pátek 19. září 2014

Novinky Dermacol - řasenka a odličovač očí

Dermacol stíhá produkovat tolik novinek, že by člověk potřeboval minimálně dva obličeje a deset očí, aby je mohl pokaždé zkoušet :) A když už jsem narazila na ty oči, tak o těch to dneska hlavně bude. Kombo nové řasenky a odličovače od Dermacolu a moje dojmy z jejich používání :)



Party Mania mascara (10 ml) - info ZDE, koupíte za 179 Kč

Už podle nápisu na obalu můžete tušit, že by se mělo jednat o objemovou řasenku. Říkám to pokaždé a musím to znovu zdůraznit i teď - řasenky jsou strašně individuální věc a těžko se říká, že je jedna skvělá a bude vyhovovat všem. Je třeba na to brát ohled a neřídit se slepě jen tím, kdo si jak řasenku na oku vyfotí, protože na vašem může vypadat úúúúúplně jinak :) Abych se ještě vrátila k tomu objemu, skoro u žádné řasenky jsem nikdy neměla pocit, že by mým chabým řasám dokázala dodat objem. Buď je jen zvýrazní nebo i trochu prodlouží, ale objemu jsem si nevšimla patrně nikdy. Tato moje řasy spíše jen zvýrazní a lehce pročeše. Pro mě je výsledek takový průměrně normální. Je možná zvláštní to říct, ale řasenka mi ničím vyloženě nevadí a ničím mě vyloženě neokouzlila. Taková normální a do dálky svítící růžová krasavice. Kartáček je taky klasika, na konci se lehce zužuje a pracuje se mi s ním dobře. Řasenka nemá tendence řasy slepovat, ale pokud by to s ní člověk přehnal a vrstvil moc, určitě by ke slepení došlo. K výdrži mám jen menší výtku, protože řasenka sem tam nějakou šmouhu udělá, ale není to při každém použití, takže to neberu jako úplný problém. Mám poměrně citlivé oči, které snadno slzí, ale není to způsobené kosmetikou. Slzí často, i když jí nepoužívám, takže řasenky prochází většinou velkou zatěžkávací zkouškou. Výsledek mi přijde prakticky stejný jako u řasenky 1000 lashes (o které jsem také před nějakým časem psala) a nevidím mezi nimi prakticky žádný rozdíl. Myslím, že jsem vyzkoušela určitě lepší řasenky, než je tato, takže necítím úplně potřebu se k této vracet, nicméně jí zas nemám co extra vytknout, takže bych jí do pomysleného koše taky neházela. Plus dávám rozhodně svítivému obalu, protože v drogerii rozhodně upoutá velkou pozornost a je tak trochu odlišný od jiných značek.









Zklidňující odličovač očí (125 ml) - info ZDE, koupíte za 99 Kč

Odličovače očí jsou pro mě taková kapitola sama pro sebe. Už roky používám jeden osvědčený a sem tam vyzkouším nějaký jiný. Samozřejmě se pokaždé vrátím zpět, protože mi nejvíce vyhovuje, ale znáte to, chce to mít trochu i přehled, jak jsou na tom jiné značky. Rovnou říkám, že fandím hlavně dvoufázovým odličovačům s olejem. Nesnáším odličování, kdy musím oči dřít, abych z nich řasenku či stíny dostala dolů. A přesně tenhle problém mám s tímto odličovačem. Uznávám, že jsem si na klasické odličovače zjevně už odvykla a přijde mi divné, že po očích jakoby neklouže ale jen dře. Plus musím použít velké množství, abych nános líčidel sundala (a to se nelíčím nijak přehnaně). A jako nemilý bonus pálení očí, což u mě všechny podobné produkty katapultuje spíše do koše, než na noční stolek. Jsem si vědoma toho, že moje oči jsou extra citlivé a že co nevyhovuje jim, může snést spousta dalších lidí úplně v pohodě, každopádně mě v očích hodně pálí a z toho důvodu ho nemůžu doporučit nikomu dalšímu.





