čtvrtek 11. září 2014

Novinky GS v akci - řasenka, stíny a lak na nehty

Nedávno jste na blogu mohly soutěžit o balíčky novinek Gabriella Salvete. Já jsem mezitím zkoušela, jak se novinky osvědčí a jaké budou. A o to bych se dneska s vámi ráda podělila. Budu ráda, když dají vědět i vítězky soutěže a podělí se o své dojmy také :)



Nová voděodolná řasenka Infinite waterproof mascara má hodně "obyčejný" kartáček. Nevím, jak lépe bych ho nazvala, protože pro mě je neuvěřitelně normální a takový jakoby základní, jestli mi rozumíte. Žádné tvarové výstřelky, prostě absolutně obyčejný a klasický kartáček. Od takového kartáčku upřímně neočekávám bůhví co a v případě voděodolných řasenek to platí dvojnásob. Už jsem to myslím někdy dříve vysvětlovala, ale u voděodolných řasenek mi až tak nejde o to, co dokážou s mýma řasama, ale hlavně aby držely na svém místě. Nějaké to slepování bych jim i odpustila, ale šmouhy pod očima ne. Kupodivu se mi s kartáčkem řasenky pracuje dobře a i na řasách mi přijde docela v pohodě, i když to slepování se i zde projevilo. Co jí ale nemůžu odpustit je fakt, že schne strašně dlouho. Vážně neuvěřitelně dlouho to trvá a po celou dobu schnutí má tendence se neustále obtiskávat (viz.foto). Jakmile ale zachne, drží opravdu dobře, což je super. Nicméně i tak bych si řasenku znovu nekoupila právě kvůli úmorně dlouhému schnutí. Je to vážně škoda, protože jinak by to byla určitě jedna z nejlépe držících voděodolných řasenek, co jsem kdy vyzkoušela.


Záměrně jsem vyfotila i otisk řasenky. Její schnutí je vážně dlouhé a tohle je schopná zanechat i po půl hodině od nanesení.





O těchto monostínech jsem vám psala už ZDE. GS teď připravila nové odstíny a mě osobně nejvíce nadchnul tento zelený se zlatým odleskem. Respektive on mě na první pohled nezaujal, ale hned jak jsem ho vyzkoušela, tak mě jeho barva dostala. Konzistence stínů je skoro až lehce máslová a velice dobře pigmentovaná. S výdrží také nemám vůbec problém a stíny můžu rozhodně vřele doporučit. Mezi stíny z drogerie vážně docela vynikají a většinu jich strčí do kapsy :) Nebojte se nové odstíny v drogerii vyzkoušet z testrů, protože na první pohled možná nezaujmou tolik, jako když si je vyzkoušíte :)



Naprosto dokonalá zelená se zlatým odleskem





Nová řada laků na nehty s holografickým efektem a poměrně velkými třpytkami je sice na první pohled krásná, ale když si člověk uvědomí to odlakování, tak je to peklo. U mě stále na celé čáře vítězí pískové laky GS, které mi přijdou nejvíce povedené. Tyto efektové si většinou dávám jen na jeden nehet na každé ruce, protože ač se mi efekt líbí, vítězí u mě pohodlné odlakování. Barva laku není krycí a pokud chcete dosáhnout hustě posázených flitrů, bude to chtít více vrstev. Lak tedy můžete použít jako takový ozdobný topcoat na jinak barevně nalakovaný nehet.





Z novinek u mě osobně zvítězily jasně stíny. Řasenka dost zklamala a i když oceňuji to, jak je voděodolná, doba než zaschne je pro mě neúměrná dlouhá. Lak na nehty je na pohled sice taky krásný, ale "pískáče" se mi líbí prostě víc.

Jak se vám nové produkty líbí? Zkoušely jste je nebo jste si už některé dokonce pořídily? :)



PS: děkuji PR zastoupení GS za poskytnutí produktů k recenzi

62 komentářů:

  1. Myslím, že tieň si určite kúpim, pre hnedoočky musí byť dokonalý!!

    OdpovědětVymazat
  2. Rasenku mam taky a vodeodolna neni ani omylem. Kupovala jsem ji kvuli dovce a nakonec brala jinou.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Laky na nehty se mi líbí, tyhle třpytkaté laky naprosto zbožňuji třeba jen na prsteníčku. Umí krásně rozjasnit a oživit. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Stíny a lak vypadají fakt dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám v plánu vyzkoušet nějaké ty stíny, posledně v drogerii mě jeden odstín dost zaujal :). Ty laky jsou sice hezké, ale já na nehtech nesnesu nic se třpytkami nebo shimmerem.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty laky mě rozhodně zaujaly. Jeden mám a myslela jsem si, že to bude prostě obyčejný třpytkáč, ale ty holografické třpytky jsou opravdu krásné. Taky ale dávám jen na jeden nehet :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten stín má strašně zajímavou barvu, takovou jsem snad ještě neviděla. Ale moc si ji na sobě nedokážu představit v praxi, přeci jen jsem dost konzerva, co se stínů týče :-D Vodeodolne řasenky nemám ráda, přijde mi, že mi po ni padají pak řasy při odličování a vlastně je ani nepotřebuju (ty vodeodolne řasenky, ne řasy!)

