úterý 23. září 2014

Oči v podzimních barvách

Podzim je oficiálně tady a to znamená, že jsem do skříňky schovala všechny neonové laky, barevné oční linky i výraznější barvy tvářenek. I když mi léto už teď chybí a k podzimu mám svoje výtky, tak je to pořád období roku, které mám docela ráda. Každopádně bych vám ráda ukázala svoje favority mezi očními stíny, které mám na nadcházející období připravené a po kterých už teď hojně sahám.






V "matné" kategorii jsou moji oblíbenci tito:

Clarins Ombre Matte (KLIK)- básnila jsem vám o něm v samostatném článku, takže se opakovat už nemusím. Barevně je úžasný, skvěle matný a hlavně na očích mi zatím vydržel snad všechno!

Catrice Matt Velvet - tohle je další hitovka, ale z drogerie a v dostupnější cenové kategorii. Jeden z těchto stínů na podzim prostě musíte mít! Má úžasnou hedvábnou texturu i pigmentaci a v drogerii nad ostatními stíny poměrně vyčnívá.

Maybelline Color Tattoo - stínová klasika aneb kdo by doma minimálně jedny CT neměl, že? Tento odstín je pro mě z celé kolekce nejpovedenější a nejvíce se mi líbí. Neobsahuje žádné třpytky a je výborný i jako podklad pod jiné stíny.





Z kategorie lesklých/metalických stínů jsou moji favorité tito:

Catrice Liquid Metal (KLIK) - další povedená řada stínů této značky. Textura je sice trochu hrubší a díky nerovnému povrchu se stíny nenabírají tak pohodlně, ale i tak je mám ráda.

M.A.C (KLIK) - velká škoda, že tento stín byla pouze limitka. Strašně se mi líbí jeho barva i originální balení s kapičkami vody. Jediné štěstí, že téměř neubývá a pořád vypadá jako nový :)

Chanel (KLIK) - další z limitek, která se povedla a které je škoda, že nezůstala součástí stálé kolekce. Odstínově je sice nenápadnější, ale je ideální na dny, kdy člověk pospíchá a nemá chuť nebo čas vymýšlet různé barevné kombinace a tenhle stín vypadá i samotný na víčkách dobře.



Kromě těchto podzimně laděných odstínů se mi k podzimu hodí i odstíny fialové nebo zlaté. Možná to zní divně, ale právě na tyhle odstíny mám teď strašnou chuť. Jaké jsou vaše oblíbené oční stíny na podzim? Jaké barvy pro vás podzimní období představují nejvíce? :)

74 komentářů:

  1. Jednoznačne taková tmavsi ponurá oranzova a pak bezova klasika :) ale moc se mi libi ta barva MAC :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná sbírka! Já teda na podzim moc nestínuji, vyžívám se spíš v linkách :) Ale tohle jsou opravdu nádherné barvičky, úplně můj vkus! Každopádně na podzim jedu barvu šedou a vínovou, asi klasika! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik mě štve, že u nás není catrice.Ty velvet stíny mě opravdu zaujaly.

    OdpovědětVymazat
  4. Marně hledám barvičku připomínající Clarins z řad přírodní kosmetiky, protože toto je nádherný! A když ještě vydrží...

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě hnědé/zelené/šedé :) Moc pěkný stíny a líbí se mi ta dekorace srdíček
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Já se těším i na provětrání paletky Garden of eden od Sleeku, taky mi přijde taková podzimní.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty Catrice Matt Velvet vypadají fakt skvěle - kromě této šedé se mi ještě hodně líbí i ty hnědé.
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny stíny jsou moc krásné, jak matné tak ty lesklé, s podzimním výběrem bych se s Tebou určitě shodla. Taky mám na takovéto barvičky teď náladu.

    OdpovědětVymazat
  9. Super článek, pro ty nové stíny Catrice už konečně musím zajít :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám to asi nějak divně pro mě tmavě modrá a šedá :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já sahám klasicky po matné hnědé, ale ty Color Tattoo vypadají dost dobře, asi si je budu muset v tomhle odstínu pořídit

    OdpovědětVymazat
  12. naaaddhera! nejvic se mi libi mac a catrice!

    OdpovědětVymazat
  13. Já teď ulítávám na temně fialové a zelené.

    OdpovědětVymazat
  14. Já poslední dva měsíce používám každý den Color tattoo v odstínu On and on bronze :D díky praktičnosti a výdrži, a tuším že mi to ještě chvíli vydrží, ehm

    OdpovědětVymazat
  15. Ja zostavam 365 dni v roku verna svojej Naked2 paletke. :)
    elle.pomsar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy, nemáš s těmi Catrice stíny problém se třpytkami?? Já si koupila ty rosegold a po prvním použití jsem je odsunula na dno kosmetického kufříku, protože moje tváře byly po pár hodinách jak disco koule :(

    OdpovědětVymazat
  17. ta matná catrice je božská, musím se po ní někde podívat :)

    OdpovědětVymazat
  18. Už aby byl konečně klasický podzim! Miluju podzimní barvičky a líčení mě baví v tomto období roku snad nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ten stin od Macu ma vazne dokonale modrou barvu, a jinak ja na podzim preferuji hlavne vinovou, zlatou a hnedou, ta seda od Catrice se mi nelibi vubec, dalsi odstiny z teto kolekce ale ano, a moc!