Složení:



Cokoliv se týká očí, je pokaždé tak trochu citlivé téma. Mě do očí nesmí ani micelárky, o kterých se často tvrdí, že nemůžou nikoho iritovat (takže jsem zjevně úkaz přírody). Berte to tedy s rezervou, každopádně jsem se opět přesvědčila, že mě dvoufázové odličovače zhýčkaly natolik, že se k těm normálním nemám chuť vracet. To samé platí tek trochu i u řasenky, i když ta chuť se k ní nevracet nepramení vyloženě z její kvality. Spíš mám pocit, že jiné řasenky dokážou s mýma řasama něco trochu víc :)

Zaznamenaly jste tyto dva nové produkty? Máte řasenku nebo odličovač samy vyzkoušené? Používáte raději klasické nebo raději dvousložkové odličovače? :)



PS: Děkuji PR zastoupení Dermacol za poskytnutí produktů k recenzi

32 komentářů:

  1. Na řasenku jsem se dívala v drogerii, docela mě zaujal velký kartáček, mám takové ráda :) odličovače též používám s olejovou složkou, teď mám momentálně od Garnier modrý dvousložkový z řady Essentials, a v poměru k ceně je vážně skvělý. Celkově mi všechny olejové odličovače přijdou stejné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Řasenka mě teda moc nelákala ani předtím, tak teď už vím, že si ji pořizovat nebudu :). U odličovačů mi je to jedno, když je dobrý krémový nebo gelový tak ho použiji, dvousložkové ale vedou :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som si tiež kúpila tento odličovač, pretože nosím kontaktné šošovky a mám dosť citlivé oči. Ukľudňujúci predpovedal, že bude k očiam šetrný. Ale pri odličovaní som plakala, tak to štípalo. Nikdy viac

    Nika <3
    Príď ku mne na GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám tú riasenku a za mňa žiadna sláva. Totálne sa otláča na viečka, po pár hodinách ju mám rozmazanu pod očami. Jediné plus je obal a vôňa príjemná :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jedině dvoufázové odličovače,na mé oči už nikdy nic jiného. Ten od Garnier nebo Yves Rocher není špatný, ale já se stále vracím k odličovači od Mary Kay.

    OdpovědětVymazat
  6. Odličovač má mamka a o víkendu jsem se s ním odličovala a teda nic moc :( sice mě neštípal, ale přišlo mi, že vůbec neodličuje (taky jsem zvyklá na dvoufázové) a ráno jsem měla kolem očí černo, jak kdybych se fakt neodlíčila, přitom jsem to "drhla" dost. Takže za mě bohužel taky ne...

    OdpovědětVymazat
  7. Sice mám ráda řasenky s velkými kartáčky, ale dekorativka od Dermacolu mě nikdy moc nebrala (snad kromě srdíčkových balzámů), takže ani nemám chuť řasenku zkoušet. To samé platí pro odličovač, používám hydrofilní odličovací olej od Saloosu a zatím mu zůstávám věrná.

    OdpovědětVymazat
  8. novinky jsem zaznamenal, nicméně ještě nezkoušela, odliče mám raději klasické, než dvousložkové. Celkově mám ale výrobky od dermacolu ráda

    OdpovědětVymazat
  9. Mě zaujala spíše ta řasenka, odličovače očí mě moc neberou :). Já dávám přednost objemovým, tak si myslím, že by mi vyhovovala :).

