úterý 9. září 2014

Revolution - paletka stínů,rozjasňovač a dupe NARS

O tom, že značka kosmetiky Makeup Revolution London před pár dny "otevřela" i oficiální český eshop, už nejspíše víte. Recenzí se teď asi bude objevovat hodně, tak jako to bylo kdysi u E.L.F nebo MUA. Zkoušela jsem zatím jen málo z nabídky, ale už teď můžu říct, že si pozornost tato značka zaslouží a podle mě dokonce ještě větší, než předchozí dvě zmiňované.



Rozjasňovač Vivid Baked Highlighter - odstín Golden lights (7,5g) - koupíte např. zde za 139 Kč

Rozjasňovače miluju, to už určitě dobře víte. Asi taky víte, že si za ně ráda připlatím a na ty levnější příliš nejsem. Logicky mě ale zajímalo, jak si bude stát rozjasňovač v ceně pudru z drogerie. Kupodivu to nedopadlo tak katastrofálně, jak jsem očekávala. Samozřejmě body mínus má balení, protože holt je na úkor ceny a není na něm nic zajímavého ani krásného. Sice bytelný plast, ale nijak oku lahodící. Obsah je poměrně pevně zapečený, nicméně na pigmentaci to není nijak znát. Je velice dobrá i přes tento fakt, ale velice jemné nebo "umělé" štětce k nanášení nedoporučuji. Lepší nějaké hrubší a pevnější. Případně já třeba pod obočí nanáším rozjasňovač i prstem. Odstínově by se dal přirovnat k legendárnímu Albatrossu od Nars. Na sluníčku se poměrně výrazně leskne do zlata, jinak je to taková studená světle zlatá. Rozhodně doporučuju spíše ubrat, protože je poměrně intenzivní (ale platí to i u Narsu). Pokud by zlatavý rozjasňovač nebyl nic pro vás, v nabídce jsou ještě další dvě barevné verze. Co musím taky pochválit je rozhodně výdrž. Na tváři dá vážně celý den (minimálně na té mojí určitě) a v tomto ohledu by se k Narsu dal rozhodně přirovnat. Pokud hledáte velice levný rozjasňovač nebo případně nejste z těch, co za tyto položky chtějí utrácet horentní sumy, tak tohle můžu vřele doporučit. Musím říct, že je to pro mě rozhodně milé a veliké překvapení.




Nahoře ve stínu, dole na sluníčku







Paletka 32 očních stínů Palette Flawless - koupíte např. zde za 359 Kč

Paletek je v nabídce opravdu spousta a myslím, že si na své přijde téměř každý. Na této paletce se mi líbilo barevné složení paletky, protože převažují spíše neutrální barvy a paletka mixuje matné i lesklé třpytivé stíny. Body plus má u mě paletka už jen za to, že je zabalená v pěkné krabičce. Možná to sní směšně, ale já mám vždycky takový "lepší" pocit z něčeho, co je zabalené do pěkné krabičky a není to jen tak hozené do placu. A Revolution se podle mě i tímto odlišuje třeba od MUA a na mě tím působí lepším dojmem. Balení paletky je takové normální a bytelné. Jen to otevírání je teda oříšek a člověk si na něm vylamuje nehty. V paletce je obrovské zrcátko a díky bohu žádné zbytečné a nepoužitelné aplikátory. Obecně matné stíny jsou trochu slabší, co se pigmentace i větší prášivosti týče. Platí to i u této paletky a pro mě jsou určitě větší favorité z řad lesklých a třpytivějších odstínů. Ty mají téměř máslovou konzistenci a dobře se mi s nimi pracuje. Navíc ani s výdrží na bázi nemám nejmenší problém a výdrž se vyrovná i mnohem dražším značkám.



Nahoře ve stínu, dole na sluníčku





Swatche jednotlivých stínů jsou myslím celkem odpovídající, takže mi přišlo zbytečné každý jednotlivý stín popisovat. Rozhodla jsem se zmínit jen o některých, které mi buď přijdou skvělé nebo hrozné :)




Paper - rozhodně nejslabší článek této paletky. Jak vidíte, na fotce ho nešlo ani zachytit a není absolutně pigmentovaný. Pro mě bohužel nepoužitelný a k ničemu.

Soft Glow - naopak jeden z mých favoritů. Nádherná barva, která se hodí jak na celé víčko ve dnech, kdy člověk nemá chuť příliš experimentovat nebo jen pro projasnění vnitřního koutku oka.