    OdpovědětVymazat
  8. Musím říct, že ani jedna věc mě nezaujala :) nikola.jahnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. S monostíny jsem byla vzdy spokojena, laky od GS taky miluju, rasenku jsem od GS mela jednu ne tuto nejakou stribrnou a ta byla fantasticka, moc rada se ke GS vracim :)

    OdpovědětVymazat
  10. mám lak, použila jsem ho jednou, efekt se mi moc nelíbí. pískáče nic nepředčí :D jinak dobrá voděodolná řasenka je Essence Get big lashes myslím, taková tlustá modrá. má větší kartáček, dělá úžasné řasy a drží a drží i v moři :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíc se mi líbí stíny, lak mě odrazuje právě tím náročnějším odlakováním a řasenku bych nechtěla vůbec. Ráno se nalíčím a do půl hodinky vyrážím do práce, takže dlouhé zasychání nepřichází v úvahu.

    OdpovědětVymazat
  12. Ten lak je krásny :) keby som nemala doma dosť lakov, kupujem ho :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta řasenka je děs. Zbytek jsem zatím nezkoušela..

    OdpovědětVymazat
  14. Řasenka je taková normální, ale vyhovuje mi. Na dlouhé schnutí jsem zvyklá, protože používám i přírodní řasenky ;-) Stíny jsou krásné a lak na nehty se mi moc líbí, používám vždy na jeden nehet a vypadá to moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ja som z tychto noviniek neskusala nic a pravdepodobne ani nevyskusam, neviem preco, ale tato znacka mi tak nejak nie je sympaticka. :)
    elle.pomsar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Škoda, že řasenka tak dlouho schne a obtiskává se :(. Nejvíc mě taky zaujal ten stín
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tak tohle mě úplně moc nezaujalo, maximálně tak lak, ale s tím odlakováním se na to koukám podobně jako ty, takže si ho asi nechám ujít

    OdpovědětVymazat
  18. Řasenku nemám a ani nemám v plánu si ji koupit .. ALE ten lak je skvělí !!! A jejich stíny mám taky moc ráda mám odstín 03 a je naprosto perfektní :)

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Tak ty stíny jsou naprosto famózní! :) Takové barvy přímo zbožňuju!
    W.

    OdpovědětVymazat
  20. mě se nejvíce líbí ty laky na nehty a u řasenky jsem tedy čekala lepší hodnocení, jsem ráda, že jsem si jí nepořídila

    OdpovědětVymazat
  21. Ten lak si určite kúpim a riasenka ma zaujala ale bojím sa no ked nebude drahá tak ju vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jedine vodeodolne rasenky kterym verim jsou od Maybelline. Jeste zadna me nezklamala a to ve vode travim 4 hodiny kazdy den ..(treninky) .. Takze ji davam fakt zabrat a vzdycky drzi kde ma

    OdpovědětVymazat
  23. Tiene a lak na nechty určite v obchodoch pozriem :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ten zelený stín vypadá krásně, obal sice nijak neláká k vyzkoušení, ale nedávno jsem byla v Rossmannu velmi mile překvapená texturou i pigmentací.. Půjdu je dneska omrknout :)
    glace.aux.noisettes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. mě nějak nezaujala žádná z novinek, ač mám třeba třpytkaté laky vážně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  26. vodeodolna jedina najlepsia je podla mna od essence get big lashes , prezila more a bazen ... po tejto riasenke pokukujem mozno buduci rok nieco poriesim :) inak tiene mam aj ja a su skvele , tak isto laky sa mi hrozne pacia mam nejake

    chcela by som ta pozvat ak by si chcela si zasutazit o weledu alebo realash na moju stranku
    www.sweetlollipopqueen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  27. Zaujaly mě jedině oční stíny :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tak tohle mě vůbec neláká, bohužel.. :-/ ani jedna věc..

    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Tento konkrétní stín jsem vyhrála u Gabrielly na fb a jsou vážně peckové, to musím potvrdit. Lak mám taky, ale do zelena a bohužel jej nemohu ocenit, protože nemám pěkné nehty... A řasenka mě nějak nezaujala.

