ji ukořistím na webu:)
    hhribalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Ty lesky z její řady vypadají krásně:)

    OdpovědětVymazat
  118. hezká soutěž..a tu Tanyu vůbec neznám:/
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Ahoj, rada sa zúčastním o také krásne ceny
    na fb som pod menom Mária Galdunová
    môj email - maria.galdun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  120. štětce miluju a Tanyu mám taky moc ráda!:)
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. bjk.baju@seznam.cz super soutěž :))

    OdpovědětVymazat
  122. ooo <3 štětce od real techniques jsou naprosto úžasný a tady tyto..nemám slov :33 misha.oswaldi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Tanya je jedna z mých nejoblíbenějších youtuberek :) Skvělé ceny do soutěže :)

    OdpovědětVymazat
  124. Tak tahle soutěž je opravdu povedená:) bylo by super vyzkoušet a vlastnit jakýkoliv produkt z výher! Jsi skvělá jen tak dál:) denisazobalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. krásné balíčky, budu doufat ve štěstí
    hanka.nesty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Ahojky,

    moc pěkná soutěž o skvělé ceny. Sním aspoň o jednom štětci od značky Real Techniques, ale zatím bohužel jen sním.Od někoho z youtubek jsem zaslechla také že zahraniční youtuberka Tanya Burr má svojí kosmetiku a je moc dobrá.
    Budu doufat, že se jednou štěstí unaví a potkám ho.

    e-mail: spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Super soutěž :) email: petulahavlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)