Buff a Lowlite - další z podle mě hodně povedených odstínů, které já sama ráda používám

Red Night a Copper shimmer - naopak stíny, které obecně nerada jako oční stíny používám. Myslím, že mi nesluší a nehodí se ke mě.





Angel a Green stars - moji favorité z této řady stínů. Zvláště Green stars se svým zlatavým odleskem se stala velkým oblíbencem a myslím, že pro hnědooké je to moc pěkný odstín.

Medal i Burgandy Night - oba stíny bych v paletce klidně oželela. Opět jako v předešlém případě jsou to odstíny, které si myslím, že mi nesluší a nerada je používám.






Cheerless a Silver smoke - toto jsou favorité z poslední části paletky.

Night je klasická černá matná, ale je trochu slabší a není tak intenzivní a proto se mi tolik nelíbí

Black Tie - mi přijde jako druhý nejslabší článek paletky, protože stíny s viditelnými třpytkami jsou podle mě out a nehezké. Nehledě na to, jak třpytky během dne opadávají a na tváři člověku vytváří nános ála opilý andělíček si u tebe něco zapomněl...




Jako musím vám upřímně říct, že první dva testované kousky fakt jako dobrý. U paletky jsem tak nějak očekávala, že bude dobrá, protože o nich obecně všude čtu samá superlativa a přirovnávání i k UD stínům apod. Že mě takhle překvapí i rozjasňovač, to jsem upřímně nečekala. Jako jasně, Hourglass to není, o tom žádná, ale tohle je 100x lepší než jakákoliv hrůza z drogerie, co se za rozjasňovač vydává! A myslím, že vážně není špatný i vzhledem k tomu, že je to vážně téměř dupe Albatrossu, který si prostě ne všichni mohou (nebo chtějí) dovolit. Paletka má sice svá slabší místa v matných odstínech, nicméně vyloženě kromě jednoho či dvou odstínů mi téměř všechny přijdou super. A kdybych to měla porovnat s MUA, tak jsou podle mě tak o třídu výše a Revolution se mi tak nějak líbí víc. A co jsem si tak četla pár článků českých blogerek, tak už mám vytipovaných pár produktů, které bych ještě někdy ráda vyzkoušela, tak uvidíme :)

Jak se Revolution produkty líbí vám? Stihly jste si už něco nakoupit nebo máte třeba už z dřívějška něco vyzkoušené?



PS: děkuji českému zastoupení za poskytnutí produktů k recenzi

92 komentářů:

  1. Paletka vypada skvele taky me lakaji
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá recenze, na kosmetiku Revolution si taky brousím zuby, zatím stále vybírám, nemohu se rozhodnout :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na e-shop už jsem se dívala, ale zatím jsem ještě nic neobjdnala, ale jejich produkty mě zaujaly :). A tady ta paletka je krásná, ta se mi líbí moc
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. jsem prekvapena zejmena tim rozjasnovacem. Albatrose mam a miluju! A tenhle vypada fakt skvele :)

    paletka me naopak nezaujala vubec :(

    OdpovědětVymazat
  5. mě tyhle značky nelákají, nikdy jsem neměla nic od elfu, MUA mě nenadchla a tuhle přehlížím úplně a moc ani nečtu ty hromady recenzí, co teď všude jsou :D

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka má opravdu nádherné barvy, musím se po ní podívat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zatím jsem nic nezkoušela, čekám na naskladnění limitky a pak se vrhnu na objednávání :D

    OdpovědětVymazat
  8. Rozjasňovač vypadá super, zatím mám jenom tekutý, tak do něj asi půjdu

    OdpovědětVymazat
  9. Paletka vypadá super, líbí se mi, že jsou tam matné i třpytivé stíny.

    OdpovědětVymazat
  10. Paletka vypadá skvěle!! Díky za tip...
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
  11. Paletka je boží. Vždycky se mi tyhle velké paletky líbily. Akorát pak si uvědomím, že stíny skoro nepoužívám a navíc mega balení by bylo nepraktické na cesty :D Ale mít tak doma jeden kousek aspoň na kochání se... :)

    OdpovědětVymazat
  12. nemám vyskúšané zatiaľ nič, ale tá paletka sa mi velice pozdáva ! :) milujem nude farbičky a s touto by sa dalo líčiť do aleluja :)

    OdpovědětVymazat
  13. Možná si pořídím nějakou paletku. Vypadají pěkně.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to jsem hodně nalákaná, vypadá to fakt dobře a ceny taky příznivé.

