pátek 5. září 2014

Nová kolekce rtěnek Pure Reds

Pamatujete si ještě na úžasnou kolekci nude rtěnek L´Oreal, která k nám přišla v květnu? O rtěnkách jsem vám psala ZDE a doteď si myslím, že to byla jedna z nej věcí, která se letos do drogerií dostala. No a L´Oreal chtěl potěšil i vyznavačky rudých rtěnek a těm připravil kolekci Pure Reds. Kolekce 6 rtěnek bude doplněná o barevně sladěné laky na nehty, tak jako to bylo i v předešlé nude kolekci.





Tváří kampaně jsou opět krásné ambasadorky L´oreal:



Doutzen Kroes a její zářivá červená vhodná zejména pro blondýnky






Jennifer Lopez byl navržený odstín rubínově červené




Eva Longoria má zvolený cihlově-rudý odstín




Blake Lively obohacuje kolekci o čistě červenou



Freida Pinto zvýrazní svou krásu amarantově-červeným odstínem




Julianne Moore ozdobila své rty rumělkově červenou





Pokud budou rtěnky stejně povedené, jako ty z nude kolekce, možná začnu poprvé litovat, že rudé rtěnky nenosím. I tato kolekce slibuje sametovou barvu rtěnek s čistými pigmenty a jojobovým olejem. Rtěnky jsou matné a velice intenzivní. Každopádně k dostání budou v drogeriích od listopadu a ceny by měly být stejné jako u předchozí kolekce - tedy lak 99 Kč a rtěnka něco kolem 290 Kč.




Jak se vám tato kolekce líbí? Jste na rudé rtěnky nebo byl váš favorit spíše z nude kolekce? :) Který odstín byste si vybraly vy samy? Mě se podle fotek celkem líbí verze Julianne!

Jo a jinak jsem až do konce týdne mimo Prahu, takže na maily, komentáře a další věci budu odpovídat asi až po příjezdu domů. Tam kam se chystám totiž wifi asi nebude :)

64 komentářů:

  1. nejvíce se mi asi taky líbí julianne a kolekce je opravdu povedená

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají báječně! Asi neodolám a zase budu mít dilema kterou si vybrat :D

    OdpovědětVymazat
  3. já na rudé rty nejsem, mám dost velkou pusu a s výraznýma rtěnkama si připadám jak klaun :D ale zas mě užije na červené laky!

    OdpovědětVymazat
  4. Rude rtenky nenosim a nude me take neoslovily. Jsem spise na ruzove.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. No téda, tak to se mi líbí! :) Ty obaly jsou boží a ty odstíny :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Uvidíme, jak budou vypadat v reálu, na obrázcích se mi nejvíc líbí asi Blake.

    OdpovědětVymazat
  7. tak tohle vypada prekrasne, nevis od kdy by se meli objevit v drogeriich?

    OdpovědětVymazat
  8. Tak na tuhle kolekci si musím posvítit. Pořád hledám dokonalou červenou pro mě, se studeným podtónem, aby mi nežlutila zuby, takže jsem zvědavá na Blake a Doutzen.

    OdpovědětVymazat
  9. Teď jsem zase zajásala já, protože nude odstíny vůbec nenosím. Tuhle Pure reds kolekci si rozhodně píšu na wishlist, aby mi neutekla. Doufám, že si vyberu, swatche na mé vlastní ruce ukáží... Prostě rtěnky vypadají úchvatně, obalem, vlastnostma, výdrží... Už u té nude kolekce jsem se nad balením rozplývala a tak trochu jsem doufala, že časem přijde i verze pro nositelky výrazných barev.

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to zajímavě, ale v rudých rtěnkách se moc necítím, takže asi zůstanu u té nude kolekce

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná kolekce, obaly i barvičky se mi fakt líbí. Mám ale radši spíš růžové nebo nude, v červené se zatím nějak necítím :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Chci!! Rozhodně si minimálně jednu koupím. Už se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  13. Rovnako ako predchádzajúca kolekcia aj táto vyzerá úžasne a hoci červené rúže veľmi nenosím, pouvažovala by som nad Julienne, no s lakmi nemám vôbec problém a brala by som všetky :D
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jsou božské! mně se líbí ta rumělkově červená!

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadají dobře. Červené rtěnky sice běžně nenosím, ale rozhodně je omrknu a třeba si na nějakou troufnu, uvidíme. :-) Každopádně mezi laky na nehty bych si vybrala každopádně, na ty se těším.

    OdpovědětVymazat
  16. Nude rtěnka od Julianne je/byla absolutně nádherná, takže díky za červený tip. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Zaujímavá myšlienka L´orealu, tentokrát kolekcia červená... V tomto prípade zrejme odolám, ale z nude kolekcie som si ukoristila jeden kúsok. Sklamala ma však nekvalita obalu...

