sobota 20. září 2014

Rtěnka Julianne od Lorealu

Rudé rtěnky a já, to není zcela typická kombinace. Pravidelné čtenářky už možná ví, že si jedu na nude vlně a mám ráda ne příliš výrazné rtěnky. Dneska to tedy bude tak trochu premiéra, respektive se tu po strašně dlouhééé době objeví rudá rtěnka. A víte co? Ona se mi dokonce docela i líbí! O tom, že L´Oreal od listopadu chystá novou kolekci rtěněk Pure reds jsem vám psala už ZDE. Z kolekce jsou pro mě barevně nejzajímavější hlavně laky na nehty, které barevně doplňují rtěnky. Protože rudé laky já můžu a kdybych si měla vybrat jen jednu barvu, kterou bych si nehty lakovala, byla by to právě červená a její příbuzné odstíny. Nicméně prostor dostane i rtěnka a na dlouhou dobu se tu asi nic tak výrazného neobjeví :)




Tak jako se mi strašně moc líbila předchozí nude kolekce, tak i svým provedením je tato moc pěkná. Obzvlášť balení rtěnek mi přijde hodně povedené a na drogerii i poměrně luxusní. Když se na obal rtěnky podíváte hodně z blízka, vypadá jako by byl kožený. Jak jsem psala, nemám příliš mnoho rudých rtěnek a nemám tedy takové porovnání s jinými značkami, nicméně takhle mi přijde vážně dobrá. Není to sice klasická krémovka, ale kdo by chtěl, aby se mu kolem pusy takhle rudá rtěnka rozmazala snadno a rychle, že? Konzistence je tedy trochu tužší, nicméně rty nevysušuje a není určitě ani úplně matná. Její výdrž pro mě byla trochu šokující, protože od všech těch nenápadných rtěnek, co mám, jsem zvyklá, že většinou tolik nevydrží (nebo nejsou spíš tolik vidět). Tuhle jsem na rtech viděla i po několika hodinách a to jsem jedla i pila :) Holt v něčem ty výrazné odstíny výhodu mají. Voní jako klasická rtěnka, taková ta pudrová vůně, jestli mi rozumíte, takže je to pro mě trochu taková nostalgie. Odstín mi přijde poměrně intenzivní už po prvním natření rtěnky a pigmentace mi přijde vážně hodně dobrá. Docela mě těší, že jsem jen podle produktových fotek trefila odstín a mám pocit, že se ke mě hodí. Už úplně chápu, že někomu stačí jen zvýraznit řasy a natřít rty rudou rtěnkou a vyrazit. Je fakt, že člověk nic víc pak už nepotřebuje :)









Obecně mám ráda laky na nehty L´oreal v těchto malých lahvičkách a zatím se mi je pokaždé podařilo vypotřebovat a přijdou mi velikostně tak akorát. Vyhovuje mi je plochý štěteček, se kterým se mi nehty dobře lakují. Lak kryje dobře i v první vrstvě, ale pro opravdu intenzivní barvu dávám dvě vrstvy. Na první pohled úžasně krvavě červená barva, při bližším prozkoumání na sluníčku uvidíte mikro zlaté a červené třpytečky, které lak obsahuje. Jsou ale vidět opravdu jen z 5 centimentů a to ještě při důkladném zkoumání, takže se toho bát nemusíte. S výdrží nemám vůbec problém, ostatně jako vždycky, když použiju nejlepší topcoat na světě od Flormaru :)



Jestli jste na rudé rtěnky, tak předpokládám, že tuto kolekci si nenecháte ujít. A když se líbí i mě, jinak zapřísáhlé nude milovnici, tak už je to fakt něco :) Minimálně laky myslím osloví většinu kosmetických nadšenkyň. Na to, že výrazných odstínů rtěnek mám minimum, tak Julianne se mi upřímně líbí a mám i dojem, že mi sluší. Každopádně na 100% to budu moci říct, až si vyzkouším i zbylé odstíny :)  Svůj názor na nude odstíny ale neměním a tohle beru jako takové oživení a zpestření v každodenním líčení. Nicméně kolekci vřele doporučuji omrknout! K dostání bude od listopadu v drogeriích. A taky určitě sledujte blog Péti Lovely hair, protože tipuju, že u ní se všechny tyhle rudé krasavice objeví :)