    OdpovědětVymazat
  15. Jooo, všechno strašně super, zrovna, když jsem si objednala z Anglie, druhý den jsem zjistila, že přichází do Čech. Takže všichni už mají milion věcí a já stále čekám na balík :D

    OdpovědětVymazat
  16. Paletka je opravdu povedená a rozjasnovač potřebuji a furt nevím jaký koupit tak třeba to bude právě tenhle :P

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, po přečtení tvojí recenze už musím mít i rozjasňovač :-) Zatím jsem vybírala menší paletku (po těch nadšených recenzích chci nějakou vyzkoušet, ale ještě nemám vybrané kterou, zas nechci mít doma stopadesát podobných paletek), ale teď se mi moc líbí právě tyhle dva kousky :-) Díky za recenzi, Katka

    OdpovědětVymazat
  18. Revolution se mi docela zamlouvá, u ELFu jsem se naposledy spálila a zařekla se, že takhle levnou kosmetiku už zkoušet nebudu.. Ale recenze u Péti mě docela nadchla, teď i ta tvoje.. No, asi se šetřit nebude a aspoň něco budu muset vyzkoušet :D, láká mě především highlighter ve fialkovém odstínu a pak paletky Iconic 3 (UD 3 je n1 na mým wishlistu, mám UD 2 a nemůžu si jí vynachválit) a What Are You Waiting For. Tak jsem na to zvědavá :)
    glace.aux.noisettes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá to dobře... Za tu cenu bych to rozhodně nečekala! :)
    vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ten rozjasnovac je super tip, dekuju..

    OdpovědětVymazat
  21. nějak mě ta značka neoslovila, ale recenze na rozjasňovač mě docela překvapila

    OdpovědětVymazat
  22. Taky jsem neodolala a objednala už před nějakou dobou z britské stránky. Nejvíc mi vyhovuje paletka z jejich další řady I <3 Make Up, konkrétně paletku I <3 Chocolate, stíny jsou vážně skvělé a zajímavé i barevně. Co mne ale zklamalo, jsou laky na nehty. Barvy krásné, velký výběr, i samotný lak mi přijde celkem v pohodě, ale ty štětečky jsou vážně úplná katastrofa-tvrdé, neohebné, horší jsem nikdy neměla:-(

    OdpovědětVymazat
  23. Já momentálně čekám na své první paletky, tak jsem zvědavá, jak budu spokojená.:)

    OdpovědětVymazat
  24. Paletky se mi od nich líbí moc, rozjasňovač překvapil :) Uvidíme jestli si vyberu, pak bych do nějaké asi šla.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Moc mě zaujal ten rozjasňovač, na Albatrosse si už dlouho dělám zálusk, ale cenově to je jinde, takže možná zkusím tento :) super recenze !

    OdpovědětVymazat
  26. ten rozjasnovač vypadá super a ta paletka taky.. nějakou si koupím, ale ještě jsem se nerozhodla

    OdpovědětVymazat
  27. teda, ne, že bych tu paletku ve skutečnosti potřebovala, ale ty odstíny jsou fakt úžasné!!! Rozjasňovač nemám žádný, takže o tomhle budu vážně přemýšlet...

    OdpovědětVymazat
  28. Já si chci už dlouho pořídit paletku Sleek, ale teď jsi mĚ nalomila :D

    OdpovědětVymazat
  29. tyjo! já mám teda dome nějaké MUA paletky, ale jak říkáš, tohle vypadá rozhodně lépe, asi nakonec taky podlehnu :)

    OdpovědětVymazat
  30. Paletka vypadá fakt krásně! :-) já jsem zatím nic od této značky nezkoušela. Ale určitě je hned teď jdu mrknout na e-shop :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Já si plánuju pořídit nějakou paletku, jen jsem se ještě nerozhodla pro kterou. Možná nějakou dupe Naked, protože žádnou nemám :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ten rozjasňovač vypadá opravdu jak ten od NARS :o! A je moc hezký..Paletka taky pěkná, hlavně ty lesklé stíny :).

    OdpovědětVymazat
  33. Rozjasňovač i stíny mě moc překvapily svou pigmentací! Paletka se mi odstínově velmi líbí, zvlášť třeba Lowlight je mi hrozně sympatická :)

    OdpovědětVymazat
  34. No, po přečtení Tvého článku jsem trochu zbystřila. :-D Dosud ve mně tato značka totiž sebemenší zájem nevzbudila, říkala jsem si to bude MUA v bleděmodrém, ale asi něco vyzkoušet budu muset. Koukala jsem na recenzi i u Petry a zamilovala jsem se do toho rozjasňovače v růžové! A krabičky, ve kterých se dodávají některé paletky, jsou fakt super.