    OdpovědětVymazat
  30. Mne sa najviac páčia práve tie laky a to nielen vzhľadovo, ale aj preto, lebo vydržia na nechtoch dlhooooo :D

    OdpovědětVymazat
  31. Řasenka mě vůbec neláká díky její nevoděodolné verzi v hnědo-zlatém obalu, která nabírá na mini kartáček strašně moc produktu... Stíny a lak vypadají ale krásně, na nějaký stín v neutrálním odstínu bych se i koukla a koupila :)

    OdpovědětVymazat
  32. Řasenka mě velmi zklamala, voděodolná mi nepřijde dostatečně a kartáček + schnutí je na prd :(. Stíny super, jak výdrž, tak pigmentace. Z laku jsem nadšená, vypadá nádherně, sice jsou potřeba 3 vrstvy, ale pro tu krásu a výdrž to obětuji. S alobalovou metodou to jde v pohodě :).

    OdpovědětVymazat
  33. Taky nesnáším odlakovávání třpytkových laků :/

    OdpovědětVymazat
  34. Lak nehty se mi moc líbí, mám takové třpytkaté ráda, ale ten stín vypadá fakt božsky :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Mě nezaujala žádná z novinek - voděodolnou řasenku mám Big Lashes od Essence a moc mi vyhovuje. Stíny musí být opravdu krásně máslové, ale já na tyhle výraznější odstíny nejsem, takže kdyžtak šáhnu po nějakém odstínu ze starší řady. A laky jsou na mě až moc třpytivé :D

    OdpovědětVymazat
  36. Lak jsem zkoušela a je pravda, že odlakování je na ..... :-D Ale nutno uznat, že je kráásný <3

    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  37. Některé značky jsou mi vrcholně nesympatické a ani nedokážu vysvětlit proč.Tahle vede.:)

    OdpovědětVymazat
  38. Ja GS laky na nehty miluju, takze me zaujal nejvic ten. Ale i ten stin vypadá taky skvěle!

    OdpovědětVymazat
  39. tak z tohto ma zaujal jedine lak, riasenka nič moc, a modré tiene sa mi nehodia a prídu mi lacné :D
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  40. Z novinek jsem zatím nic nezkoušela, ale do těch GS laků jsem vyloženě zamilovaná :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Lak na nehty vypadá moc hezky :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. ty stíny budu muset v drogérce omrknout..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Jako jediný mě asi zaujal jen ten stín, ale myslím že ve Sleek paletce mám téměř totožný, tak aspoň ušetřím:))

    OdpovědětVymazat
  44. Přiznám se, že tato kolekce mne vůbec nezaujala..Bohužel nemám ráda mono stíny a ani laky s takovým množstvím třpytek nejsou nic pro mne.

    OdpovědětVymazat
  45. Lak na nehty se mi moc líbí, ovšem souhlasím s tím, že odlakovávání je peklo :(
    Jinak řasenka mě nenadchla vůbec, ale stíny jsou fajn, tak je pořídím možná někdy časem :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/new-in-august-2014.html

    OdpovědětVymazat
  46. Lak vypadá skvěle, už jsem ho viděla v Rosmannu ve výprodeji za 50 Kč.:)

    OdpovědětVymazat
  47. taky mám radši pískáče, přijde mi, že tyhle třpytivé laky vypadají líp v lahvičce než na nehtech:/:)
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Mě osobně teda nezaujalo nic :-/ Nejvíc se mi líbí ten lak, ale takový podobně třpytkový už jsem měla a to odlakovávání bylo vážně peklo, navíc mám laků hromadu :D

    OdpovědětVymazat
  49. Tak tentokrát mě zaujal jenom lak,ikdyž to sundavání bude peklo :) janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Stín vypadá úžasně :) Řasenku bych si asi nepořídila, pokud opravdu schne tak dlouho, je to vážně nepraktické..

    OdpovědětVymazat
  51. lak vypadá jako vždycky úžasně! novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Ten tieň je NÁDHERNÝ, lak des - hrôza :)

    OdpovědětVymazat
  53. Já tedy na zelenou na očích nejsem, ale ten odstín toho stínu! Krása!

    OdpovědětVymazat
  54. Sestra má řasenku doma, nevím jestli ji už zkoušela. Nejvíc se mi líbí laky na nehty, ale jelikož se špatně odlakovávají tak je používám jen na jeden nehet většinou.

    OdpovědětVymazat
  55. Od GS jsem si na dnech Marianne pořídila v Marionnaud jeden pískový a jeden cukrový lak, jejich laky jsou fakt úžasné. Efektový top coat mám podobný od Essence (circus confetti) a taky používám jen na jeden barevně nalakovaný nehet, vypadá to krásně. Což mi připomíná, že jsem po něm dlouho nesáhla, budu muset napravit. :-)
    Ovšem ten stín vypadá nádherně, na ten v obchodě určitě kouknu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)