Máte už svojí oblíbenou rudou rtěnku nebo stále ještě hledáte tu nejhezčí? Půjdete si vybrat některou z této kolekce? :)



PS: děkuji L´Orealu za poskytnutí produktů k recenzi

59 komentářů:

  1. Ach to je nádhera! Nemůžu se téhle kolekce dočkat! L´Oreal to teď tak nějak válí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímalo by mě, které odstíny budou u nás v prodeji. Za mě má jedny z nejkrásnějších odstínů Jane Fonda a Doutzen, k mému typu samozřejmě. Julianne je nádherná, ale jako opravdová rudá na mě nepůsobí, spíš taková denní korálovka. Každopádně se mi ten collection koncept líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. já rudé rtěnky nepoužívám, ale tahle vypadá opravdu dobře

    OdpovědětVymazat
  4. Žádnou rudou rtěnku nemám, jen dvě trochu do malinova. Ale nenanáším je v plné barvě, spíš rty jen tak poťupkávám. Na minulé Vánoce jsem ale sestřence koupila červenou od Rimmelu a tak se mi líbila, že jsem ji chtěla taky. Ale nakonec to možná přehodnotím a vyberu si nějakou z této kolekce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nová kolekce se mi fakt líbí, myslím, že se jim povedla, jen mě prostě ta červená nesluší :D (zatím se mi na mě nelíbí). Ale na laky určitě mrknu :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. V tomto som tvoj uplny opak, najradsej mam vyrazne ruze, idealne cervene (najviac mi vyhovuju Lancome a Topshop) a nude mam doma len jeden od Clinique. ;) Za to ale cerveny lak mi pomaly dochadza, tento vyzera naozaj dobre, tak to s nim teda skusim. :)
    elle.pomsar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Nude kolekce se mi líbila moc, jednu rtěnku mám a přemýšlím, jestli si nepořídit ještě další.. v DMku jsem je totiž ještě viděla. Tahle kolekce ale bohužel opravdu není nic pro mě, nic podobného mi na rty prostě nesmí :D A laky na nehty, to už je jiná.. po těch se určitě podívám:)

    OdpovědětVymazat
  8. L'Oreal rtěnky jsou skvělé. Asi nejlepší, co se dají koupit v drogerii.

    OdpovědětVymazat
  9. Ja rude rtenky moc nemusim.. Jsem taky spis do tech nude.. Tmavsi nude to je moje.. Radeji si vic zvyraznim oci.. U tehle se mi barva moc libi tak uvidime..treba ji i vyzkousim.. :) vypada dobre:)

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, rtěnka vypadá úžasně! Jak balení, tak na rtech :) Moc hezký odstín..

    OdpovědětVymazat
  11. půjdu určitě vyzkoušet, ale prý až od listopadu :(

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné odstíny , na rtech vypadá vážně skvěle,ale hlavně se mi líbí design rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Velmi nalákalo! Ten obal rtěnky je úžasnej!!!! A rtěnka taky, sluší ti, neboj se barev :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ja ani nenosim červené rúže, pretože zvýrazňujú žlté zubky :) ale každopádne su krásne a laky tiež :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já rudé rtěnky moc nenosím, ale to ani Nude a musela jsem si alespoň jednu pořídit z té předchozí kolekce. Tyhle rtěnky mně vážně baví, takže určitě sáhnu i po jedné rudé :)) a doufám, že nebudou chybět časem i růžové nebo fialové :)

    OdpovědětVymazat
  16. Rtěnky si moc v drogerce nekupuju, ale asi udělám výjimku, vypadá to, že za to stojí. Rudé rty já osobně miluju, nosím obyčejně sjednocenou pleť, jen zvýrazněné řasy a hodně výrazné rty, momentálně jedu na vlně pomerančově oranžové, ale budu brzy určitě znuděná a chtít změnu. A to balení nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  17. Mě se také hrozně líbí tato kolekce, ale vůbec nevím do jaké jít. Mám špinavé blond vlasy, pleť světlou, modré oči a tmavé obočí. No bude to boj nějakou vybrat :D