    OdpovědětVymazat
  20. Máme stejný vkus :-)
    Ale marně koukám v drogeriích po CT Permanent Taupe.. prodává se vůbec u nás?

    OdpovědětVymazat
  21. Tiene sa mi páčia všetky... Priznám sa, ja líčeniu očí moc nedám a či je zima, či leto, používam väčšinou len odtiene hnedé, občas sivé. Momentálne radšej výraznejšie líčim pery :).

    OdpovědětVymazat
  22. Moc se mi líbí ty matné!
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Moc se mi líbí ten Clarins stín, už jsem se na něj dívala v Douglasu a určitě si nějaký koupím. Ten Chanel vypadá ale také moc hezky :).

    OdpovědětVymazat
  24. Podzimní barvy..to není nic pro mě...už aby bylo další léto! Škoda, že nikde v okolí u nás není Catrice, ty matné stíny už jsem viděla na netu tolikrát a ne a ne na ně nikde narazit...

    OdpovědětVymazat
  25. já mám také ráda fialovou a na podzim ještě béžovou a hnědou

    OdpovědětVymazat
  26. Já se přiznám, že stíny nepoužívám. Ale sedí mi právě tyhle - hnědá, šedá. Ale jak jsi psala ani ta fialová není od věci. Mě se líbí ještě červená :)
    ladiesfrombrno.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Všechny stíny jsou nádherné, ten matný od Catrice mě dost láká:)

    OdpovědětVymazat
  28. Matné stíny od Catrice jsou fakt úžasné, ale bohužel se mi ještě nepodařilo v drogerce narazit na odstíny, které mám vybrané. Na podzim nosím hlavně kouřovky v odstínech šedé, modré, zelené a v poslední době přicházím na chuť i hnědé.

    OdpovědětVymazat
  29. Ja som si zaľúbila fialovú na túto jeseň :)

    OdpovědětVymazat
  30. Na podzim taky radši používám zemité barvy stínů, když je venku šero, tak nemám náladu ani na barvy v líčení :D

    OdpovědětVymazat
  31. moc krásné barvy!:)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Šárka Beranová: pravda, tu bych taky už měla pomalu a jistě vytáhnout :)

    sandra.xx: Rosegold mám taky a i když jsem jí teď nějaký čas nepoužila, nepamatuju si, že by mi z třpytky extra padaly. Respektive téměř ze všech podobných stínů postupně opadávají, ale v tomhle případě mi to nepřišlo tak brutální.

    Máni: mám pocit, že by se tu měl prodávat. Ale myslím, že jen v DM nebo naopak jen v Rossmannovi



    OdpovědětVymazat
  33. Všechny stíny jsou úžasný:-) mě se na podzim líbí hnědé,fialové a zelené barvy :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Veľmi pekný výber, z týchto sa mi najviac páči Chanel! Takúto farbu mám veľmi rada :)
    Pozývam Ťa na GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  35. Matné stíny od Catrice se vážně povedly :).

    OdpovědětVymazat
  36. já pořád nosím bílý, ale přemýšlím, že bych zkusila šedou :)

    OdpovědětVymazat
  37. Já to ladím jak chci, podle toho co se mi líbí ráno, to hodím na oči ;)

    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Rendy, co do odstínů se na 110% shodneme, klidně bych tě poslala na nákup, ať mi něco vybereš :D. Nalákala jsi mne hodně na Clarins, ta barva je fakt krásná a na Catrice taky juknu, až ji někde potrefím :).

    OdpovědětVymazat
  39. zlaté, fialové a šedé :) to jsou moje barvy na podzim

    OdpovědětVymazat
  40. catrice mám a sp skvele,aj color tatto a mac vyzera super aj s chanel

    OdpovědětVymazat
  41. Som rada že si dala príspevok na tvoje oblúbené očné tiene na jesen pretože sa chystám nejaké kúpiť takže dakujem za tip!!Na Color Tattoo mám zlavu do konca mesiaca takže aspon viem pre aký odtien mám ísť :) Mohla by si urobiť aj na inú kozmetiku príspevok čo používaš na jesen :)

    OdpovědětVymazat
  42. teď jsem se zase vrátila ke CT a Permanent Taupe je můj velký společník :)) a ten Chanel? ten vypada naprosto dokonale :) to je radost pohledět :)

    OdpovědětVymazat
  43. Přidala bych hnědé a vínové. :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Moc mě zaujaly stíny od Catrice, které jsem už viděla na několika blozích a musím si je také pořídit, jsou krásné.
    katalokvencova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. No jako stíny catrice vypadají fantasticky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  46. Moc se mi lini Catrice Liquid Metal :-)
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ak to dnes stihnem, rada by som si pretriedila tiene, rúže a lícenky na jesenné, s lakmi som to už spravila. V tomto období budem určite najviac siahať po tmavších tieňoch fialovej, hnedej, zlatej, burgundy, dokonca možno aj nejakej tmavej zelenej. Z tvojho výberu ma zaujal tieň Clarins, ktorý ma svojím odtieňom dosť prekvapil, normálne som čakala niečo iné. CT Permanent Taupe je môj miláčik, nielen ako tieň, ale aj ako dokonalý podklad. Chanel tienikom si mi zasa pripomenula môj prvý monotieň od Essence, ktorý sa naň úplne podobá (Party all night) a je to jeden fantastický tienik.