    OdpovědětVymazat
  10. Novinky jsem zaznamenala, odličovač chci vyzkoušet i řasenka se mi zamlouvá :). Já jsem měla poprvé dvoufázový odličovač od Garnieru a za mě ten nejlepší odličovač, který jsem zkoušela. Teďka používám na oči micelárky, jsou super, ale není to tak skvělý jako s dvoufázovým :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  11. odličovače určitě raději dvousložkové a řasenká má na můj vkus příliš chubby kartáček.. takže tohle duo za mě ne:( novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Řasenku má kámoška, když jsem jí viděla, byla jsem z ní nadšená. Po vyzkoušení už bohužel tolik ne. Musím říct, že mi víc objemu naž tato přidá i spousta obyčejných řasenek :/ škoda

    OdpovědětVymazat
  13. waau, tá kefka vyzerá skvele aj to balenie je krásne, hneď by som ju vyskúšala:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. řasenku bych ráda vyzkoušela :)

    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  15. pro mě jsou lepší jednofazove odlicovaky nejak mi nesedi olej ve dvoufazak, mozna vyzkousim

    OdpovědětVymazat
  16. řasenku jsem si koupila, obal je super, ale na použití teprve čeká :)

    OdpovědětVymazat
  17. K řasenkám v růžovém obalu mám předsudky. :-D Jednou jsem totiž měla řasenku v růžovo oranžovém obalu (i podobného tvaru jako je tato) od MUA a to byla nejhorší řasenka jakou jsem kdy vyzkoušela, jedním slovem nepoužitelná. Já vím, že tahle od Dermacolu za to nemůže a vlastně její kartáček vypadá celkem slibně, ale řasenka v obalu podobné barvy jako ta od MUA mi už prostě nesmí do domu, připomínala by mi tu strašnou a rozčilovala by mě. :-D
    Odličováky jsem si taky oblíbila dvoufázové, měla jsem zrovna nedávno dvoufázový od Dermacolu a nemám mu co vytknout. I když odličovač od YR ze špice asi fakt jen tak něco nesesadí. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Bohužel mě nezaujal ani jeden produkt - odličovače mám daleko radši dvoufázové, takže o tomto vůbec neuvažuju a takhle řasenka mě prostě nezaujala, ani nevím proč :D

    OdpovědětVymazat
  19. nezaujalo mě ani jedno, a oči si odličuji také pouze dvoufázovým odličovačem :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj,
    Já nevím, jestli vybíráš e-mail, co máš uvedený zde na blogu, ale psala jsem ti na něho, že ti nabízím značkovou kosmetiku, která se mi nehodí a je pouze vyzkoušená a naprosto nezávadná.
    Budeš o ní mí tedy zájem anebo ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Jeee a to jsem si myslela, že na ten odličovač byly samé kladné recenze..? Ale asi to byl ten jejich dvousložkový a ne tento...sama jsem nevyzkoušela, nyní mám ten fialový dvousložkový od Garnieru a ten je celkem fajn. Od dermacolu se chystám teď koupit odlakovač, který má bát prý fajn...

    OdpovědětVymazat
  22. Mně se zdá, že řasenku jsem tam zahlídla, ale takové křiklavé obaly nejsou nic pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  23. Odličovač jsem teda ještě neviděla, ale řasenka je super. Koupila jsem ji na stránkách Dermacolu jak měli 50% slevy a dělá mi krásné řasy. Přijde mi teda skoro stejná jako Maybelline Collosal Volume, ta je skvělá. Moje favoritky obě dvě! :) Doporučuju.

    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Produkty jsem už zaregistrovala, ale ani jeden mě neoslovil natolik, abych si jej šla koupit. Stejně jako ty, jsem rozhýčkaná dvoufázákem, takže tento odličovač taky nic pro mě ;-)

    OdpovědětVymazat
  25. Produkty mě nezaujaly. Na odličování taky jedině dvoufázový odličovač nebo hydrofilní olej.

    OdpovědětVymazat
  26. Řasenka má zajímavý kartáček, ale já osobně bych do ní nešla. Řasenky od dermacolu mi nesedí a mám po nich strašně tvrdé řasy.

    OdpovědětVymazat
  27. Riasenka ma nejako extra nezaujala a na odlíčovač som čítala u jednej blogerky že ju tiež štípali oči takže do neho nejdem určite :)

    OdpovědětVymazat
  28. O řasence vážně uvažuji. Současná už začíná mít lepší časy za sebou, tak by se hodila změna... :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)