    OdpovědětVymazat
  35. Mám zálusk na ten rozjasňovač :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Paletka je moc hezká, nejspíš budu muset omrknout eshop :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ta paletku vypadá báječně :) asi počkám na výplatu a taky si neco objednám :)

    OdpovědětVymazat
  38. paletka vypadá moc dobře, můžu se zeptat je lepší než sleek, uvažuji o koupi totiž ..

    OdpovědětVymazat
  39. Od MUA ani ELFu nic nemam ale tahle paletka me tak zaujala odstiny ze jsem ji za tu cenu musela zkusit a vcera jsem si ji prinesla domu :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Tak tos mě docela svou recenzí překvapila :) ten rozjasňovač teď asi potřebuju :D moc se mi taky líbí ty srdíčkové tvářenky a rozjasňovač

    OdpovědětVymazat
  41. Paletka je krásna a veru trúfla by som si asi aj na ten rozjasnovač :)

    OdpovědětVymazat
  42. Paletku jsem včera objednala - po tomhle článku už se nemůžu dočkat, až konečně dorazí! :)

    OdpovědětVymazat
  43. No tak ten rozjasňovač musím mít!

    OdpovědětVymazat
  44. Skvelý článok :) Oceňujem najmä tie swatche tieňov, fakt pecka!:) paletka sa mi veľmi páči, hlavne také odtiene do červena ako burgundy napr. a to zrkadlo musí byť super :) Ja na rozjasňovače veľmi nie som, takže bez neho by som to vydržala, ale tá paletka ma fakt láka :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  45. Ta paletka vypadá super:-) .

    OdpovědětVymazat
  46. green stars si viem úplne predstaviť na sebe na nejakú peknú akciu k spoločenským šatám :) skvelá recenzia ! :)

    OdpovědětVymazat
  47. Tak ta paletka vypadá skvěle :-) Možná od této značky něco časem zkusím :-)
    janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. nááádherné veci , milujem make up revolution a planujem to cele vykupiť :D

    OdpovědětVymazat
  49. Odstíny se mi moc líbí, ale mám teď MUA, se kterou sice nejsem moc spokojená, ale nejsem zrovna sběratel, takže si novou koupím až jí prostě dodělám :)

    OdpovědětVymazat
  50. Tak to vypadá pěkně slibně! Obojí mě zaujalo;)

    OdpovědětVymazat
  51. No právě že mě ta paletka podle fotek mě docela i navnadila! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  52. Stíny vypadají dobře,ale do rozjasňovače bych nešla

    OdpovědětVymazat
  53. Přesně tyto barvy jsou moje gusto!! :-) Parádní! Už na sobě vidím tmavý shimmer :-)

    skills-of.art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  54. Plánuji objednávku a rozjasňovač musím mít ! :)

    OdpovědětVymazat
  55. Ta paletka vypada skvele) uz se delsi dobu chystam si neco od Revolution poridit ale nejak si zatim nemuzu vybrat

    OdpovědětVymazat
  56. Krásné věci, musím říct, že mě to taky překvapilo :)

    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Já mám tu stejnou paletku. A jsem s ní víc spokojejná než s MUA nebo Sleek. Vůbec nepráší a úžasná pigmentace. A za ty peníze je fakt moc dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  58. Ta paletka se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  59. Strašně mi to připomíná MUA, nevím proč xD Ale myslím, že si to lidi hodně chválí, obzvlášť ty paletky mi příjdou super... Já bych chtěla vyzkoušet nějakou rtěnku x) lufipeace@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Mám paletku - Iconic 3, je slušná, neporovnateľná s drogérkovými tieňmi, tie už vlastne nekupujem.. Každopádne si robím zálusk na rozjasňovače...
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  61. Paletka vyzera fajn..ja velmi netienujem, na znackove tiene si vobec nepotrbim. Staci, ak budu funkcne a budu mat dobre vlastnosti, a bude mi jedno, ci je to dupe UD alebo original :)

    OdpovědětVymazat
  62. Skvělá recenze :) určitě nějakou koupím :)

    OdpovědětVymazat
  63. no teda, na ten rozjasňovač som sa namotala. A celkovo to majú dobre vymyslené v tom MR, lebo keď človek tie veci vidí všade naokolo, na takmer každom blogu a ešte to aj všetci chvália, najskôr prepadne mánii a objedná si... a ja si teda objednávam ! :)

    OdpovědětVymazat
  64. Já už jsem se na stránky Makeup Revolution London dívala včera a určitě si objednám paletky Iconic 1 a 3 (dvojka mě svými barvami moc nezaujala :) ). Jinak co se týče téhle, tak ta je taky moc pěkná. Barvy naprosto perfektní. Rozjasňovač vůbec nevypadá špatně, akorát já na ně moc nejsem. Ale kdo ví, třeba do něj půjdu. :)
    W.

