čtvrtek 25. září 2014

Oriflame - řasenka, BB balzám na rty a sprchový gel

S každým novým katalogem Oriflame se člověk může těšit na nějakou novinku. V tom s číslem 13 jich bude hned několik. Tři z nich mám dneska pro vás na ukázku




BB lip balm 

Zkratka BB je prostě tak populární, že se dneska už zdaleka nedává jen na balení tónujících krémů či make-upů. BB může být i balzám na rty :) Pro mě osobně to novinka ani není, protože jsem si 100% jistá, že jsem podobný balzám od Oriflame už někdy měla. Voněl úplně stejně a náplň se mi zdá taky totožná. Nepamatuju si bohužel jeho název, ale jsem přesvědčená o tom, že to bylo to samé. Balzám je bezbarvý a vůně je jemná, ale těžko popsatelná. Balzám má pro mě jednu nevýhodu a to, že hodně rychle mizí. Jsem schopná ho za 2 týdny používání vymazat a to se mi u jiných balzámů nestává. Hojnost jeho používání přisuzuju i jeho slabší hydratační schopnosti a proto mám potřebu rty často přetírat. K jeho dobru přičítám SPF 15 ochranu a pěkné bytelné balení.

Za mě ale bohužel nemůžu doporučit a balzám je pro mě hodně průměrný a učitě jsem zkoušela mnohem lepší.

Doporučená cena je 179 Kč, ale může se v jednotlivých katalozích lišit.






Řasenka The One Wonder lash mascara

Naopak Wonder Lash patří určitě mezi nejoblíbenější produkty Oiflame. Psala jsem vám o ní ZDE, když měla ještě staré hranaté balení. Kromě něj na řasence nic jiného nebo rozdílného nevidím a i kartáček mi přijde naprosto stejný. Tedy i výsledek na řasách, se kterým jsem ale opravdu moc spokojená. Řasenka má na jedné straně kartáčku delší výstupky a na druhé kratší. Řasy opravdu pěkně rozečeše a neslepí, takže v tomhle ohledu jsem maximálně spokojená. Celý den drží i na svém místě a neopadává ani se nemaže, takže já jí mám opravdu velice ráda. Myslím, že je to jeden z takových Oriflame bestsellerů a že je obecně hodně populární :) Za sebe doporučuji všema deseti. Doporučená cena je 239 Kč, ale může se v jednotlivých katalozích lišit.

O řasenku si ještě během dneska můžete zasoutěžit ZDE







Sprchový gel s mangem a jojobou z řady Nature Secrets má pro mě takové sympatické a veselé balení. Celá tato řada je pro mě svým způsobem sympatická a líbivá a řekla bych, že bude i u zákaznit velice populární. Sprchový gel je položka, u které já sama hodnotím hlavně dvě věci - jak voní a zda mi nevysušuje kůži. Tento gel má spíše jemnou a nevýraznou vůni, což se někomu může líbit. Já mám raději výrazněji vonící gely, kdy je vůně z kůže cítit delší dobu po vykoupání. Kůži mi ale nevysušuje a je příjemný, takže pro mě spíše průměr. Klidně bych sice vyzkoušela i jinou parfemaci gelů z této řady, ale k tomuto bych se už asi neměla potřebu vracet.


Z novinek se mi rozhodně nejvíce zamlouvá řasenka, i když to pro mě novinka není. Balzám je pro mě bohužel spíše zklamání i vzhledem k tomu, že jsem obdobný už kdysi měla a tento má prostě jen jiné balení. Sprchový gel je taková klasika a obecně se mi řada Nature Secrets líbí a je to takový vděčný kup. Voňavých sprcháčů není nikdy dost a vzhledem k tomu, že mám jednu lahvičku klidně jen na 2 týdny, jich doma můžu mít pořád hromady a pokaždé je budu ráda zkoušet a užívat si jejich vůni. Nicméně mám určitě větší favority mezi sprcháči a jak jsem psala, preferuji intenzivnější parfemaci.