    OdpovědětVymazat
  18. Hodně se mi líbí od Eva Longoria možná pro ní skočím, ale snažím se odolávat

    OdpovědětVymazat
  19. Ta rtěnka má krásnou barvu! :) Mám doma podobnou, ale nemám na ni odvahu, zatím volím tóny, které nejsou příliš výrazné :)

    OdpovědětVymazat
  20. Rudé rty miluju, ale vyhlédla jsem si jiné odstíny. Tenhle by mi asi neslušel, připadá mi trochu do korálova. A taky bych tu barvu snesla i o fous tmavší a výraznější. Já myslela, že celá ta kolekce je matná? Tvůj nevypadá, ale jiný, co jsem si vyhlédla, ano.

    OdpovědětVymazat
  21. Tohle bude fakt super kolekce. :-) Těším se, až ji okouknu. Červené rtěnky mám ráda, ale štve mě, jak se o to člověk musí pořád starat, aby to vypadalo hezky a nerozmazalo se to. Pořád musím čučet do zrcátka. :-D Já jsem si přes prázdniny hodně oblíbila Lady Red od Maybelline. Ta je fakt červená až až a drží skvěle. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Moc ti sluší :) .. můj názor Ta rtěnka - balení, barva, odstín na rtech, je opravdu krásná :) Laky mi kvůli práci nedovolí mít, takže jsem se jich musela vzdát :( Ale co chci podotknout. Když jsem došla do drogerie a viděla tu cenu za nude kolekci, vždycky, když jsem tam byla znovu, tak mi to zabránilo šáhnout po ní a odnést si ji domů.. :-/ Ale je opravdu krásná... :)

    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ja uz si brousim zuby (rty) na Blake z tehle kolekce. Tusim, ze to bude ta prava!

    OdpovědětVymazat
  24. Já si chci taky pořídit nějakou, nejvíce se mi líbí Blake, JLO nebo Eva, tak uvidím kterou si nakonec vyberu :). A laky Loreal mám také ráda, už jsem vypotřebovala do poslední kapky už dva laky :).

    OdpovědětVymazat
  25. Rudou rtenku si neumím vybrat. Ten červený lak je krásný!

    OdpovědětVymazat
  26. No taký lak presne potrebujem. Nádherne sýto červený!
    DanyLove

    OdpovědětVymazat
  27. Rudé rtěnky mám ráda, takže si tuto kolekci nemůžu nechat ujít. A ty kožené obaly vypadají božsky.

    OdpovědětVymazat
  28. Ta rtěnka vypadá fantasticky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Rudé rtěnky mám doma už dvě a na to jak málo je nosím je to až až :D Každopádně, tyhle vypadají moc dobře, hlavně to balení se jim hodně povedlo. Ale na laky se určitě podívám, vypadají skvěle a laky od Loreal mám hodně ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Pre nás neskutočne vydarená kolekcia ! Prekvapila nás intenzita a kvalita či už samotných rúžov alebo ich obalov :) Dnes sme práve publikovali článok s kombináciou štyroch rúžov a lakov.
    http://www.lipsticksjungle.com/2014/09/loreal-paris-collection-exclusive-pure.html

    OdpovědětVymazat
  31. Je opravdu krásná a moc Ti sluší.Já jsem taky na nude tak uvidím jestli koupím

    OdpovědětVymazat
  32. Wow ty a červená.) doufám ze te někdy uvidim.) vypadá fakt dobre

    OdpovědětVymazat
  33. Tato kolekce mě velice láká, sice taky nejsem zvyklá na takto výrazné rtěnky, ale laky vypadají hezky, tak bych snad i nějakou tu rtěnku zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  34. Také jsem spíš nude milovnicí, ale rudých rtěnek mám doma několik, ale nosím je opravdu výjimečně. Většinou když už je chladnější podzim a pak přes zimu. takže kolekce přišla právě včas :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/spotrebovano-srpen-2014.html

    OdpovědětVymazat
  35. Na červenou kolekci se těším, moc mě láká některou ze rtěnek vyzkoušet. Červené jsem nikdy nepoužívala, ale výraznější rtěnky jsem si v poslední době oblíbila, tak proč neudělat další krok k červeným, že. :-) Obal vypadá úžasně. A laky samozřejmě taky, to je bez debat. :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Nejsem moc na rudé rtěnky, ale tato kolekce mě učarovala. Myslím že si jednu pořídím.