    OdpovědětVymazat
  65. Na Revolution eshopu už slídím pár dní a pořád jsem čekala na nějakou recenzi, takže bezva! Asi teda půjdu do nějaké menší paletky, ale aspoň vím, že stíny stojí za to:)

    OdpovědětVymazat
  66. Zatiaľ som sa ešte neodhodlala niečo objednávať, lebo vždy prichádzajú s niečim novým a potom by mi bolo ľúto, že som pár dní nepočkala s objednávkou. :) Ale keď budem objednávať tak to bude veľké. :)

    OdpovědětVymazat
  67. Tato značka mě bohužel nijak neláká, nemám moc ráda tzv. dupe, takže mi stejně jako MUA není příliš sympatická.

    OdpovědětVymazat
  68. Paletku bych asi nevyužila, buď už podobné odstíny mám nebo by mi neslušely, ale ten rozjasňovač.. Hm.. Ten se mi líbí moc. Opravdického albatrosa bych si nikdy nekoupila a tohle vypadá na fajnovou náhradu..

    OdpovědětVymazat
  69. když jsem koukala na recenzi paletek u Péti, žádná paletka mě nezaujala, ale tahle je teda nádherná! mít tuhle krásku, tak snad ani nepotřebuji žádnou jinou - opravdu krásné barvičky, z těch metalických stínů úplně umírám <3 i rozjasňovač vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  70. Lila rozjasňovač bych i vyzkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  71. mě by zajímalo, kde by se ten sortiment dal sehnat osobně... já prostě stíny/makeupy/tvářenky musím prvně vidět naživo

    OdpovědětVymazat
  72. tak ten rozjasňovač vypadá vážně hezky :)

    OdpovědětVymazat
  73. Ta paletka vypadá hodně super :) má moc pěkné odstíny a pigmentace vypadá taky dobře.. asi na ni taky mrknu :)

    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Ten rozjasňovač je nádherný a určitě si ho pořídím :-) jinak paletky maji krasné a dobře pigmentované :-)

    OdpovědětVymazat
  75. Musím říct, že Revolution mě na první pohled vážně nezaujala. Nicméně musím přiznat, že ten rozjasňovač mě zaujal. Paletka je sice jedna z milionu s neutrálními barvami, ale docela se mi zamlouvá :)

    petkasimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Ta paletka vypadá úžasně :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Ten rozjasňovač se mi moc líbí..:-)

    OdpovědětVymazat
  78. paletka vyzerá super, ale ja by som toľko odtieňov nevyužila, uprednostňujem skôr tak max 10 otienov :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  79. paletku jsem si chtěla pořídit od Sleeku, ale toto vypadá dobře..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  80. rozjasňovač jsem měla k recenzi taky (v jiném odstínu) a naprosto mě nadchnul, super věc! celkově mě značka překvapila svojí kvalitou:)
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Lowlite a Silver smoke vypadají úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  82. ten rozjasňovač asi potřebuji. stále pokukuji po nějakém dražším (Nars, theBalm), ale tenhle vypadá přijemně. novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. A já si myslela, že mi bude rozjasňovač stačit jeden od MUA. No tak asi ne no..:D Na objednávku se chystám, zatím však sleduji krásně zpracované recenze (jako je například i ta tvá) a rozhoduji se, co asi tak budu nutně potřebovat. ;)

    OdpovědětVymazat
  84. Nejvíce mě lákají paletky, ty jsou fakt krásné.

    OdpovědětVymazat
  85. Já jsem si pořídila paletku Iconic 3 a dvě tvářenky a jsem moc překvapená. Ta kvalita a výkon za tak příjemnou cenu mě vážně překvapily.. :-)

    OdpovědětVymazat
  86. Rozjasňovač mám a jsem s ním spokojená

    OdpovědětVymazat
  87. Pekná paletka :) ale príde mi že je tam málo tmavých tieňov - hlavne do zelenej farby tam nič nieje :( ale rozjasňovač je super!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)