Jak se vám novinky líbí? Znáte Wonder lash řasenku nebo používáte některé produkty z řady Nature secrets? :)



PS: děkuji Oriflame za poskytnutí produktů k recenzi

51 komentářů:

  1. Wonder Lash je má nejoblíbenější řasenka vůbec. Byla to vlastně asi první řasenka, kterou jsem na základce začala používat a stále se k ní vracím. Je prostě nejlepší. Zrovna teď jsem s ní zase vykouzlila tak nádherné řasy, které mi zatím neudělala žádná jiná. Jsem na tuhle novinku teda zvědavá, doufám, že ji nějak nepokazili... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vsechny produkty vypadaji skvele. Rada Nature secrets je super a zaujal me i balzam.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Značku Oriflame jsem nikdy nezkousela a ani me nelaka.. Nevim proc vetsinou chci vyzkouset vsechno od vsech..rasenka vypada skvele ale :)

    OdpovědětVymazat
  4. kdysi jsem měla období, kdy jsem používala hlavně výrobky oriflame, pak jsem se toho nějak nasytila a oriflame už nevyhledávám. Nicméně jejich sprcháče jsem měla ráda a tento vypadá taky dobře, já preferuji spíše jemné vůně, tak si myslím, že tenhle mangový by mi sedl :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páči sa mi /ne/farba toho balzamu :), no a wonderlashka, to je klasika...

    OdpovědětVymazat
  6. Sprcháč vypadá jako nějakej džusík.)

    OdpovědětVymazat
  7. Vůbec nic Oriflame nemám a ani po tom nějak netoužím. Používala jsem na střední, od té doby jsem neviděla ani ten katalog...
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. ja si proste nemuzu pomoct - me se ty jejich baleni nelibi. Ano, vim, ze je to individualni, ale pro me - ne :)

    To i Avon uz se zlepsuje, ale tohle je strasny :)

    OdpovědětVymazat
  9. tú riasenku mám aj ja len ešte v tom pôvodnom balení :) a za mňa neviem...občas mi spravi mihalnice že wau a občas otrasné

    OdpovědětVymazat
  10. Balzámy na rty od Oriflame nestojí za nic. Největší zklamání pro mě byl Lip Spa Therapy, který jsem si pořídila na základě kladných recenzí a kromě příjemné vůně bohužel neumí vůbec nic, hydratace nula, výdrž na rtech nula, tenoučká tyčinka se na rty špatně nanáší, je to předražené.... Wonder Lash je fajn, jednu dobu jsem ji měla hodně ráda, ale časem jsem objevila na poli řasenek lepší kousky, takže už bych si ji znovu nepořídila. Z řady Nature Secrets mám ráda peelingový sprcháč malina/máta, ten úžasně voní. S nadšením jsem proto objednala krém na ruce se stejnou vůní, ale ten byl zklamáním na plné čáře (stejně tak jako krém na ruce jojoba/mango, takže ani tento sprcháč podle mě není žádnou novinkou). Dlouho jsem ale z Oriflamu neobjednávala - zanevřela jsem na něj kvůli paní, přes kterou jsem nakupovala, byla strašně vtíravá a otravná. :-D Škoda.

    OdpovědětVymazat
  11. BB na rty, to je prča :D
    Ten sprcháč se mi líbí moc, vůni mannga mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  12. Oriflame mě nikdy moc nebral, ale ten shower gel asi potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak oriflame mě vůbec neláká! Jednu dobu jsem "jela" na Avonu a teď to nechápu...

    OdpovědětVymazat
  14. Oriflame momentálně moc nepoužívám, měla jsem řasenku, tu jsem dala sestře a ještě mám asi dva laky na nehty. Raději mám Avon.

    OdpovědětVymazat
  15. Právě mám doma ten sprcháč, akorát mám vůni levandule a fíku a na tom sprcháču nejvíc miluju to, že ho pak cítím z kůže i po osušení a za mě je to fakt super sprcháč :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  16. Většinou mi věci z řady Nature secrets skvěle voní, tak jsem zvědavá na tento...jinak balzám mě moc nezaujal a řasenku jsem nezkoušela, ikdyž její kartáček vypadá, že by mi mohl sedět...tak až někdy narazim na někoho s katalogem..:)

    OdpovědětVymazat
  17. Oriflame dělám 14let.Řasenku jsem si teď koupila za nějakých 76kč je to pro mě ta nej.Sprcháč mám, ale levandulovej a ten balzám na rty mi taky nevyhovuje

    OdpovědětVymazat
  18. Sprcháče od Oriflame miluji :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Bohužial nemám s touto zančkou dobré skúsenosti ale možno je už teraz lepšia :)

    OdpovědětVymazat
  20. Řasenku mám, ale tu starší THE ONE, už jsem ji i recenzovala. Ze stejné řady a i se stejnou vůní mám doma šampon. Nedám na něj dopustit :).

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, já mám ten sprchový gel a jsem s ním moc pokojená. A mám ještě i levandulový ale tem mi přijde slabší.
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. řasenka vypadá skvěle!
    ANDYB92@SEZNAM.CZ

    OdpovědětVymazat
  23. Já od nich nic nemám a ani moc neplánuju kupovat.. :-/ řasenku už jsem ale viděla..