    OdpovědětVymazat
  48. Stiny od Catrice jsou nadherne. Ja rada do zlatova, vinova a seda.

    OdpovědětVymazat
  49. Mě se velice líbí oboje od Catrice, jak ty Velvet Matt, tak ty třpytivé. A myslím, že za tu cenu jsou skvělé. Mám od Catrice teď nové, co byly v limitce před cca 3 týdny, jsou zlaté a naprosto dokonalé. Tuhle značku neznám moc dlouho, ale zatím jsem ze všeho, co mám, nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  50. Taky už mám chuť se naladit do podzinmích barev, oči ztmavuju a laky na nehty rudnou :)

    https://fashionbeautyloverxy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  51. ja tiene nepoužívam, ale chcem začať tak si kúpim asi paletku MUR

    OdpovědětVymazat
  52. Přesně takové odstíny mám nejradši :-)

    OdpovědětVymazat
  53. Já nejvíce nosím fialovou, ale to i během celého roku.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  54. Já mám na podzim nejraději fialovou a vínovou :) Musím si nějaké atíny zas pořídit.

    OdpovědětVymazat
  55. Milujem porovnavacie clanky a presne tento odtien tienov na oci fakt mozem ^^ Najviac sa mi paci Chanel, ten by som kludne prijala ^^ Mojim poslednym ulovkom je prave tebou spominany Catrice a za tie tri dni, co ho mam, musim prejavit maximalne nadsenie! Najlepsi ocny tien z drogerie :)
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  56. U mě nyní vévodí zlatá, bordó, fialová a všechny odstíny hnědě a tělové :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  57. Na podzim a vlastně v průběhu celého roku preferuji matné stíny, barva hnědá, šedá.. a tady je mým favoritem Maybelline Color Tattoo, ale nejvíc chválím Catrice Matt Velvet

    OdpovědětVymazat
  58. Moc krásný, já na podzim zase oprášín staré Color tattoo On and on bronze <3

    OdpovědětVymazat
  59. Momentálně je to paletka Vintage romance od Sleeku, na podzim jak dělaná! :)

    OdpovědětVymazat
  60. hmm ty clarins :)
    andyb92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Ty Catrice stíny vypadají výborně!

    OdpovědětVymazat
  62. Chanel grigri jsem u tebe obdivovala už loni a líbí se mi snad čím dál tim víc! Clarins už jsem byla omrknou v Douglasu, ale u nás mají, bohužel, jen 3 odstíny :/ Ale mají podzimní Chanel limitku a ta tvářenka je boží! :D

    OdpovědětVymazat
  63. Já na podzim nosím podobné odstíny, plus to ještě doplňuji vínovou, tlumenou zelenou a vlastně i zlatou. A stálicí jsou různé odstíny hnědé. Takže jediné, co na podzim moc na oči nedávám, jsou výraznější barvy. Jinak ten Chanel 101 Gri Gri se dá ještě v Sephoře koupit. Dneska jsem ho kupovala na Flóře (ale je pravda, že ho neměli ani v Palladiu, ani na Václaváku a ani na Smíchově). Dokonale jsi mě na něj navnadila a je krásný, ale máš pravdu, ne moc nápadný, tak ho asi budu nosit s výraznější linkou.

    OdpovědětVymazat
  64. jak je možný, že vůbec neznám tenhle odstín Color Tattoo? je naprosto skvělej!

    OdpovědětVymazat
  65. moc pěkné odstíny x) barvy podzimu se mi moc líbí x)
    lufipeace@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. hnědá, šedá, fialová, to taky teď budu nosit..strašně se mi líbí Catrice stíny, ale i když tu máme Rossmanna, tuto značku v nabídce nemá, je škoda, že Catrice nenabízí každý Rossmann:(
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Catrice stíny jsem si taky nedávno pořídila a jsou opravdu moc fajn ...na podzim ideální

    OdpovědětVymazat
  68. Clarins se mi opravdu moc líbí,já ještě stále jedu letní líčení :)

    OdpovědětVymazat
  69. Všechny jsou moc krásné, škoda že jsem po ránu lína vstát o pár minut dřív a používat i stíny :-D

    OdpovědětVymazat
  70. Nádherné barvy:) Já mám podzim nejraději ze všech ročních období..

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj, krásný článek, i když na mě ty stíny působěj skoro depresivně a to mám podzim ráda :) Ale já preferuju barevné líčení a vlastně jsem si teď uvědomila, že po celý rok :) Teď jsem dost sahala po stínech v odstínech žluté, oranžové, ale míchám s fialovou, růžovou či zelenou. Někdy tyrkysovou. Z těchto ponurých se mi líbí aspoň ty metalické. Mám ráda, když má oko jiskru. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)