    OdpovědětVymazat
  37. V Lisabonu už jsem je v drogerce potkala a teda upřímně jsem se u nich málem roztekla :D všechny odstíny jsou tak krásné, že už týden chodím a pořád přemýšlím a vymýšlím. Bohužel laky byly všechny hned fuč, takže na ty si musim počkat až doplní:((

    OdpovědětVymazat
  38. Tak to je nadhera!!! Skoda,ze ted mam 2 nove vyrazne rtenky :( :D

    OdpovědětVymazat
  39. Na tuhle kolekci se moc těším, protože rudé rtěnky miluju.:)

    OdpovědětVymazat
  40. Už aby byl listopad! Myslím, že díky této kolekci každá najde tu svou červenou, která je šitá přesně na míru. Mám červené rtěnky ráda, i když málokdy nosím tu "pure red" v klasickém slova smyslu, proto se na tuhle kolekci těším, že najdu červenou, která však půjde na běžné nošení. Už za Julianne se mi hoooodně líbí! Těším se!

    OdpovědětVymazat
  41. Obal vypadá, tak lákavě. Je opravdu moc krásný na drogerii. Na rtech na mě moc nezapůsobila. Na fotce mi příjede, jako spíše hydratční rtěnka, ale podle fotky se soudit nedá. Takže ji pak určitě omrknu v drogérii.

    OdpovědětVymazat
  42. já mám teď matnou od Bourjois a ta mi myslím vystačí na dlouho, s mojí spotřebou :D ale tyhle mají teda úúúžasné obaly!

    OdpovědětVymazat
  43. Jupí jupí, konečně se o nich začíná psát! Já zatím nenašla tu svojí červenou a od téhle řady si slibuju, že mi s tím pomůže. Moje standartní everyday rtěnka je Rimmel 180 Vintage Pink. To je moje barva :)

    OdpovědětVymazat
  44. laky jsou nádherný, odstíny rudé mám nejraději. co se týče rtěnek, tak si myslím, že mi moc nesluší. ještě tak taková ta červeno - růžová, malinová, ale zkrátka a jednoduše se v tom necítím :)

    OdpovědětVymazat
  45. Já teda taky jedu spíš na nude vlně, takže tohle jde trochu mimo mě :)

    OdpovědětVymazat
  46. vypadá to moc krásně x) jak barvička, tak ten desing x)

    OdpovědětVymazat
  47. Rudá rtěnka mi chybí, stále hledám tu pravou, tento odstín mi (na mě osobně) přijde moc teplý, nicméně očekávám listopad a půjdu se na ně podívat!:) Desing rtěnek se tedy povedl..! A laků v červených odstínech už mám.... (hodně:))

    OdpovědětVymazat
  48. Rtěnka i lak se mi moc líbí, a hlavně balení rtěnky, musím se pak podívat :)

    OdpovědětVymazat
  49. na jiných se mi rudé rtěnky líbí strašně, ale sama se v nich prostě necítím.. asi jsem ještě nenašla ten správný odstín:( po těchto se určitě podívám! novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. No tak tohle je něco! Miluju ten obal, barvu a všechno :D

    OdpovědětVymazat
  51. Patřím také do kategorie nude. Ale rudá barva se mi líbí velice, ovšem spíše na jiných. Nevím, zda je to nedostatkem sebevědomí, nebo do toho musím dozrát... no, nicméně po této barvě začínám stále více a více pokukovat a možná se do ní jednou pustím... ale kolekce se mi líbí velice

    OdpovědětVymazat
  52. Tahle kolekce se mi líbí moc, mám ráda rtěnky jak nude, tak i výrazné - i když "ven" ty várazné vytahuji málokdy, mám velké potěšení i jen z toho je vlastnit :D
    Už se těším, až se jimi pokochám na živo :)

    OdpovědětVymazat
  53. Mě teda ty červené odstíny moc nezaujaly :)

    OdpovědětVymazat
  54. Já si zatím rudou netroufám nosit ven, občas zkusím jen tak doma :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)