    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. ten sprcháč vypadá jako nějaký džusík :D

    OdpovědětVymazat
  25. Od oriflame ani od avonu nic neobjednávám. Ale řasenka vypadá fakt super ! :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Obal toho balzámu se mi vůbec nelíbí. Ten gel mi silně připomíná lahve sirupu Yo, byla bych schopná se toho napít :)

    OdpovědětVymazat
  27. Já z řady Nature secrets miluju sprcháč s malinovou vůní, ten je fakt super a určitě můžu doporučit :-) Ostatní produkty vidím poprvé

    OdpovědětVymazat
  28. Řasenku znám, je výborná :) celkově mám řasenky od Oriflame ráda. Zbytek mě nijak extra neláká, takže asi ani zkoušet nebudu..

    OdpovědětVymazat
  29. Oriflame mám hodně ráda, ale dlouho jsem u nich nic neobjednávala, nějak mi zmizela z dosahu Oriflame Lady :( Každopádně si říkám, že bych objednala něco přes net a tyhle věci mě dost zaujaly :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
  30. Moc se mi líbí barva rtěnky a sprcháč, mango mám ráda.
    katalokvencova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Přesně to jsem si říkala, když jsem viděla ten jejich BB balzám - že už jsem ji měla, jen v bleděmodrém. Tak jsem nakonec ráda, že jsem jej nekoupila!
    ladiesfrombrno.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  32. Jak Oriflame, ale hlavně Avon - to byla hitovka mých středoškolských let. :-) Od té doby už hodně času uběhlo a mě za celou dobu ani nenapadlo se pídit po tom, co je v katalogu. Asi je to tím, že je mi nesympatický způsob prodeje a zpětně musím říct, že častokrát to byl podprůměr a navíc se nejdřív nasadila top cena, aby pak mohla být super úžasná akce a každý to prostě musí mít, jinak je úplně out. Článek jsem si i docela s chutí přečetla, ale díky - nic z toho mě nezaujalo. :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Řasenku mám se stejným kartáčkem, ale od Gabrielly Salvete. Je famózní :) no a sprcháč chci moc vyzkoušet. Bohužel mi na poličce stojí asi 5 na vyzkoušení :/

    OdpovědětVymazat
  34. Od Oriflame mám výbornou tukžu na oči a kupuji si jen tu, zbytek mě nezajímá :D

    OdpovědětVymazat
  35. Jediné, co mě zaujalo je to, že ten balzám má celkem pěkný obal :) Od oriflame nyní nevlastním nic. Asi po 3 letech jsem si prohlédla katalog, ale bohužel jsem si nevybrala, mám k tomu takový zvláštní vztah :/

    OdpovědětVymazat
  36. Ten balzám jsem si chtěla koupit, ale teď jsem ráda, že jsme to neudělala x) xD A na řasenku si už šetřím penízky, měla jsem ji také v tom starém hranatém obalu a je skvělá x)

    OdpovědětVymazat
  37. myslím, že jsem taky dřív měla něco podobného tomu balzámku na rty a opravdu sem byla překvapená, jak rychle mi zmizel..na rtech byl hrozně příjemný, ale jeho stpotřeba byla blesková :(
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ten balzam na pery má sympatickú tyčinku, ale ten obal sa mi fakt nepáči.

    OdpovědětVymazat
  39. Já už od Oriflame nic nekoupila spoooustu let, ale musím říct, že je mi více sympatický než například Avon. Každopádně z těchto výrobků bych si asi nevybrala ani jeden, možná ten sprcháč, ikdyž i těch mám doma spoustu v zásobě.

    OdpovědětVymazat
  40. řasenka by mi, podle kartáčku, asi také vyhovovala, a tyhle sprchové gely (a vůbec celá řada) mě u Oriflame láká vždy nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  41. Oriflame nikdy nebyl a asi i nebude moje oblíbená značka

    OdpovědětVymazat
  42. Čas od času si koupím jejich sprcháč s mátou, který mi docela voní a vyhovuje, ale zase to není nic extra, bez čeho bych nemohla žít. S ničím jiným už zkušenost nemám, protože mi je ta značka jako taková docela nesympatická a nelíbí se mi způsob prodeje. :)

    thrillofme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  43. Já nějak nemám s Oriflame dobré zkušenosti, jediné, co mi přišlo fajn byly vůně:(

    OdpovědětVymazat
  44. Moja naoblúbenejšia špirála, skúšam aj iné ale vždy sa k nej vraciam :)

    OdpovědětVymazat
  45. Mám zkušenost se sprchovým gelem, ale s jinou parfemací (myslím, že to byla jahodová?). Byl to takový průměr, jahoda mi ale přišla docela výrazná.

    Elysia | elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)