    OdpovědětVymazat
  18. Ta Doutzen je krááásná, podobnou barvu už dlouho sháním. :)

    OdpovědětVymazat
  19. To bude něco! Mám tu od Cheryl z Nude Kolekce (ano hlavně kvůli samotné Cheryl, kterou zbožňuji), jinak nude nenosím, ale jsem moc spokojená. Rudou taky nenosím, tak uvidím, jak budou rtěnky vypadat v drogérii...uvítala bych nejvíc nějakou pink kolekci :)

    OdpovědětVymazat
  20. Odtiene sú nádherné. Mne sa páči Blake :)

    OdpovědětVymazat
  21. WOW! miluju červenou Ruby Woo od MAC a přemýšlím nad koupí další červené, takže tyhle rozhodně okouknu! L´Oreal mi dělá radost :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak na ty se neuvěřitelně těším!! :) Akorát teda nevím, jaký odstín vybrat, když z těch krásných dam nejsem podobná ani jedné. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Miluju matné produkty na rty, ale úplně rudou většinou nenosím, zaujal mne odstín pro Blake Lively, ale nemám na něj úplně odvahu, takže v tomhle mě více oslovila nude kolekce, každopádně je to rozhodně dobrý nápad:)

    OdpovědětVymazat
  24. Krásná kolekce ale taky takhle výrazné rtěnky nenosím

    OdpovědětVymazat
  25. Já už ty drogérkové rtěnky nemusím. Hodně mi vysušují rty a vzhledem k tomu, že už tak mám velice citlivou a suchou pleť, tak si asi umíte představit, co mi to dělá za neplechu...
    Momentálně mi vyhovuje nejvíce rtěnka MAC Satin Retro a To faced Melted Nude.

    OdpovědětVymazat
  26. Teda ty jsou ale krásné :) Jsem na ně moc zvědavá. Občas si červenou rtěnku dám, takže se na ně určitě juknu

    OdpovědětVymazat
  27. Krása! Mě se podle obrázků nejvíc líbí Blake, myslím, že mi víc sluší studenější červené, tak jsem na rtěnky moc zvědavá.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  28. Tato kolekce je vážně nádherná! Všechny rtěnky jsou moc povedené. :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Tie laky ma zaujali viac ako tie rúže :) Tie odtiene sú nádherné a som zvedavá čo bude u nás k dostaniu :)

    OdpovědětVymazat
  30. ta Nude kolekcia ma moc nenadchla, ale na toto sa pojdem pozriet, dakujem za tip :)

    OdpovědětVymazat
  31. Jane Fonda a Aishwarya Rai = Whoa :D
    Určite čeknem, keď k nám prídu.

    http://nochokestroke.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  32. Wow, tak to je bomba! Přesně tohle tady chybělo! Různé druhy červené! Určitě omrknu a snad vyberu tu svou :)

    OdpovědětVymazat
  33. Já teda jistě Eva Longoria asi si pro to poběžím :D krása krása obal i odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  34. Vypadají úžasně! Cena teda nic moc, ale snad bude nějaká akce :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Hm... krásný design!! :O

    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  36. Mám taky radši nude, ale vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  37. Pěkné,
    na podzim a zimu....na večer ideální.
    Nejvíce mě oslovila Jennifer Lopez rtěnka :-)
    Přes den mám osobně raději nudky :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Tak to je náhoda:) Já dnes po dost dlouhé době zase provětrala nude Julianne a jsem z ní nadšená.Barva nádherná a na drogérku luxusní obal.

    OdpovědětVymazat
  39. Odstín Blake Lively vypadá krásně, jako stvořená pro mě 😊 aspoň jednu si budu muset pořídit!

    OdpovědětVymazat
  40. Fakt sa mi pacia :) Skoda, ze budu az od listopadu..chcela by som ich uz hned :D A neviem ktory, asi vsetky :))

    OdpovědětVymazat
  41. Boží! Doma pár rudých mám, ale tak nějak na ně zapomínám... Myslím, že takévá rtěnka od Blake by mne nenechala každý den v nude makeupu :)

    OdpovědětVymazat
  42. Mně se líbí výrazné rtěnky a nosila bych je, kdybych měla odvahu. Ale líbí se mi všechny odstíny :))

    OdpovědětVymazat
  43. vypadají hezky, ale taky mám raději nude..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Wow a Doutzen Kroes vypada vazne uzasne! 😍

    OdpovědětVymazat
  45. Wow škoda že jsou všechny rudé, za mě vede Blake <3

    OdpovědětVymazat
  46. Wow tak ja som z nich unesená! :) sú krásne! Ja by som si vybrala všetky! :D :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  47. To bude asi peklo si nejakou vybrat! Od lorealu je to vyborny napad, protoze ta nude kolekce byla super...

    OdpovědětVymazat
  48. To bude asi peklo si nejakou vybrat! Od lorealu je to vyborny napad, protoze ta nude kolekce byla super...

    OdpovědětVymazat
  49. Krásné a praktické sladění laku a rtěny, líbí se mi snad úplně všechny :)

    OdpovědětVymazat
  50. Moc hezký článek, tato kolekce je opravdu parádní :-) Škoda, že také nenosím rudé rtěnky, ale nějaký lak z této kolekce si koupim určitě :-)

    OdpovědětVymazat
  51. Předchozí kolekce mě nechala úplně chladnou, protože se mi nude rty nelíbí... Ale tahle kolekce ve mě vzbudila zvědavost a rozhodně ji půjdu do drogérie omrknout....

    OdpovědětVymazat
  52. tak rtěnky bohužel nejsou nic pro mě, z laků bych si ale vybrala! :)

    OdpovědětVymazat
  53. Tohle jsem neměla vidět!:D Miluju rudé rtěnky, takže tuhle kolekci určitě okouknu, až se objeví v drogerkách. Zatím se mi líbí Doutzen a Julianne.

    OdpovědětVymazat
  54. nutně potřebuju červený lak,takže se těším :)

    OdpovědětVymazat
  55. Vypadaji nadherne a ta Blake je naprosto dokonala.

    OdpovědětVymazat
  56. Nádhera! Už teď lituji svoji peněženku :)

    OdpovědětVymazat
  57. ty nude odstín nebyly nic pro mě, ale tohle je bomba! nemůžu se jich dočkat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)